PDA

View Full Version : WTF?? UFC op RTL vanaf 7 december??



TOON
20-11-2009, 23:39
zat net nietsvermoedend naar 'de Snor' te kijken, voetbal international op RTL 7 met een nootje en een hertog jan, komen er ineens de letters UFC rechts boven in het scherm te staan....vanaf 7 december op RTL7 te zien....

heb wel eens wat geruchten opgepikt, maar lijkt me nu wel erg definitief!!!

ERG VET!!!! weet iemand er meer van? zijn het UFC's of zijn het TUF uitzendingen?

Jeru
20-11-2009, 23:40
Dacht op MF een keer te lezen dat het TUF uitzendingen waren.

oliebol
20-11-2009, 23:41
Ik hoop dat het gewone UFC partijen zijn, maar ik vind alles al best. Echt vet dat het toch doorgegaan is:)

TOON
20-11-2009, 23:46
kan zo snel op hun site niks terugvinden....hoop ook de UFC's zelf....echt super, MMA op de nederlandse tv!!! weer een stapje dichter bij MMA op zondagavond zeven uur met je bordje op schoot!

ZakKa!
20-11-2009, 23:48
khoop UFC want dit seizoen van TUF is niet veel soeps.

GerritTonijn
20-11-2009, 23:51
denk dat het TUF wordt. wat kut is, want dan krijg je straks van die figuren die tegen iedereen zeggen dat ze 'UFC' trainen.

iconian
20-11-2009, 23:56
TUF10 is een aanfluiting. Van die vetgemeste middleweights die het nog geen minuut op de treadmill volhouden en slepende, zenuwtergende gevechten in slowmotion van niveau recreanten 40+. asjeblieft niet

Iggy
21-11-2009, 01:17
rtl 7? De zender die sport levensgevaarlijk ook uitzend? Daarin heb ik al een paar keer gehoord van die domme opmerkingen zoals freefight waarin zelfs bijten en krabben mag? Mogen ze eerst dat wel eens goed inspreken voordat ze de ufc uitzenden.

Surrender
21-11-2009, 01:34
zat net nietsvermoedend naar 'de Snor' te kijken, voetbal international op RTL 7 met een nootje en een hertog jan, komen er ineens de letters UFC rechts boven in het scherm te staan....vanaf 7 december op RTL7 te zien....

heb wel eens wat geruchten opgepikt, maar lijkt me nu wel erg definitief!!!

ERG VET!!!! weet iemand er meer van? zijn het UFC's of zijn het TUF uitzendingen?

Matie ik hoop echt dat je niet aan the funny sigaret zat toen je die letters zag man. Mega shit, f*ck yeah. Maak mij niet uit wat het precies is, als het maar mma is. Eindelijk hoef ik niet tegen iedereen proberen uit te leggen wat MMA is.

Yesssss there is a God!!! Damn vanaf nu love ik rtl 7 met heel mijn hart:thup:

Kijk maar hoe snel het nederlandse MMA nu gaat grooien!!

Bedankt voor the post Toon!!

FightingDutchman
21-11-2009, 09:16
Matie ik hoop echt dat je niet aan the funny sigaret zat toen je die letters zag man. Mega shit, f*ck yeah. Maak mij niet uit wat het precies is, als het maar mma is. Eindelijk hoef ik niet tegen iedereen proberen uit te leggen wat MMA is.

Yesssss there is a God!!! Damn vanaf nu love ik rtl 7 met heel mijn hart:thup:

Kijk maar hoe snel het nederlandse MMA nu gaat grooien!!

Bedankt voor the post Toon!!

Ik heb het ook gezien gisteren. Maar volgens mij stond er onder de letters UFC duidelijk The Ultimate Fighter. Dat zou dus betekenen dat ze TUF uitzenden en niet de gewone UFC evenementen.

Dan hoop ik alleen dat ze met seizoen 1 beginnen om ook het Nederlandse publiek een beetje into MMA te krijgen en niet meteen met seizoen 10 komen want dat is echt kut tot nu toe!

Vanaf 7 december klopt inderdaad. En als ik het goed heb gezien komt het ook nog eens op een redelijk normale tijd. 23:00 uur op maandag avond. Kan slechter lijkt me! In ieder geval zwaar reps voor RTL 7

TOON
21-11-2009, 11:15
tja als ze met seizoen 1 beginnen heb ik er niet zo'n moeite mee....het is alleen essentieel dat ze er wel iemand in laten spreken die er echt verstand van heeft....

denk dat het voor de leken wel goed is om eerst TUF te zien waar het spelletje n beetje uitgelegd kan worden en dat ze dan straks de UFCs uit gaan zenden...meteen een UFC is wellicht wat too much meteen.....

FightingDutchman
21-11-2009, 11:19
tja als ze met seizoen 1 beginnen heb ik er niet zo'n moeite mee....het is alleen essentieel dat ze er wel iemand in laten spreken die er echt verstand van heeft....

denk dat het voor de leken wel goed is om eerst TUF te zien waar het spelletje n beetje uitgelegd kan worden en dat ze dan straks de UFCs uit gaan zenden...meteen een UFC is wellicht wat too much meteen.....

Waarom niet gewoon TUF met nederlandse ondertiteling!? Hoeft verder niemand iets overheen te spreken toch...

BNP
21-11-2009, 12:57
Ik heb 't gisteravond ook zien staan.. Er stond UFC the ultimate fighter.
dus ben benieuwd

Jeru
21-11-2009, 13:22
Waarom niet gewoon TUF met nederlandse ondertiteling!? Hoeft verder niemand iets overheen te spreken toch...

Inderdaad. We weten allemaal hoe dat ging met dat It's Showtime programma....

Justinian
21-11-2009, 14:06
Waarom niet gewoon TUF met nederlandse ondertiteling!? Hoeft verder niemand iets overheen te spreken toch...
Dat zou beter zijn idd!! Goede zaak dat eerst TUF wordt vertoond. Dat kan er toe bijdragen dat de sport breder wordt geaccepteerd en dat de UFC ooit nog eens deze kant op komt.

iconian
21-11-2009, 14:56
Dat zou beter zijn idd!! Goede zaak dat eerst TUF wordt vertoond. Dat kan er toe bijdragen dat de sport breder wordt geaccepteerd en dat de UFC ooit nog eens deze kant op komt.

Ik bedacht me net dat bij de eerste TUF aflevering dit seizoen de hele ring onder het bloed zat, dat zou gelijk in ieder geval wat reacties op leveren de volgende dag in de dagbladen.