PDA

View Full Version : Floyd over Pacman *spoiler*



weks
16-11-2009, 21:22
Sky Sports | Video | Latest Videos | Mayweather - Bring on the Pac Man (http://www.skysports.com/video/inline/0,26691,12602_5697528,00.html)

T15Boxing
16-11-2009, 22:15
And he speaks..
Hij heeft wel goede punten maar ik ben er niet mee eens dat hij niets te verliezen heeft en toch geen respect krijgt als hij Pac verslaat. Dit gaat meer om legacy. Dit is niet alleen een titel ofzo maar ook om dat pound for pound titel. Mensen praten al jaren over wie er beter is dus tja.

Jeru
16-11-2009, 22:20
Niet lullen maar poetsen.... zet die partij neer en snel een beetje :)

J_roen
16-11-2009, 22:27
Dit zou denk ik de enige bokswedstrijd zijn waar ik mn bed voor uit zou komen.

Ronald
16-11-2009, 22:45
Niet lullen maar poetsen.... zet die partij neer en snel een beetje :)
Yep, ik heb nog nooit iemand zo omslachtig horen zeggen "ik durf niet".

Marco
16-11-2009, 22:54
floyd is een goede bokser maar een vervelende gozer, ik hoop echt dat de partij er komt en dat manny pretty boy floyd een stukje minder pretty slaat..

easy
17-11-2009, 00:10
Floyd verslaat Manny by point of zelf tko mark my words.Floyd is veels te snell,accuraat en bewegelijk voor Manny.

Octavius
17-11-2009, 00:24
Floyd verslaat Manny by point of zelf tko mark my words.Floyd is veels te snell,accuraat en bewegelijk voor Manny.

Net of Manny traag, zacht slaat en niet accuraat is......

easy
17-11-2009, 00:44
Net of Manny traag, zacht slaat en niet accuraat is......


ik heb nergens gezegd dat manny niet snell of accruraat is,ik heb alleen aangegeven dat floyd nog sneller is en te accuraat is voor manny.floyds counters zijn van andere nivo.


mocht die party komen dan will ik well met je wedden.

Rusell Bell
17-11-2009, 08:54
Floyd heeft gelijk mede door zijn gedrag willen velen hem zien verliezen en is het nooit goed. Hij is gewoon zeer getalenteerd en een echte Champ en ik zou hem ook graag tegen Pacman zien vechten, maar business first.

superfreak
17-11-2009, 10:26
Het is een akelig mannetje, but he backs up what he says.
Ze moeten wel vechten. Anders kan je niet zeggen dat je de grootste was. Echter heeft hij wel gelijk. Verslaat hij pacman dan is het opeens logisch omdat pacman al ooit verloren heeft.

Marco
17-11-2009, 11:46
het probleem met floyd is dat die gast veel te veel praat, en ook veel bullshit verkondigd.
hij en manny zijn allebei toppers, het publiek wil het gevecht, de money is ok, de echte kampioenen gaan een uitdaging tegen een andere kampioen niet uit de weg. dus wat floyd ook allemaal voor redenen verzint om niet te vechten tegen manny het slaat nergens op.

Rusell Bell
17-11-2009, 13:29
Ik snap wat je bedoelt, maar denk niet dat compleet bs is, want deze punten die hij aangeeft zijn gewoon doordacht en hiermee probeerd hij te duwen in de richting om een grotere stuk van de taart te krijgen.

Die wedstrijd gaat veel poen opbrengen vergeet dat niet en de kans is groot dat hij kan verliezen dus hij zal wel een grote percentage willen krijgen.

m.g
17-11-2009, 14:01
floyd is een goede bokser maar een vervelende gozer, ik hoop echt dat de partij er komt en dat manny pretty boy floyd een stukje minder pretty slaat..

X2 Inderdaad gewoon knokken en laten zien wie er NU beter is!

Dannyboy
17-11-2009, 14:42
Als deze match er komt juich ik voor Manny, echter Floyd heeft zoveel skills met daarbij een natuurlijker gewicht en dus ook meer kracht (terwijl zijn snelheid niet onder doet voor die van Manny) dat het moeilijk te gokken is....

Manny in z'n rode Pacman pak kan trouwens echt niet.... :D
Floyd daarentegen heeft weer te grote muil.... dus zoals zovelen zeggen: "bring it on!"

Marco
17-11-2009, 17:15
ik kan me niet voorstellen dat floyd de partij niet vecht... deze partij komt er, zal wel ff duren want floyd gaat uiteraard heel moeilijk doen over de verdeling van de poen, de grootte vd ring, kleur vd ring, wie als eerste opkomt, kleur handschoenen, etc. etc.

easy
17-11-2009, 19:10
ik kan me niet voorstellen dat floyd de partij niet vecht... deze partij komt er, zal wel ff duren want floyd gaat uiteraard heel moeilijk doen over de verdeling van de poen, de grootte vd ring, kleur vd ring, wie als eerste opkomt, kleur handschoenen, etc. etc.

dude stop repeating urself,je hebt al 300x aan gegeven dat je anti Floyd bent.

hij vraagt veel geld maar dan manny verdient maar hij is well waard.de hele werld kijkt naar hem vooral america waar de grootest ppv vandaan komt.

floyd wilt 35% van de profit en is ook zijn recht.manny wordt zwaar onderbetaalt maar floyd gaat dat niet hebben.

supaahdupah
17-11-2009, 19:22
Deze partij moet gewoon plaatsvinden zodat de wereld kan zien we de "TRUE P4P champ" is.

Zodra deze partij bekend wordt gemaakt ben ik weer van de partij :thup::thup:.

Ronald
17-11-2009, 20:03
dude stop repeating urself,je hebt al 300x aan gegeven dat je anti Floyd bent.
Check even je eigen posts easy. De pot verwijt de ketel.

Octavius
17-11-2009, 20:09
Manny kreeg deze keer 65% van de PVV deze keer.

Denk dat Floyd het niet makkelijk gaat krijgen tegen Manny en omgekeerd. Maar show them the money. Dan boksen ze wel. Het doet me denken aan Roberto Duran vs Sugar Ray Leonard.

En @ easy: We weten nu ook wel dat je pro Floyd bent.

el mustafa
17-11-2009, 21:45
hoe kun je geen fan zijn van floyd ,hij is echt de beste boxer ooit , is nog altijd ongeslagen .ik vind wel dat hij te veel met geld bezig is , maar zijn grote mond is niet storend omdat hij gewoon de beste is !!!!

easy
17-11-2009, 21:54
lol all die dorp genoten die voor elkaar opkomen:thup:

lopez86
17-11-2009, 22:36
Er is in dit interview geen enkel punt waar Floyd geen gelijk op heeft.
Hij is gewoon de man.
En Manny maakt veel kans maar gaat dit niet redden.
Manny is een vechter, en met dat type boxers heeft Floyd tot nu toe geen moeite mee, southpaw of niet.
Floyd is een boxer.
Wat mij betreft kan hij na deze partij stoppen.
Is er weer ruimte voor een nieuwe p4p.

easy
17-11-2009, 23:00
Er is in dit interview geen enkel punt waar Floyd geen gelijk op heeft.
Hij is gewoon de man.
En Manny maakt veel kans maar gaat dit niet redden.
Manny is een vechter, en met dat type boxers heeft Floyd tot nu toe geen moeite mee, southpaw of niet.
Floyd is een boxer.
Wat mij betreft kan hij na deze partij stoppen.
Is er weer ruimte voor een nieuwe p4p.

x2

mooi geantwoord.

Marco
17-11-2009, 23:15
Gelukkig zijn we het niet allemaal met elkaar eens, dat zou het forum ook zo saai maken;)
@Easy ik ben idd niet zo'n fan van Floyd zijn gedrag, scherp opgemerkt, nog wel een tip voor jou; misschien dat je wat minder snel moet typen of een klein cursusje Nederlands nemen, dat maakt het lezen van je posts wat duidelijker. En Ronald en ik komen niet uit hetzelfde dorp, even ter info voor jou;)

Nu weer over het boksen:
Manny tegen Shane Mosley zou denk ik een mooi alternatief zijn mocht Floyd vs Manny niet doorgaan.

Sugartownboxing
17-11-2009, 23:25
Floyd verslaat Manny by point of zelf tko mark my words.Floyd is veels te snell,accuraat en bewegelijk voor Manny.


idd...floyd is gewoon te goed...manny gaat het beste in floyd boven brengen net zoals hatton en marquez dat deden..en die gingen ook zogezegd winnen

TheHagueBoxer
17-11-2009, 23:42
hoe kun je geen fan zijn van floyd ,hij is echt de beste boxer ooit , is nog altijd ongeslagen .ik vind wel dat hij te veel met geld bezig is , maar zijn grote mond is niet storend omdat hij gewoon de beste is !!!!

hij heeft skills maar hij vecht niet tegen de grootste vechters... als hij zo goed is waarom vecht hij dan tegen lichtere vechters en oude vechters of vechters van onder zijn niveau?? Er zijn boksers met meer partijen die ook ongeslagen zijn omdat ze alleen tegen opponents boksen, ongeslagen zijn zegt niks.

waarom vecht hij niet tegen Mosley of Paul Williams dan als hij zo goed is???

beste boxer ooit... ga jij maar is googelen op sugar ray robinsen

easy
18-11-2009, 01:13
Gelukkig zijn we het niet allemaal met elkaar eens, dat zou het forum ook zo saai maken;)
@Easy ik ben idd niet zo'n fan van Floyd zijn gedrag, scherp opgemerkt, nog wel een tip voor jou; misschien dat je wat minder snel moet typen of een klein cursusje Nederlands nemen, dat maakt het lezen van je posts wat duidelijker. En Ronald en ik komen niet uit hetzelfde dorp, even ter info voor jou;)

Nu weer over het boksen:
Manny tegen Shane Mosley zou denk ik een mooi alternatief zijn mocht Floyd vs Manny niet doorgaan.

doe niet zo zielig man met je nederlandse cursusje.je weet niet eens in welke continent ik leef of ben jij zo een pro nederland:twak:.het zou me niet verbazen als van wilders jouw buurman of je vriend is.






anyways laten we over boksen hebben


Floyd vs Shane zou ook geweldig zijn.die 2 hebben ook personal issues with each other dus die badblood is ook goed 4 de show.

easy
18-11-2009, 01:18
hij heeft skills maar hij vecht niet tegen de grootste vechters... als hij zo goed is waarom vecht hij dan tegen lichtere vechters en oude vechters of vechters van onder zijn niveau?? Er zijn boksers met meer partijen die ook ongeslagen zijn omdat ze alleen tegen opponents boksen, ongeslagen zijn zegt niks.

waarom vecht hij niet tegen Mosley of Paul Williams dan als hij zo goed is???

beste boxer ooit... ga jij maar is googelen op sugar ray robinsen


h-boxer maatje je moet het echt begrijpen dat het helemaal niet om boxen gaat maar om geld once je deze leven breakt.als eem promoter met een goede geld komt gaat Floyd tegen iedereen vechten.hij houdt echt van geld maar als ze met een slechte aanbiedingen komen gaat er niet van komen.shane is ook zo een vechter die onderbaatlt wordt net als manny.

op dit moment is floyd meest betaalt boxer.ik zelf denk dat mosley echt aflegt tegen floyd puur om snellheid,tenchniek en taktiek.mosley is meer een rosser die puur om kracht vecht.

anyways all die partyen zijn meer dan welcome.

lopez86
18-11-2009, 01:24
hij heeft skills maar hij vecht niet tegen de grootste vechters... als hij zo goed is waarom vecht hij dan tegen lichtere vechters en oude vechters of vechters van onder zijn niveau?? Er zijn boksers met meer partijen die ook ongeslagen zijn omdat ze alleen tegen opponents boksen, ongeslagen zijn zegt niks.

waarom vecht hij niet tegen Mosley of Paul Williams dan als hij zo goed is???

beste boxer ooit... ga jij maar is googelen op sugar ray robinsen

Omdat het niet om goed/slecht/beter of wat dan ook draait!!
Wake up and smell the coffee!
Het draait om de knaken! (helaas).
Waarom zou hij tegen Mosley vechten?
Wat verkoopt dat nou?

T15Boxing
18-11-2009, 01:29
Het komt goed uit dat een Pacquiao wetstrijd geld en een zeer goede tegenstander brengt.

KayOne
18-11-2009, 02:07
ik vind dat pacman laatste tijd veel beter prestatie heeft geleverd dan mayweather
ze hebben allebei 2 zelfde tegenstander gehad (oscar & hatton) en kijk hoe pacman die 2 heeft aangepakt vergelijken met mayweather

Octavius
18-11-2009, 10:10
In mijn ogen heeft Floyd nog niet de echte grote jongens gehad. Zowel in prestaties als in gewicht. Tegen Oscar bokste hij om de WBC light middleweight title. Dat is in gewicht het zwaarste wat hij gedaan heeft. En daarin had Oscar een hele goede kans om te winnen.

Verder waren de meeste tegenstanders lichter dan Floyd en moesten in gewicht omhoog.

Marquez is een lightweight.
Hatton is een light welterweight.


Pacman doet het omgekeerde. Al was het voor Oscar bijna 11 jaar geleden dat hij dat gewicht moest maken. Verder waren Hatton en Cotto de zwaardere jongens.

Maar het is boksen dus alles kan gebeuren.

Marco
18-11-2009, 10:41
[quote=easy;836587]doe niet zo zielig man met je nederlandse cursusje.je weet niet eens in welke continent ik leef of ben jij zo een pro nederland:twak:.het zou me niet verbazen als van wilders jouw buurman of je vriend is.


Beste Easy, ik weet idd niks van jou, ik gaf alleen aan dat je posts wat onduidelijk zijn en ook nog eens met een ;) maar goed dat begrijp je blijkbaar niet helemaal en ben je een beetje boos, jammer...
Ik vind het zielig van jou dat je gelijk over wilders en pro nederland etc. begint. Ik wens je veel wijsheid toe.

Wiseguy
18-11-2009, 10:53
ik vind dat pacman laatste tijd veel beter prestatie heeft geleverd dan mayweather
ze hebben allebei 2 zelfde tegenstander gehad (oscar & hatton) en kijk hoe pacman die 2 heeft aangepakt vergelijken met mayweather

Hij vocht op een zwaarder gewuicht tegen DLH dan pacman dat deed. Het was te licht voor DLH

Een hatton was voordat hij tegen floyd moest nog ongeslagen. Als iemand die lang ongeslage is verslagen word is dat een harde psychologische klap.

Tevens vochten hij met 10oz gloves en pacman met kleinere.
De verdediging van floyd is niet te omzeilen voor pacman. Mayweather wint dit maar vind de stijl van pacman mooier.

Octavius
18-11-2009, 12:06
Hij vocht op een zwaarder gewuicht tegen DLH dan pacman dat deed. Het was te licht voor DLH

Een hatton was voordat hij tegen floyd moest nog ongeslagen. Als iemand die lang ongeslage is verslagen word is dat een harde psychologische klap.

Tevens vochten hij met 10oz gloves en pacman met kleinere.
De verdediging van floyd is niet te omzeilen voor pacman. Mayweather wint dit maar vind de stijl van pacman mooier.


Punt heb je voor DLH zijn gewicht tegen Pacman. Maar Hatton... Nee dat is gewoon niet te bewijzen. Je neemt het aan dat het zo is. En als hij had gewonnen kon je zeggen dat hij extra gemotiveerd was vanwege die nederlaag.

En over die gloves van Hatton en Manny mag je wat nader toelichten graag. Regels van de IBO zijn dat tot en met welter 8-oz dragen. Daarboven is het 10-oz. Buiten dat had Hatton niks in te brengen als droeg hij geen handschoenen.

TheHagueBoxer
18-11-2009, 12:09
h-boxer maatje je moet het echt begrijpen dat het helemaal niet om boxen gaat maar om geld once je deze leven breakt.als eem promoter met een goede geld komt gaat Floyd tegen iedereen vechten.hij houdt echt van geld maar als ze met een slechte aanbiedingen komen gaat er niet van komen.shane is ook zo een vechter die onderbaatlt wordt net als manny.

op dit moment is floyd meest betaalt boxer.ik zelf denk dat mosley echt aflegt tegen floyd puur om snellheid,tenchniek en taktiek.mosley is meer een rosser die puur om kracht vecht.

anyways all die partyen zijn meer dan welcome.

ik weet dat het hem om het geld gaan... maar dat was mijn punt niet

mijn punt is dat je Floyd Mayweather nooit de beste bokser kan noemen, hij is niet eens 'great'... in tegenstelling tot bijvoorbeeld Manny Pacquiao

en btw Mosley daagt Floyd al veel langer uit, voordat Floyd zulk groot geld maakte als tegen De La Hoya en Hatton, toen is hem meerdere miljoen geboden zowel om tegen Margarito te vechten (geloof 8 miljoen) als Mosley, en dat was zeker veel geld zelfs voor Floyd die in in die tijd nog alleen maar over dat soort PPV's droomde dus waarom duckte hij ze toen dan??

omdat hij niet verslagen wil worden... en Mosley zal hem nu idd niet meer verslaan omdat hij over z'n hoogtepunt heen is, dus misschien zal floyd wel tegen hem boksen net als De La Hoya, als hij niet meer gevaarlijk is voor zijn ongeslagen record

T15Boxing
18-11-2009, 13:16
Pacquiao wilt Mayweather

http://www.youtube.com/watch?v=SrygTVJ-dNs

Beetje later in de clip.

easy
18-11-2009, 14:29
het probleem is dat familie mayweather al generaties in de boxing business zit en dus echt niet onderbetaalt kunnen worden.floyd wilt niet alleen salary maar ook een % van de profit e ik geef hem niet ongelijk.hij wilt 15 a 25% of the profit on the top of his wage daarom willen veel promoters hem niet matchen want die willen die geld voor zich zelf houden.

met die party tegen oscar heeft hij namelijk meer dan 50mil dollars verdient dus ja.


@ TheHagueBoxer
die party waar jij over ebt zou plaats vinden in 1999,toen wouden ze floyd 8mil dollars betalen maar het was mosley die de party niet aannam en vond dat hij niet ready was omdat hij een paar recent verlies partyen had toen.floyd heeft altijd een % van de profit gekeregen + salary.

Wiseguy
18-11-2009, 15:14
http://www.youtube.com/watch?v=zfavjV9CoTs

Ronald
18-11-2009, 20:21
Mayweather probeert constant goede vechters te ontduiken. Daar gebruikt hij elke keer weer een ander excuus voor.
Pacquiao doet het omgekeerde: hij zoekt elke keer een grotere uitdaging en gaat ze ook daadwerkelijk aan.

Uiteraard is Mayweather in het boksen een klasse apart, net als Pacquiao (of Williams). Maar ik snap met de beste wil van de wereld niet hoe iemand bovenstaande anders zou kunnen zien.