PDA

View Full Version : IT'S SHOWTIME 2010 met of zonder Golden Glory???



de Zweed
22-11-2009, 12:10
Op 29 mei 2010 vindt weer het jaarlijkse fight gala van It's Showtime plaats in de Amsterdam Arena en volgens de eerste line up zijn er geen Golden Glory fighters uitgenodigd om te vechten.
Dit is best jammer...en eigenlijk ben ik wel benieuwd naar de reden hiervoor? (geen lef, bang om te verliezen?) ;-)

Tijdens het Decade of Fights gala van GG zijn er wel fighters van buiten uitgenodigd.
GG Management heeft dus wel het risico genomen om eventuele fights te verliezen, wat ook gebeurd is. Maar maakt dit juist de wedstrijd niet tot het succes??
Uiteindelijk is de sport er namelijk voor de fans en dien je als promoter niet altijd aan je eigen bankrekening te denken.
Wanneer altijd dezelfde winnen, treedt er verzadiging op en verlies je uiteindelijk meer.
Ik denk dat veel fans aan het wachten zijn op een synergie tussen de fight teams om uiteindelijk de mooiste matches te kunnen waarborgen..

Hoe denken jullie hierover?

Greetz,

Justinian
22-11-2009, 12:13
Geen idee wat de reden hiervan is. Onlangs stonden Bas en Simon nog vrolijk met elkaar op de foto, dus daar kan het niet aan liggen ;) Ik had er op zich best wat vechters van GG bij willen zien (Alistair, Zimmerman, Holzken etc.). Als ik me niet vergis is de line up nog niet definitief, dus wat niet is kan nog komen.

TOON
22-11-2009, 12:21
het is altijd mooi om naar synergie te streven tussen organisaties waardoor het publiek de grote winnaar is, ik ben absoluut voor, GG heeft toppers die niet zouden misstaan in de Arena absoluut.... al is de line-up tot dusver zonder GG ook echt super!

BNP
22-11-2009, 12:23
Als ik 't me goed herinner vochten er op 't gala van golden glory laatst ook geen mensen van it's showtime.

Jeru
22-11-2009, 12:24
Ik zou nog wel een paar partijen kunnen bedenken met GG vechters, maar daarentegen ook nog wel een paar zonder GG vechters.
Hoe dan ook het zou jammer zijn als ze inderdaad niet meer op elkaars gala zouden komen.

Khanom Thom
22-11-2009, 12:27
Als je wint heb je vrienden, maar als je teveel wint krijg je vanzelf meer vijanden... ;)

Rverm
22-11-2009, 12:28
bas boon en simon rutz is gewoon geen goede combinatie...

micha
22-11-2009, 12:56
best of the rest

Jarno
22-11-2009, 14:00
Als ik me niet vergis heeft er buiten Sylvana vorig jaar niemand van GG gewonnen in de ArenA. Dus angst zal het wel niet zijn vermoed ik. Allistair had ik op zich wel een MMA pot zien draaien en Nieky vs 1 van de Gregorian broers had ook leuk geweest maar ik vind de MM zo ook meer dan top.

simtekf1
22-11-2009, 17:12
Idd, Holzken is altijd top om te zien.

iconian
22-11-2009, 17:15
alistair vs yvel erbij doen en het is in 1x uitverkocht

Illest
22-11-2009, 17:26
Line up is prima! Houden zo!

Ik denk overigens niet dat het te maken heeft met dat GG vechters te goed zouden zijn....dat is regelrechte onzin...

Line up is ijzersterk......ok, Nicky zie ik graag iemand eruit 'skuppen'.....dat wel....

Rverm
22-11-2009, 17:37
ik neem trouwens aan dat Bas Boon voor een mooi bedrag best een vip-tafel mag kopen bij Simon Rutz. Mag die nog 5 vrienden meenemen ook...Dus als GG er echt bij wilt zijn is dat heus wel mogelijk...

easy
22-11-2009, 17:40
de line up is prima zo en hoeft ook geen gg vechters.ze hebben de best line up ooit dus gg is echt niet nodig in mijn ogen.overeem maybe mits een mma party is anders hoeft het niet.


dus gewoon zo houden.

univers1l
22-11-2009, 17:59
ik denk dat simon gg een lesje wil leren, dat ze zonder gg vechters best een vette gala kunnen neerzetten, zodat gg niet te vaak naast hun schoenen gaan lopen. (vorig jaar toch veel afzeggingen en verschuivingen dankzij gg vechters) toch vind ik het jammer dat ze er niet bij zijn. holzken vs petrosyan zou toch geweldig zijn.

mokumnised
22-11-2009, 20:43
Op 29 mei 2010 vindt weer het jaarlijkse fight gala van It's Showtime plaats in de Amsterdam Arena en volgens de eerste line up zijn er geen Golden Glory fighters uitgenodigd om te vechten.
Dit is best jammer...en eigenlijk ben ik wel benieuwd naar de reden hiervoor? Kijk maar even bij de verschillende topics over it's showtime arena van vorig jaar.

Genoeg redenen te vinden en geen lef en angst hebben daar weinig mee te maken.
3 afzeggingen waarvan er 1 (Saki) zich later weer ''bereid'' toont te vechten, maar dan wel voor een veel hogere gage dan de eerder afgesproken gage en de tweede (Karaev) meld zich 1 of 2 dagen van te voren af. Gevolg: Tyrone Spong verschijnt ongemotiveerd aan de start omdat hij zich wéér op een andere tegenstander heeft in moeten stellen en wordt als beloning uitgefloten.

Maar goed, dat hele gedoe kun je hier wel terugvinden, ik kan me in ieder geval goed voorstellen dat it's Showtime wel even klaar is met GG.



best of the restWat een oerdomme opmerking.

Wheelie
22-11-2009, 21:15
Een jongen als Nieky zou voor zover ik kan bedenken geen serieuze tegenstander kunnen hebben als het een GG-jongen moest zijn. In die gewichtsklasse staat Nieky op eenzame hoogte binnen GG.




Klopt al zou hij wel tegen Halim Issaoui kunnen vechten
Nieky is voor elke promotor interessant want die jongen is een topvechter en verkoopt kaarten en tafels ;)

OldNicky
22-11-2009, 22:14
Ik vind het een beetje triest dat Showtime 2010 geen Golden Glory figthers erbij wil hebben. Het gaat toch uiteindelijk om het zien van spannende gevechten en niet om eventuele rivaliteit tussen promoters, management of “whatever” . De eerste line up ziet er weliswaar goed uit, maar met mannen erbij zoals bv. Alistair, Nieky of Sem maak je de avond meer compleet, voor het publiek een stuk aantrekkelijker en bovendien een vollere arena.
Groetjes :pimp: OldNicky

gustafacci
23-11-2009, 03:33
Op 29 mei 2010 vindt weer het jaarlijkse fight gala van It's Showtime plaats in de Amsterdam Arena en volgens de eerste line up zijn er geen Golden Glory fighters uitgenodigd om te vechten.
Dit is best jammer...en eigenlijk ben ik wel benieuwd naar de reden hiervoor? (geen lef, bang om te verliezen?) ;-)

Tijdens het Decade of Fights gala van GG zijn er wel fighters van buiten uitgenodigd.
GG Management heeft dus wel het risico genomen om eventuele fights te verliezen, wat ook gebeurd is. Maar maakt dit juist de wedstrijd niet tot het succes??
Uiteindelijk is de sport er namelijk voor de fans en dien je als promoter niet altijd aan je eigen bankrekening te denken.
Wanneer altijd dezelfde winnen, treedt er verzadiging op en verlies je uiteindelijk meer.
Ik denk dat veel fans aan het wachten zijn op een synergie tussen de fight teams om uiteindelijk de mooiste matches te kunnen waarborgen..

Hoe denken jullie hierover?

Greetz,

Hoeveel It's Showtime vechters deden dan mee aan het Golden Glory gala?

It's Showtime is niet verplicht om Golden Glory vechters mee te laten doen, net zoals het Golden Glory team niet verplicht is vechters van It's showtime mee te laten vechten. Als je het echt jammer vind koop je daar geen kaartje voor. Heel simpel, ik vind de matchmaking tot nu toe echt super dus.

Verder sluit ik me aan bij mokumnised...

Wheelie
23-11-2009, 11:35
Valt Halim nog onder GG dan? Hij is toch weg? Althans, ik weet dat ie weg wil(de) maar weet niet zeker of ie al weg is.
Dat heb ik dan gemist dat hij weg is of weg zou willen, ik zal het eens na vragen ;)

bananenplukster
23-11-2009, 11:39
Hoeveel It's Showtime vechters deden dan mee aan het Golden Glory gala?

It's Showtime is niet verplicht om Golden Glory vechters mee te laten doen, net zoals het Golden Glory team niet verplicht is vechters van It's showtime mee te laten vechten. Als je het echt jammer vind koop je daar geen kaartje voor. Heel simpel, ik vind de matchmaking tot nu toe echt super dus.

Verder sluit ik me aan bij mokumnised...

x2

marcelt
23-11-2009, 18:25
best of the rest


Heb je het nou over Fighting Decade ?

marcelt
23-11-2009, 18:28
Als ik 't me goed herinner vochten er op 't gala van golden glory laatst ook geen mensen van it's showtime.

Juist. En toen heb ik Old Nicky, de Zweed en Micha ook niet horen klagen waar de Showtime vechtrs waren.
Maar ik wil Nieky wel graag in de Arena zien en Saki ook, maar ik heb zo'n gevoel dat we Gokhan er een tijd niet zullen zien.

Illest
23-11-2009, 18:36
Hoeveel It's Showtime vechters deden dan mee aan het Golden Glory gala?

It's Showtime is niet verplicht om Golden Glory vechters mee te laten doen, net zoals het Golden Glory team niet verplicht is vechters van It's showtime mee te laten vechten. Als je het echt jammer vind koop je daar geen kaartje voor. Heel simpel, ik vind de matchmaking tot nu toe echt super dus.

Verder sluit ik me aan bij mokumnised...

precies! ik vind het gezien de uitlatingen van bb niet meer dan terecht dit...

echt een super line-up trouwens....

snip83
23-11-2009, 21:23
Dat ie weg wil, weet ik maar weet alleen nog niet of ie ook al echt weg is. Keep us posted.

Halim is niet weg bij GG

heeft net een andere auto van sjef via GG gehad dus neem aan dat hij nog wel blijft

micha
24-11-2009, 08:44
Dat ie weg wil, weet ik maar weet alleen nog niet of ie ook al echt weg is. Keep us posted.


:crying::crying::crying:

Marquis
24-11-2009, 11:00
Ik had Hesdy tegen Zimmerman willen zien vechten :boos:

Maar ja ik begrijp het wel van I'ts showtime,..

Alistair hoef ik voorlopig niet te zien vechten mits het geen pannekoek is.

Rusell Bell
24-11-2009, 14:28
Top line up vindt het goed zo. Ze kunnen Cosmo ook nog laten vechten is niet verkeerd lijkt me.

Jarno
24-11-2009, 15:15
:crying::crying::crying:

Een reply met alleen smilies betekende toch dat je een infraction kreeg ? Dus pas op ouwe ;)

Rverm
24-11-2009, 17:11
kzag dat bas boon gereageerd had in een andere topic dus die is blijkbaar terug van weggeweest en micha komt hier gelijk weer interessant en vervelend doen...had je je sijntje weer gekregen van bas dat je wat mocht zeggen micha?

Jamila
24-11-2009, 17:52
Het zou eigenlijk helemaal te gek zijn als Nieky tegen Petrosyan zou kunnen uitkomen. Ik weet wel dat dit een droom voor Nieky is, verder weet ik ook dat Ron van Golden Glory en Simon altijd eruit komen met elkaar. Dus ik denk dat Golden Glory er gewoon weer bij is. Maar welke vechters.................. dat zullen we snel horen.

Gr, Jamila:thup:

Richelieu
24-11-2009, 17:58
Het zou eigenlijk helemaal te gek zijn als Nieky tegen Petrosyan zou kunnen uitkomen. Ik weet wel dat dit een droom voor Nieky is, verder weet ik ook dat Ron van Golden Glory en Simon altijd eruit komen met elkaar. Dus ik denk dat Golden Glory er gewoon weer bij is. Maar welke vechters.................. dat zullen we snel horen.

Gr, Jamila:thup:

Ben heel benieuwd!

oliebol
24-11-2009, 18:44
Ik denk eigenlijk niet dat Nieky veel te vertellen zal hebben tegen Petrosyan, als hij tegen Buakaw al zo'n last heeft denk ik dat hij tegen een nog slimmere vechter nog minder in zijn spel zou komen. Maar ik hoop dat Nieky het tegendeel zal bewijzen;)

Irishrover
24-11-2009, 18:47
Het zou eigenlijk helemaal te gek zijn als Nieky tegen Petrosyan zou kunnen uitkomen. Ik weet wel dat dit een droom voor Nieky is, verder weet ik ook dat Ron van Golden Glory en Simon altijd eruit komen met elkaar. Dus ik denk dat Golden Glory er gewoon weer bij is. Maar welke vechters.................. dat zullen we snel horen.

Gr, Jamila:thup:

Hoezo droom? Hij kan Petrosyan nog vaak genoeg tegenkomen in de K1-Max.

bananenplukster
24-11-2009, 19:23
Het zou eigenlijk helemaal te gek zijn als Nieky tegen Petrosyan zou kunnen uitkomen. Ik weet wel dat dit een droom voor Nieky is, verder weet ik ook dat Ron van Golden Glory en Simon altijd eruit komen met elkaar. Dus ik denk dat Golden Glory er gewoon weer bij is. Maar welke vechters.................. dat zullen we snel horen.

Gr, Jamila:thup:

Petrosyan vecht dan tegen chahid dus dat kan je wel vergeten:blush:. Ik kan niet iemand bedenken tegen wie holzken wel kan(buiten de vechters om die al op de mm staan) misschien kraus? En op buakaw vs holzken 3 staat niemand meer op te wachten:thup:

nyqsoft
24-11-2009, 21:46
Het zou eigenlijk helemaal te gek zijn als Nieky tegen Petrosyan zou kunnen uitkomen. Ik weet wel dat dit een droom voor Nieky is, verder weet ik ook dat Ron van Golden Glory en Simon altijd eruit komen met elkaar. Dus ik denk dat Golden Glory er gewoon weer bij is. Maar welke vechters.................. dat zullen we snel horen.

Gr, Jamila:thup:


Ok, it sounds good, hopefully you are right !:cool2:

Prince_Devil
24-11-2009, 21:50
nieky tegen andy souwer misschien!

The Doctor
25-11-2009, 02:51
denk dat de vechters nu, zoals allang verwacht, de prijs gaan betalen voor de te grote mond van BB. Zonde voor die jongens, maar een feit.

Jamila
25-11-2009, 13:05
Waarom zou Nieky geen kans maken tegen Petrosyan? Nieky heeft net zoveel kans tegen Pertrosyan als ook de andere final 8 vechters van de K-1 max, zoals Andy Souwer. De partij Nieky vs. Andy was heel close en naar mijn mening had Andy ook 8 tellen mogen krijgen in Rosmalen. Ik hoop als nog dat Golden Glory erbij is bij ...... It's Showtime.

Gr, Jamila:thup:

oliebol
25-11-2009, 13:27
Als Nieky kans wil maken tegen Petrosyan, moet ie wel uit een heel ander vaatje tappen dan tegen Buakaw. Buakaw wist al door intelligent te vechten Nieky uit zijn spel te halen, en persoonlijk schat ik Petrosyan qua vecht-intelligentie nog een paar tandjes hoger in dan Buakaw. Ik denk dat Petrosyan het ruim op punten zou winnen van Nieky. Petrosyan geeft verdedigend over het algemeen nog minder weg dan Buakaw en Nieky kon Buakaw al nauwelijks raken.

Betekent overigens niet dat ik de partij Holzken vs Petrosyan niet zou willen zien! Je weet immers maar nooit.

x2 dat bedoel ik idd. Volgens mij echt Petrosyan te slim en te berekenend voor Nieky.
Maar het zou ook zomaar kunnen dat ik het mis heb, want Chahbari is ook zo'n soort vechter en daar won hij ook van. Al schat ik Petrosyan toch wel hoger in dan Chahbari.

univers1l
25-11-2009, 13:32
als buakaw alsnog vecht dan tegen chahid en kan nieky tegen petrosyan. zou heel mooi zijn

maartje
25-11-2009, 15:27
ik vind dat jamila gelijk heb
het zou harstikken leuk zijn
en naar mijn mening is er geen gala compleet zonder GG
ik ben er van overtuigd dat het er wel gaat komen
groetjes maartje ;)

simtekf1
25-11-2009, 16:07
ik vind dat jamila gelijk heb
het zou harstikken leuk zijn
en naar mijn mening is er geen gala compleet zonder GG
ik ben er van overtuigd dat het er wel gaat komen
groetjes maartje ;)

Ach kind, wees maar lekker overtuigd, dat zijn GG aanhangers wel vaker.

de Zweed
25-11-2009, 20:38
Ach kind, wees maar lekker overtuigd, dat zijn GG aanhangers wel vaker.

Ach al is het alleen om de mooie discussies hier op mixfight hehe..;)
Maar van mij mogen er wel een paar GG fighters meedoen.
Voor Alistair en Sem hoop ik wel op betere tegenstanders, want het zou wel eens de charme van die twee negatief kunnen beinvloeden wanneer de tegenstanders niet op hun niveau vechten.

de Zweed
26-11-2009, 20:45
Petrosyan vecht dan tegen chahid dus dat kan je wel vergeten:blush:. Ik kan niet iemand bedenken tegen wie holzken wel kan(buiten de vechters om die al op de mm staan) misschien kraus? En op buakaw vs holzken 3 staat niemand meer op te wachten:thup:


Mh kreeg anders vandaag te horen dat Nieky vs Petrosyan mag aantreden... wHoeha!

bananenplukster
26-11-2009, 20:53
Mh kreeg anders vandaag te horen dat Nieky vs Petrosyan mag aantreden... wHoeha!

Ja en? Ik ben er ook blij om het is een top partij waarop iedereen al zat te wachten.

En jamila praat altijd uit voorkennis ze weet dat er contact is tussen de partijen en ze weet dat die partij er komt maar ze brengt het zo alsof nog niks zeker is:blush:. Terwijl zij als GGmeid dondersgoed al weet dat die partij er aaan zat te komen.