PDA

View Full Version : Andy Souwer bij Team Slamm!! @ 29.11.09



Richelieu
17-11-2009, 21:53
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/11/17/1258482744-040.jpg

Jeru
17-11-2009, 22:22
Shit nou ben ik aan het twijfelen. Of het echte MT zien in Almere óf Andy Souwer blijven luisteren thuis :D

payap
17-11-2009, 22:50
Shit nou ben ik aan het twijfelen. Of het echte MT zien in Almere óf Andy Souwer blijven luisteren thuis :D

Live zien Jeru en later de beelden opduiken en het commentaat van Andy en ook Thomas Larssen horn. Andy hoeft geen introductie maar die Thomas Larssen is ook een wandelende encyclopdie qua kennis en zal een hoop mooie info geven.

Ch3f1
17-11-2009, 23:19
Hoe weet ik nu dat deze stream wel goed beeld geeft. De laatste keer met Glory 11 heb ik netjes betaald maar geen enkel fatsoenlijk beeld gehad :crying:

TheSpinDoctor
18-11-2009, 01:57
Hoe weet ik nu dat deze stream wel goed beeld geeft. De laatste keer met Glory 11 heb ik netjes betaald maar geen enkel fatsoenlijk beeld gehad :crying:

Daarom Kan je tot 6 uur gratis kijken. om de kwaliteit te zien. En daarna alsnog betalen voor de PPV.

Advies aan Jeru: Ga gewoon naar Almere. je betaald in Nederland 40 Euro voor de PPV, wat dus evenveel is als een kaartje. in het buitenland is het goedkoper Trouwens. 10 Euro bij betaling met creditcard.

Jeru
18-11-2009, 08:23
Live zien Jeru en later de beelden opduiken en het commentaat van Andy en ook Thomas Larssen horn. Andy hoeft geen introductie maar die Thomas Larssen is ook een wandelende encyclopdie qua kennis en zal een hoop mooie info geven.




Advies aan Jeru: Ga gewoon naar Almere. je betaald in Nederland 40 Euro voor de PPV, wat dus evenveel is als een kaartje. in het buitenland is het goedkoper Trouwens. 10 Euro bij betaling met creditcard.

Jullie zijn erg overtuigend haha. Oh ja de matchmaking natuurlijk ook ;)
Hier moet je inderdaad gewoon bij zijn. Kaartje wordt binnenkort gekocht :thup:

milton felter
18-11-2009, 10:32
Jullie zijn erg overtuigend haha. Oh ja de matchmaking natuurlijk ook ;)
Hier moet je inderdaad gewoon bij zijn. Kaartje wordt binnenkort gekocht :thup:

he nou jeru ik volg je al een tijdje maar volgens mij na lange tijd zal jij nu weer eens live op slamm zijn als ik me niet vergist ?

want elke ker als wij een gala hebben zit jij inhet buitenland klopt dat of zit ik nu totaal mis ?

A-team
18-11-2009, 10:35
40 euro voor ppv. :twak:

Jeru
18-11-2009, 21:24
he nou jeru ik volg je al een tijdje maar volgens mij na lange tijd zal jij nu weer eens live op slamm zijn als ik me niet vergist ?

want elke ker als wij een gala hebben zit jij inhet buitenland klopt dat of zit ik nu totaal mis ?

Nee dat heb je niet mis inderdaad :D
De vorige keren zat ik of in Japan of in Thailand :lol:

Deze keer dus zeker erbij zijn! Anuwat al in Tokio tegen Wuttidet zien vechten en dat was zeer overtuigend!! Nu dus hopen op weer zo'n knalpartij.

milton felter
19-11-2009, 10:10
Nee dat heb je niet mis inderdaad :D
De vorige keren zat ik of in Japan of in Thailand :lol:

Deze keer dus zeker erbij zijn! Anuwat al in Tokio tegen Wuttidet zien vechten en dat was zeer overtuigend!! Nu dus hopen op weer zo'n knalpartij.

nou een knal partij zal je zeker denk ik wel zien want dat ben ik van bijde heren gewend
zoals van anuwat als van mootje

Richelieu
20-11-2009, 08:42
Nee dat heb je niet mis inderdaad :D
De vorige keren zat ik of in Japan of in Thailand :lol:

Deze keer dus zeker erbij zijn! Anuwat al in Tokio tegen Wuttidet zien vechten en dat was zeer overtuigend!! Nu dus hopen op weer zo'n knalpartij.

Zal het zeker gaan worden Jeru! De thais zullen volgende week donderdag aankomen en zijn gebrand om te winnen!