PDA

View Full Version : Rene Rooze



Lionheart
23-11-2009, 12:26
Ik weet dat hij en Peter Aerts onafscheidelijke trainingspartners en gabbers waren/zijn.
Tot hij Team Aerts verliet in 2005 na zijn partij tegen Aleksander Emelianenko, daarna niets meer van hem vernomen.

Ben benieuwd wat deze sympathieke vechter nu doet.

Illest
23-11-2009, 12:30
hoe kom je erbij dat ie sympathiek is?

YoMarK
23-11-2009, 12:30
Was het niet zo dat hij behoorlijk letsel heeft overgehouden van deze partij?
Af en toe zie ik hem wel in de hoek staan van een vechter meen ik.

Lionheart
23-11-2009, 12:33
hoe kom je erbij dat ie sympathiek is?

Omdat ik hem een paar keer heb mogen meemaken op een gala en hem toen ook gesproken heb, vandaar mijn conclusie dat hij sympathiek is.

Lionheart
23-11-2009, 12:34
Was het niet zo dat hij behoorlijk letsel heeft overgehouden van deze partij?
Af en toe zie ik hem wel in de hoek staan van een vechter meen ik.

Oh dat is minder zeg.

gieloe
23-11-2009, 12:41
lol @ sympathiek!

TOON
23-11-2009, 13:42
Was het niet zo dat hij behoorlijk letsel heeft overgehouden van deze partij?
Af en toe zie ik hem wel in de hoek staan van een vechter meen ik.

was iig een gruwelijke KO, nooit gehoord dat ie er wat aan overgehouden heeft overigens...
heb um daarna nog wel eens in de hoek zien staan ja, werd tijdens het Sapp drama in de Arena verzocht naar de ring te komen toen Aerts inviel tegen Hoost....

mdk
23-11-2009, 14:09
Was het niet zo dat hij behoorlijk letsel heeft overgehouden van deze partij?
Af en toe zie ik hem wel in de hoek staan van een vechter meen ik.

Was een duidelijk voorbeeld van het liedje "als je wint heb je vrienden..."

Was de laatste partij van die dag in de Ahoy en terwijl Rooze op de grond bleef liggen stroomde de Ahoy leeg omdat iedereen als eerste bij zijn auto wilde zijn.
Echt een naar moment om te zien dat iemand blijft liggen en iedereen met de rug naar hem toestaat om op te staan en de jas aan te doen.

Tony Galento
23-11-2009, 14:10
Omdat ik hem een paar keer heb mogen meemaken op een gala en hem toen ook gesproken heb, vandaar mijn conclusie dat hij sympathiek is.


Hij kan ook wel eens wat minder sympathiek uit de hoek komen heb ik vernomen.

Lionheart
23-11-2009, 14:19
Hij kan ook wel eens wat minder sympathiek uit de hoek komen heb ik vernomen.

Ja, dat zou idd best kunnen, maar dat heb ik nooit meegemaakt met hem dus zal ik dat ook niet uitdragen.

En het is idd klote om te zien, hoe het publiek hier omgaat met zijn vechters.

"Als je wint heb je vrienden" keihard, maar waar..

Fyodor
23-11-2009, 18:31
Was een duidelijk voorbeeld van het liedje "als je wint heb je vrienden..."

Was de laatste partij van die dag in de Ahoy en terwijl Rooze op de grond bleef liggen stroomde de Ahoy leeg omdat iedereen als eerste bij zijn auto wilde zijn.
Echt een naar moment om te zien dat iemand blijft liggen en iedereen met de rug naar hem toestaat om op te staan en de jas aan te doen.

Ik was daar ook en ben ook direct na de KO naar huis gegaan. Toen het gevecht begon zei ik nog tegen m'n maat dat ik dacht dat dit binnen 1 minuut afgelopen zou zijn. Voor zover ik weet had hij een (zware?) hersenschudding.

Over sympathiek zijn, geen idee, ik ken hem niet buiten de gevechten die ik van hem gezien heb. Maar vraag voor de gein eens aan Heath Herring hoe hij over Rene denkt ;)

Verder was dat mijn eerste keer op een gala in Nederland en ik vond het NL publiek verschrikkelijk. Wat een tokkies zitten er tussen!

ICON
23-11-2009, 18:35
ik heb hem in de hoek zien staan bij een chakuriki vechter, weet niet meer welke.

en al die mensen die roepen dat ze vernomen hebben dat iemand niet sympathiek is..... IQ van een doperwt...

Tony Galento
23-11-2009, 19:10
Ja, dat zou idd best kunnen, maar dat heb ik nooit meegemaakt met hem dus zal ik dat ook niet uitdragen.

En het is idd klote om te zien, hoe het publiek hier omgaat met zijn vechters.

"Als je wint heb je vrienden" keihard, maar waar..


Volgens mij stappen vechters in de ring om te winnen.

Tony Galento
23-11-2009, 19:13
ik heb hem in de hoek zien staan bij een chakuriki vechter, weet niet meer welke.

en al die mensen die roepen dat ze vernomen hebben dat iemand niet sympathiek is..... IQ van een doperwt...

Omdat het Rene Rooze is?

Misschien heb jij last van blinde adoratie.

Joris
23-11-2009, 19:25
bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Rene_Rooze

After Peter Aerts (http://en.wikipedia.org/wiki/Peter_Aerts) split with his previous kickboxing club Mejiro Gym (http://en.wikipedia.org/w/index.php?title=Mejiro_Gym&action=edit&redlink=1) & the creation of his own Team Aerts (http://en.wikipedia.org/w/index.php?title=Team_Aerts&action=edit&redlink=1) Rene Rooze took up the position of his cornerman.[2] (http://en.wikipedia.org/wiki/Rene_Rooze#cite_note-1) Since his retirement he has gone on to be a successful Muay Thai (http://en.wikipedia.org/wiki/Muay_Thai) instructor and conditioning coach

ICON
23-11-2009, 19:32
Omdat het Rene Rooze is?

Misschien heb jij last van blinde adoratie.


adoratie voor rene rooze? nee totaal niet, vind het geen boeiende vechter. kom uit nijmegen dus ken hem verder ook niet persoonlijk, waar jij dit uit concludeert is mij ee nraadsel

het gaat er mij om dat mensen zeggen iets via via vernomen te hebben en dat dan ook als waarheid aannemen.

maar bedankt je maakt mijn punt nog duidelijker

Tony Galento
24-11-2009, 00:29
adoratie voor rene rooze? nee totaal niet, vind het geen boeiende vechter. kom uit nijmegen dus ken hem verder ook niet persoonlijk, waar jij dit uit concludeert is mij ee nraadsel

het gaat er mij om dat mensen zeggen iets via via vernomen te hebben en dat dan ook als waarheid aannemen.

maar bedankt je maakt mijn punt nog duidelijker


Jij bent duidelijk geen incrowd, meer een fanboy.

Dat mag.

Lionheart
24-11-2009, 00:35
Volgens mij stappen vechters in de ring om te winnen.

Idd, dat is de spirit om winnend de ring uit te stappen!

Maar ken jij vechters die altijd winnen???

Oh ok...

Zelfs over een topper als Fedor lullen al die wijsneuzen als ie even 3 stoten in een Gnp te verwerken krijgt!
Dat ze hem daarom meteen afschrijven en zeggen dat hij zijn tijd heeft gehad...
Over dat publiek heb ik het!

Tony Galento
24-11-2009, 11:24
Idd, dat is de spirit om winnend de ring uit te stappen!

Maar ken jij vechters die altijd winnen???

Oh ok...

Zelfs over een topper als Fedor lullen al die wijsneuzen als ie even 3 stoten in een Gnp te verwerken krijgt!
Dat ze hem daarom meteen afschrijven en zeggen dat hij zijn tijd heeft gehad...
Over dat publiek heb ik het!

Ik heb Rooze ook eens op die manier tegen Rob van Esdonk zien verliezen.

Net of hij niet helemaal wakker was. Jammer, want het is een beest van een vechter. Het komt er alleen niet altijd uit.

MB667
24-11-2009, 11:51
volgens mij moest rooze vorig jaar in tilburg ook vechten op balans fight night.

Fightchick
24-11-2009, 12:11
Was een duidelijk voorbeeld van het liedje "als je wint heb je vrienden..."

Was de laatste partij van die dag in de Ahoy en terwijl Rooze op de grond bleef liggen stroomde de Ahoy leeg omdat iedereen als eerste bij zijn auto wilde zijn.
Echt een naar moment om te zien dat iemand blijft liggen en iedereen met de rug naar hem toestaat om op te staan en de jas aan te doen.

Ik was daar ook bij en ben blijven zitten omdat ik wilde weten hoe het met hem ging. Het is de ergste knock out die ik ooit heb gezien - heel naar.

goro
24-11-2009, 17:48
http://www.youtube.com/watch?v=xTsgXllgBsw

Niet voor gevoelige kijkers. vind wel jammer voor rene ja. Vond hem wel een coole vechter.

cornelus
24-11-2009, 21:32
nou de kijkers hier zijn vast wel wat gewend.. :D

new_world_order
24-11-2009, 22:03
Ik was daar ook bij en ben blijven zitten omdat ik wilde weten hoe het met hem ging. Het is de ergste knock out die ik ooit heb gezien - heel naar.

het was een harde knock out ja, maar ergste ooit :wacko:, en niet voor de gevoelige kijkers, come on...

marcelt
24-11-2009, 22:08
het was een harde knock out ja, maar ergste ooit :wacko:, en niet voor de gevoelige kijkers, come on...

Zeker niet, maar hij kreeg ze goed.

Ik had indertijd nog geen kaas gegeten van mma , maar begreep al snel dat wij er nog niet veel van bakten destijds .