PDA

View Full Version : STAREDOWN 4: VECHTERS GEZOCHT



PerfectTeam
26-11-2009, 09:55
Voor Staredown 4 van aanstaande zaterdag zijn we nog op zoek naar een vechter van 60 kg en meerdere tussen 75 en 80 kg. Alleen C klasse! Dus beginners.

Meer info: http://www.staredown.be

http://www.youtube.com/watch?v=eAW3DRr9Nt4

Koike88
26-11-2009, 12:38
Alleen MMA neem ik aan?

BOOSTER-EVENTS
26-11-2009, 15:09
enkel MMA

Tizy
26-11-2009, 23:23
ontving gisteren de matchmaking voor het evenement maar zag tot mijn verbazing de partij van Tommy vs Jahrmann er niet tussen staan? Wellicht een vergissing?

Perfectteamcindy
27-11-2009, 17:30
Al degenen die niet aanwezig zijn op staredown weten niet wat ze gaan missen :-)

Nee jammer genoeg niet.

Tizy
27-11-2009, 22:17
is daar ook een reden voor die je wellicht kunt mededelen aan het 'publiek'? als ik het zo kan inschatten is de hoofdpartij, de partij van Tommy dus, toch wel de publiekstrekker.
Het was voor mij wel de reden dat ik graag namens Mixfight het verslag wilde tikken. Het lijkt mij niet meer dan fair dat het publiek in ieder geval op de hoogte wordt gesteld dat de hoofdpartij niet doorgaat.

Perfectteamcindy
27-11-2009, 22:32
is daar ook een reden voor die je wellicht kunt mededelen aan het 'publiek'? als ik het zo kan inschatten is de hoofdpartij, de partij van Tommy dus, toch wel de publiekstrekker.
Het was voor mij wel de reden dat ik graag namens Mixfight het verslag wilde tikken. Het lijkt mij niet meer dan fair dat het publiek in ieder geval op de hoogte wordt gesteld dat de hoofdpartij niet doorgaat.

dan is niet onze zaak, voor verdere info moet je daarvoor naar Ben Dandois bellen.

Perfectteamcindy
29-11-2009, 12:19
Ik hoop dat nu iedereen begrijpt waarom we niet eerder iets hebben gepost over het niet doorgaan van onze hoofdpartij een weekje op voorhand.
Uit respect voor de familie en natuurlijk voor onzen Tommy hadden we er op voorhand liever niet te veel comotie over. Het is reeds moeilijk genoeg zo, Tommy blijft achter met drie kleine kindjes. Eentje van 11, eentje van 5 en eentje van 1,5!
Uiteindelijk hebben we geprobeerd om van Staredown nog het beste te maken, maar het hoeft niet verteld te worden dat onze TOPPER gemist werd.
Sterkte Tommy en familie... Meer valt hier niet aan toe te voegen.

kevin
29-11-2009, 13:00
Ik hoop dat nu iedereen begrijpt waarom we niet eerder iets hebben gepost over het niet doorgaan van onze hoofdpartij een weekje op voorhand.
Uit respect voor de familie en natuurlijk voor onzen Tommy hadden we er op voorhand liever niet te veel comotie over. Het is reeds moeilijk genoeg zo, Tommy blijft achter met drie kleine kindjes. Eentje van 11, eentje van 5 en eentje van 1,5!
Uiteindelijk hebben we geprobeerd om van Staredown nog het beste te maken, maar het hoeft niet verteld te worden dat onze TOPPER gemist werd.
Sterkte Tommy en familie... Meer valt hier niet aan toe te voegen.


Sterte daar! Ik was aanwezig en kheb de hoofdkamp wel gemist maar verwacht volgende keer wel een top gala. Wat zich nu voor gedaan heeft kon niemand verwachten, maar jullie hebben er indd het beste van gemaakt!!

Sterkte allemaal!!

Tizy
29-11-2009, 13:05
Neen, dat begrijpen de mensen niet omdat er nooit een officieel bericht is geweest waarom de hoofdpartij niet is doorgegaan. Ik weet het omdat ik gisterenavond aanwezig was toen het bekend werd gemaakt. Ik vind het jammer dat toen ik het vroeg je me zo vriendelijk doorverwees naar Ben Danois en dat je nu wel namens Team Perfect kunt spreken. Was het dan nu niet de taak van Ben Danois geweest om dit te melden? enfin,

De reden waarom de hoofdpartij van Tommy DePret vs Raymond Jahrman niet door kon gaan is omdat de vrouw van Tommy van de week is overleden en vrijdag is begraven. Ze was een jonge vrouw van 30 jaar. Verschrikkelijk nieuws!! Ontzettend veel sterkte Tommy, familie en vrienden.. mijn gedachtes gaan naar jullie uit.

Mijn verslag van het gala zal zsm tezamen met de foto's van Basu gepost worden.

jurgen ruymbeek
29-11-2009, 13:25
sterkte aan Tommy zen kinderen en heel zijn familie
dit is erg .
eigenlijk knap van zen team , vrienden om toch nog het gala te laten doorgaan
dit zal voor hen ook een moeilijke opgave geweest zijn

Perfectteamcindy
29-11-2009, 13:32
Neen, dat begrijpen de mensen niet omdat er nooit een officieel bericht is geweest waarom de hoofdpartij niet is doorgegaan. Ik weet het omdat ik gisterenavond aanwezig was toen het bekend werd gemaakt. Ik vind het jammer dat toen ik het vroeg je me zo vriendelijk doorverwees naar Ben Danois en dat je nu wel namens Team Perfect kunt spreken. Was het dan nu niet de taak van Ben Danois geweest om dit te melden? enfin,

De reden waarom de hoofdpartij van Tommy DePret vs Raymond Jahrman niet door kon gaan is omdat de vrouw van Tommy van de week is overleden en vrijdag is begraven. Ze was een jonge vrouw van 30 jaar. Verschrikkelijk nieuws!! Ontzettend veel sterkte Tommy, familie en vrienden.. mijn gedachtes gaan naar jullie uit.

Mijn verslag van het gala zal zsm tezamen met de foto's van Basu gepost worden.

Ik post het nu omdat ik ondertussen enorm veel vragen via mijn persoonlijke mail en facebook heb gekregen.
Voor het gala was ons uitdrukkelijk gevraagd om geen antwoorden via forums ed te geven uit respect voor Tommy en de familie. Vandaar de doorverwijzing naar Ben Dandois .
Dit voorval raakt ons allemaal zwaar!
Met vriendelijke groeten

marcelt
29-11-2009, 13:55
Heel veel sterkte gewenst Tommy en alle betrokkenen!

Might Is Right
29-11-2009, 14:39
Mijn condoleringen zijn persoonlijk overgedragen.

Ik kon niet aanwezig zijn maar ben razend benieuwd naar de uitslagen... Iemand?

Jarno
29-11-2009, 14:54
Sterte daar! Ik was aanwezig en kheb de hoofdkamp wel gemist maar verwacht volgende keer wel een top gala. Wat zich nu voor gedaan heeft kon niemand verwachten, maar jullie hebben er indd het beste van gemaakt!!

Sterkte allemaal!!

Vond je het nu niet goed dan omdat je volgende keer wel een top gala verwacht ? Ik heb me ondanks het ontbreken van de hoofdpartij erg goed vermaakt.

kevin
29-11-2009, 16:42
Vond je het nu niet goed dan omdat je volgende keer wel een top gala verwacht ? Ik heb me ondanks het ontbreken van de hoofdpartij erg goed vermaakt.

Ik had beter verwacht...

italianstallion
29-11-2009, 22:12
Eerst en vooral....!! betuig ik men medeleven aan tommy en familie.
ik was gisteren op staredown en het was ok.
knappe gevechten van perfeckt team.!!
ook de andere teams waren goed.
volgende staredown zal ik er ook zijn. !!

Tizy
30-11-2009, 11:47
Mijn condoleringen zijn persoonlijk overgedragen.

Ik kon niet aanwezig zijn maar ben razend benieuwd naar de uitslagen... Iemand?

mijn verslag is zojuist ingestuurd dus het zal zsm gepost worden tezamen met de foto´s van BASU

Might Is Right
30-11-2009, 12:12
Neen, dat begrijpen de mensen niet omdat er nooit een officieel bericht is geweest waarom de hoofdpartij niet is doorgegaan. Ik weet het omdat ik gisterenavond aanwezig was toen het bekend werd gemaakt. Ik vind het jammer dat toen ik het vroeg je me zo vriendelijk doorverwees naar Ben Danois en dat je nu wel namens Team Perfect kunt spreken. Was het dan nu niet de taak van Ben Danois geweest om dit te melden?

Met alle respect maar "de mensen" moeten maar eens beseffen dat niet alles aan hun neus moet gehangen worden.

Might Is Right
30-11-2009, 12:12
mijn verslag is zojuist ingestuurd dus het zal zsm gepost worden tezamen met de foto´s van BASU

Thx