PDA

View Full Version : Voorspellingen SLAMM!! Nederland VS Thailand



payap
25-11-2009, 14:11
WAt gaat het zondag worden? Gaan Nederlandse vechters wederom stunten en verrassen? Of gaan de Thaí's nu met de zege's naar huis?

Doe hier je voorspellingen voor het komende spektakel van zondag!



Warren Stevelmans VS Saiyok Pumphangmuang

Warren heeft al ervaring tegen Orono en Samranchai. Saiyok is echter een ander verhaal. Hij is veel fysieker en KO gericht ingesteld. Vooral met zijn lowkicks en ellebogen gevaarlijk. Hij heeft hier al heel wat tegenstanders mee om zeep geholpen. Warren maakt kans als hij deze wapens weet te neutraliseren. Saiyok heeft zijn dekking nogal eens openliggen en met harde stoten liggen er dan mogelijkheden voor Warren.

Saiyok wint op TKO Lowkicks



Mosab Amrani VS Bovy Sor Udomson

Beide vechters kennen maar een weg en dat is naar voren. Bovy maakt de fout veel te nemen en daardoor ook punten te verliezen. Deze partij gaat een slugfest worden die alle kanten op kan. Mocht het op punten aankomen geef ik Mosab de meeste kans.

Mosab wint op punten in slugfest en wedstrijd verloop a la Bovy Vs Fabio Pinca eerder dit jaar.



Mootje Kamal VS Anuwat Kaewsamrit

Anuwat behoeft geen introductie. Hij is nog steeds gepikeerd over zijn verlies tegen Mosab eerder dit jaar. Hij on zelfs niet lachen op de foto naast Mosab een half jaar geleden op Jamaica. Heeft hierna alles in het buitenland op KO gewonnen. Mootje zal een beer van een partij vechten maar in verloop van de partij het niet meer trekken en Anuwat niet meer bij kunnen houden. Verwacht dat de partij enkele malen 8 tellen wordt gestaakt.

Anuwat wint op TKO



Khalid Bourdif Vs Yodsaenklai Fairtex

Yodsaenklai heeft de afgelopen 4 ½ jaar maar 1 keer verloren in 35 partijen. Op K-1 regels tegen Andy Souwer na een extra ronde. Als er na Andy iemand is die Yodsaenklai kan stoppen in Nederland zou het of Khalid of Nieky Holzken zijn. Belangrijk is dat Khalid de eerste helft van de partij goed doorkomt. Yodsaenklai geeft veel een heeft vaak met zijn snoei harde trappen zijn eigen been ook aardig belast. Khalid is een conditie beest die hoe verder in de partij steeds meer op gang komt. Denk dat Yodsaenklai net te veel in het begin heeft geescoord en Khalid emt zijn stoten toch last heeft van de zware trappen aan het eind. gescoord en net op punten win.

Yodsaenklai wint op punten

Khanom Thom
25-11-2009, 14:40
Okee, ik ben het met je eens... ;)

Mattie73
25-11-2009, 14:52
Mosab wint op punten van Bovy na een waar slugfest. Dit wordt een beukpartij van de categorie "van dik hout zaagt men planken".

Mootje Khamal zal het heel moeilijk krijgen tegen Anuwat. Maar hij heeft wel een kans. Hippolyte zal wel met een goed gameplan moeten komen. Ik schat de kansenverhouding 40% - 60% in het voordeel van Anuwat.

Warren gaat het denk ik niet redden tegen Sayok.

Khalid vs Yodsaenklai zal ook een prachtwedstrijd worden. Ik verwacht een Khalid die aanvalt. Hij zal het gevecht naar Yod toebrengen en veel druk zetten. (Yod moet je geen afstand geven, daarvoor zijn z'n trappen te gevaarlijk). Khalid is een conditiebeest die Yod flink zal laten zweten.
Al vraag ik me wel af hoe khalid om zal gaan met het feit dat dat Yod southpaw staat. Dat is hij niet gewend. Alhoewel Khalid vorige maand europees kampioen is geworden tegen Tevik Secu die ook southpaw stond. Maar ja die Tevik kun je natuurlijk niet vergelijken met Yod.
Dessalniettemin voorspel ik dat Khalid wint op punten.

payap
25-11-2009, 16:15
De linkse trappen van Yodsaenklai zullen idd heel wat meer impact hebben dan die van Sucu

Djani
25-11-2009, 20:26
Ben het wel met je eens Payap. Goeie scenario schets op basis van goed onderbouwde argumenten. Ik ben benieuwd of Bovy lering trekt uit de partij van Mosab tegen Anuwat (aangezien het kampgenoten zijn), het zou dan de eerste keer zijn dat hij met een soort gameplan komt, doet hij dat niet zal Mosab vast teveel punten scoren

payap
27-11-2009, 13:26
Denk dat Bovy ouderwets op kracht en karakter vecht. Zie hem niet een gameplanning doen.

Djani
27-11-2009, 13:30
Denk dat Bovy ouderwets op kracht en karakter vecht. Zie hem niet een gameplanning doen.

Dat lijk je ook op te kunnen maken uit dat interview met hem, maar ik snap niet helemaal wat hij bedoelt met ' hij mag de eerste drie rondes hebben' . Van een KO in de laatste twee rondes uitgaan is een behoorlijke gok.