PDA

View Full Version : Errol Z.: "I'm glad Bonjasky picked me"



marcelt
27-11-2009, 13:07
What is it to you to fight 3 times K1 champion Bonjasky?

Zimmerman: He's just another opponent

-- Tell us about the Final 16 Glaube Fight.

Zimmerman: Overall, it was a good fight. I had to work hard to adjust to Feitosa's style, though. He had his strategy all thought out. He kept his guard up. But I was in better condition that time. That's why I won.
-- People were worried because you hadn't been training.
Zimmerman: People like to spread false rumors. They say I'd rather party than
train. Sure, I like to party, but I train too! You have to see both
sides to be fair.
-- Do you like to party that much? Like every day?
Zimmerman: Noone hates parties. But if you party everyday you'll ruin your body. If there's something to celebrate or if I have a light training schedule then I'll have some fun. When it's necessary.
-- December 5th looks like it'll be quite the party.
Zimmerman: Of course. It's also going to be a tough fight. My first opponent is Remy, so I have to fight at a higher level. I was in good shape for the Glaube ight, but it wasn't perfect. I'm working on that part.
-- Why did you choose the fourth block?
Zimmerman: Because there are many Golden Glory fighters in the other block. I wanted to fight some different types of fights.

I'm here to stop Remy.

-- What do you think about Bonjasky picking you as an opponent?
Zimmerman: I talked with my trainer and we felt that it doesn't matter if I fight Bonjasky, Badr, or Banner, it's still going to be a good experience for me. I was so glad when Bonjasky picked me, it was if I'd called him myself. If I fight him hen I will become stronger, so I was glad he picked me.
-- It's like a fight between the new generation and the champion.
Zimmerman: I don't care if my opponent is Champion or not. I don't care if Remy has the belt, I just care about the result of the match.
-- The fans are expecting a lot from the new generation.
Zimmerman: Well, that's another reason I'm glad about fighting Remy. I'm here to stop him. He gets points while keeping his guard up. I'm going to get points as well and KO him if I get a chance.
-- Do you dislike his point-based style?
Zimmerman: Badr lost last year because Remy wasn't fighting. Badr looked like he was fighting himself. I'm just going to jump in there and do my best. And I want you all to watch who's left standing.
-- If you could have chosen any opponent?
Zimmerman: The name that comes to mind is Badr. He's easy to fight, so it's Badr. The point in this tournament is figuring out how to make it to the end. You can't just make it on guts, you have to use your head.
I'm gonna do it my way.

-- Last year Remy beat your friend Gokhan Saki. Do you want revenge?
Zimmerman: If I get the chance, yes. He's like a brother to me and if he makes it into the tournament, I want him to see me KO Remy.
-- Remy's not very popular among other fighters. Your thoughts?
Zimmerman: A fighting style is a personal thing. I respect him. We will have to see how much pressure he brings on. If he doesn't come out fighting, then I'll have to go after him.
-- But if you do, a counter-attack will be waiting.
Zimmerman: That doesn't change a thing. Whoever puts on the most pressure will win. If I don't win by KO, I'll win by points. That's my job. It's not about his style. I'll just stick to my style.
-- We're looking forward to seeing you "party" on December 5th.
Zimmerman: It will be a huge party. I'm getting excited already. You can expect a great night.
Source : Errol Z.: "I'm glad Bonjasky picked me" : NEWS | K-1 OFFICIAL WEBSITE (http://www.k-1.co.jp/en/news/2009/1127_wgp_01.html)

SnerkeL
27-11-2009, 13:14
Zimmerman will be eating low kicks!! And knees!! Bonjasky all the Way!!

Kan weleens een saai gevecht worden. Zimmerman is nou niet altijd even actief en Bonjasky scoort zijn punten wel..

citrusfruit
27-11-2009, 13:33
Ik denk dat Zimmerman heus wel snapt dat ie flink aan de bak moet. Ik denk ook dat Bonjasky zal winnen maar hij zal zeker flinke schade oplopen. Daarna moet hij (waarschijnlijk) tegen Sem en ik ben benieuwd hoe Remy dat denkt te gaan oplossen. Ook al zou hij tegen Sem winnen, dan is er waarschijnlijk niet genoeg van hem over om iets te gaan uitrichten tegen Badr of Alistair. Dit wordt niet het jaar van Bonjasky

snip83
27-11-2009, 13:41
hahaha Badr is easy to fight...

badr hits the crap out of you
begin steeds meer een hekel te krijgen aan die zimmerman met ze grote bek me and saki new generation...

wat heeft die gozer nou gepresteerd?
van ze laatste 5 partijen heeft hij er 3 verloren

SnerkeL
27-11-2009, 13:56
Ik denk dat Zimmerman heus wel snapt dat ie flink aan de bak moet. Ik denk ook dat Bonjasky zal winnen maar hij zal zeker flinke schade oplopen. Daarna moet hij (waarschijnlijk) tegen Sem en ik ben benieuwd hoe Remy dat denkt te gaan oplossen. Ook al zou hij tegen Sem winnen, dan is er waarschijnlijk niet genoeg van hem over om iets te gaan uitrichten tegen Badr of Alistair. Dit wordt niet het jaar van Bonjasky

Dat is iedereen wat iedereen denkt en op zich logisch is. Maar toch zou het vet zijn als het allemaal anders loopt. Bonjasky KO R1 vs Zimmerman. Lebanner wint van Schilt en is op. Bonjasky wint TKO R2 van Lebanner en staat redelijk ondamaged in de finale..

Maar goed, we vervallen weeer in als als als.. Nog 6 dagen wachten en we'll know.. Hoop het alleen al voor alle Bonjasky haters, die hem zijn gaan haten nadat iemand anders grof in de fout is gegaan tegen hem...

snip83
27-11-2009, 14:11
nog 6 dagen wachten??????

SnerkeL
27-11-2009, 14:25
excuus 8 dagen!

phranq
27-11-2009, 14:56
Kan weleens een saai gevecht worden. Zimmerman is nou niet altijd even actief en Bonjasky scoort zijn punten wel..

Kan je dit onderbouwen met een voorbeeld van een wedstrijd waar Errol niet actief was? Het enige wat je evt. op hem aan zou kunnen merken is zijn cardio, dat wil nog wel eens schommelen... maar niet actief? Snap niet hoe je daar bij komt.

SnerkeL
27-11-2009, 15:41
Vorige K-1 World GP tegen Texeira vond ik hem nou niet bepaald actief. En tegen Mourad Bouzidi vond ik hem na 1 minuut ook gas terug nemen..
Hij wil wel vechten, dat zeg ik niet. Maar het wil nog wel eens stilvallen tijdens een wedstrijd..

micha
27-11-2009, 15:57
Errol pakt Remy op ko in de 3e ronde

A-team
27-11-2009, 16:08
Errol pakt Remy op ko in de 3e ronde

:rotflmao:

simtekf1
27-11-2009, 16:12
Errol pakt Remy op ko in de 3e ronde

In jouw rood, gele droomwereld misschien ja.

:thup:

SnerkeL
27-11-2009, 16:30
Errol pakt Remy in de 3e ronde de hele tijd vast omdat hij totaal uitgeput is en Remy maar niet neer wil gaan

oliebol
27-11-2009, 16:30
het is in ieder geval weer eens wat anders dan die KO 2e ronde die de GG homies normaal altijd aangeven:)

Collina
27-11-2009, 17:05
Ik ben niet echt bepaalde een GG Homie, maar ik geef Zimmerman een absolute kans tegen Remy.

Als Remy (T)KO gaat, zal dit in de tweede ronde gebeuren, en anders wint Remy op punten.

Remy is (jammer genoeg) niet meer de Remy als 5 á 6 jr geleden. Logies, men wordt wat ouder, maar toch... zijn spectaculaire acties zijn verleden tijd. Daarnaast vind ik Sem niet echt spectaculair, maar blijf hem zeer gevaarlijk vinden, dit gevoel heb ik niet bij Remy!

Collina

Sendur
27-11-2009, 17:19
Zimmerman will be eating low kicks!! And knees!! Bonjasky all the Way!!

Kan weleens een saai gevecht worden. Zimmerman is nou niet altijd even actief en Bonjasky scoort zijn punten wel..

x2!

abdel1991
27-11-2009, 17:28
sorry hoor, niks tegen GG ofzo. maar ik vindt zimmerman toch een zwaar overschatte vechter.... hij heeft misschien wel de potentie en talent om een grote te worden, maar hij doet er te weinig mee. en laten we zijn prestaties niet overdrijven.... hij won 2x van een allang afgeschreven feitosa(laatste keer zelfs met grote moeite), won van teixeira en ook hier had hij mazzel want ging teixeira niet down de laatste 30sec. had hij op punten verloren, maar goed die down heeft zimmerman wel veroorzaakt dus dat heeft hij gewoon goed gedaan, eerlijk is eerlijk ik vond hem tegen badr toen erg goed, hij verbaasde me echt, jammer voor hem dat hij verloor, hij had misschien wel meer verdiend die toernooi, maar daarna heeft hij toch helemaal niks meer laten zien of ben ik de enige?? hij verloor kansloos op dynamite, verloor van aerts(is geen schande), verloor van bouzidi, had daarna alle moeite met feitosa en met die ene op GG event, dus wat heeft hij eigenlijks in godsnaam dit jaar laten zien.... van badr kun je zeggen die versloeg schilt oppermachtig en won gewoon op KO van zijn last final 16, van remy kun je weer zeggen die won van Overeem en manhoef, van overeem kun je zeggen dat hij badr versloeg(ik weet het was 31dec. maar ik zie het toch als dit jaar) en aerts versloeg enz. zimmerman gaat denk ik in de 3e ronde KO, hij zal wel de eerste 2 rondes degene zijn die het meeste vecht, terwijl remy zijn puntjes scoort maar in de 3e ronde zal het wel op zijn met zimmerman en zal bonjasky een KO kunnen maken, maar zimmerman mag me verbazen

Kingster
27-11-2009, 17:59
Kan je dit onderbouwen met een voorbeeld van een wedstrijd waar Errol niet actief was? Het enige wat je evt. op hem aan zou kunnen merken is zijn cardio, dat wil nog wel eens schommelen... maar niet actief? Snap niet hoe je daar bij komt.


Tegen wendell roche misschien?

snip83
27-11-2009, 18:07
Ik weet al wat Errol gaat zeggen na deze partij:D
Een herhaling van wat hij na zijn partij tegen bouzidi zei

Dit jaar wil ik een re match tegen Aerts Hari Bouzidi en Bonjasky hahahaha

TOON
27-11-2009, 18:14
sorry hoor, niks tegen GG ofzo. maar ik vindt zimmerman toch een zwaar overschatte vechter.... hij heeft misschien wel de potentie en talent om een grote te worden, maar hij doet er te weinig mee. en laten we zijn prestaties niet overdrijven.... hij won 2x van een allang afgeschreven feitosa(laatste keer zelfs met grote moeite), won van teixeira en ook hier had hij mazzel want ging teixeira niet down de laatste 30sec. had hij op punten verloren, maar goed die down heeft zimmerman wel veroorzaakt dus dat heeft hij gewoon goed gedaan, eerlijk is eerlijk ik vond hem tegen badr toen erg goed, hij verbaasde me echt, jammer voor hem dat hij verloor, hij had misschien wel meer verdiend die toernooi, maar daarna heeft hij toch helemaal niks meer laten zien of ben ik de enige?? hij verloor kansloos op dynamite, verloor van aerts(is geen schande), verloor van bouzidi, had daarna alle moeite met feitosa en met die ene op GG event, dus wat heeft hij eigenlijks in godsnaam dit jaar laten zien.... van badr kun je zeggen die versloeg schilt oppermachtig en won gewoon op KO van zijn last final 16, van remy kun je weer zeggen die won van Overeem en manhoef, van overeem kun je zeggen dat hij badr versloeg(ik weet het was 31dec. maar ik zie het toch als dit jaar) en aerts versloeg enz. zimmerman gaat denk ik in de 3e ronde KO, hij zal wel de eerste 2 rondes degene zijn die het meeste vecht, terwijl remy zijn puntjes scoort maar in de 3e ronde zal het wel op zijn met zimmerman en zal bonjasky een KO kunnen maken, maar zimmerman mag me verbazen

x2 ben het hier wel mee eens, ben niet onder de indruk van zimmermans prestaties de afgelopen tijd...

El Bambino
27-11-2009, 19:48
Grote mond voor iemand die niks bewezen heeft en bovendien ik elkaar gemept is in zijn laatste partij :whistling:.
Dan zou ik iestje bescheiden zijn :thup:

kmr
27-11-2009, 23:49
-- Do you dislike his point-based style?
Zimmerman: Badr lost last year because Remy wasn't fighting. Badr looked like he was fighting himself. I'm just going to jump in there and do my best. And I want you all to watch who's left standing.

Ik vind het zo triest dat mensen dit over Remy zeggen en nog triester dat Overeem en Badr dit zeggen, want ze gingen allebei wel lekker neer.:twak:

Guillermo
27-11-2009, 23:59
Nou ik vind dat vechters niet moeten zeiken over Remy zijn gesloten stijl bla bla. Als je echt zo goed bent en echt verdiend om champ te zijn dan vind je gewoon een manier om Remy zijn stijl te omzeilen/overwinnen. Je bent prof of je bent het niet?

T15Boxing
28-11-2009, 00:18
Nou ik vind dat vechters niet moeten zeiken over Remy zijn gesloten stijl bla bla. Als je echt zo goed bent en echt verdiend om champ te zijn dan vind je gewoon een manier om Remy zijn stijl te omzeilen/overwinnen. Je bent prof of je bent het niet?

Mee eens. En dit vind ik dan mooi gezegd van Zimmerman


-- Remy's not very popular among other fighters. Your thoughts?
Zimmerman: A fighting style is a personal thing. I respect him.

abdel1991
28-11-2009, 00:41
natuurlijk moeten vechters dat niet zeggen, maar als ik heel eerlijk ben ik zit nou niet echt te wachten om naar een gevecht van remy te kijken. ik denk ook dat ik naar de eerste 3kwartfinales ga kijken en dan effe uitgebreid ontbijten en dat ik dan later effe terug lees wie er won en hoop dat remy eruit ligt. komop zeg wat is er in vredensnaam met die man aan de hand?? ik volg k-1 pas een paar jaar en toen vocht remy ook al zo, maar als ik naar partijen van 2003 of 2004 terugkijk op youtube en ik zie bv. goodridge vs remy of remy vs sapp enz. dan denk ik bijmezelf die vent hebben ze gekidnapt ofzo en er staat nu iemand anders...

Lionheart
28-11-2009, 01:51
Ach, Alistair pakt de titel dit jaar en hij ko'ed IEDEREEN die op zn weg komt!

Mark my words!

Darkness
28-11-2009, 12:41
Badr all the way!!

Sendur
28-11-2009, 12:56
Zimmerman heeft het veel te hoog in zijn bol.
Hij haalt de eerste ronde niet.

snip83
28-11-2009, 12:57
Zimmerman heeft het veel te hoog in zijn bol.
Hij haalt de eerste ronde niet.

X2

Ch3f1
28-11-2009, 13:21
Ik weet al wat Errol gaat zeggen na deze partij:D
Een herhaling van wat hij na zijn partij tegen bouzidi zei

Dit jaar wil ik een re match tegen Aerts Hari Bouzidi en Bonjasky hahahaha

....hahahaha die jongen komt gewoon tijd te kort, had ie maar een tijdmachine :D