PDA

View Full Version : Vecht Aussie nou wel of niet op Slamm 6?



Mattie73
17-11-2009, 11:48
Weet iemand of Lhoucine 'Aussi' Ouzgni nou wel of niet vecht op Slamm 6?

Ik heb namelijk matchmakings voorbij zien komen waar hij wel op stond en sommige waar hij niet op stond!

milton felter
17-11-2009, 12:28
Weet iemand of Lhoucine 'Aussi' Ouzgni nou wel of niet vecht op Slamm 6?

Ik heb namelijk matchmakings voorbij zien komen waar hij wel op stond en sommige waar hij niet op stond!


nee aussie vecht niet meer op slamm aussie stond gematch op 82 kg maar dit gewicht is voor hem niet meer haalbaar om dat hij maar blijft afvallen

en planning is zelf mischien dat hij op 70 kg zal gaan vechten k1 max

payap
17-11-2009, 13:08
Heb hier de complete matchmaking zoals hij staat voor 29 november. Zal hem vandaag plaatsen.

Leon Miedema zal nu een hele intressante partij vechten met Marcello Adriaanse van pancration van Thom Harinck. Dat kan wel eens een fikse beukpartij worden die niet de volle aantal ronden gaat duren.

Mattie73
17-11-2009, 13:25
nee aussie vecht niet meer op slamm aussie stond gematch op 82 kg maar dit gewicht is voor hem niet meer haalbaar om dat hij maar blijft afvallen

en planning is zelf mischien dat hij op 70 kg zal gaan vechten k1 max

Dank je Milton.
Jammer dat Aussie niet vecht op Slamm. Khalid Bourdiff wil trouwens ook afvallen naar 70 kg om op K1 max mee te kunnen doen.
Ik hoop niet dat het ten koste zal gaan van hun kracht. Ze moeten beide toch zeker zo'n 6 kg afvallen.

m.g
17-11-2009, 15:04
nee aussie vecht niet meer op slamm aussie stond gematch op 82 kg maar dit gewicht is voor hem niet meer haalbaar om dat hij maar blijft afvallen

en planning is zelf mischien dat hij op 70 kg zal gaan vechten k1 max

Wat 70kg!?!? Damn als hij dat haalt hoop ik voor hem dat hij niet teveel kracht verliest. Dacht dat hij al moeite had met de 76 te halen. Hij is toch zo rond de 1.94m?! Ben beniewd hij is echt een toffe vechter om te zien.

Mattie73
17-11-2009, 15:56
Wat 70kg!?!? Damn als hij dat haalt hoop ik voor hem dat hij niet teveel kracht verliest. Dacht dat hij al moeite had met de 76 te halen. Hij is toch zo rond de 1.94m?! Ben beniewd hij is echt een toffe vechter om te zien.

Ik begrijp Khalid en Aussie wel. In de K1 max is het grote geld te verdienen. Toch moet het mogelijk zijn om zoveel gewicht te verliezen om na de weging weer enkele kilo's aan te komen. Je ziet dat ook in het MMA veel gebeuren. Het hangt ook van de persoon af. De één kan het beter handelen als de ander.

payap
17-11-2009, 17:27
Beide vechters gaan bijna inmenselijk afvallen voor de K-1 MAX te halen. Ik hoor hier ook ivm het grote geld. Dat is logisch natuurlijk.

Maar in ringsport lees ik een artikel met Muarat Direcki dat het geld daar heel niet zo goed is en hij zelfs 7 maanden erop heeft moeten wachten.

str81
17-11-2009, 18:20
Beide vechters gaan bijna inmenselijk afvallen voor de K-1 MAX te halen. Ik hoor hier ook ivm het grote geld. Dat is logisch natuurlijk.

Maar in ringsport lees ik een artikel met Muarat Direcki dat het geld daar heel niet zo goed is en hij zelfs 7 maanden erop heeft moeten wachten.


helemaal gelijk, dat is omdat heel veel vechters zich zelfs "gratis" aanbieden om maar daar te staan.

Mattie73
17-11-2009, 19:20
helemaal gelijk, dat is omdat heel veel vechters zich zelfs "gratis" aanbieden om maar daar te staan.

Dat zou je kunnen doen, als zijnde een investering in je zelf. Want mocht je goed presteren in Japan dan is meteen je naam gevestigd over de hele wereld. Dat verlies van geld kun je dan in een later stadium weer goedmaken.

Jeru
17-11-2009, 20:03
Damn.... zonde dat die middengewichten niet daar blijven. Dat waren vroeger juist de koningsklassen. Het kan verkeren.

BennieBoy
17-11-2009, 21:19
Malik Cumberbatch moet je op Slamm hebben.Die haalt de 80 wel.

Zou de 2e maal wezen dat hij op Slamm staat.