PDA

View Full Version : Matchmaking - Slamm!! VI "Holland vs Thailand" / Almere 29.11.09



Richelieu
17-11-2009, 13:08
Matchmaking - Slamm!! VI "Holland vs Thailand" / Almere 29.11.09


Voorprogramma – Slamm!! VI "Holland vs Thailand"

1. MT NW 100 Kg Lorenzo Ribbels (FTA Amserfoort) vs Omar Borgstein (Seconds Out)

2. MT C - 70 Kg Martijn de Wit (Sityodtong)vs Anuwar Karsters (The Gym, Suriname)
3. MT C - 60 Kg Dave Emanuels (Ultimate Gym, Suriname) vs Robert de Vogel (Gym Haarlem)
4. MT C 100 Kg Sergio Pique (Team Slamm!!)vs Sidney Fleur (Sances Gym)
5. MT NW -75 Kg Maartje Versteege (KB Arnhem) vs Euryanthe Breedveld (Ropi Gym)
6. MT NW +100 Kg Romeo Deekman (Team Slamm!!) vs John Palmer (Vos Gym)
7. MT B - 70 Kg Khalid Ouali (Bushidos, Belgie) vs Yassin Ikouaa (Team Iron)
8. MT B - 60 Kg Denise Kielholz (Days Gym) vs Lindsay Scheer (Team Haycraft U.S.A)
9. MT-B - 85 Kg Ghershwin Pinedo (Tooy Gym) vs David Monfared (Siam Gym)
10. B -70 Kg Musie El Masaoudi (Team Slamm!!) vs Glenn Groen (Days Gym)


"Best of Holland"
MT & K-1

11. MT A - 63,5 Kg Mohammed Charkaoui (Team Slamm!!) vs Delon Carrillio(Keumgang)

12. MT A -70 Kg Dennis Schneidmiller (Team Souwer) vs Cedric Burgzorg (Pancration)
13. K1 A - 86 Kg Marcello Adriaans (Pancration) vs Leon Miedema (Team Slamm!!)
14. K1 A + 100 kg Brian Douwes (Top Team Beverwijk) vs Ismael Londt (Team Slamm!!)
15. K1 A -70 kg Rachid Belaini (Mike's Gym)vs Anthony Kane (Team Slamm!!)

MMA Pro.

16. MMA Pro -70 Kg Kuku Victor (Team Slamm!!) vs Danial Shariffi (Angelo Gym)
17. MMA Pro 100 Kg Jessi Gibs (M-1) vs Dion Staring (Golden Glory)

Presentatie - "Holland vs Thailand"

18. FMT A - 70kg Warren Stevelmans (Vos Gym, Holland)vs Saiyok Pumphanmuang (Thailand)
19. FMT A – 63,5 Kg Mootje Khamal (Vos Gym, Holland) vs Anuwat Kaewsamrit (Thailand)
20. FMT A - 65 Kg Mosab Amrani (Mousid/Team Slamm!!, Holland) vs Bovy sor Udomson (Thailand)
21. FMT A - 72,5 Kg Khalid Bourdif (KB Arnhem, Holland) vs Yodsaenklai Fairtex (Thailand)

Wheelie
17-11-2009, 13:21
Vette line-up, ,wij zijn er bij :)

Richelieu
17-11-2009, 13:25
Die twee MMA partijen had ik eigenlijk nog wel wat vetter kunnen maken. Een absolute toplijst met vier Full Muaythai partijen en 2 MMA pro. partijen.

payap
17-11-2009, 13:30
Echt een vette line up. als muaythai fan pur sang had ik de Thaise delegatie niet beter kunnen vorostellen.

Overigens zie nu eigenlijk pas dat ook Dennis schneidmiller vecht. Die jongen mag ik ook altijd graag zien vechten. Echte knokker en toffe gozer.

Khanom Thom
17-11-2009, 14:23
Top!!!! Probeer er zeker bij te zijn....

Attachai
17-11-2009, 15:43
thailand wint ze alle 4 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mattie73
17-11-2009, 15:53
thailand wint ze alle 4 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ben ik het niet mee eens.

Ik denk dat Mosab wint van Bovy. Dit zal trouwens een echte slugfest gaan worden. Dit gaat echt knallen worden, hard tegen hard.

Verder denk ik dat Khalid gaat verassen tegen Yodsaenklai. Khalid is iemand die het gevecht naar 'm toe zal brengen. Hij zal de druk hoog houden. Khalid is net een diesel, hoe langer de wedstrijd duurt hoe meer conditie hij lijkt te krijgen.

Mootje zal het heel moeilijk tegen Anuawat gaan krijgen vrees ik. Dit zal Anuwat denk ik wel winnen. Maar wie weet tovert z'n trainer Hippo een goed gameplan uit z'n hoed.

Warren gaat het ook heel moeilijk krijgen tegen Saiyok.

payap
17-11-2009, 17:50
thailand wint ze alle 4 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eigenlijk hoor je dit elke Slamm!! weer. Van te voren. Maar uiteindelijk blijkt t op de avond zelf toch veelal anders te gaan. Natuurlijk zijn de Thai favoriet en is de delegatie's sterk en wordt ook steeds sterker.

De vorige Slamm!! was toch maar 3-2 voor Thailand.

Saiyok won van Fikri Tijarty
Saenchai won van Nico Verresen
Bovy won van Rachid Belani

maar

Ryan Simson won van Lamsongkram
Mosab Amrani won van Anuwat.

en ook de voorgaande editie's waren redelijke uitslagen.

Wheelie
17-11-2009, 18:25
Mosab Amrani vocht de partij van de avond IMO, hoop dat hij tegen Bovy weer gaat knallen.

STERKE JERKE
17-11-2009, 18:39
Alleen de partij van Bourdif is voor mij 50/50. De overige "Nederlanders" winnen wel.
Spektakel verwacht ik van Mootje Kamal.

Richelieu
17-11-2009, 19:04
Alleen de partij van Bourdif is voor mij 50/50. De overige "Nederlanders" winnen wel.
Spektakel verwacht ik van Mootje Kamal.

Dat word zeker een beukpartij! Marco Pique liet in Padova al zien dat Yodsaenklai aan te pakken is en conditiebeest Bourdif zal het echt over vijf rondes moeten gaan doen!

knift
17-11-2009, 19:48
pffffff mooie partijen hoor jammer dat ik in noorwegen zit voor werk had er graag bij willen zijn!

Jeru
17-11-2009, 22:11
Brute matchmaking hoor!! Hoe laat begint het eigenlijk Harmen?

Jammer overigens 4 partijen Nederland - Thailand. Nu kan het ook 2-2 worden....

snip83
17-11-2009, 23:36
zijn er nog kaarten te krijgen?

TheSpinDoctor
18-11-2009, 01:01
zijn er nog kaarten te krijgen?

via Slamm Events | Muay Thai Kick Boxing and Mixed martial Arts (http://www.slamm.nl) kun je online kaarten kopen. anders bij de deelnemende sportscholen/vechters

Jeru
18-11-2009, 07:19
En via de Mixfight ticketshop ;)
http://www.mixfight.nl/forum/ticketshop/

milton felter
18-11-2009, 09:34
En via de Mixfight ticketshop ;)
http://www.mixfight.nl/forum/ticketshop/

je vergeet erbij te zetten free record shop

Wheelie
18-11-2009, 09:52
Milton, ik vroeg het ook al in een andere topic maar is er dit jaar een cutman aanwezig ?

milton felter
18-11-2009, 09:57
Milton, ik vroeg het ook al in een andere topic maar is er dit jaar een cutman aanwezig ?
ja we zijn met 2 bezig voor elke hoek 1
maar er zal zoiezo een cutman aanwezig zijn

Richelieu
18-11-2009, 13:09
ja we zijn met 2 bezig voor elke hoek 1
maar er zal zoiezo een cutman aanwezig zijn

Top! Dit zal alleen maar ten goede komen van het wedstrijdelement.

drt
18-11-2009, 17:32
Met een cutman erbij zullen de holland vs thailand partijen nog vetter worden

smike
18-11-2009, 17:41
Deze matchmaking is zo gruwelijk, ik ben benieuwd naar Nederland vs Thailand, ik zeg 3-1 voor Thailand

Jeru
18-11-2009, 20:32
Wow een echte cutman zou wel heel goed zijn! Een kleine doorbraak mogen we wel zeggen.

Mr 1 Leg
18-11-2009, 21:35
helaas ben ik er niet bij mooie partijen :(

marcelt
18-11-2009, 22:12
Het wordt weer megavet dit jaar! Ik heb al een hoop vets gezien op Slamm!

Wheelie
19-11-2009, 09:00
ja we zijn met 2 bezig voor elke hoek 1
maar er zal zoiezo een cutman aanwezig zijn
Bedankt voor je antwoord Milton, hier ben ik heel blij mee. :thup:

payap
19-11-2009, 19:20
8. MT B - 60 Kg Denise Kielholz (Days Gym) vs Lindsay Scheer (Team Haycraft U.S.A)

Die Amerikaanse vocht ook in Suriname een partij. Ze is dan Amerikaans maar vecht echt Europees. Was echt onder de indruk van haar. Vooral van de harde trappen op de training. In de wedstrijd vocht zij ook erg goed en won op punten. Zelf vondt ze dat ze nog vast zat tijdens de wedstrijd door de massale heksenketel waarin ze vocht en er van onder de indruk was.

Aanradertje deze dame om goed na te kijken.

drt
20-11-2009, 11:01
Die Amerikaanse was inderdaad een goeie , maar ik denk dat Kielholz het haar heel lastig gaat maken

payap
20-11-2009, 11:27
Die Amerikaanse was inderdaad een goeie , maar ik denk dat Kielholz het haar heel lastig gaat maken

Ik verwacht dan ook een hele mooie pot tussen deze twee dames.

payap
20-11-2009, 13:44
Zal komend weekend wat foto's van Lindsay Sheer plaatsen van die partij in Suriname.

Richelieu
20-11-2009, 14:22
Alvast een kleine preview, de tegenstander van Denise, Lindsay Scheer van Team Haycraft;

http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/Suri_4/IMG_65.jpg

http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/Suri_4/IMG_71.jpg

MMAFAN-1122
20-11-2009, 17:31
Jammer dat Germaine niet vecht... Weet iemand wat de reden is?

angelo_1
20-11-2009, 22:46
en als het 2-2 wordt wordt de winnaar dan beslist door een een tag team 4 tegen 4 mma pro?

payap
21-11-2009, 15:12
en als het 2-2 wordt wordt de winnaar dan beslist door een een tag team 4 tegen 4 mma pro?

Strafschoppen!

Jeru
21-11-2009, 15:56
Ah ik ben er bij :D
Bedankt nog Mixfight en Slamm!!

NDG
21-11-2009, 16:07
kuku veel succes broer :D

Richelieu
23-11-2009, 13:53
Ah ik ben er bij :D
Bedankt nog Mixfight en Slamm!!

Top dat je erbij bent Jeroen!

biggz
25-11-2009, 01:22
Vette line-up.
Ik zie Thailand dit wel winnen

The Doctor
25-11-2009, 01:56
ILKO, wt was je vraag dan, als ik zo vrij mag zijn?
Mooie line up by the way.

TheSpinDoctor
25-11-2009, 09:18
ik hoorde dat Danial laatst geblesseerd is geraakt op het Rings Gala??

Klopt dit, vecht Kuku dan nog wel? :ehhh: en tegen wie?

Richelieu
25-11-2009, 12:52
ik hoorde dat Danial laatst geblesseerd is geraakt op het Rings Gala??

Klopt dit, vecht Kuku dan nog wel? :ehhh: en tegen wie?

Helaas gaat deze partij niet meer door aangezien Danial eigenlijk alvoor zijn partij in Enschede gebleseerd was geraakt. Aangezien dit zijn eigen thuisgala was heeft hij toch gevochten (gelukkig voor hem nog op een mooie TKO gewonnen), maar na deze partij was hij lichamelijk niet meer in staat om op Slamm!! VI tegen Kuku Victor te vechten, die nu op 5 december in Duitsland een partij heeft staan en eind december in Suriname vecht op het "Klaar om te Bossen" gala tegen Furjel de Windt van Team Schreiber.

Richelieu
25-11-2009, 13:12
Het is heel simpel Sebastien en andere mensen die hadden gehoopt dat Germaine zou vechten: Slamm!! is er helaas niet in geslaagd om een geschikte tegenstander voor haar te vinden. Al vrij vroeg in de promotie werd ze al van de line-up gehaald om mensen die speciaal voor haar een kaartje zouden kopen niet te teleurstellen.

Slamm!! is een professionele organisatie en zo willen ze ook behandeld worden. Onze grafische uitingen, de line-up en de show zijn uniek in Nederland en we zullen er alles aan doen om het evenement van aanstaande zondag tot een groot succes te maken. Ook ik steek daar veel (vrije) tijd in door allerlei bezigheden die verder gaan dan alleen maar de foto's maken van het evenement zelf. Dat stadium ben ik inmiddels al gepaseerd, wat ik aan de ene kant jammer vind, maar aan de andere kant weer een uitdaging voor mij is. Het is mij (en anderen) opgevallen dat jij in de aanloop van een Slamm!! evenement er alles aan doet om het onderuit te halen. Waarom je dat moet doen is mij een groot raadsel. De postings van vorig jaar omtrent de stress die we schijnbaar gehad moesten hebben vanwege de situatie in Thailand staan me nog vers in het geheugen en daarom zit ik niet echt te wachten op al die reply's die maar één doel voor ogen hebben.

Lorano
25-11-2009, 13:19
ik hoor super veel over slamm en ik hoop dat ze daar gaan knallen zondag.

We zullen zien;)

Richelieu
25-11-2009, 14:01
Hehe, eindelijk een reactie. Jammer dat het pas nu is, nadat ik al een paar keer een hele normale post maakte. Nu breng je het zo alsof ik Slamm onderuit wil halen, terwijl ik in een vorige post netjes onderbouwde waarom ik de vraag over Germaine stelde, en waarom ik dacht dat er iets aan de hand was. Maar ja, dat is verwijderd, dus dat kan men nu niet meer lezen. Degenen die mij er nu op aan willen kijken moeten dat maar doen. Dat is nu eenmaal het nadeel van een medium dat qua onafhankelijkheid niet altijd een toonbeeld is.

Tja, het is maar hoe je het zelf ziet Sebastien. Zoals ik al eerder schreef ben ik niet de enige die het opmerkte.


Als ik Slamm onderuit wil halen, had ik wel andere dingen gepost. Laat staan dat ik er, zoals je beweert, alles aan doe. Heb me er niet eens veel mee bezig gehouden, zoals ik al eerder schreef (maar dat is verwijderd). Als ik wil, kan ik nog wel wat dingen noemen die Slamm niet de uitstraling geven van de "professionele organisatie" zoals jij die beschrijft. Misschien moet je je afvragen of het niet bepaalde acties van hun kant zijn die reacties oproepen.

De vraag die bij mij opkwam is waarom? Waarom zou je dat uberhaupt willen. Als jij of andere mensen problemen hebben met de organisatie van het evenement van aanstaande zondag kun je het beste gewoon contact opnemen met de heren zelf. Dingen zomaar in de openbaarheid gooien heeft totaal geen zin. Vooral in de vechtsportwereld moet de eerste die zonder zonde de steen mag gooien nog geboren worden!


De stress in Thailand raakte destijds ook It's Showtime, weet je nog? Waren dus meerdere partijen die er last van hadden.

Deze reply vond ik zelf nog wel grappig van je. Tuurlijk waren er meerdere partijen die daar last van hadden, maar een topic aanmaken met het feit dat je maar beter een kaartje van Showtime kon kopen aangezien het gehele programma van Slamm! een dag later toch in het water lag (aanname, aangezien er nog niets duidelijk was!!) is niet echt professioneel in mijn ogen.


De grafische uitingen wil ik zeker nog ff een dik compliment geven! Altijd knap werk dat de Gross-bros afleveren!

Das inderdaad absoluut topwerk! Vergeet niet dat de foto's van de poster eerst gemaakt moet worden voordat zij het kunnen verwerken in een grafisch concept. Toch vet als je de foto's die je zelf gemaakt hebt langs een groot billboard ziet staan in Suriname, of op één van de 10.000 posters die afgelopen augustus in Paramaribo te bezichtingen waren.

Justinian
25-11-2009, 14:28
Sebas, iedereen weet dat je voor Simon Rutz werkt. Daar is niks mis mee, het is een grote organisatie die mooie evenementen neer weet te zetten. De meeste mensen weten ook dat het tussen Showtime en Slamm!! niet botert. Je kunt je vragen wel inkleden als 'normale vragen', maar de goede lezer beseft echt wel waar het je feitelijk om te doen is. Er vervolgens om heen gaan draaien door te zeggen dat je het toch zo echt niet bedoelt maakt het tot een redelijk trieste reactie. Just my 2 cents...

Justinian
25-11-2009, 14:53
Iedereen mag dat ook weten, is geen probleem. Alleen moeten mensen het niet gaan verwarren met het feit dat ik, in tegenstelling tot sommige andere mensen, wel degelijk bepaalde zaken van elkaar kan scheiden.
Ik heb het idee dat je jezelf een beetje onderschat en je wel degelijk moeite hebt zaken van elkaar te scheiden. Laten we het er maar op houden dat we daarover van mening verschillen ;)


In dit topic heb ik een doodnormale vraag gesteld, die ook al door iemand anders gesteld werd (maar hij kreeg geen reactie). Die vraag was volkomen normaal, had niets te maken met 'inkleden als'. Als jullie nou gewoon die post hadden laten staan, had iedereen dat kunnen lezen. De mensen die veel mijn posts lezen, weten namelijk ook dat ik Germaine erg graag zie vechten, dus dat ik daar iets over vroeg is niets geks. Maar goed, als het dan verdacht stil blijft en mijn post zelfs verwijderd wordt, zal het in de ogen van de betreffende moderator vast een bepaalde betekenis hebben gehad. Maar ligt dat aan mij? Ik denk het niet, gezien de simpele vraag in die post. Maar ja, zoals de waard is...
Ik doelde niet eens zo zeer op deze topic, maar meer in zijn algemeenheid.


Dat geldt ook voor jou in dit geval. Praten "over om heen gaan draaien"...die term is denk ik ter sprake omdat het wellicht zo gezien wordt (/wil worden) door mensen die geen kritiek dulden op hun betalende adverteerders. En de simpele vraag die ik postte was in geen velden of wegen kritiek te noemen. Staat echter allemaal onderbouwd.
Dat mag je zo zien. Ik heb je echter al eerder aangegeven dat ik vind dat wij als Mixfight.nl onafhankelijk zijn. Dat adverteerders betalen doet daar niet aan af (heb ik je ook concrete voorbeelden van gegeven). Ook It's Showtime kan en mag hier adverteren. Ook It's Showtime zou een custom layout kunnen nemen, misschien dat dat de schijn wegneemt?


Misschien moeten jullie niet altijd zoeken naar dingen die er niet zijn. Zal vast wel deels in de hand gewerkt zijn door mijn ongezouten mening op dit forum, maar als moderator moet je volgens mij wel capabel zijn om bepaalde toonzetting te herkennen. Had ik gewoon antwoord gehad op m'n vraag, had je daarna altijd nog kunnen afwachten of ik volgens jullie beeld zou reageren. En ALS ik DAN een door jullie ongewenste kant op zou gaan, had je nog vroeg genoeg in kunnen grijpen.
Met alle respect Sebas, maar het is mijns inziens geen kwestie van je ongezouten mening geven, maar afkraken en steken onder water geven en dan met name richting organisaties waarmee Showtime op zijn zachtst gezegd geen goede band mee heeft ;) Wellicht bedoel je het niet zo, maar het komt wel zo op mij over. Je hebt de schijn tegen doordat je voor It's Showtime werkt.

payap
25-11-2009, 15:04
Sebastiaan, dit is allemaal nu al ondertussen zo oud als de weg naar Rome. En we hebben al vele discussie's gevoerd. Elke keer duik je weer op met pogingen de organisatie van Slamm!! in een kwaad daglicht te stellen.

De laatste tijd heb je je eigen idd wat minder met Slamm!! bezig gehouden. Ik had al goede hoop. Helaas! Je was waarschijnlijk te druk toen met het aanvallen van die andere "boze wolf" die de vechtsport wereld terroriseert: Golden Glory.

Waarom hou je je eigen niet gewoon bezig met promoten van It's Showttime en laat je andere eens in hun waarde?

Richelieu
25-11-2009, 15:13
Graag even de link van dat topic. Het It's Showtime-gala waar je op doelt (Eindhoven toch?) was namelijk al langer dan een dag ervoor uitverkocht, dus lijkt me stug dat ik probeer mensen op te roepen een kaartje voor te kopen voor een uitverkocht gala, 1 dag van tevoren. Bovendien, waarom moet een forumlid professioneel zijn? Ik ben I_LOVE_KNOCKOUTS, een forumlid en geen professionele organisatie.

Zoals Roy al eerder aangaf werkt het feit dat je werkzaam bent voor It's Showtime in deze gevallen gewoon tegen je. Op je geheugen in deze zaak ietswat op te frissen heb ik deze topic even voor je opgezocht -
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=87471 (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=87471)

Erg mooi dat Showtime uitverkocht was! Top, maar het was een behoorlijke steek onder de grodel door dan te melden (terwijl je dit niet zeker wist, aangezien betrokken mensen destijds, SBS6 met een ander verhaal kwamen) dat je maar beter thuis kon blijven voor het Slamm!! gala omdat het toch wel op televisie was. Slamm!! had destijds een dijk van een lineup voor maar 35 euro met nog een aantal gunsten naar het publiek. (drankje, gratis parkeren). Waarom je dan als lid uit jezelf met dit soort topics moet komen is voor mij een raadsel?

STERKE JERKE
26-11-2009, 23:40
Kenneth Sances, erg tof voor jou dat jij een vechter hebt op dit gala!
Succes en wij spreken elkaar!

Richelieu
27-11-2009, 07:46
Kenneth Sances, erg tof voor jou dat jij een vechter hebt op dit gala!
Succes en wij spreken elkaar!

Ben ook erg benieuwd wat de heren van Sances Gym zullen presteren.

MMAFAN-1122
27-11-2009, 08:05
[quote=Richelieu;839853]Het is heel simpel Sebastien en andere mensen die hadden gehoopt dat Germaine zou vechten: Slamm!! is er helaas niet in geslaagd om een geschikte tegenstander voor haar te vinden. Al vrij vroeg in de promotie werd ze al van de line-up gehaald om mensen die speciaal voor haar een kaartje zouden kopen niet te teleurstellen.

Bedankt voor de uitleg..

Is er al wat bekend over de PPV. dat het geen 40.00 euro maar goedkoper gaat worden?