PDA

View Full Version : Face off: Jessie Gibbs



Fasada
25-11-2009, 23:39
Jessie, hoe gaat het met je voorbereidingen?

"Ja, prima hoor, alles gaat lekker"

De partij tegen Dion Staring op Slamm a.s. zondag, hoe kijk je naar die partij?

"Gewoon als elke andere partij eigenlijk, heb er geen ander gevoel bij dan normaal. Ik ken hem niet en hij is gewoon een tegenstander die tegenover mij staat."

Veel mensen zien deze partij als M-1 Global vs Golden Glory, zie jij dit ook zo?

"Nee, helemaal niet, politiek en vechten gaat niet samen en heb er totaal geen boodschap aan, het gaat tussen mij en Dion Staring."

Wat vind je en weet je van je tegenstander Dion Staring?

"Ik heb hem nog nooit face to face ontmoet en ken hem dus helemaal niet. Ik weet dat hij in het leger zit en dat hij toch wel regelmatig vecht en dat hij het dan ook goed doet. Kan mij herinneren dat hij onlangs tegen Lil Nogueira heeft gevochten."

De partij kan gezien worden als ‘wie is de beste Nederlandse zwaargewicht in het Nederlandse MMA circuit” zeker als je kijkt dat vechters als Overeem, Struve en Yvel niet meer in Nederland vechten.

"Heb het zo nog niet eens bekeken maar denk wel dat wij aanspraak maken voor zoiets. Dion vecht regelmatig en doet het uitstekend en ook ik draai mij partijen. Dus als deze partij de titel krijgt van ‘wie Nederlandse beste MMA vechter is’ dan vind ik het prima. Wil er nog wel bij zeggen dat ik graag een keer wil vechten tegen de Nederlanders die je eerder noemde"

De fans zijn erg verdeeld over de uitkomst van het gevecht en zien vooral een betere vechter in jou maar dat Dion’s vechtershart en vechtlust het verschil kunnen maken.

"Ach, iedereen heeft recht op zijn mening maar ik vind dat iedereen die in de ring vecht beschikt over een vechtershart, anders ga je de ring niet in. Over vechtlust kan ik ook kort zijn, het is goed dat hij er altijd voor gaat en een echte knokker is maar het geeft tegelijk ook aan dat hij elke partij alles moet geven om te winnen. Hij heeft het dus vaak moeilijk in zijn partijen ook degene die hij wint."

Er werd ook geroepen dat jij zei dat de hij de partij toch niet zou aannemen

"Ja, dat klopt, heb het wel iets anders verwoord maar men bood mij die partij aan en vroeg of ik tegen hem wou vechten en zei daarom “Ja, is goed maar het zal mij niks verbazen als hij Nee zegt”. Dat heb ik wel inderdaad zo gezegd"

Waarom dan?

"Nou omdat ik 3 jaar geleden, pin mij er niet op vast, een keer een oproep was om tegen hem te vechten. Ik heb toen de promoter gebeld en mezelf aangemeld. Ik kreeg toen als reactie dat hij mij te zwaar vond, dan bedoel ik uiteraard de kilo’s haha. Hij vocht denk ik toen nog op light heavyweight maar was wel gewoon 100 kilo. Vandaar dat ik dacht dat dit argument weer gebruikt zou worden. Maar hij heeft ja gezegd en daar ben ik dan ook heel blij mee. Denk ook dat het te maken heeft dat hij toen niet zo’n wedstrijdritme had als nu."

Wil je na deze partij vaker in Nederland vechten?

"Ja, dat wil ik altijd al. Veel mensen denken dat ik belachelijke gages vraag en niet wil vechten in Nederland maar dat is helemaal niet zo. De meeste partijen die ik in Nederland heb gevochten, heb ik gevochten omdat ik de promoter zelf heb gebeld of er plek was, gelukkig heb ik via M-1 veel partijen in het buitenland kunnen vechten. Als het aan mij zou liggen vecht ik iedere maand."

Jeru
25-11-2009, 23:43
Thanks man! Wordt toch ook wel één van de betere partijen aankomende zondag denk ik. Mooi dat ze dit op een MT gala hebben durven plaatsen.

PinPoint
25-11-2009, 23:45
100% zeker voor Jessie.............ALS zijn conditie goed is en hij niet te lax is

J_roen
25-11-2009, 23:47
Gaaf, word echt een vette partij.

Leuk van dit soort kleine intervieuwtjes.

ijsblok
26-11-2009, 00:05
100% Jessie.
En ik zou hem ook graag eens zien tegen Struve of Yvel.

biggz
26-11-2009, 00:36
Ik denk dat Gibbs in ronde 2 gassed is.
Dion gaat deze partij pakken!

The Bulldog
26-11-2009, 01:24
denk dat dit een hele technische pot kan gaan worden.... veel grond werk.....en harde trappen van jessie....

Marco (scheids)
26-11-2009, 06:12
Beide hele symphatieke vechters, hoop dat het publiek de winnaar is!

Richelieu
26-11-2009, 09:10
Thanks Fabrice! Ben ook erg benieuwd naar deze partij aanstaande zondag. Denk dat de MMA liefhebbers niet teleurgesteld zullen worden.

mdk
26-11-2009, 10:40
Dion gaat voor de slagenwisseling.
Jessie voor de harde trappen.

Uiteindelijk wint Jessie deze partij op de grond.

Go Jessie!!!

mdk
26-11-2009, 10:41
P.S. kan deze partij worden toegevoegd in VBoekie?

Barang
26-11-2009, 11:05
word een zwaar weekend voor jessie omdat hij die dag er voor in aruba vecht.

IBC | International Battle of the Cage "No Mercy" 28 di November!

20 Warriors, 1 Cage!

Aruba Entertainment Center
General Tickets 35,-
Ringside 75,-
For VIP Call (297) 730-0100

Tickets Available @...
~ Valero Blvd, Palm Beach, St. Cruz & Essoville
~ Basari Surfshop
~ Underground

IBC FIGHTS (http://www.ibcfights.com)

Ilario Smith vs. Marvier Orman
Anthony Ignacio vs. Charles Kelly
Ryan Brete vs. Angel Lopes (Dom. Republic)
Arnold Felida vs. Huascar Dias (Dom. Republic)
Cesar Geerman vs. Batista (Dom. Republic)
Guido Carlo vs. Oscar Sosa Carrion (Dom. Republic)
Gregory Oehlers vs. Harmond Girigory
Richard Williams vs. Clenton Hester (USA)
Gregory Milliard vs. Rainieri Paiva (USA)
Christiano Machado vs. Jessi Gibbs (NL)

IBC | International Battle of the Cage ta Presenta "No Mercy" dia 28 di November, 2009 na Entertainment Center!

biggz
26-11-2009, 11:11
Vecht Jessie een dag ervoor in Aruba? Ik denk dat hij Dion hiermee een beetje onderschat

Khanom Thom
26-11-2009, 12:06
word een zwaar weekend voor jessie omdat hij die dag er voor in aruba vecht.

IBC | International Battle of the Cage "No Mercy" 28 di November!

....
Christiano Machado vs. Jessi Gibbs (NL)

IBC | International Battle of the Cage ta Presenta "No Mercy" dia 28 di November, 2009 na Entertainment Center!

WTF, 1 dag ervoor in Aruba vechten en een dag erna in Nederland tegen Dion Staring? Succes... :eek:

Fasada
26-11-2009, 12:19
Volgens mij weet Jessie niks van en anders hopen dat zijn vlucht geen vertraging krijgt ;)

PinPoint
26-11-2009, 15:30
Ik mag idd hopen dat dit niet waar is zeg!

Richelieu
26-11-2009, 15:40
P.S. kan deze partij worden toegevoegd in VBoekie?

Op verzoek ;) - http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=98703
Succes met V-cash uitgeven!

mdk
26-11-2009, 16:47
Op verzoek ;) - http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=98703
Succes met V-cash uitgeven!


Reppie de Peppie

Primal
26-11-2009, 17:12
Damn, ziek als Jessie 2 dagen achter elkaar vecht! Wel vet als hij beide wint ;)

joost
26-11-2009, 17:23
Ik gun het ze allebei maar ik ga voor Jessie!

Surrender
26-11-2009, 17:24
Jessie Gibs by Kimura in round one.

Knallen Jessie, ya dun know rip his arm off!! Succes!!

Atf Militia,

cholitzu
26-11-2009, 22:01
Jessie vecht niet op Aruba.

PinPoint
27-11-2009, 00:31
Gelukkig!

marcelt
27-11-2009, 14:38
Ik kom er net pas achter dat ik deze partij ga zien. Vette shit!