PDA

View Full Version : Dana white: Karo Parisyan has fucked us over, he'll never fight in the UFC again

iconian
19-11-2009, 21:28
"Karo Parisyan has fucked over the UFC, the fans and his opponent again!!! He will not be fighting saturday or ever again in the UFC!!"

"Pulled out of the fight the day before weigh ins again with a laundry list of excuses!!! Let the press ask karo why! Let him explain."

Follow Dana White on Twitter (http://twitter.com/danawhite)

weks
19-11-2009, 21:29
haha wilde net hetzelfde posten

iconian
19-11-2009, 21:30
:p ja the fxr zag het ook net staan, precies op hetzelfde moment ;)

ik denk dat ie ergens heeft zitten feesten en nu heeft afgemeld omdat ie zich niet lekker voelt

Biiyen
19-11-2009, 21:34
Who cares? karo sux anyway

iconian
19-11-2009, 21:37
"Pulled out of the fight the day before weigh ins again with a laundry list of excuses!!! Let the press ask karo why! Let him explain."

net gepost

Biiyen
19-11-2009, 22:02
Dustin will be paid his full purse to show and win. Its not his fault.

Dat is een mooi gebaar van Dana!

iconian
19-11-2009, 22:04

thanks. Dat is wel goed van de UFC, maar karo zn carriere is hiermee ook naar de klote, ik denk dat hij alleen maar bij de kleinere shows nog aan de bak kan

iconian
19-11-2009, 22:24
Ligt er aan waardoor hij zich terugtrok, misschien kan hij niet zonder zijn pijnstillers of paniekaanvallen!

Live press:
http://mmajunkie.com/news/16912/watch-todays-pre-ufc-106-press-conference-on-mmajunkie-com-at-4-p-m-et.mma

thanks., kan het alleen niet zien want t begint om middernacht en moet morgen werken, maar ik denk dat het inderdaad weer iets met zijn psychische problemen is.

BoerHarms
19-11-2009, 22:42
Als hij hier eerder mee was gekomen dan had Dana vast wel iets kunnen regelen qua centen.

iconian
19-11-2009, 22:49
Als hij hier eerder mee was gekomen dan had Dana vast wel iets kunnen regelen qua centen.

hij dacht waarschijnlijk dat hij gewoon kon vechten zonder de boete te betalen, raar dat hij dat nu pas te horen krijgt.

The_Rock
19-11-2009, 22:58
Prachtig gedaan van de UFC. Dustin wordt gewoon betaald en Karo ontslagen. Naast alle kritiek tegen de UFC moeten er ook positieve dingen bekend worden gemaakt.

Mr 1 Leg
20-11-2009, 06:32
hij dacht waarschijnlijk dat hij gewoon kon vechten zonder de boete te betalen, raar dat hij dat nu pas te horen krijgt.x2 dat denk ik ook

Tony
20-11-2009, 08:49
Denk dat Karo met open armen ontvangen wordt in Dream of Strikeforce.

dirk5
20-11-2009, 09:08
Helaas helaas...

naar deze partij keek ik echt uit. Denk dat Karo nu naar Japan gaat na dat gedoe met de NSAC.

Mule-Kick
20-11-2009, 09:17
Jammer vond Karo altijd wel vermakelijk. Maar geef Dana in deze wel gelijk.

HUNTER
20-11-2009, 09:29
Als de NSAC Parisyan een boete heeft opgelegd dan lijkt het me niet meer dan logisch dat ook de UFC hiervan op de hoogte is.
En als je ziet wat er gemiddeld door de UFC betaald wordt dan kun je je voorstellen dat 32 grand een big issue is voor een vechter van het kaliber Parisyan.
Met andere woorden, Dana had ook tijdens de contract besprekingen even kunnen verifieren of er nog issues waren. Beetje goedkoop om zo kort van te voren met modder te gaan lopen gooien....

Hoewel Parisyan nogal een retard is, gaat Dana hier ook niet helemaal vrijuit vind ik

Sendur
20-11-2009, 09:44
care

cafejolanda.nl
20-11-2009, 11:23
Karo wat een loser... Hadden nate Diaz en Parisyan nou maar in TUF season 5 gevochten toen ze ruzie kregen....... :(

jasfro
20-11-2009, 11:32

Als Dana 100 meter loopt is er waarschijnlijk meer geld uit zijn broekzak gevallen...

Tony
20-11-2009, 11:42
Karo wat een loser... Hadden nate Diaz en Parisyan nou maar in TUF season 5 gevochten toen ze ruzie kregen....... :(

Dan had Nate ongelofelijk hard klappen gekregen....

Surrender
20-11-2009, 11:44
Als de NSAC Parisyan een boete heeft opgelegd dan lijkt het me niet meer dan logisch dat ook de UFC hiervan op de hoogte is.
En als je ziet wat er gemiddeld door de UFC betaald wordt dan kun je je voorstellen dat 32 grand een big issue is voor een vechter van het kaliber Parisyan.
Met andere woorden, Dana had ook tijdens de contract besprekingen even kunnen verifieren of er nog issues waren. Beetje goedkoop om zo kort van te voren met modder te gaan lopen gooien....

Hoewel Parisyan nogal een retard is, gaat Dana hier ook niet helemaal vrijuit vind ik

2x

raveboy
20-11-2009, 13:24
Het ging dus om wat anders als de boete als ik dit zo lees.

Quote:

LAS VEGAS—Keith Kizer, the Executive Director of the Nevada State Athletic Commission, said Karo Parisyan was cleared to fight Dustin Hazelett at UFC 106 this Saturday.

Kizer was unaware that Parisyan had been removed from the card when contacted by MMAWeekly shortly before the pre-fight press conference for UFC 106.

“That’s news to me,” he said. “No one’s told me anything otherwise. As far as I know, he was still on the card as of this morning.”

On Tuesday afternoon, White posted a fiery message on his official Twitter account, saying, “Karo Parisyan has (expletive) over the UFC, the fans and his opponent again! He will not be fighting Saturday or ever again in the UFC!”

Moments after the message, Parisyan told MMAWeekly he had been removed from the card because he didn’t pay a $32,000 fine he owed to the NSAC as punishment for testing positive for banned painkillers after his UFC 94 fight with Dong Hyun Kim.

“That has nothing to do with it,” said Kizer. “He was going to pay the fine out of this purse.”

Kizer said he had reached an agreement with Parisyan to take $16,000 from his $40,000 show purse for Saturday’s fight. If Parisyan won, an additional $16,000 would be taken from his win purse, which was also $40,000.

“If he lost or had a draw, we’d get 16 out of his next fight,” said Kizer.

The executive director said he spoke with Parisyan on Monday and the fighter said he was suffering from leg pain.

“He said, ‘is there any way I could take something stronger than Tylenol?’” recalled Kizer. “I said not without our doctor saying okay.”

Parisyan has long suffered pain in his hamstring after badly tearing it in preparation for a title fight with Matt Hughes at UFC 56. The Armenian-American fighter said he took strong pain medication to deal with the injury.

Kizer asked Parisyan to have the doctor treating him for the leg injury to contact the NSAC’s doctor to see whether Parisyan could take something stronger for the pain without using a banned substance. He never heard from Parisyan’s doctor.

After hearing of White’s message, Parisyan told MMAWeekly his career is in serious jeopardy.

“Everything is over, bro,” he said. “I’m just going to go home. Everything’s (expletive) up…I’ve got to think about what I want to do for my career.”

Hazelett declined to comment on the situation until he had received official confirmation from the UFC. White later tweeted that he would pay Hazelett his show and win money.

- NSAC'S KIZER COMMENTS ON PARISYAN REMOVAL- MMA WEEKLY - Mixed Martial Arts & UFC News, Photos, Rankings & more (http://www.mmaweekly.com/absolutenm/templates/dailynews.asp?articleid=10042&zoneid=13)

dirk5
20-11-2009, 13:35
iedereen praat weer lekker in zijn eigen straatje...

ik vind het in ieder geval jammer dat hij er niet bij is:
My judo throws are the best, best in the world, all the other throws, are done by little girls.

Tony
20-11-2009, 13:55
lol @ my judo throws are the best.... :p

Emilio
20-11-2009, 22:49

My judo throws are the best, best in the world, all the other throws, are done by little girls.

Zeker ook teveel ufc2009 gespeeld? ;)

FightingDutchman
21-11-2009, 09:25

hahah Lol, kan ie fijn z'n Judo throws in de gym gaan uitvoeren.