PDA

View Full Version : Tragedie bij GG gym in Romenie



Fasada
20-11-2009, 16:10
Tijdens een sparring sessie met Sem Schilt is een 24 jarige Roemeen overleden na een trap te hebben gekregen van de voormalig K-1 kampioen...

Klinkt te bizar voor worden maar heb wel links en filmpje die het bevestigen...

Kombat.ro :: Tragedie in sport! Un luptator de la Academia Ciprian Sora a murit la antrenamente! (http://www.kombat.ro/stiri/tragedie-in-sport-un-luptator-de-la-academia-ciprian-sora-a-murit-la-antrenamente.html)

Tragic in Golden Glory Romania / Schilt sparringsparner in romenia dies - Sherdog Mixed Martial Arts Forums (http://www.sherdog.net/forums/f42/tragic-golden-glory-romania-schilt-sparringsparner-romenia-dies-1099752/)

The Bulldog
20-11-2009, 16:12
fucking hell......

schilt en iedereen die hier bij betrokken is....sterkte...

mits dit allemaal klopt natuurlijk...

Fasada
20-11-2009, 16:14
Lees trouwens in de topic van Sherdog dat Schilt niet degene was die de trap had gegeven maar dat die jongen in zijn eentje aan het trainen was en plotseling neer viel, nogmaals ik post alleen wat ik zelf heb gelezen, spreek de taal niet dus het blijft gissen...
Dat er iemand is overleden en dat Sem Schilt er was kan ik er wel uit opmaken maar of het door een trap komt weet ik niet...

Fyodor
20-11-2009, 16:16
Sterkte voor alle betrokkenen.

Overigens lees ik op 't forum van sherdog dat er niet staat dat het tijdens een sparringssessie met Sem Schilt was, alleen dat hij daar ook traint. Desalniettemin zal iedereen er aardig kapot van zijn. Zoiets is natuurlijk verschrikkelijk.

dirk5
20-11-2009, 16:25
fuck man, heftig nieuws, hoe het ook precies is gegaan.

MMAFAN-1122
20-11-2009, 16:27
Vreselijk nieuws!

RocknRolla
20-11-2009, 16:27
sterkte iedereen die erbij betrokken is.

Durfal
20-11-2009, 16:28
Lees trouwens in de topic van Sherdog dat Schilt niet degene was die de trap had gegeven maar dat die jongen in zijn eentje aan het trainen was en plotseling neer viel, nogmaals ik post alleen wat ik zelf heb gelezen, spreek de taal niet dus het blijft gissen...
Dat er iemand is overleden en dat Sem Schilt er was kan ik er wel uit opmaken maar of het door een trap komt weet ik niet...

Dat is voor Sem werkelijk te hopen!!
Het zal je maar gebeuren dat JIJ degene bent die die trap gegeven hebt!!
Daar zul je je dan wel flink schuldig over voelen terwijl je er hoogst waarschijnlijk niet aan kunt doen
Een plotseling overlijden bij het sporten duidt meestal op een aangeboren afwijking,kan bijv wel een verdikte hartspier zijn of een zwak bloedvat in de hersenen.....

Dat Sem met bulgaren traint is niks nieuws dat heb ik al eerder gepost,maar dit verwacht niemand van een ogenschijnlijke gezonde sporter,wat een doffe ellende voor iedereen daar!!
Condoleances naar de nabestaanden en alle verdere betrokken sporters in deze!!

iconian
20-11-2009, 16:41
Dat is voor Sem werkelijk te hopen!!
Het zal je maar gebeuren dat JIJ degene bent die die trap gegeven hebt!!
Daar zul je je dan wel flink schuldig over voelen terwijl je er hoogst waarschijnlijk niet aan kunt doen
Een plotseling overlijden bij het sporten duidt meestal op een aangeboren afwijking,kan bijv wel een verdikte hartspier zijn of een zwak bloedvat in de hersenen.....

Dat Sem met bulgaren traint is niks nieuws dat heb ik al eerder gepost,maar dit verwacht niemand van een ogenschijnlijke gezonde sporter,wat een doffe ellende voor iedereen daar!!
Condoleances naar de nabestaanden en alle verdere betrokken sporters in deze!!

vreselijk inderdaad. Maar ze zeggen in dat filmpje dat hij alleen aan het trainen was en dat hij plots in elkaar zakte met ademsmoeilijkheden en dat zn teammaten hem geprobeerd hebben te reanimeren.

Niks over Schilt dus, er staat alleen dat hij er naar uitkeek om met schilt te gaan trainen.

rip

woutjuh
20-11-2009, 16:44
jeetje wat een nieuws..

Lionheart
20-11-2009, 16:49
Zo wat een naar nieuws zeg!

Sterkte aan de nabestaanden.

Mickey
20-11-2009, 17:18
Dit is natuurlijk vet tragisch!

Maar ik ben wel blij dat het niet gebeurde tijdens het sparren met Sem zoals in de eerste posts werd gesuggereerd. Iemand KO slaan okay.. Maar een sterfgeval als direct gevolg van een trap, stoot of knie die je zelf hebt uitgedeeld..

In ieder geval: Sterkte voor alle betrokkenen..

BennieBoy
20-11-2009, 17:48
Zeker sterkte aan alle betrokkenen een erg vervelend bericht.

Kaminoko
20-11-2009, 18:25
vervelend idd, gelukkig was Schillt hier niet bij betrokken.

PD_EC
20-11-2009, 19:31
RIP

Knowledge
20-11-2009, 19:42
Lees trouwens in de topic van Sherdog dat Schilt niet degene was die de trap had gegeven maar dat die jongen in zijn eentje aan het trainen was en plotseling neer viel, nogmaals ik post alleen wat ik zelf heb gelezen, spreek de taal niet dus het blijft gissen...
Dat er iemand is overleden en dat Sem Schilt er was kan ik er wel uit opmaken maar of het door een trap komt weet ik niet...

Thanks voor je snelle herstel fasada.

Voor iedereen die erbij betrokken is, heel veel sterkte gewenst.
R I P

FMACH
20-11-2009, 21:05
our condolences

Jeru
20-11-2009, 21:28
Altijd klote natuurlijk als je clubgenoot tijdens trainen overlijdt. RIP!!

GerritTonijn
20-11-2009, 22:07
damnnn

BiCkOnE
20-11-2009, 22:53
R.I.P.

sjaakie'tje
20-11-2009, 23:45
Er is ook een versie die zegt dat die kerel in elkaar zakte na een knie van Semmy ...

waikkal
21-11-2009, 00:52
Even een reactie op dit bericht om alle wilde verhalen en insinuaties te ontkrachten.
Ben net terug uit Roemenie en het gaat om de 24 jarige Vitali uit Moldavie.

Na een tweede sparringsronde met Sem en na de bel, liep de Moldavier langs de zijkant van de ring en zakte verkrampt in elkaar. Hierop hebben we gelijk actie ondernomen met reanimatie want het was duidelijk dat er een infarct was.
Ruim 10 minuten later arriveerde er een aantal rescuemensen die verder gingen en diverse andere zaken aansleepten. Tien minuten daarna doken er ambulances op met verplegers en doktoren, die ruim 45 minuten bezig geweest zijn met deze jonge vechter.

Een hectische avond met tamelijk ontnuchterend einde na twee weken intensief trainen.
Sem pakt het goed op, kan geen enkele blaam treffen, want er is geen enkel hard contact geweest en nu is het even tijd om de zaken te laten bezinken. Dit soort zaken gaat niemand in de koude kleren zitten.
Echt een anticlimax van een perfecte twee weken. Maandag wordt Vitali naar zijn geboorteland Moldavie teruggebracht en woensdag is de begrafenis.
Heel triest voor familie en zijn trainingspartners/teamgenoten en betrokkenen.

Requiescat in pace



Dave Jonkers

Naj85
21-11-2009, 00:59
klote man..
sterkte voor de nabestaanden en vrienden

Bagheera
21-11-2009, 13:04
Even een reactie op dit bericht om alle wilde verhalen en insinuaties te ontkrachten.
Ben net terug uit Roemenie en het gaat om de 24 jarige Vitali uit Moldavie.

Na een tweede sparringsronde met Sem en na de bel, liep de Moldavier langs de zijkant van de ring en zakte verkrampt in elkaar. Hierop hebben we gelijk actie ondernomen met reanimatie want het was duidelijk dat er een infarct was.
Ruim 10 minuten later arriveerde er een aantal rescuemensen die verder gingen en diverse andere zaken aansleepten. Tien minuten daarna doken er ambulances op met verplegers en doktoren, die ruim 45 minuten bezig geweest zijn met deze jonge vechter.

Een hectische avond met tamelijk ontnuchterend einde na twee weken intensief trainen.
Sem pakt het goed op, kan geen enkele blaam treffen, want er is geen enkel hard contact geweest en nu is het even tijd om de zaken te laten bezinken. Dit soort zaken gaat niemand in de koude kleren zitten.
Echt een anticlimax van een perfecte twee weken. Maandag wordt Vitali naar zijn geboorteland Moldavie teruggebracht en woensdag is de begrafenis.
Heel triest voor familie en zijn trainingspartners/teamgenoten en betrokkenen.

Requiescat in pace



Dave Jonkers

thnxs voor de info...

Jamila
21-11-2009, 17:34
Zoals bij veel jonge sporters gebeurd, is ook bij deze jonge kickboxer gebeurd, we hebben zelf in Nederland met Quinty zo een tragedie gehad. Het is verschrikkelijk dat dit is gebeurd zeker ook voor Sem Schilt die altijd ongelofelijk sportief is, tijdens het sparren en de training. Natuurlijk zal er nog duidelijkheid verschaft worden, maar het ziet er naar uit dat deze jongen hoogst waarschijnlijk een hart probleem had. Mijn medeleven gaat uit naar de familie naar deze jongen, naar Golden Glory Roemenië en zeker ook naar Sem en Dave.

Met een warme groet,

Jamila

Durfal
21-11-2009, 19:08
Zoals bij veel jonge sporters gebeurd, is ook bij deze jonge kickboxer gebeurd, we hebben zelf in Nederland met Quinty zo een tragedie gehad. Het is verschrikkelijk dat dit is gebeurd zeker ook voor Sem Schilt die altijd ongelofelijk sportief is, tijdens het sparren en de training. Natuurlijk zal er nog duidelijkheid verschaft worden, maar het ziet er naar uit dat deze jongen hoogst waarschijnlijk een hart probleem had. Mijn medeleven gaat uit naar de familie naar deze jongen, naar Golden Glory Roemenië en zeker ook naar Sem en Dave.

Met een warme groet,

Jamila

Bedankt Dave en Jamila voor de snelle duidelijke info in en in triest voor de te jonge overledene en al zijn nabestaanden.
Hoop ook dat Sem hier mentaal geen dreun van gekregen heeft al is en blijft het onverwachte overlijden van zo een jonge sporter verreweg het ergste in deze
.
R.I.P.

jan sensei kyokushin
22-11-2009, 09:07
Familie vrienden en bekenden Team Golden Glory Roemenia , Team,s Golden Glory allen sterkte met dit grote verlies

R I P
Osu

Garcia
22-11-2009, 12:04
Vreselijk en sterkte aan iedereen.

italianstallion
22-11-2009, 12:32
wtf ..............

Mijn medeleven gaat uit naar de familie naar deze jongen

Effective
22-11-2009, 13:19
Rip..

T15Boxing
22-11-2009, 17:10
Echt verschrikkelijk. RIP.

EdwinC
24-11-2009, 13:33
RIP. en hopelijk heeft dit niet te veel effect op Sem zijn gesteldheid. Dit gaat je niet in de koude kleren zitten.

Sterkte allemaal.

Tony
24-11-2009, 14:56
wtf ..............

Mijn medeleven gaat uit naar de familie naar deze jongen

Vind je die typefout nu zo belangrijk dat je daar iets over moet zeggen?