PDA

View Full Version : bokser overleden na gevecht!



bananenplukster
24-11-2009, 15:03
Bokser overleden na gevecht
PHILADELPHIA - De Mexicaanse profbokser Francisco Rodriguez is overleden na een gevecht in Philadelphia. Dat heeft promotor Dominic Pesoli bevestigd. De 25-jarige superbantamgewicht, die in Chicago woonde, verloor vrijdagavond van de Amerikaan Teon Kennedy. De scheidsrechter staakte de ongelijke strijd in de tiende ronde.






Rodriguez strompelde naar zijn hoek en verloor daar het bewustzijn. Hij werd met spoed naar een ziekenhuis gebracht om een hersenoperatie te ondergaan. De ingreep kon hem niet redden. Zondagavond overleed de bokser, bijgenaamd 'El Nino Azteca', zonder bij kennis te zijn geweest.

trainer Bv S'burg
24-11-2009, 16:52
heftig, word er stil van! Je hoort het steeds vaker, niet alleen bij vechtsporten!

EdwinC
24-11-2009, 17:07
Heftig dit, RIP

superfreak
24-11-2009, 17:17
Ik heb het alleen al 3 keer gehoord in 2009 dat een bokser is overleden. Zo jammer. toch die 10+ rondes van stoten op je hoofd vangen. Kan nooit goed voor je zijn.

Mr 1 Leg
24-11-2009, 17:24
Heftig dit, RIPx2

trainer Bv S'burg
24-11-2009, 18:15
Ik heb het alleen al 3 keer gehoord in 2009 dat een bokser is overleden. Zo jammer. toch die 10+ rondes van stoten op je hoofd vangen. Kan nooit goed voor je zijn.

Beste Superfreak, daar hebben ze onderzoek naar gedaan in Denemarken of Zweden geloof ik. Het blijkt dat een verdedigende voetballer op hoog niveau meer hersen beschadiging heeft door het koppen van een bal, dan een voetballer, er is een discussie geweest om boksen te verbieden :twak:

the boxer
24-11-2009, 18:35
Beste Superfreak, daar hebben ze onderzoek naar gedaan in Denemarken of Zweden geloof ik. Het blijkt dat een verdedigende voetballer op hoog niveau meer hersen beschadiging heeft door het koppen van een bal, dan een voetballer, er is een discussie geweest om boksen te verbieden :twak:

ik vermoed dat je bedoelt: dan een bokser??

Sendur
24-11-2009, 18:49
r.i.p

ijsbier
24-11-2009, 19:49
Beste Superfreak, daar hebben ze onderzoek naar gedaan in Denemarken of Zweden geloof ik. Het blijkt dat een verdedigende voetballer op hoog niveau meer hersen beschadiging heeft door het koppen van een bal, dan een voetballer, er is een discussie geweest om boksen te verbieden :twak:

bokser bedoel je neem ik aan? en je gelooft dit onderzoek? :D

Christophe
24-11-2009, 19:58
Ik heb het alleen al 3 keer gehoord in 2009 dat een bokser is overleden. Zo jammer. toch die 10+ rondes van stoten op je hoofd vangen. Kan nooit goed voor je zijn.
En weer een mexicaan! :eek:


Beste Superfreak, daar hebben ze onderzoek naar gedaan in Denemarken of Zweden geloof ik. Het blijkt dat een verdedigende voetballer op hoog niveau meer hersen beschadiging heeft door het koppen van een bal, dan een bokser, er is een discussie geweest om boksen te verbieden :twak:

Sure, daarom horen we zoveel over voetbaldoden door overmatig koppen! :rolleyes:

http://www.foodpoisonblog.com/uploads/image/ostrich_head_in_ground_full.jpg

Octavius
24-11-2009, 20:08
Het komt vooral voor bij de lichtere gewichten. Daar is de frequentie van stoten hoger en de stootkracht minder.

STERKE JERKE
25-11-2009, 00:24
Ga maar weer kickboksen nick frese.

Nickuraba
25-11-2009, 00:28
heeft iemand misschien beelden van hem?
Zie altijd graag wat van iemand die niet meer leeft, net als met corales...

niet freaky bedoeld, meer als eerbetoon of wat

trainer Bv S'burg
25-11-2009, 00:30
bokser bedoel je neem ik aan? en je gelooft dit onderzoek? :D

bedoel idd een bokser. had het niet gelooft als jij het onderzoek had gedaan ipv een hersenpannetjes-arts:whistling:

123trisweat
25-11-2009, 01:44
En weer een mexicaan! :eek:



Sure, daarom horen we zoveel over voetbaldoden door overmatig koppen! :rolleyes:

http://www.foodpoisonblog.com/uploads/image/ostrich_head_in_ground_full.jpg

@christophe, je doet ook alles om bjj te promoten in Mexico, een nieuwe bjj docu????


..........
las namelijk dat dengue nu in Mexico heerst ;)

Naj85
25-11-2009, 04:51
Klote zeg!
Rip