PDA

View Full Version : Tito van 93 kg naar 114kg in 1 dag!!



kmr
23-11-2009, 14:29
http://www.youtube.com/watch?v=3zyZsL0R9ec


Na de weging van ufc 106.

YoMarK
23-11-2009, 14:30
Was volgens mij wel duidelijk dat dit een geintje was van hem.

kmr
23-11-2009, 14:32
Was volgens mij wel duidelijk dat dit een geintje was van hem.

Ja? Wat hield hij dan in zn hand, ik heb het niet gezien!

Deze vraag is overigens serieus en niet sarcastisch. Ik heb trouwens niet zo goed opgelet, ik zag maar 1 hand al sik het me goed herinner.

superfreak
23-11-2009, 14:36
snap nog steeds niet dat mensen zulke gekke cuts doen om vervolgens weer zoveel aan te komen.

Pride_187
23-11-2009, 14:47
Allemaal leuk hoor die geintjes van 'm, maar ik heb niks van die 'incredible shape' en 'increesed handspeed' terug gezien in de wedstrijd. ik wil best 3 rondjes met m kickboksen als ie zo op komt dagen. hij blijft gewoon sloom staand, hij heeft nog nooit en zal ook nooit iemand serieus zeer kunnen op staand gebied. Tito is een van m'n favoriete vechters, maar ik ben echt teleurgesteld na z'n laatste partij.

Zijn beste partij vond ik tot nu toe nog zijn partij tegen Rashad Evans, die had ie eigenlijk gewonnen. Hij heeft op een haar na Machida gestopt met een triangle, dus de man heeft de potentie om de beste te zijn. Als hij nou eens puur op conditie en techniek gaat trainen ipv druk zijn met 30 pounds cutten en grote spierballen hebben, zal hij een stuk verder komen denk ik.

superfreak
23-11-2009, 15:07
Allemaal leuk hoor die geintjes van 'm, maar ik heb niks van die 'incredible shape' en 'increesed handspeed' terug gezien in de wedstrijd. ik wil best 3 rondjes met m kickboksen als ie zo op komt dagen. hij blijft gewoon sloom staand, hij heeft nog nooit en zal ook nooit iemand serieus zeer kunnen op staand gebied. Tito is een van m'n favoriete vechters, maar ik ben echt teleurgesteld na z'n laatste partij.

Zijn beste partij vond ik tot nu toe nog zijn partij tegen Rashad Evans, die had ie eigenlijk gewonnen. Hij heeft op een haar na Machida gestopt met een triangle, dus de man heeft de potentie om de beste te zijn. Als hij nou eens puur op conditie en techniek gaat trainen ipv druk zijn met 30 pounds cutten en grote spierballen hebben, zal hij een stuk verder komen denk ik.

zijn conditie was altijd op orde. Het was dat hij last had van z'n rug dat het dan in de vervolg rondes wat trager ging. Hij zou als zn rug het houdt moeten trainen op explosiviteit en techniek. Z'n gewicht zo dicht mogelijk bij de 205 moeten houden, dan komt hij het beste uit de verf denk ik zo.

Pride_187
23-11-2009, 15:18
dat bedoel ik, techniek en snelheid. Hoe minder gewicht en spieren hij meesleept, de sneller hij is, en des te minder snel hij verzuurt.

GerritTonijn
23-11-2009, 15:19
mijn god.. ...

blackadder
23-11-2009, 15:38
Ik ben ook een kilo of 3, 4 aangekomen na een avondje stappen.

dirk5
23-11-2009, 15:46
Ik hoef hem eerlijk gezegd al niet meer terug te zien...

ten eerste: Best shape ever my ass!
ten tweede: zijn dikke kop
ten derde: hij heeft 2006 zijn laatste partij gewonnen, en ik zie hem tegen het huidige lhw scala aan vechters wat de UFC rijk is ook niet zo een twee winnen...

partij tegen Lidell voor old times en lekker met Jenna voor de kinderen gaan zorgen.

Garcia
23-11-2009, 16:17
Hij had wel erg snelle en mooie takedowns. Ook z'n GnP was weer als vanouds alleen wist Forrest zich wat beter te beschermen. Ik was erg blij te zien dat hij weer terug is in de UFC en hoop dat hij weer mee gaat draaien met de top. Hij heeft nog een lange weg te gaan, maar ik gun het hem wel.

kooivechter
23-11-2009, 16:20
Ik hoef hem eerlijk gezegd al niet meer terug te zien...

ten eerste: Best shape ever my ass!
ten tweede: zijn dikke kop
ten derde: hij heeft 2006 zijn laatste partij gewonnen, en ik zie hem tegen het huidige lhw scala aan vechters wat de UFC rijk is ook niet zo een twee winnen...

partij tegen Lidell voor old times en lekker met Jenna voor de kinderen gaan zorgen.

nee ik ook niet meer. wat heeft die man een slechte stand up zeg. Elke c-klasser kickbokser zal van hem winnen. En z'n conditie is ook steeds zo slecht. Vroeger was dat juist een van z'n betere wapens. Ik vind hem steeds slechter vechten, tegen de huidige top gaat hij nooit meer van winnen

Chico
23-11-2009, 17:14
kan gewoon niet gezond zijn....

Tony
23-11-2009, 17:23
nee ik ook niet meer. wat heeft die man een slechte stand up zeg. Elke c-klasser kickbokser zal van hem winnen. En z'n conditie is ook steeds zo slecht. Vroeger was dat juist een van z'n betere wapens. Ik vind hem steeds slechter vechten, tegen de huidige top gaat hij nooit meer van winnen

Sommige mensen schijnen te vergeten dat Ortiz bijna Machida gesubmit had....

Ook had Ortiz de decision gewonnen van Rachad Evans als ie niet die ene point deduction had gehad..

Ik wil nog wel meer Tito zien... Maar dan wel een Tito in shape.

dirk5
23-11-2009, 17:36
Sommige mensen schijnen te vergeten dat Ortiz bijna Machida gesubmit had....

Ook had Ortiz de decision gewonnen van Rachad Evans als ie niet die ene point deduction had gehad..

Ik wil nog wel meer Tito zien... Maar dan wel een Tito in shape.

Dat zijn we niet vergeten Tony, ik zie het alleen niet nog een keer gebeuren. Terug komen van zo'n zware blessure is zowiezo al knap. het is geen schande om dan niet op het allerhoogste niveau te vechten.

en vergeet niet dat hij de derde ronde gewoon helemaal niks meer deed.... hij bleef staan en klappen koppen, dat vind ik niet UFC waardig.

FightingDutchman
23-11-2009, 17:39
Sommige mensen schijnen te vergeten dat Ortiz bijna Machida gesubmit had....

Ook had Ortiz de decision gewonnen van Rachad Evans als ie niet die ene point deduction had gehad..

Ik wil nog wel meer Tito zien... Maar dan wel een Tito in shape.

Een Tito in Shape die zijn eigen spelletje speelt (gewoon simpel Double leg en GnP) wil ik ook nog wel zien.

TOON
23-11-2009, 17:50
Een Tito in Shape die zijn eigen spelletje speelt (gewoon simpel Double leg en GnP) wil ik ook nog wel zien.

dat spelletje werkt volgens mij gewoon niet meer tegenwoordig....dan moet je extreem goed zijn en dat is ie niet meer....daar kwam ie vijf jaar geleden wel mee weg, maar z'n skills zijn in mijn ogen wat 'ouderwets'....spelletje is verder gegroeid afgelopen jaren...en hij niet....

snip83
23-11-2009, 17:52
Ik ben ook een kilo of 3, 4 aangekomen na een avondje stappen.

Ik afgelopen weekend 2,5 gram aangekomen :D
Goed feestje gehad

FightingDutchman
23-11-2009, 17:52
dat spelletje werkt volgens mij gewoon niet meer tegenwoordig....dan moet je extreem goed zijn en dat is ie niet meer....daar kwam ie vijf jaar geleden wel mee weg, maar z'n skills zijn in mijn ogen wat 'ouderwets'....spelletje is verder gegroeid afgelopen jaren...en hij niet....

Ben het met je eens dat MMA als sport gegroeid is en dat je over het algemeen erg allround moet zijn maar vond dat het ouderwetse Double Leg en GnP nog redelijk effectief was in de eerste twee rondes afgelopen zaterdag. Hij kon in iedergeval meekomen!

blackadder
23-11-2009, 18:56
Ik afgelopen weekend 2,5 gram aangekomen :D
Goed feestje gehad
:wacko:
Damn. Heb je de hele avond aan de Spa blauw gezeten?

Wheelie
23-11-2009, 19:06
Ik afgelopen weekend 2,5 gram aangekomen :D
Goed feestje gehad
Haha reps :thup:

Ik hoop dat we de oude Tito nog terug gaan zien maar denk dat dat er niet meer van komt