PDA

View Full Version : Badr gaat voor de titel (interview AT5)



Jeru
25-11-2009, 21:18
bron: AT5

Kickbokser Badr Hari gaat voor K-1 titel

Kickbokser Badr Hari heeft bijna iedereen al eens verslagen, maar het lukte hem nog niet om het tot eereldkampioen K-1 te schoppen. Daar moet volgens de Amsterdammer op 5 december verandering in komen.

Dan is de K-1 finale in Japan. Dat Hari zich daar tot winnaar van het toernooi laat kronen, staat voor hem al vast. Het is voor hem alleen nog afwachten wie zijn tegenstander zal zijn in de finale.

Het interview op film staat op de AT5 site:

http://www.at5.nl/artikelen/27733/kickbokser-badr-hari-gaat-voor-kampioen

Jeru
25-11-2009, 21:18
Die Franse sparringspartners zullen ook wel weer snel af moeten taaien :D

Nightwalker
25-11-2009, 21:42
Leuk filmpje... Ik kan niet meer wachten voordat het 5 december is..

Jeru
25-11-2009, 21:45
Kijken of Badr zijn schoen heeft gezet en er een belt in zal vinden :D

simtekf1
25-11-2009, 22:08
Thanks. :)
Stom commentaar op het einde, het gaat er allemaal om dat deze gordel straks mee naar Amsterdam komt.
Uuhhh, dat is de Heavyweight titel, die hangt daar al. ;)

Kan je geen reps meer geven.. :(

KayOne
25-11-2009, 22:14
Thanks. :)
Stom commentaar op het einde, het gaat er allemaal om dat deze gordel straks mee naar Amsterdam komt.
Uuhhh, dat is de Heavyweight titel, die hangt daar al. ;)

Kan je geen reps meer geven.. :(

haha ja daar zat ik ook al te denken

weks
25-11-2009, 22:18
mooi
ik gun het hem!
sterker nog ik hoop er op!

Nightwalker
25-11-2009, 22:26
@weks

Goedzo... :)

Hmmm ik vraag me af, of ik ook een partijtje kan sparren met Badr.. Ik zou het een hele eer vinden... :):)

blazin.arr0w::::
25-11-2009, 22:39
Dit jaar geen dubio voor mij. Ik steun Badr, maar t zal een lastige kluif worden en geef andere misschien wel meer kans.

Ik vind al de hele week niks in mijn schoen dus wie weet de 5e wat vCash ;)

T15Boxing
25-11-2009, 22:45
Hij heeft wel 10 jaar de tijd om zat titels te winnen dus dat is geen probleem.

BJJrajawali
25-11-2009, 22:47
Wat een verassende titel :twak:

Nee hij gaat voor de 3de plek..... nou goed......

Tuurlijk gaat die voor de titel!

Alleen hij wint hem toch niet hahahaha :whistling:

Remy nr 1

Irishrover
25-11-2009, 23:29
Cool Filmpje. Haha die sparringspartners zagen er dangerous uit mate! Ik denk dat ze uit het harde Marseille komen.

Genoeg toys om op uit te oefenen dus.

Ze maken ons alleen maar nieuwsgieriger op deze manier, het wordt steeds spannender!

Ik denk dat Badr het dit jaar wordt. Hij oogt zeer moordend.

marcelt
25-11-2009, 23:34
Lijkt me niet fijn om door Badr mishandeld te worden!

Irishrover
25-11-2009, 23:36
@weks

Goedzo... :)

Hmmm ik vraag me af, of ik ook een partijtje kan sparren met Badr.. Ik zou het een hele eer vinden... :):)

Laten we eens kijken of u aan de volgende eisen voldoet.

We gaan even het lijstje af Dhr. Nightwalker.

Bent u langer als 1.95?
Weegt u meer als 100 kilo?
Heeft u een K.O in huis?
Bent u harder als de fransen?
Voelt u geen pijn?
Bent u een sadist?

Haha, misschien kunnen we hem samen aan.

Lionheart
25-11-2009, 23:51
Gun het Badr zeker!

Maar... mijn favoriet en nummer 1 voor de finale is toch Alistair!

ps. Dat van die gordel (K1 Heavyweight titel) gaat nergens over!




Tazmanian mode on #
Reporters van AT5 doe je fucking research eerst ff goed, voordat jullie onzin uitkramen!
Tazmanian mode off#

;)

snip83
26-11-2009, 01:06
Cool Filmpje. Haha die sparringspartners zagen er dangerous uit mate! Ik denk dat ze uit het harde Marseille komen.

Genoeg toys om op uit te oefenen dus.

Ze maken ons alleen maar nieuwsgieriger op deze manier, het wordt steeds spannender!

Ik denk dat Badr het dit jaar wordt. Hij oogt zeer moordend.

Waren belgen

en hij heeft ze goed afgetuigt

snip83
26-11-2009, 01:10
@weks

Goedzo... :)

Hmmm ik vraag me af, of ik ook een partijtje kan sparren met Badr.. Ik zou het een hele eer vinden... :):)
Denk het niet hij haat nuthuggers

Darkness
26-11-2009, 02:19
Je weet ik ben iemand,die er van houd om mensen k.o te slaan haha

Nightwalker
26-11-2009, 02:19
@Irishrover

Hahahaha... Neee ik weeg 96 kilo en ja, ben 1.83... Dus ik denk dat ik niet echt aan die eisen voldoet... Maar goed, moest erom lachen dat er speciaal mensen uit Frankrijk komen voor een pakslaag.. Ik had het wel geweten hoor, netals Kejiro Maeda rondjes maken om de ring.. Maar alleen ga ik dan iets sneller rondjes rennen of sprinten..

@Snip83

Wat maakt mij anders dan jij.. Ik neem aan dat jij ook een fan van Badr bent, dus ik snap niet waarom, jij zn achterlijke opmerking plaats..(Nuthugger) Maar goed, het is je vergeven...

Guillermo
26-11-2009, 02:41
Damn ik kan niet wachten tot 5 december. Ik heb steeds zo een raar onderbuik gevoel, ik denk steeds dat Allistair wint. :blush:

Lionheart
26-11-2009, 05:06
Damn ik kan niet wachten tot 5 december. Ik heb steeds zo een raar onderbuik gevoel, ik denk steeds dat Allistair wint. :blush:

x2

Mattie73
26-11-2009, 10:20
Thanks. :)
Stom commentaar op het einde, het gaat er allemaal om dat deze gordel straks mee naar Amsterdam komt.
Uuhhh, dat is de Heavyweight titel, die hangt daar al. ;)

Kan je geen reps meer geven.. :(

Nee hoor, Remy woont in Almere en niet in Amsterdam!!

simtekf1
26-11-2009, 10:38
Nee hoor, Remy woont in Almere en niet in Amsterdam!!

Het stukje wat ik poste werd door de verslaggever gezegd hoor.
Maar als jij denkt dat Bonjasky het wordt, good for you.
Ik durf te wedden dat Bonjasky never en nooit langs Schilt zal komen, omdat Bonjasky's stijl totaal niet de stijl is die je moet hebben om Schilt te verslaan.

ReZp
26-11-2009, 10:49
Het stukje wat ik poste werd door de verslaggever gezegd hoor.
Maar als jij denkt dat Bonjasky het wordt, good for you.
Ik durf te wedden dat Bonjasky never en nooit langs Schilt zal komen, omdat Bonjasky's stijl totaal niet de stijl is die je moet hebben om Schilt te verslaan.


Ik denk dat bonjasky gaat rammen tegen schilt,als in zn jongere jaren , Hoop dat ie goed naar hari heeft gekeken.
Met veel schuinbewegingen is de dekking van schilt iig ver te zoeken.

Collina
26-11-2009, 11:32
Ze maken het wel spannend!

Persoonlijk denk ik dat Alistair wint van Badr in de 2de ronde op (T)KO.

Mocht hij verliezen, gun ik ht Badr van harte! Het blijft een top vechter!!!

kooivechter
26-11-2009, 11:58
Het stukje wat ik poste werd door de verslaggever gezegd hoor.
Maar als jij denkt dat Bonjasky het wordt, good for you.
Ik durf te wedden dat Bonjasky never en nooit langs Schilt zal komen, omdat Bonjasky's stijl totaal niet de stijl is die je moet hebben om Schilt te verslaan.

klopt helemaal. het is zo goed als 100% zeker dat Bonjasky niet langs Schilt komt. De 2 keren dat ze tegen elkaar vochten had remy ook niks in te brengen. Hij zou het v/h boksen dan moeten hebben, om hem ko te slaan. Dat gaat dus niet lukken. Op punten zal hij nooit winnen.

Mattie73
26-11-2009, 12:10
Het stukje wat ik poste werd door de verslaggever gezegd hoor.
Maar als jij denkt dat Bonjasky het wordt, good for you.
Ik durf te wedden dat Bonjasky never en nooit langs Schilt zal komen, omdat Bonjasky's stijl totaal niet de stijl is die je moet hebben om Schilt te verslaan.

Ik denk helemaal niet dat Bonjasky het wordt. Ik denk en hoop dat Badr 'm dit jaar gaat winnen.

superfreak
26-11-2009, 12:13
Jammer, zo hard trainen het zo graag willen en niet langs een aantal mensen kunnen komen. Oke, stel Bonjasky komt niet langs Schilt dan moet Badr altijd nog langs Alistair. Weinig kans..

Khanom Thom
26-11-2009, 12:15
lol @ ik hou van mensen knock-out slaan!!!! ;)

Marquis
26-11-2009, 13:54
Belt gaat weer naar Remy ,.. no doubt !

Collina
26-11-2009, 17:08
Belt gaat weer naar Remy ,.. no doubt !

Die weddenschap zou ik wel met je willen aangaan, dat dit totaal niet gaat gebeuren.

Het zou nog eens goed kunnen zijn dat Zimmerman hem KO slaat in de 2de ronde.

Sem Schilt, Badr Hari en Alistair Overeem zijn veel sterker dan Remy.

1. Sem heeft al eens gewonnen, en aangezien Remy niet een KO heeft zie ik hem ook niet winnen.

2. Badr Hari heeft in 2007 een ontzettende goede partij gedraait, Remy had echt niet overtuigend gewonnen en 2008 had Remy geluk gehad door de ontzettende domme/ stomme actie van Badr. Als hij zijn stommiteit in bedwang had weten te houden, kon hij de partij zeker naar zich toe trekken.

3. Alistair Overeem heeft maart 2009 een zeer goede partij gedraait tegen Remy. Persoonlijk vond ik dat er geen winst uit deze partij moest komen maar een absolute 4de ronde. De winst naar Remy was in mijn ogen doorgestoken kaart. Maar wat wil je als een MMA vechter en Badr verslaat en Remy, dat zou nooit goed geweest zijn voor de K1 die al erg onder druk staat.

Op basis hiervan denk ik niet dat Remy dit jaar de titel pakt! Overigens vind ik het een geweldige vechter, maar de 3 bovengenoemde mannen hebben toch mee ballen!

Collina

Guillermo
26-11-2009, 17:14
Op basis hiervan denk ik niet dat Remy dit jaar de titel pakt! Overigens vind ik het een geweldige vechter, maar de 3 bovengenoemde mannen hebben toch mee ballen!

Collina

Het heeft niks met ballen te maken, het gaat erom dat je weet hoe je het spel speelt om te winnen, en Remy weet het heeeel goed te spelen :whistling: (ik ben ook geen fan van hem trouwens, maar toch..)

Collina
26-11-2009, 17:27
Het heeft niks met ballen te maken, het gaat erom dat je weet hoe je het spel speelt om te winnen, en Remy weet het heeeel goed te spelen :whistling: (ik ben ook geen fan van hem trouwens, maar toch..)

Je benadrukt het heel goed: "Remy weet het heel goed te spelen c.q. acteren" ;) flauw grapje!

Ik begrijp wat je bedoeld Guillermo, 'maar met ballen bedoelde ik: Remy zie ik Alistair, Badr of Sem niet KO slaan en visa versa wel'.

Remy is een vrij tactische speler, wel meer dan de bovengenoemde vechters, alleen denk ik de andere vechters zijn spelletje doorhebben en zullen ze op de KO gaan of giga druk zetten.

In deze final 8 finale kom je er niet met alleen slim vechten maar ook met ballen.

Ik spreek overigens mijn conclusie uit op basis van de laatste paar partijen die Remy heeft gevochten en tegen wie. Vond het niet veel belovend, begin 2000 was Remy een topper, maar vind hem nu té terughoudend vechten.

snip83
26-11-2009, 18:25
Badr

snip83
26-11-2009, 18:26
Badr zat daar dinsdag een interview te geven niet wetende dat binnen 48 uur de hele gym weg zou zijn

Helaas ook zijn k1 HW belt

micha
26-11-2009, 18:46
Badr heeft echt geen kans dit jaar. Ten eerste onderschat hij karaev. Hij is totaal niet met deze partij bezig. Hij traint om tegen Alistair te vechten maar dat gaat er niet van komen denk ik. Zou hij toch tegen Alistair moeten dan gaat hij weer ko in de 1e ronde.

snip83
26-11-2009, 19:59
Badr heeft echt geen kans dit jaar. Ten eerste onderschat hij karaev. Hij is totaal niet met deze partij bezig. Hij traint om tegen Alistair te vechten maar dat gaat er niet van komen denk ik. Zou hij toch tegen Alistair moeten dan gaat hij weer ko in de 1e ronde.

Echt geen kans dit jaar?

Waar baseer jij dat op?
Karaev heeft totaal geen kans!!!!
Waarop heeft die gozer zich verbeterd de afgelopen tijd?????
Badr is in alle opzichten gegroeit...

Alistair word ook een simpel klusje voor Badr...

Verder zeg ik niks meer en we waxhten op 5 december