PDA

View Full Version : Moet Peter Aerts stoppen na K1 Grand prix 2009 of moet hij doorgaan ?



Viper30
19-11-2009, 14:53
Persoonlijk denk ik dat hij moet stoppen op zijn hoogtepunt en een afscheidswedstrijd krijgen met een waardig tegenstander.
Sportschool beginnen in Japan en demostraties geven in binnenland en buitenland en de sport uitdragen naar de media in Nederland en Japan

Wat denken jullie hier van ?

Ush

Tony
19-11-2009, 15:48
Ik zeg absoluut doorgaan.. Peter ziet er echt weer ongelofelijk scherp en afgetraind uit. En daar doet zijn verlies tegen Overeem niets aan af.

Van de laatste 12 partijen heeft ie er 3 verloren en de rest gewonnen...

En de drie verliespartijen zijn tegen Overeem, Schilt en Hari... Zeker niet de minste drie.

Aerts heeft tegelijkertijd nog gewonnen van o.a Zimmerman, Schilt, Bonjasky en Sefo

Wheelie
19-11-2009, 15:56
Kijk ook even hier ;)

Peter Aerts moet stoppen - MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=96702&highlight=mjokkie)

Ik ben het met Tony eens dat hij nog moet blijven vechten in de K-1

SnerkeL
19-11-2009, 16:18
Moeilijke, in principe kan Aerts nog best mee. Maar al die klappen op zijn kop kan toch ook niet goed zijn. En dat is toch wel zijn stijl. Niemand krijgt hem omver, maar goed voor zijn hersens is het niet.
Het is natuurlijk ook weer zo, dat ie in superfights heel moeilijk te verslaan is, maar een World GP zie ik hem niet meer winnen..

citrusfruit
19-11-2009, 16:20
Peter mag pas stoppen als ie een rollator nodig heeft om de ring in te komen!

woutjuh
19-11-2009, 16:22
Ik zeg absoluut doorgaan.. Peter ziet er echt weer ongelofelijk scherp en afgetraind uit. En daar doet zijn verlies tegen Overeem niets aan af.

Van de laatste 12 partijen heeft ie er 3 verloren en de rest gewonnen...

En de drie verliespartijen zijn tegen Overeem, Schilt en Hari... Zeker niet de minste drie.

Aerts heeft tegelijkertijd nog gewonnen van o.a Zimmerman, Schilt, Bonjasky en Sefo

x2 Peter weet zelf al te goed wanneer t zijn tijd is .

makavelli
19-11-2009, 16:26
Peter mag pas stoppen als ie een rollator nodig heeft om de ring in te komen!

Ja goed idee!! of doorgaan tot ie parkinson heeft

Illest
19-11-2009, 16:33
http://farm4.static.flickr.com/3288/2961175776_b341ca0fc5.jpg

blackadder
19-11-2009, 16:34
x2 Peter weet zelf al te goed wanneer t zijn tijd is .
x3

iconian
19-11-2009, 17:02
K1 1x per jaar en kijken of hij door de laatste 16 komt, zo ja, dan hoort hij er gewoon bij

761217186
19-11-2009, 17:09
Hij moet doen wat hij zelf wil doen. Hij is al een legende en dat neemt niemand hem meer af. Momenteel kan hij nog goed meekomen met de wereldtop. Maar als hij er een punt achter zet straks begrijp ik dat ook.. Toch zeg ik dat hij beter kan stoppen als het blijkt dat hij niet meer goed kan meekomen. Ik hoop hem niet te zien ondergaan als Cro Cop in het MMA.

Kameleon
19-11-2009, 17:10
Ik denk dat de partij tegen Saki bepalend wordt. Als hij deze verliest moet hij serieus gaan overdenken om niet meer te veel te gaan vechten en zich misschien alleen maar toeleggen op super-bouts (1 a 2x per jaar) Maar als hij wint moet hij gewoon een jaar er bij pakken en nog een keer proberen de titel te pakken. Het was jammer dat hij tegen Overeem moest. Er zijn zeker 4 vechters in de finale nu die een klasse minder zijn dan Aerts. Aerts had er gewoon in moeten zitten, maar Overeem was een maatje te groot. Als Saki dat nu ook is...tja...als...als

pwie
19-11-2009, 17:34
Dit gaat echt helemaal nergens over.
Die man is een legende en weet zelf goed genoeg wanneer die moet stoppen.
Hij is de laatste jaren al lang niet meer zo fit geweest als nu hij is helemaal droog.
Succes peter.

steftheboxer
19-11-2009, 17:48
er is er maar één die deze vraag kan beantwoorden en dat is Peter zelf.

Pepe the Ice-Murderer
19-11-2009, 18:12
voila: peter zal dat zelf wel beslissen. mijn respect heeft hij al lang verdiend.

bryan
19-11-2009, 18:19
moet peter helemaal lekker zelf weten.. peter beats my ass nog wanneer hij 70 is...

ZakKa!
19-11-2009, 18:44
ik mis optie 3: moet ie lekker zelf weten.

Guillermo
19-11-2009, 20:12
Moet hij lekker zelf weten natuurlijk maar of het slim is als hij volop doorgaat weet ik niet (gebaseerd op zijn gezondheid dan heh)
Over zijn verliespartijen, dat boeit mij niet, iedereen verliest wel eens maar vergeet niet dat zijn schenen zowat naar de klote zijn (operaties etc etc) en de leeftijd gaat ook meetellen op den duur.

Ik zie hem liever seminars geven of als commentator, guest of honor, vip binnenkomen bij gala's en poen pakken met verschillende projecten dan in een rolstoel zitten op zijn 50ste (bijvoorbeeld ;)).

sjaakie'tje
19-11-2009, 20:25
Dit gaat echt helemaal nergens over.
Die man is een legende en weet zelf goed genoeg wanneer die moet stoppen.
Hij is de laatste jaren al lang niet meer zo fit geweest als nu hij is helemaal droog.
Succes peter.

Beetje onzin. Het is niet omdat hij een legende is dat hij weet wanneer hij moet stoppen hé. Evander Holyfield is ook zo'n legende en die wil ook maar niet stoppen. Ze beseffen vaak pas te laat dat ze moeten stoppen, na een zware verliespartij vb. Dan pas gaan ze beseffen dat ze misschien toch wel ouder aan het worden zijn, niettegenstaande ze nog kunnen blaken van zelfvertrouwen.

Peter is 39 en dat is echt een leeftijd die kan tellen. Zeker in zo'n zware sport als kickboksen die een zware tol lichamelijk eist.

Het zou al goed zijn als hij overgaat op enkel superfights, want ee GP winnen is op die leeftijd zo goed als onmogelijk plus vergroot de kans op blessure enorm daardat de spieren vermoeid geraken.

Quato
19-11-2009, 20:45
ik mis optie 3: moet ie lekker zelf weten.

Ik mis uberhaupt de optie dat hij door kan gaan met knokken...

Durfal
19-11-2009, 21:15
Beetje onzin. Het is niet omdat hij een legende is dat hij weet wanneer hij moet stoppen hé. Evander Holyfield is ook zo'n legende en die wil ook maar niet stoppen. Ze beseffen vaak pas te laat dat ze moeten stoppen, na een zware verliespartij vb. Dan pas gaan ze beseffen dat ze misschien toch wel ouder aan het worden zijn, niettegenstaande ze nog kunnen blaken van zelfvertrouwen.

Peter is 39 en dat is echt een leeftijd die kan tellen. Zeker in zo'n zware sport als kickboksen die een zware tol lichamelijk eist.

Het zou al goed zijn als hij overgaat op enkel superfights, want ee GP winnen is op die leeftijd zo goed als onmogelijk plus vergroot de kans op blessure enorm daardat de spieren vermoeid geraken.

Helemaal mee eens je gezondheid krijg je maar eenmaal kijk bv eens naar M. Ali ook te lang doorgegaan.
Het is al geen gezonde sport voor je hersencellen en op latere leeftijd (en dat is 39 nu eenmaal!!!) al helemaal niet!!
Peter "moet" gewoon lekker afbouwen en aan zijn gezondheid gaan denken hij is toch al Mr K1 for life!!!!!

Dikke Reps voor Peter zn schitterende carriere!!!!!!!!

Sendur
19-11-2009, 21:58
DOORGAAN GVD!!!

En nu iedereen ze bek houde haha ;)

Slotje :P

sjaakie'tje
19-11-2009, 22:38
Natuurlijk beslist hij zelf of hij zal stoppen, maar de kans bestaat erin dat hij natuurlijk te lang doorgaat. We zullen zien, misschien dat als Le Banner, een vechter van zijn generatie de handschoenen aan de haak hangt, hij er ook zal aan denken om de brui aan te geven ...

Man man zal toch raar doen al die legendes die ermee stoppen Bernardo, Hoost, Le Banner, Greco, ....

Hier nog een foto'tje van in de tijd dat Peter nog een hardcore gabber was

http://94.100.116.145/424750001-424800000/424798901-424799000/424798901_5_9OY0.jpeg

blazin.arr0w::::
19-11-2009, 22:52
Zolang Aerts er zelf schik in heeft en zijn doelstellingen kan halen moet 'ie gewoon door gaan (als het fysiek het ook wil).

PartySnipes
19-11-2009, 23:15
Peter is idd een legende en of hij moet stoppen moet ie helemaal zelf weten. Ik zelf vind het prachtig om te horen hoe het publiek LOS gaat als Peter zijn opkomst doet. Aan de andere kant zou ik het wel zonde vinden als hij na zijn hoogtepunt van toneel verdwijnt dat is dez eman niet waard! Tja dan rest de vraag wanneer is het einde van zijn hoogtepunt?

knift
20-11-2009, 00:01
gewoon doorgaan kom op zeg niet gelijk het hoofd laten hangen na een verlies partijtje let op mijn woorden peter laat van zich spreken tijdens de finale

Harlem
20-11-2009, 00:43
Persoonlijk denk ik dat hij moet stoppen op zijn hoogtepunt en een afscheidswedstrijd krijgen met een waardig tegenstander.
Sportschool beginnen in Japan en demostraties geven in binnenland en buitenland en de sport uitdragen naar de media in Nederland en Japan

Wat denken jullie hier van ?

Ush

Als ik hem was zou ik het helemaal af laten hangen van z'n vorm per wedstrijd. Als hij in december weer een pracht partij neerzet zeg ik doorgaan, anders moet hij mss eens gaan denken aan een afscheidspartij. Het zou ook zonde zijn als hij te lang door gaat..

Naj85
20-11-2009, 04:44
doorgaan, hij is nogsteeds een van de beste vechters uit het k1 circuit
hoop dat hij de wgp nog één keer zal winnen

Mr 1 Leg
20-11-2009, 07:43
voila: peter zal dat zelf wel beslissen. mijn respect heeft hij al lang verdiend.x2 jeroentje ;)

simtekf1
20-11-2009, 10:34
Idd, Peter weet zelf wel wanneer zijn tijd is.
Tevens baal ik er nog steeds van dat mensen hem nu ineens afschrijven omdat hij van Ubereem en Hari verloren heeft.
Zo ben je de held die Bonjasky en Schilt verslaat en zo ben je ineens iemand die te oud is om te vechten.

Raar vind ik dat.

Gary
20-11-2009, 14:51
jezus echt, de enige 3 waar peter de laatste tijd van heeft verloren zijn hari, overeem en schilt. En hoewel overeem em wel klappen gaf hield hij het goed vol. Als Peter nogsteeds met de top mee kan draaien in de K1, en hij voelt zich nog goed daarbij, waarom zou hij dan niet competen? Denk dat Peter wel zelf kan beslissen wanneer hij moet stoppen

Hans Vos
20-11-2009, 18:09
denk dat peter oud en wijs genoeg is om zelf aan te voelen waarneer hij stoppen moet .
dat gezeik als hij een keer verliest van een andere wereldtopper moet maar eens afgelopen zijn :twak:en slaat werkelijk helemaal nergens op . daar komt nog bij dat peter toen hij tegen badr stond een ernstige rib blessure had en dan nog is verliezen van een schilt of badr overeem of een bonjasky geen schande dat hoort bij de sport .
net als het gezeur dat fedor het deze keer in de tweede ronde afmaakte is ook geen indecatie dat hij minder word qua skills .
peter is gewoon een topper en bepaald zelf wel op welke datum hij stopt .
ik weet zeker dat peter er momenteel alles aan doet om straks op 5 december van saki te winnen en kon nog wel eens voor een verrassing gaan zorgen .
en dan is het weer peter voor en peter na . :whistling:lekker met alle winden mee waaien is typisch iets voor nederlands publiek maar niet voor mij . groet hans

Viper30
20-11-2009, 18:17
Ik snap zelf ook wel dat Peter Aerts zelf die beslissing kan nemen!!!

Ik ben alleen benieuwd wat hier de mensen van het forum van vinden.

Ush dave:D

STERKE JERKE
21-11-2009, 01:00
Peter:stoppen voor het te laat is!

oliebol
21-11-2009, 01:21
Weet je wat ook wel cool zou zijn... Als Aerts nou zou beslissen te stoppen (als he, zeg niet dat ie moet stoppen) dat hij dan een afscheidsgevecht vecht tegen Le Banner. 2 veteranen die allebei stoppen met vechten. Klinkt best leuk.

T15Boxing
21-11-2009, 11:29
Het zou mooi zijn als Aerts nog tenminste 5 partijen wint voordat hij stopt want dan heeft hij 100 wins op zn record staan. Dat zou toch een mooi pluspuntje zijn voor zijn legacy.

Rougemonkey
21-11-2009, 11:52
Voor het publiek kan hij nog een aantal jaren door denk ik. Voor zijn eigen gezondheid lijkt mij het een mooie tijd om te stoppen. Ik snap dat als hij super goed presteert op aankomend toernooi, hij misschien zal stoppen. Wanneer hij slecht presteert zal hij misschien door willen gaan, omdat hij goed afscheid wil nemen.

Rougemonkey
21-11-2009, 11:54
Geen ja en geen nee dus. En waarom die tekst achter nee? Verneukt die hele poll.

The_Rock
21-11-2009, 14:24
Stoppen.