PDA

View Full Version : Geronimo de Groot (Team Relex) in Thailand!



Richelieu
25-11-2009, 18:14
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/11/25/1259164169-990.jpg

Justinian
25-11-2009, 18:16
Top! Veel succes Geronimo, ik hoop dat je kampioen wordt!

Jeru
25-11-2009, 20:08
Super dat het helemaal goed is gekomen. Succes daar!!

Justinian
25-11-2009, 20:16
P.S.: kan een mod "Team Relax" in de titel misschien veranderen in "Team Relex"?
Done

Jeru
25-11-2009, 20:20
Done

Relaxed.

JHNY
25-11-2009, 22:23
Relaxed.

:rotflmao:

J_roen
25-11-2009, 22:37
VETT!!

Hou ons op de hoogte!

Garcia
26-11-2009, 08:54
Veel succes!!

Pimp-Daddy
26-11-2009, 11:03
break a leg!!!!

lopez86
26-11-2009, 11:37
Heel veel succes Geronimo!!
Je kan het, zet Team Relex en Amersfoort op de kaart.

EdwinC
26-11-2009, 12:06
Geronimo en Lex veel succes in het Thaise, en dat de titel naar NL moge komen.

NDG
27-11-2009, 07:57
Heel veel succes Gerrie&Paps.

(L)

marcelt
27-11-2009, 11:04
Op FT trof ik dit aan:

Lex de Groot, vader van Geronimo heeft toegezegt ons af en toe op de hoogte te houden van de gebeurtenissen op het WK muay-thai wat deze week in Thailand gehouden word.

Hier zijn verslag van de eerste 3 dagen:

.
Hierbij dan een klein stuk verslag van de 3 dagen in Pattaya.
Foto's uploaden in het hotel is niet migelijk omdat het allemaal een netwerk is ofzo.
Ik ga proberen buiten het hotel een internet cafe op te zoeken.

Na aankomst in Pattaya hebben even wat gegeten en een uurtje op bed gelegen.

' s middags om 16.00 uur lokale tijd zijn we naar Scorpion Gym gegaan om lekker op de pads te gaan werken.
Bij aankomst blijkt Rosalie niet aanwezig te zijn ivm regel dingen in Bangkok.

We werden hartelijk ontvangen door moeder van rosalie.
Ze herkende Geronimo nog van 3 jaar geleden. Hij is inmiddels goed gegroeid merkte zij op...hahaha en hoe.

Enfin, eenmaal opgewarmd gaat Geronnimo lekker aan de gang op de pads met de thaise trainer " Wit"

De plan van training is kort en op 60 procent.
Dit om de spieren niet al te belasten maar wel de spanning erop te houden.

Geronimo draait 5x3 min op de thai pads en 2x3 min op de bokspads.
Dit ging lekker soepeltjes en soms echt heel hard. Ik had daar ff zin aan zijn woorden van Geronimo.

Na de padwork nog wat buikspier oefeningen en cooldown.

Dit is eigenlijk zo'n beetje de trainings programma die wij in Pattaya volgden.

Leuk om te weten is dat de laatste dag, Geronimo met Chan Peuk op de pads heeft gewerkt.
Doe overigens erg onder de indruk was van de kracht en snelheid van de trappen van Geronimo.
Hij kon bijna niet geloven dat Geronimo pas 16 jaar is.

Chan Peuk is in Thailand tevens een legende.
Heeft weet niet hoeveel partijen gedraaid. Tegen Rob Kaman, Ernesto Hoost.
Hij is 1 van de eerste K-1 vechters van Thailand toendertijd.. Chan heeft minstens 40 partijen in Japan gevochten.

In ieder geval gaat het allemaal morgen van start.
Om 06.00 uur lokale tijd begint de weging. Het is in het hotel een drukte van jewelste.
Noem het maar op allle landen zijn vertegenwoordigt. Zelfs landnamen waar ik nog niet eerder van heb gehoord.

Ach ja, van welke land ze ook komen, iedereen is kwetsbaar..dus te verslaan.
De Amerikanen zijn ook goed vertegenwoordigt en zien er zoals bij al hun sporten geweldig uit in uniform..haha.

We hebben trouwens ook nog met Aziz Jahjah gesproken. Aziz en Geronimo hebben voorheen samen getraint in Breda.
Het was dus leuk elkaar hier weer te ontmoeten.

Aziz zal deelnemen in de zwaargewichten categorie.

Nou ik sluit af. Geronimo ligt inmiddels al te slapen.
Ik ga nog even een hapje eten en dan naar bed.

Groetjes Lex

payap
27-11-2009, 12:23
Thanx voor het verslag.

Succes en hou ons op de hoogte!

trainer Bv S'burg
27-11-2009, 14:53
Zaterdag is geranimo vrij geloot en Bami ook! Zondag komen ze beiden wel in de ring! Voor nederland komen wel malchaz Karya -81 en Appie Houhdad -60 komen bijden uit tegen New Zeeland, Reza maak ff een topic met het (aangepast door jou) verslag op mixfight!

grt dave Bami en geranimo

Richelieu
27-11-2009, 15:33
UPDATE 27.11.09:

Vanochtend was het weer vroeg dag. Om 05.30 uur ging de wekker weer.
De weging en medical check is van 05.30-07.30 uur

Snel onder de douche, aankleden en gelijk richting weging en medical check.
Bij aankomst staan we stom van verbazing.

Het was druk, niet normaal. En wij dachten leker bijtijds te zijn.
Men zou toch denken dat het allemaal professioneel en in banen geleid word met zo'n groot toernooi.
Nee hoor. Alles en iedereen door elkaar.
Van de doktercheck naar de weging. Alles en iedereen liep door elkaar heen.
Het was net een kippenhok en bloedheet. Voordringen, zogenaamd aanschuiven bij teamgenoten.
Het was in mijn optiek teleurstellend amateurischtisch geregeld.
Ik zou bijvvorbeeld eerst de grootste poule laten wegen, daarna de 2 na grootste enz.
Maar goed dat is mijn mening.

Na 1,5 uur klaar met wegen en eindelijk kunnen we ontbijten.
Het is nog vroeg dus Geronimo gaat naar boven om lekker weer z'n bedje in te kruipen.
Geronimo is vandaag niet aan de beurt om te vechten. Waarschijnlijk zal dat overmorgen zijn.

Ik zelf ben lekker wezen kletsen met wat anderen van de Nederlandse delegatie.
Om 11.45 komen alle vertegenwoordigde landen bij elkaar in de lobby (a big ass one) en worden de landen
verdeeld in gereedstaande bussen om naar de hal te vertrekken waar de openingsceremonie en de wedstrijden worden gehouden.

Bangkok is erg druk dus..je raad het al.
Na 40 min komen we aan bij een grote Mall (warenhuis) en op de 4e verdieping is er een grote hal omgetoverd als een sporthal.

3 mooie professionele ringen, trubines voor het publiek, trubines voor afgevaardigden en een trubine voor een afgevaardigde van de Koning.
De Koning is te ziek om zelf aanwezig te zijn dus we horen dat er..iemand anders komt.
Als ik het goed heb begrepen de minister/president van sport...dacht ik.

Oke, de openingsceremonie begint. Alle landen lopen keurig achter een meisje aan die op hun beurt het naambordje van desbetreffende land
vasthoud, zodat iedereen keurig kan zien welk land er voorbij loopt...mocht je niet weten welk land het is aan de hand van de kleuren.

Eenmaal alle landen in de hal word er keurig en netjes een speech in het Thais gesproken.
Daarna is het wachten geblazen op de minister..en die liet op zich wachten.
Wel een heel officieel en kleurrijk gebeuren. De minister arriveert, voert zijn speech (Thais).

Het is dan de beurt aan wat vechters die de Mauy Boran demonstreren. Dat was een geweldige show.
Ik vond vooral de demonstratie van 2 jochies van rond de 10 jaar echt geweldig.
Wat kunnen die keintjes bewegen zeg.

De wedstrijden beginnen.
Als eerste mag Thailand vs Belarus in de A klasse - 76 kg beginnen. Alle ogen zijn dus gericht op die partij.
In het begin lijkt de Thai het voor het zeggen te hebben maar dat begint in ronde 2 te veranderen.
De Witrus begint in zijn spel te komen en begint de Thai goed onder druk te zetten.
In ronde 3 komt zo vanuit het niets een knie van de Witrus recht in het gezicht van de Thai.
De Thai gaat neer en word uitgetelt. Winnaar op KO Belarus

Nu worden alle 3 de ringen gebruikt en de wedstrijden barsten los.
Aan de lopende band worden de wedstrijden gevochten met als intermezzo, de aanvang van alle partijen gekleurd door de traditionele Wai Kru.
Het is echt een spektakel om zoiets bij te wonen.

Na 6 uurtjes kijken beginnen we toch moe en hongerig te worden en besluiten Geronimo en ik er een eind aan te maken.
In de Mall even bijkomen en lekker eten.
Na het eten konden we de verleiding niet weerstaan en zijn toch maar weer een uurtje gaan kijken.
we zijn nu toch echt wel moe en aan per direct terug naar het hotel.

Eenmaal in het hotel direct naar de dinner room om weer te eten.
Na het eten gaat Geronimo naar boven en ik achter de pc.

Richelieu
27-11-2009, 20:24
Gunstig dat Geronimo nog niet meteen hoeft te knokken. Kan ie mooi ff de jetlag wegslapen en acclimatiseren, ideaal!

Is inderdaad ideaal. Ben erg benieuwd naar het vervolg van het avontuur in Thailand voor de Groot en co.

JJay
27-11-2009, 22:54
Lex en Geronimo,

Namens ons allen HEEL VEEL SUCCES.
Wij geloven in jullie. Zet hem op Broer en neefje!!!

John, Elvira, Tisha, Maira en Jaci

Love u xxx

Dragon Tail
27-11-2009, 23:16
Is inderdaad ideaal. Ben erg benieuwd naar het vervolg van het avontuur in Thailand voor de Groot en co.

Het vervolg van Lex komt er zeker aan.

Als Dave, Bami of Geronimo hier hun verhaal vertellen kunnen de lezers op beide fora uit verschillende invalshoeken genieten van de belevenissen in Thailand van de Nederlanders.
;)

trainer Bv S'burg
28-11-2009, 04:39
Beste lezers, vanmiddag moeten er 2 aan de bak. In de namiddag (16:00 uur) gaan we met Bami en Gina (15 jaar 24 partijen) trainen met Bee bij Sitsongpeenong gym (2 brothers) wat we eergisteren ookgedaan hebben. In de avond lekker ff naar Lumpini!!! Ja dragon tail die malle-luku is nog nooit zo actief geweest. Er zijn op het wk 3 ringen, die opgesteld staan op de bovenste verdieping van een groot schopping center. Het is ook te volgen (live) over heel azie. Sommigen denken dat het echt een pannekoeken evenement is met alleen amateurs, maar wat dacht je van deze namen: Levin Artem (won van shakuta), Markus Oberg (won van drago), Johanna Jeckreys (won van polanen), Vitali hurkouv (3x wereld kampioen van WK op rij)

grt Dave

Jeru
28-11-2009, 08:55
Leuk die verhalen! Bedankt voor de updates!!

Justinian
28-11-2009, 09:43
Thanks voor de verhalen mensen en nogmaals iedereen chokdee (succes) ;)

Ztreetfighter
28-11-2009, 11:19
Vanochtend was het weer vroeg dag. Om 05.30 uur ging de wekker weer.
De weging en medical check is van 05.30-07.30 uur

Snel onder de douche, aankleden en gelijk richting weging en medical check.
Bij aankomst staan we stom van verbazing.

Het was druk, niet normaal. En wij dachten leker bijtijds te zijn.
Men zou toch denken dat het allemaal professioneel en in banen geleid word met zo'n groot toernooi.
Nee hoor. Alles en iedereen door elkaar.
Van de doktercheck naar de weging. Alles en iedereen liep door elkaar heen.
Het was net een kippenhok en bloedheet. Voordringen, zogenaamd aanschuiven bij teamgenoten.
Het was in mijn optiek teleurstellend amateurischtisch geregeld.
Ik zou bijvvorbeeld eerst de grootste poule laten wegen, daarna de 2 na grootste enz.
Maar goed dat is mijn mening.

Na 1,5 uur klaar met wegen en eindelijk kunnen we ontbijten.
Het is nog vroeg dus Geronimo gaat naar boven om lekker weer z'n bedje in te kruipen.
Geronimo is vandaag niet aan de beurt om te vechten. Waarschijnlijk zal dat overmorgen zijn.

Ik zelf ben lekker wezen kletsen met wat anderen van de Nederlandse delegatie.
Om 11.45 komen alle vertegenwoordigde landen bij elkaar in de lobby (a big ass one) en worden de landen
verdeeld in gereedstaande bussen om naar de hal te vertrekken waar de openingsceremonie en de wedstrijden worden gehouden.

Bangkok is erg druk dus..je raad het al.
Na 40 min komen we aan bij een grote Mall (warenhuis) en op de 4e verdieping is er een grote hal omgetoverd als een sporthal.

3 mooie professionele ringen, trubines voor het publiek, trubines voor afgevaardigden en een trubine voor een afgevaardigde van de Koning.
De Koning is te ziek om zelf aanwezig te zijn dus we horen dat er..iemand anders komt.
Als ik het goed heb begrepen de minister/president van sport...dacht ik.

Oke, de openingsceremonie begint. Alle landen lopen keurig achter een meisje aan die op hun beurt het naambordje van desbetreffende land
vasthoud, zodat iedereen keurig kan zien welk land er voorbij loopt...mocht je niet weten welk land het is aan de hand van de kleuren.

Eenmaal alle landen in de hal word er keurig en netjes een speech in het Thais gesproken.
Daarna is het wachten geblazen op de minister..en die liet op zich wachten.
Wel een heel officieel en kleurrijk gebeuren. De minister arriveert, voert zijn speech (Thais).

Het is dan de beurt aan wat vechters die de Mauy Boran demonstreren. Dat was een geweldige show.
Ik vond vooral de demonstratie van 2 jochies van rond de 10 jaar echt geweldig.
Wat kunnen die keintjes bewegen zeg.

De wedstrijden beginnen.
Als eerste mag Thailand vs Belarus in de A klasse - 76 kg beginnen. Alle ogen zijn dus gericht op die partij.
In het begin lijkt de Thai het voor het zeggen te hebben maar dat begint in ronde 2 te veranderen.
De Witrus begint in zijn spel te komen en begint de Thai goed onder druk te zetten.
In ronde 3 komt zo vanuit het niets een knie van de Witrus recht in het gezicht van de Thai.
De Thai gaat neer en word uitgetelt. Winnaar op KO Belarus

Nu worden alle 3 de ringen gebruikt en de wedstrijden barsten los.
Aan de lopende band worden de wedstrijden gevochten met als intermezzo, de aanvang van alle partijen gekleurd door de traditionele Wai Kru.
Het is echt een spektakel om zoiets bij te wonen.

Na 6 uurtjes kijken beginnen we toch moe en hongerig te worden en besluiten Geronimo en ik er een eind aan te maken.
In de Mall even bijkomen en lekker eten.
Na het eten konden we de verleiding niet weerstaan en zijn toch maar weer een uurtje gaan kijken.
we zijn nu toch echt wel moe en aan per direct terug naar het hotel.

Eenmaal in het hotel direct naar de dinner room om weer te eten.
Na het eten gaat Geronimo naar boven en ik achter de pc.

Je bent de aanhef vergeten Harmen... het stukje begint met "Hoi Ben"

:thup:

Justinian
28-11-2009, 11:27
Je bent de aanhef vergeten Harmen... het stukje begint met "Hoi Ben"

:thup:
Volgens mij wordt dit verslag naar meer mensen gestuurd ;) Als ik me vergis hoor ik het uiteraard graag :D

Jeru
28-11-2009, 16:52
Je bent de aanhef vergeten Harmen... het stukje begint met "Hoi Ben"

:thup:

Volgens mij is de post van Harmen ook eerder dan die van Ben... of de klok moet verkeerd staan.

Richelieu
28-11-2009, 18:32
Je bent de aanhef vergeten Harmen... het stukje begint met "Hoi Ben"

:thup:

Ben helemaal niets vergeten en ik vind het aan de ene kant ook nogal kinderachtig om daar weer een hele strijd over te voeren zoals op andere weblogjes onder schuilnaampjes moet worden gedaan. Zoals Jeru al opmerkte stond dit verslag eerder op Mixfght, en nee...met onze tijdsinstellingen is niets mis.

Waar het om draait is dat Geronimo en Lex goed en wel in Thailand zitten en dat we hopen dat er straks een mooie prestatie word geleverd!

trainer Bv S'burg
29-11-2009, 13:03
Wat een terleurstellende dag voor team van nederland! Suzanne (vecht voor Duran-gym) verliest van een duitser, toch heeft ze echt goed geknokt (dit was pas haar 3 de partij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!), gewoon meer als goed. Bami had een gast uit croatie, die weer een kop groter was, dacht dat ze uit dat land geen verse groente konden krijgen. met een zeer rommeligge eerste ronde (jongen kwam erg wild naar voren, en klemde steeds af) kreeg onze knuffel koreaan geen grip op zijn partij! ronde 2/3/4 van het zelfde laken een pak! Dit was voor ons echt een super kl@@te dag. Morgen is het de beurt aan Gina Hofman en ookm Geranimo, het programma is nog niet gedrukt, dus zeker weten doen we niets (behalve dat we ooit een tuintje op onze buik krijgen!) Ik laat het nog weten, een kleine troost. LUMPINI gisteren avond was echt THE BOMB!

Dragon Tail
29-11-2009, 14:33
Wat een terleurstellende dag voor team van nederland! Suzanne (vecht voor Duran-gym) verliest van een duitser, toch heeft ze echt goed geknokt (dit was pas haar 3 de partij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!), gewoon meer als goed. Bami had een gast uit croatie, die weer een kop groter was, dacht dat ze uit dat land geen verse groente konden krijgen. met een zeer rommeligge eerste ronde (jongen kwam erg wild naar voren, en klemde steeds af) kreeg onze knuffel koreaan geen grip op zijn partij! ronde 2/3/4 van het zelfde laken een pak! Dit was voor ons echt een super kl@@te dag. Morgen is het de beurt aan Gina Hofman en ookm Geranimo, het programma is nog niet gedrukt, dus zeker weten doen we niets (behalve dat we ooit een tuintje op onze buik krijgen!) Ik laat het nog weten, een kleine troost. LUMPINI gisteren avond was echt THE BOMB!

Hey Dave, dit is mooie info uit eerste hand.
Zo zie je maar dat je je loze vrije tijd nuttig kunt besteden met een verslag van jullie belevenissen. Beter dan op je luie kont in de Thaise zon of aan de bar van een nachtclub. Haha. ;)
Ben benieuwd naar meer van je.

Deel 3 van Lex's verslag heb ik ook al gelezen. Jullie gaan bijna gelijk op. :)

Ztreetfighter
29-11-2009, 14:56
Waar het om draait is dat Geronimo en Lex goed en wel in Thailand zitten en dat we hopen dat er straks een mooie prestatie word geleverd

Daar heb je helemaal gelijk in Harmen.... Oush :-)

the boxer
29-11-2009, 15:58
Ben benieuwd naar Gina! Die meid gaat het nog ver brengen!

knilles
30-11-2009, 14:12
En? Wat is het laatste nieuws?

trainer Bv S'burg
30-11-2009, 15:38
Ben benieuwd naar Gina! Die meid gaat het nog ver brengen!

Zekers, ik heb haar laten trainen met Bee (www.truebee.com (http://www.truebee.com)) kampioen Lumpini 19.. zie site, hij was zeer onder de indruk! Ben met haar wezen hartlopen en wat baantjes getrokken, en stoten op de pads, helaas kan ik haar partij niet zien, wij (dave, bami, wim en bee) zijn naar pai om nog wat extra te trainen bij Bee. Lex post vast het resultaat wel, ben zelf ook erg benieuwd! ze knokt als het goed is dinsdag.

trainer Bv S'burg
30-11-2009, 15:40
Hey Dave, dit is mooie info uit eerste hand.
Zo zie je maar dat je je loze vrije tijd nuttig kunt besteden met een verslag van jullie belevenissen. Beter dan op je luie kont in de Thaise zon of aan de bar van een nachtclub. Haha. ;)
Ben benieuwd naar meer van je.

Deel 3 van Lex's verslag heb ik ook al gelezen. Jullie gaan bijna gelijk op. :)

Ik kan nu weinig meer melden vanuit bangkok, ben met Wim en Bami in Pai, om nog wat te trainen bij Bee, Bee de kunsten van het trappen, en ik de kunst van het stoten, wij gaan Donderdag al weer naar huis :crying:

Reza_Relex
30-11-2009, 15:48
Vandaag hebben wij 2 nederlanders die aan de slag moeten.
Suzan van Cleef en Daniel van Corler (Bami).

Zoals elke dag vertrekken de bussen rond 12.00 uur lokale tijd richtng de Mall.
Voor die tijd lekker eten en niks doen.

Bij aankomst van de Mall weten wij welke Nederlander bij welke ring moet vechten dus wij zoeken onze plaatsen voortijdig uit.

Het is 13.30 uur en de wedstrijden beginnen.

De eycatcher in het toernooi blijft in mijn optiek nog steeds de Thai.
Ik heb er een paar gezien die in Nederland zeker hoge ogen zullen gooien.
Fel, snel en zeer behendigt. Als je het over behendig hebt dan is het wel de clinchwerk die zij laten zien.
Met het grootste gemak gooien zij hun opponent van links naar rechts. Echt een lust voor het oog.

Maar de Russen laten zich steeds meer en meer zien in het grote geheel. Het bokswerk is daarbij toch een stuk beter als de Thai
alhoewel de Thai zich snel in de clinch weet te werken waardoor het bokswerk niet zo uitkomt als de Russen dat zouden willen. Prima timework van de Thai dus.

Zoals elke dag is het weer kijken naar wat partijen en wachten tot ons landgenoten aan de slag kunnen.

Het is zover....Suzan van Kleef mag aan de slag.
Ik heb me inmiddels laten vertellen dat Suzan maar 2 partijen ooit heeft gevochten....What the.....SLIK.

Hoe kan iemand dan hier terecht komen denk ik dan...
Oke, het is op dit moment niet anders....Haar tegenstander is de Duitse kampioene Ania Fucz hoor ik daarna.
Deze dame uit Duitsland heeft haar laatste 9 partijen met KO voortijdig beeindigt, word me nog even nagefluisterd.

Oh my God..Dit gaat heel vervelend worden voor Suzan, dacht ik meteen.
Niet zeuren Lex, hou die teamspirit vast..zeg ik tegen mezelf. Gewoon aanmoedigen..en wel met een vol vertrouwende kop daarbij...pppffff.

Daar gaan we dan..

Ronde 1 is begonnen:

De dames draaien wat om elkaar heen en de Duitse neemt het initiatief met wat bokswerk.
Tot mijn grote verbazing reageert Suzan daar goed op en komt met wat beenwerk er goed doorheen.

Oke..Oke...denk ik dan.

Suzan met een linkse directe en een rechter halve hoge trap erachter aan.
De Duiste weet dit makkelijk te blokken en countert met een flinke lowkick...Oei...

Suzan geeft geen kik, en ik denk weer....Oke...Oke...

De Duitse is aanzienlijk sterker maar het lijkt geen indruk te maken op Suzan...mooi.
Ja..tis toch Nederlands hoop in bange dagen..als we eerlijk zijn.

De dames stoten en trappen op en aan..heen en weer en beginnen nu ook het clinchwerk in het pakket te voegen.

Jezus wat een power heeft die Duitse meid zeg. Als die eenmaal je in de clinch heeft..nou.

Eerlijk is eerlijk...Suzan is wel een bikkel hoor.

Einde ronde 1..

De opvolgende rondes zijn nagenoeg het zelfde. Te vermelden dat vanaf ronde 3 de Duitser wat meer begint te boksen..en Suzan..kopt gewoon al die stoten weg alsof het niks is.
Petje af hoor Suzan is mijn motto.
Ga der maar aanstaan tegen de Duitse kampioene met je 2 partijtjes...ik denk er niet over.

De uitslag is dan ook niet verassend...toch.
Moet het nog een keer vermelden..Chapeau..Suzan heeft de volle 4 rondes er kranig gestaan. Niet neer te krijgen en gewoon lachend de ring uit.


Het is nu wachten totdat Bami mag aantreden....maar waar is die eigenlijk..
Niemand weet waar Bami is.
Ah joh, zeg ik, die is groot genoeg om z'n weg terug te vinden hoor...no panic.

Daar is die dan....

Ja hoor, Bami mag aantreden.
Zijn tegenstander uit Croatie is Viktor Zaman.

De Wai Kru begint en waarachtig...Bami schudt zo een hele complete Wai Kru uit z'n mouw.
Nou,nou...knap hoor. Ik doe het hem niet na. Goedzo jongen.


Ronde 1 is begonnen:

Beide heren tasten elkaar af en bewegen wat om elkaar heen.

De Croaat neem het initiatief en begint te trappen. Bami weet zijn been vast te pakken.
Maar voordat Bami hier iets mee kan, weet de Croaat zijn been makkelijk te bevrijden en begint meten met een salvo counters.
Directe stoten, opstoten, ellebogen en als dat nog niet genoeg is dacht die waarschijnlijk, hier heb je nog een knietje erbij.

Bami weet het meeste te blokken maar blijft, volgens mijn idee, te lang in zijn dekking staan waardoor de Croaat hiervoor zijn tijd kan nemen.

Bami en de Croaat beginnen nu wat feller maar ongecontroleerder te vechten.

Het clinchwerk lijkt wat meer op worstelen te lijken en dit gedrag resulteert dan ook vaak in valpartijen door beide kanten.

Einde Ronde 1. Bami lijkt wat vermoeid.

Ronde 2:

De Croaat lijkt wat meer zelfvertrouwen hebben opgebouwd door ronde 1 want hij begint fel in te hakken met stoten richting Bami.
Bami stapt naar achter en naar achter maar de Croaat blijft hem volgen. Weer in de clinch en weer een valpartij.

De heren lijken alles op alles te zetten om hun tegenstander zo snel mogelijk naar de grond te werken, al zij het met bruut worstelgeweld.

Bami lijkt niet in zijn spel te komen en wacht te lang af. De Coaat blijft meer punten scoren dan Bami en laat daarmee zien de aggressor te zijn.

Einde ronde 2.

De volgende rondes zijn net eentonig het zelfde waarbij de roaat steeds meer punten scoort dan Bami.
Jammer voor Bami maar deze lijkt niet in zijn spel te kunnen komen.

De uiteindelijke winst gaat dan ook naar de Croaat.

Ook voor Bami is het einde oefening en kan anderzijds nu wel beetje vakantie houden..alhoewel de doelstelling van komst jammer genoeg anders ligt.

Voor Geronimo mag het spel pas 1 december van start, dus we moeten nog even geduld hebben.

Nou dat was het voor vandaag.

Laterz

Richelieu
30-11-2009, 15:52
Leuk om te lezen! Bedankt voor de update Reza!

the boxer
30-11-2009, 17:31
Zekers, ik heb haar laten trainen met Bee (www.truebee.com (http://www.truebee.com)) kampioen Lumpini 19.. zie site, hij was zeer onder de indruk! Ben met haar wezen hartlopen en wat baantjes getrokken, en stoten op de pads, helaas kan ik haar partij niet zien, wij (dave, bami, wim en bee) zijn naar pai om nog wat extra te trainen bij Bee. Lex post vast het resultaat wel, ben zelf ook erg benieuwd! ze knokt als het goed is dinsdag.

Ja ze is een toppertje, ze komt bij bokslessen nemen, een plezier om mee te werken!!

Reza_Relex
01-12-2009, 13:16
Eindelijk is het dan zover:thup:
Geronimo kan nu elk moment worden opgeroepen naar de ring te komen, om zijn 1e WK partij te draaien tegen 'n Georgiër die 'n kop groter blijkt te zijn.....en ik maar denken dat Geronimo behoorlijk groot is:D.

Geronimo zegt dat ie zicht ontzettend goed, sterk en scherp voelt en geeft aan dat hij dit WK niks meer van zijn tegenstanders overlaat..
Met zijn vertrouwen zit het dus wel goed, toppie en nu maar met z'n allen duimen voor n blessurevrije winstpartij op weg naar zijn doel.....WK GOUD!!
Oesh, Reza

Hendy
01-12-2009, 15:53
EN???

lopez86
01-12-2009, 16:00
x2

Justinian
01-12-2009, 16:39
En????

trainer Bv S'burg
01-12-2009, 17:00
Ja ze is een toppertje, ze komt bij bokslessen nemen, een plezier om mee te werken!!

Heb beloofd om een keer met haar te trainen in limbo-land, dus belofte maakt schuld! Ga ik zeker een keer doen, april komt Bee (thaise trainer naar nederland) en komen we samen die kant op

Sendur
01-12-2009, 17:02
en ????????????????????????????????

trainer Bv S'burg
01-12-2009, 17:03
Reza weet je uitslag van Appie? Wij zijn met ze 3en in Pai (noord thailand) trainen bij truebee gym.

Ronald
01-12-2009, 18:39
Reza weet je uitslag van Appie? Wij zijn met ze 3en in Pai (noord thailand) trainen bij truebee gym.
Grappig, heb je deze topic toevallig al eens gelezen? Mixfight on Tour bij True Bee http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=92900 :)

the boxer
01-12-2009, 22:48
Heb beloofd om een keer met haar te trainen in limbo-land, dus belofte maakt schuld! Ga ik zeker een keer doen, april komt Bee (thaise trainer naar nederland) en komen we samen die kant op

Super!! Doe haar en haar vader de groetjes (zeg maar van Stijn).

761217186
01-12-2009, 22:50
en?

DennK
01-12-2009, 23:40
waitinggg!! :D

Glen
02-12-2009, 07:24
Ik ben bang voor slecht nieuws als het zo lang duurt....:blush:

Hendy
02-12-2009, 08:54
Ik ben bang voor slecht nieuws als het zo lang duurt....:blush: idd.. daar dacht ik ook gelijk aan ;)

A-team
02-12-2009, 09:34
Het is zover....Suzan van Kleef mag aan de slag.
Ik heb me inmiddels laten vertellen dat Suzan maar 2 partijen ooit heeft gevochten....What the.....SLIK.

Hoe kan iemand dan hier terecht komen denk ik dan...
Oke, het is op dit moment niet anders....


Ik dacht meteen hetzelfde!
Erg bedankt voor het verslag uit Thailand!

761217186
02-12-2009, 09:46
en? leven jullie nog wel??:confused:

Richelieu
02-12-2009, 13:33
http://i46.tinypic.com/2dl207.jpg

Eindelijk is het dan zover: na een goede voorbereiding in Thailand op weg naar de WK, voelt de pas 16-jarige Geronimo de Groot zich ontzettend goed, scherp en sterk. “Ik laat geen tegenstander heel in de ring”, aldus Geronimo, die vol moed en zelfvertrouwen zojuist heel Bangkok doet schudden, door zijn imponerende Thaise vechtstijl. Het publiek schaart zich massaal achter Geronimo doordat zij hem als titelkandidaat zien in zijn klasse, -81kg t/m 17 jaar!

De wedstrijd gaat van start en Geronimo is vanaf de 1e seconde heer en meester in de ring. Zijn Georgische tegenstander is weliswaar een kop groter, maar ontwijkt het gevecht zodanig dat hij door de scheidsrechter gemaand wordt om te knokken en niet telkens weg te rennen.

Een loepzuivere trap-stoot-combinatie van Geronimo komt goed door en de angst bij de Georgiër wordt groter. Hij probeert in de linkerzij van Geronimo te trappen, maar deze trap wordt geblokt en kort geklemd door Geronimo, die deze aanval meteen beantwoordt met een snoeiharde lowkick en daarna probeert een linker hoge trap te geven, maar hij moet zich inhouden… De Georgiër vloog namelijk met beide benen van de grond door die snoeiharde lowkick, die Geronimo dus trachtte te combineren met een linker hoge trap. Echter, doordat de Georgiër nog half op de grond ligt, probeert Geronimo zijn met links ingezette hoge trap in te houden en de Georgiër te ontwijken, maar hij schampt hierdoor rakelings langs de hoofdbeschermer van de Georgiër. Blijkbaar reden genoeg voor de scheidsrechter om Geronimo hiervoor te diskwalificeren.

Uiteraard staat de Georgiër hierdoor lachend en blij op en juicht voor zijn winst ofwel Geronimo’s diskwalificatie.

Dag WK, dag voorbereidingen en zo gaat Geronimo knock-out in zijn WK-droom. Zelfs het publiek is na het uitbundige gejuich plotseling muisstil van ongeloof, dit kan niet waar zijn… En zo eindigt deze WK-droom voor Geronimo en vader/trainer Lex de Groot. Een 2 minuten durende WK. “Machteloos, sprakeloos maar vooral hopeloos; zo voelen wij ons nu”, aldus Lex en Geronimo!

Wij willen iedereen bedanken die, in welke vorm dan ook, zijn of haar steun heeft betuigd en deelname aan het WK mogelijk heeft gemaakt. Wij zijn knokkers en laten ons hierdoor niet uit het veld slaan. Het betekent dat Geronimo nog harder zal trainen om alsnog zijn dromen te blijven nastreven. Vader en zoon zullen nog veel van zich laten horen, zowel binnen als buiten de ring!

Oesh,
Lex, Geronimo
en Reza de Groot

http://i46.tinypic.com/25jjntj.jpg

http://i48.tinypic.com/2cz8w8y.jpg

EdwinC
02-12-2009, 14:21
Damn, wat een k*t nieuws.

Hopelijk kun je kracht halen uit de dominantie de je tentoon hebt gespreid in de 2 minuten.

Oush.

Sendur
02-12-2009, 14:26
Lol dit is wel echt heel erg kut voor jullie!

lopez86
02-12-2009, 15:10
Wát een klotezooi :(
Dan nog beter verliezen.
Hoe ga je dit uitleggen thuis?
Eén ding is zeker, van Geronimo gaan we nog heel veel horen.
Misschien een rematch tegen die Geörgier hier in NL?

Prince_Devil
02-12-2009, 15:19
Of een rematch tegen Mehdi Bentoutouh van Universal Gym, geronimo had verloren door ko!

trainer Bv S'burg
02-12-2009, 15:34
Wij willen ook de andere uitslagen weten? Appie en Gina!

Groeten vanuit de True Bee Gym Pai

the boxer
02-12-2009, 17:17
Wij willen ook de andere uitslagen weten? Appie en Gina!

Groeten vanuit de True Bee Gym Pai

Gina heeft me daarstrax gebeld, zij heeft gewonnen en is wereldkampioen!!!!
Bij deze nogmaals gefeliciteerd meid!! :thup:

marcelt
02-12-2009, 17:26
Wat ontzettend jammer !

DannyvK
02-12-2009, 21:33
Wat is dat klote hee.. Damn..

STERKE JERKE
03-12-2009, 07:25
Beste Geronimo,
Ik las net dat jij door een diskwalificatie bent uitgeschakeld. Persoonlijk dacht (hoopte) ik dat jij het ver zou schoppen...in ieder geval tot de finale.
Herpak jezelf, rug recht, borst naar voren en houd in je achterhoofd dat jij nog jong bent een een tijd te gaan hebt! Houd vertrouwen want jij komt er wel!

De groeten van Sterke Jerke!

Lionheart
03-12-2009, 07:51
Jammer zeg!!

Met 81 kg op 16 jarige leeftijd zie ik je wel over een jaar over 4/5 je eerste K1 partij draaien.