PDA

View Full Version : Stefan Leko vs Karl Glischinsky German King Cup Round III



blackadder
18-11-2009, 18:32
Dit vond op 14 november jl. in Rostock plaats.
Leko's partij is meteen de eerste video.
http://sachsensfunserver.de/videogalerie/index.php?action=show&id=9

Jeru
18-11-2009, 20:43
Thanks!

RedDawn
18-11-2009, 20:52
Leko heeft nu 5 van zijn laatste 6 wedstrijden verloren. Het zit er voor hem denk ik niet meer in.

blackadder
18-11-2009, 23:40
Hij heeft 28 november nog een pot. Tegen een vechter van Diamond Impact die eigenlijk nog C-klasse is. Daar moet hij eigenlijk nog van kunnen winnen.

ZakKa!
18-11-2009, 23:45
Leko heeft nu 5 van zijn laatste 6 wedstrijden verloren. Het zit er voor hem denk ik niet meer in.

Leko had in de arena pech en de PTA nog last van 2 blessures. Ik wil hem nog uit uitschrijven het is en blijft een goede vechter.

Rverm
18-11-2009, 23:51
vind hem ook altijd een goeie vechter, tegen manhoef een half jaar terug stond ie ook dik voor, maar ik denk wel dat zijn tijd geweest is nu...

Justinian
18-11-2009, 23:51
Leko heeft nu 5 van zijn laatste 6 wedstrijden verloren. Het zit er voor hem denk ik niet meer in.
Dat kan ik niet met je eens zijn. In de ArenA zette hij een toppartij neer tegen Melvin Manhoef. Een partij die hij mijns inziens aan het winnen was, tot dat hij zich blesseerde. Ook Manhoef is deze mening toegedaan, gaf hij later toe. In de PTA was het inderdaad minder, maar als ook in dit geval de werkelijk reden van het matige optreden een blessure is, dan denk ik dat je niet meteen kunt concluderen dat het er voor hem niet meer in zet.

Marco
18-11-2009, 23:57
Leko vs Spong lijkt me een leuke partij

Rverm
18-11-2009, 23:59
Dat kan ik niet met je eens zijn. In de ArenA zette hij een toppartij neer tegen Melvin Manhoef. Een partij die hij mijns inziens aan het winnen was, tot dat hij zich blesseerde. Ook Manhoef is deze mening toegedaan, gaf hij later toe. In de PTA was het inderdaad minder, maar als ook in dit geval de werkelijk reden van het matige optreden een blessure is, dan denk ik dat je niet meteen kunt concluderen dat het er voor hem niet meer in zet.

kvind het typisch dat leko en karaev alle 2 egt "afgestraft" werden in de eigen pta, op hun eigen tekortkomingen, en dat er daarna geroepen word dat ze blessures hadden. Dit uit GG kamp. Geloof ik eerlijk gezegd niet zo in. Maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen...;)

Mr 1 Leg
19-11-2009, 06:10
Thanks!x2