PDA

View Full Version : Sem schilt interview: 'Revenge Badr in the Final' says the full recovered Sem Schilt



kickbets
17-11-2009, 19:09
Absolute champion Semmy has began to counterattack. He started off with Daniel Gita in the opening of WGP final 16, fully recovered, ready to defeat Banner & head to the final on 5th Dec.

the fans in Korea increased

Question: in the 16 there were some dangerous scenes with Gita. what do you think about it?

Semmy: I couldn't move as I wanted to in the first but as the engine started to pump I could move as I thought to.

Q:Looks as Gita got more support from Korean fans.

S: I don't know how to put but I think my Korean fans have increased...

Q:This year you want to bring back the title, any changing mind?

S: I have not changed my mind about it. Defeating Gita made it closer to it.

Q: In the draw why did you choose Banner?

S: I thought better to choose than being chosen... when not knowing who to fight then it would be better to choose rather than chosen....

Q:is it easier to choose mentally?

S:I was the 6th. I barely had a choice to choose anyone. In the other way round as well, I was chosen even when I was the 1st one drew so anyway it's the same. (laugh)

Q: Although I thought you would pick the second match to revenge Badr in the semi-final.

S: it would be better in the final. if he wants too, it will be there.

Q: Do you not want?

S: this is a tournament. you can't choose to fight. it's not one match event. if we face each other in the fianl, it is a destiny. if not, one match will do.

Q: if you could choose, who would you pick?

S: everyone says 'if', but I don't think there is 'if'. even I think some one is ok but in the draw everything is upside down so no need to guess. meaningless.

Alistar's tactics can be used

Q: do you think you are in a harder section?

S: not specially..... even now I am confident enough to be the king.

Q: no one especially you want to fight?

S: hit enough to defeat the opponent. that's it.

Q: if you win this year again, K-1 may not want you in next year?

S: I think about this year. I don't think about next year.

Q: Peter has lost to Alistar. any comments?

S: Peter couldn't deal with Alistar's style. If Alistar & I fight in the same way they did, K-1 might change the rule so no one can throw.

Q: what is your thought about mma fighter in the final 8 being as a K-1 fighter like Aerts?

S: ............ I am from mma too. i will tell you if I can use Alistar's tactics as well.

Q: very impressive comment. Alistar said that he will win the WGP & go back to mma next year. K-1 is in danger.

S: this year he won't.

it doens't matter where you are from

Q: you are K-1 WGP winner as well as a mma fighter so complicated situation for you?

S: it's different. K-1 fans can be mma fans and the other way round. it doesn't matter where you are from. It matters how popular you are is important.

Q: you are in the middle of mma & k-1.

S: yeah. that's right. I am praying for more fans for both & hopefully more fans who support me too (laugh)
http://www.k-1.co.jp/jp/news/2009/1116_wgp_01.html

T15Boxing
17-11-2009, 19:20
Dat zal moeilijk lukken als je weer plat op de canvas ligt, Semmy.

oliebol
17-11-2009, 19:43
Als hij zichzelf MMA vechter noemt zal het wel leuk zijn om hem binnekort weer een MMA partij te zien draaien:p

abdel1991
17-11-2009, 20:51
het zou me niks verbazen als sem op 5dec. wint van badr in de finale(als het zover komt,99%kans) maar dat heeft dan gewoon puur meetemaken dat badr in de halve finale flink heeft moeten geven... maar in een normale partij,een niet toernooi match maar net zoals it's showtime maakt die natuurlijk geen schijn van kans tegen badr

micha
17-11-2009, 21:09
Sem is altijd favoriet

el bastardo
17-11-2009, 21:40
Blijft een vd moeilijkste mannen om tegen te vechten. Ik zie hem best weer winnen dit jaar.

univers1l
17-11-2009, 22:20
alles is mogelijk in tournooi vorm, maar ga er vanuit dat het toch badr wordt, hij is gretig en agressief genoeg om het iedereen lastig te maken.

kooivechter
17-11-2009, 23:51
sem heeft in procenten gezien de meeste kans. zet men geld ook op sem. z'n grootste tegenstanders is de jury

Sendur
18-11-2009, 00:51
Sem zuigt man gewoon opflikkeren.

Ik hoef hem echt niet weer te zien winnen daar zit ik gewoon niet op te wachten dit jaar.
Ik wil Badr,Overeem of Remy verder zien komen.
Badr vs Remy is de finale die ik wil zien.
Badr heeft wat goed te maken en Remy MOET zich gaan bewijzen dit jaar na het voorval van vorig jaar.

Dat word een Finale vol met emotie en wraak!

Niet zo'n saaie Sem Schilt finale.

T15Boxing
18-11-2009, 02:21
Sem zuigt man gewoon opflikkeren.

Ik hoef hem echt niet weer te zien winnen daar zit ik gewoon niet op te wachten dit jaar.
Ik wil Badr,Overeem of Remy verder zien komen.
Badr vs Remy is de finale die ik wil zien.
Badr heeft wat goed te maken en Remy MOET zich gaan bewijzen dit jaar na het voorval van vorig jaar.

Dat word een Finale vol met emotie en wraak!

Niet zo'n saaie Sem Schilt finale.

Mee eens. Ik heb veel respect voor Schilt en wat hij bereikt heeft maar hij heeft al vaak genoeg gewonnen en men zit er echt niet op te wachten dat hij alweer een titel pakt op een saaie manier. Het beste voor K1 is dat Badr wint. De komende jaren moeten alle jonge gasten aan de bak komen.

Collina
18-11-2009, 11:38
Mee eens. Ik heb veel respect voor Schilt en wat hij bereikt heeft maar hij heeft al vaak genoeg gewonnen en men zit er echt niet op te wachten dat hij alweer een titel pakt op een saaie manier. Het beste voor K1 is dat Badr wint. De komende jaren moeten alle jonge gasten aan de bak komen.


Het zou nog veel interessanter zijn als Alistair wint. Ik denk dat de hele K-1 organisatie in shock is. Badr en Sem blijven denk ik wel favoriet, maar mijn persoonlijke mening is als Alistair Badr verslaat, zal hij Sem zeker verslaan en hebben we een nieuwe K-1 winnaar vanuit een (underdog positie in de K-1) lijkt me geweldig.

Marquis
18-11-2009, 13:51
Om het publiek te laten winnen kan Sem beter de eerste ronde er uit vliegen.
Maar ja, als hij de finale haalt dan zal hij het wel verdient hebben ,.. al zal 99% van de liefhebbers het geen reet aan vinden.

reefer
18-11-2009, 14:03
Als hij zichzelf MMA vechter noemt zal het wel leuk zijn om hem binnekort weer een MMA partij te zien draaien:p


Ja,tegen Badr Hari ofzo........

T15Boxing
18-11-2009, 14:20
Het zou nog veel interessanter zijn als Alistair wint. Ik denk dat de hele K-1 organisatie in shock is. Badr en Sem blijven denk ik wel favoriet, maar mijn persoonlijke mening is als Alistair Badr verslaat, zal hij Sem zeker verslaan en hebben we een nieuwe K-1 winnaar vanuit een (underdog positie in de K-1) lijkt me geweldig.

Dat zou juist niet goed zijn voor K1 als een MMA vechter wint. En dan moet Overeem alsnog op KO winnen want ze geven hem echt geen punten overwinning. Het beste is gewoon dat Badr wint(En dat gaat ook zeker weten gebeuren.)
Van de oudere vechters heeft men liever dat Aerts nog een keer wint, of Le Banner voor het eerst. Schilt? Getver..

Tony Galento
18-11-2009, 15:37
Ik hoop dat de beste wint.

Als Schilt dat is, so be it.

robholland
18-11-2009, 15:59
Hoop zeker niet op Schilt, kan hij niet weer een keer gaan bowlen of zo??

Tony Galento
18-11-2009, 16:09
Hoop zeker niet op Schilt, kan hij niet weer een keer gaan bowlen of zo??


Misschien moet hij eens een keer met jou gaan bowlen.

smike
18-11-2009, 18:14
Schilt is gewoon niet leuk om naar te kijken en bovendien heeft hij al een paar keer gewonnen.
Ik eprsoonlijk hoop op Overeem, ben heel benieuwd wat er daarna dan met de k1 gebeurt!

Collina
18-11-2009, 18:51
Dat zou juist niet goed zijn voor K1 als een MMA vechter wint. En dan moet Overeem alsnog op KO winnen want ze geven hem echt geen punten overwinning. Het beste is gewoon dat Badr wint(En dat gaat ook zeker weten gebeuren.)
Van de oudere vechters heeft men liever dat Aerts nog een keer wint, of Le Banner voor het eerst. Schilt? Getver..


Het is niet goed voor de K-1 daar heb je helemaal gelijk in, maar ik zou het wel geweldig vinden. Overigens heb je zeker een goed punt wat betreft, winnen op K.O., want een eerlijke puntentelling gaan ze Alistair niet geven. (mijn opvatting: Remy vs. Alistair maart 2009)

Badr is uiteraarde de grote favoriet en Alistair is zijn aller grootste uitdaging in deze K-1 finals.

Maar goed, may the best man win! Badr, Sem en Alistair staan op mijn lijst om de K-1 te winnen. Wint Alistair Overeem deze K-1 finals, dat komt dat zeker in de geschiedenisboeken te staan!

Ik sluit me aan bij de laatste zin van smike, "wat gebeurd er dan met de K-1 als een MMA vechter er vandoor gaat met de titel"?

Collina

smike
18-11-2009, 18:55
Soiweso is de zewaargewicht k1 vrij saai voor de neutrale man.
Meer dan de helft is nederlander en vele van de buitenlanders trainen ook nog eens bij een Nederlandse sportschool.
Als Overeem wint, een nederlander en ook nog eens een mma vechter, dan is het voor de neutrale man een lachertje deze vorm van k1. Ik persoonlijk ook liever de k1 max en ik zou dan gaan voor een k1 tot max 90 of hooguit 100.

Guillermo
18-11-2009, 18:55
Het is niet goed voor de K-1 daar heb je helemaal gelijk in, maar ik zou het wel geweldig vinden. Overigens heb je zeker een goed punt wat betreft, winnen op K.O., want een eerlijke puntentelling gaan ze Alistair niet geven. (mijn opvatting: Remy vs. Alistair maart 2009)

Badr is uiteraarde de grote favoriet en Alistair is zijn aller grootste uitdaging in deze K-1 finals.

Maar goed, may the best man win! Badr, Sem en Alistair staan op mijn lijst om de K-1 te winnen. Wint Alistair Overeem deze K-1 finals, dat komt dat zeker in de geschiedenisboeken te staan!

Ik sluit me aan bij de laatste zin van smike, "wat gebeurd er dan met de K-1 als een MMA vechter er vandoor gaat met de titel"?

Collina

Wat er gebeurt met K-1? Nou dan moeten ze gewoon toppers aannemen ongeacht nationaliteit (dat politieke gedoe met teveel nederlanders bla bla) en de mafkezen gewoon weren==> CHoi, Sapp en dat soort monsters :twak:
Dan denk ik dat het wel goed komt met de K-1 want nu gaat het allemaal bergafwaarts.

smike
18-11-2009, 19:04
Dus jij wilt dan gewoon 7 nederlanders bij de Final 8 met afwisselend le Banner, Karaev, Texeira of Feitosa erbij?
Hartstikke leuk hoor, maar denk je dat ze daar in japen op zitten te wachten?

Guillermo
18-11-2009, 19:12
Nou dat is hun probleem:lol:
Waarom niet, als je knalpartijen te zien krijgt, mij boeit het niet hoor.

jesselaar
18-11-2009, 21:11
Soiweso is de zewaargewicht k1 vrij saai voor de neutrale man.
Meer dan de helft is nederlander en vele van de buitenlanders trainen ook nog eens bij een Nederlandse sportschool.
Als Overeem wint, een nederlander en ook nog eens een mma vechter, dan is het voor de neutrale man een lachertje deze vorm van k1. Ik persoonlijk ook liever de k1 max en ik zou dan gaan voor een k1 tot max 90 of hooguit 100.


daarom zal het ook nooit zo groot worden als mma voor ons wel leuk natuurlijk en ik zie alistair en shilt in de finale staan en wie er het best doorkomt winnen .

Quato
19-11-2009, 21:12
Sem zuigt man gewoon opflikkeren.

Ik hoef hem echt niet weer te zien winnen daar zit ik gewoon niet op te wachten dit jaar.
Ik wil Badr,Overeem of Remy verder zien komen.
Badr vs Remy is de finale die ik wil zien.
Badr heeft wat goed te maken en Remy MOET zich gaan bewijzen dit jaar na het voorval van vorig jaar.

Dat word een Finale vol met emotie en wraak!

Niet zo'n saaie Sem Schilt finale.

Saaie Sem Schilt finale?! Vind 't anders een stuk leuker te zien dat hij drie kwart van z'n potten in de finales op KO wint, dan één of andere dickhead die z'n controle verliest en loopt na te trappen op de grond, waardoor je de grootste deceptie van alle K1 finales ooit te verwerken krijgt.

Hoop werkelijk dat Sem er weer net zo doorheen walst als z'n eerste drie jaar en Badr 'n afstraffing van jewelste kan geven in de finale. Een beter sinterklaas cadeau kun je mij niet geven...

Mattie73
19-11-2009, 21:19
Saaie Sem Schilt finale?! Vind 't anders een stuk leuker te zien dat hij drie kwart van z'n potten in de finales op KO wint, dan één of andere dickhead die z'n controle verliest en loopt na te trappen op de grond, waardoor je de grootste deceptie van alle K1 finales ooit te verwerken krijgt.


Bedoel je die zelfde dickhead die jou geliefde Sem zwaar vernederde in de Amsterdam Arena?

botje
19-11-2009, 22:09
Jah die dickhead bedoelde hij. Grappig dat veel mensen menen dat het, het beste voor de K1 is als hij wint. Waarop is dat gebasseerd? Ik zou het persoonlijk erg slecht voor de sport vinden als zo'n asociale, onsportieve aap de K1 wint. Mensen die menen dat hij heeft geleerd of is verandert hebben een roze bril op. Deze jongen blijft altijd tuig en zal altijd tuig op blijven zoeken. Precies wat je niet verwacht van een kampioen..

Naj85
20-11-2009, 04:47
dat 'kies' gedeelte waar iedereen het zo vaak over heeft, is dat ook ergens te bekijken op video? youtube ofzo

(S: I thought better to choose than being chosen... when not knowing who to fight then it would be better to choose rather than chosen....)

Wiseguy
20-11-2009, 10:02
Je hoopt dat Remy alles geeft? Dan ben je toch echt voor de verkeerde vechter. Dan zou je eerder voor Hari of Zimmerman moeten zijn.

Mattie73
20-11-2009, 10:15
Jah die dickhead bedoelde hij. Grappig dat veel mensen menen dat het, het beste voor de K1 is als hij wint. Waarop is dat gebasseerd? Ik zou het persoonlijk erg slecht voor de sport vinden als zo'n asociale, onsportieve aap de K1 wint. Mensen die menen dat hij heeft geleerd of is verandert hebben een roze bril op. Deze jongen blijft altijd tuig en zal altijd tuig op blijven zoeken. Precies wat je niet verwacht van een kampioen..

De enige tuig ben jij. Stoer vanachter je pc mensen een aap noemen. Jij bent gewoon een mietje man.
Ik durf te beweren dat jouw probleem met Badr helemaal niets met zijn gedrag te maken heeft. Jouw probleem met hem heeft hele andere achtergronden. Als je een man ben benoem je die. Dan heb ik nog enigzins respect voor je.

Wiseguy
20-11-2009, 10:42
Jah die dickhead bedoelde hij. Grappig dat veel mensen menen dat het, het beste voor de K1 is als hij wint. Waarop is dat gebasseerd? Ik zou het persoonlijk erg slecht voor de sport vinden als zo'n asociale, onsportieve aap de K1 wint. Mensen die menen dat hij heeft geleerd of is verandert hebben een roze bril op. Deze jongen blijft altijd tuig en zal altijd tuig op blijven zoeken. Precies wat je niet verwacht van een kampioen..


Hij heeft aangegeven dat hij geen voorbeeld wil zijn voor mensen. Hij is gewoon zichzelf. Iets wat je van bepaalde toneelspelers in de k-1 niet kunt zeggen. Hij brengt spektakel Japan en de rest van de wereld houden van hem. Hij is het nieuwe gezicht van de k-1.

Quato
20-11-2009, 18:32
Hij heeft aangegeven dat hij geen voorbeeld wil zijn voor mensen. Hij is gewoon zichzelf. Iets wat je van bepaalde toneelspelers in de k-1 niet kunt zeggen. Hij brengt spektakel Japan en de rest van de wereld houden van hem. Hij is het nieuwe gezicht van de k-1.

Hij is gewoon zichzelf?!? Wanneer hij zich weer eens niet kan beheersen misschien, voor de rest is het de grootste toneelspeler sinds Bob Sapp. Doet alles alleen maar om z'n waarde te upgraden.

Geef mij maar de jongens die normaal blijven doen en waar de sport voor de show gaat.
Dit kun je met name zien doordat men respect voor elkaar toont. Je weet immers wat iemand ervoor over moet hebben om op dat niveau mee te draaien. En als je dan iemand hebt die van de finale van 2008 één grote deceptie maakt omdat hij zich niet kan beheersen, dan verdien je het gewoon niet om in die ring te staan.

Knowledge
20-11-2009, 19:57
Ik hoop dat ooit eens de dag komt dat men elkaar respecteert om wie hij/zij is. Misschien te mooi gedacht maar toch.....
Wat hebben we eraan al dat zwartmaken of hoe je het ook wilt noemen:crying:

We hebben hier in ons klein kikkerlandje een hoop talent rondlopen en dan lopen ze elkaar af te zeiken, in de grond te boren, zwart te maken enz. enz. enz.

Ik zal mijn positieve vibes erop los laten:D Wie weet .. (denk het niet maar toch)

simtekf1
20-11-2009, 20:30
Hij is gewoon zichzelf?!? Wanneer hij zich weer eens niet kan beheersen misschien, voor de rest is het de grootste toneelspeler sinds Bob Sapp. Doet alles alleen maar om z'n waarde te upgraden.

Geef mij maar de jongens die normaal blijven doen en waar de sport voor de show gaat.
Dit kun je met name zien doordat men respect voor elkaar toont. Je weet immers wat iemand ervoor over moet hebben om op dat niveau mee te draaien. En als je dan iemand hebt die van de finale van 2008 één grote deceptie maakt omdat hij zich niet kan beheersen, dan verdien je het gewoon niet om in die ring te staan.

En Badr toonde ook geen respect zeker toen hij voor Peter op z'n knieeen ging, en hij toonde zeker ook geen respect tijdens de loting richting Karaev?!
En ook niet na de 2de partij tegen Leko?
En richting Bonjasky toen hij van Overeem won?

Dat hij de fout in is gegaan vorig jaar in de finale weten we allemaal, maar daar heeft hij ook wat straf voor gekregen.
Maar doe niet alsof hij never nooit niet respect toont naar zijn tegenstanders.

Darkness
20-11-2009, 20:56
Zonder Badr valt de k-1 als een baksteen!
Met Badr vallen zijn tegenstanders als bakstenen!

oliebol
21-11-2009, 00:07
Wat zijn we ook een jankerds met z'n allen hé?.

Sem mag niet winnen, want z'n stijl is te lomp. Badr mag niet winnen omdat hij kut gedrag vertoont. Remy mag niet winnen omdat hij in een dubbele dekking staat. Alistair mag niet winnen omdat hij Ubereem is en een mma vechter en Peter is te oud en moet stoppen. En laten we al helemaal niet over Zimmerman beginnen want die is vaak bezopen en wilt in Antwerpen slapen.

Dit is de enige sport waar Nederlanders consequent in uitblinken op wereldniveau en toch lopen we nog constant te bitchen om niks.

Ik hoop serieus dat Remy wint.. In een partij waarin hij alles geeft, voluit gaat en voldoende vliegende knieën en trappen laat zien. Dat hij zijn tegenstander volledig overklast en iedereen voor eens en voor altijd de mond snoert. Geen gebitch meer over vorig jaar etc. Hell, iedereen op dit forum was blijven liggen voor € 400.000,-

Waarom? Omdat Remy gewoon normaal is. Praat goed, is representatief, slim en snapt het spelletje.

x2 man, al vind ik het ook niet erg als er iemand anders wint. Als het maar mooie gevechten worden.

botje
21-11-2009, 09:30
De enige tuig ben jij. Stoer vanachter je pc mensen een aap noemen. Jij bent gewoon een mietje man.
Ik durf te beweren dat jouw probleem met Badr helemaal niets met zijn gedrag te maken heeft. Jouw probleem met hem heeft hele andere achtergronden. Als je een man ben benoem je die. Dan heb ik nog enigzins respect voor je.

Jouw respect is het laatste waar ik op zit te wachten. En hou je beweringen maar voor je. Ik gun het elke vechter in de finale meer dan Badr, simpelweg omdat ik niks heb met zijn gedrag. Er zijn voorbeelden te over en na elke keer wordt er gezegd: Hij is nog jong, hij leert er van, hij doet het voor de show, etc. Mijn mening is dat iemand die zich niet als een professional weet te gedragen, niks in de ring heeft te zoeken. Dat jij dat wel vindt zegt meer over jou dan over mij..

botje
21-11-2009, 09:38
En Badr toonde ook geen respect zeker toen hij voor Peter op z'n knieeen ging, en hij toonde zeker ook geen respect tijdens de loting richting Karaev?!
En ook niet na de 2de partij tegen Leko?
En richting Bonjasky toen hij van Overeem won?

Dat hij de fout in is gegaan vorig jaar in de finale weten we allemaal, maar daar heeft hij ook wat straf voor gekregen.
Maar doe niet alsof hij never nooit niet respect toont naar zijn tegenstanders.

Het gaat er niet om wanneer hij wel respect toont, het gaat er om dat hij dat vaak genoeg niet doet. En vorig jaar in de finale was niet fout nummer 1, maar de zoveelste. Het is daarom ook gewoon weer wachten tot hij over de scheef gaat, zowel in de ring als in het leven daarbuiten.