PDA

View Full Version : Errol Zimmerman kan beter stoppen met zijn carrière ..........



Jamila
17-11-2009, 11:27
Ik denk niet dat het echt normaal is dat je tot 5.00 in the Noxx in Antwerpen hangt terwijl je het belangrijkste toernooi van de wereld vecht, met als eerste tegenstander Bonjasky. Jammer Errol dat valt me een beetje van je tegen.

Misschien kun je beter stoppen ………

Gr, Jamila:thup:

Djani
17-11-2009, 11:29
Misschien kun je dat beter tegen hem zelf zeggen, want wij hebben daar geen boodschap.

Je hebt in principe gelijk dat het erop lijkt dat hij discipline mist, maar dan moet je hem niet op internet zwart gaan lopen maken. Misschien als hij volgende maand goeie klappen krijgt leert hij het, maar iig niet hierdoor

steftheboxer
17-11-2009, 11:34
ik zeg niet op reageren en slotje erop.

dirk5
17-11-2009, 11:35
Wat die gast doet in zijn tijd mag hij natuurlijk helemaal zelf weten.

Of het slim is, is punt twee....

maar om het op internet te grabbel te gooien is natuurlijk weer wat kansloos.

8701.
17-11-2009, 11:35
Zoooooooooooooooooooo Geloofwaardig..NOTTTT!!

Eerst Mischa en nu weer Jamila..

Tony
17-11-2009, 11:36
Ik vind dit ook niet de meest geschikte plek om zulke persoonlijke aantijgingen te maken.
Je bent zelf zeer nauw verbonden met het GG team.. dus snap deze actie niet echt.

Om een hoop ge-emmer te voorkomen zet ik er een tijdelijk slot op.
Vind iemand dat het topic open moet dan kan dat via PM aangegeven worden.

Kingster
17-11-2009, 11:37
Willen jullie errol in de underdog positie zetten? Is niet nodig hoor, daar zit hij al.

iconian
17-11-2009, 11:37
rofl, eerst micha nu jamilla.

Straks een week van te voren opent bas een topic met: "Errol 3 dagen lang in coma wegens alcoholmisbruik in mallorca, en dat een week voor de WGP!"