PDA

View Full Version : BJ Penn talks UFC 107



Sendur
27-11-2009, 18:36
http://www.youtube.com/watch?v=AD6tN8jSCnY&feature=player_embedded

El Bambino
27-11-2009, 20:55
In mijn ogen de beste vechter van UFC! Beter dan en GSP en dat omdat de man tegen zwaardere tegenstanders vecht en de uitdaging aangaat terwijl je weet dat ie weinig kans maakt (tegen GSP gewicht verschil).
Een echte WARRIOR :thup:

Surrender
27-11-2009, 21:51
In mijn ogen de beste vechter van UFC! Beter dan en GSP en dat omdat de man tegen zwaardere tegenstanders vecht en de uitdaging aangaat terwijl je weet dat ie weinig kans maakt (tegen GSP gewicht verschil).
Een echte WARRIOR :thup:

X 2

Jani
27-11-2009, 21:54
In mijn ogen de beste vechter van UFC! Beter dan en GSP en dat omdat de man tegen zwaardere tegenstanders vecht en de uitdaging aangaat terwijl je weet dat ie weinig kans maakt (tegen GSP gewicht verschil).
Een echte WARRIOR :thup:

X3

BJ is altijd opzoek naar de extreme uitdagingen.
(zelf op het zwaargewicht tegen Machida)


hier Sanchez zijn interview(zeer goede vechter maar het blijft een rare vent)

http://www.youtube.com/watch?v=lBSHv3J8R8o

Christophe
27-11-2009, 23:08
BJ rules!!!

Ik zie GSP graag vechten, maar BJ Penn en Fedor zitten - in mijn ogen - toch op eenzame hoogte!

Wiseguy
28-11-2009, 13:50
BJ is een huilebalk. Till the death my ass.

WAR DIEGO!!

bryan
28-11-2009, 14:32
BJ is een huilebalk. Till the death my ass.

WAR DIEGO!!

x2 !!!

till the death george... wahaha nee tot ronde 4..

kooivechter
28-11-2009, 15:19
In mijn ogen de beste vechter van UFC! Beter dan en GSP en dat omdat de man tegen zwaardere tegenstanders vecht en de uitdaging aangaat terwijl je weet dat ie weinig kans maakt (tegen GSP gewicht verschil).
Een echte WARRIOR :thup:

hij is zeker niet de beste ufc vechter in de ufc. Dat zijn op dit moment anderson silva en gsp die daar ver boven uit steken. Daar hoort BJ zeker nog niet bij. Laat hem eerst zich maar verder bewijzen in de lw divison. Z'n laatste performance was alleen de finish impressive, maar had niet de dominance die GSP en Anderson keer op keer laten zien. Sanchez vind ik wat dat betreft de 1e echte uitdaging in de lw divison voor BJ. Wat wel knap is idd dat BJ geen uitdaging uit de weg gaat tegen zwaardere tegenstanders.

marcelt
28-11-2009, 18:46
Vind deze 2 allebei onsympathieke gasten ,maar als het maar een mooi gevecht wordt.

Tony
28-11-2009, 20:16
BJ is een topper... Sinds (ik dacht) tegen sherk is hij echt veranderd. topper.

TOON
28-11-2009, 20:25
Vind deze 2 allebei onsympathieke gasten ,maar als het maar een mooi gevecht wordt.

x2

BoerHarms
29-11-2009, 02:32
hij is zeker niet de beste ufc vechter in de ufc. Dat zijn op dit moment anderson silva en gsp die daar ver boven uit steken. Daar hoort BJ zeker nog niet bij. Laat hem eerst zich maar verder bewijzen in de lw divison. Z'n laatste performance was alleen de finish impressive, maar had niet de dominance die GSP en Anderson keer op keer laten zien. Sanchez vind ik wat dat betreft de 1e echte uitdaging in de lw divison voor BJ. Wat wel knap is idd dat BJ geen uitdaging uit de weg gaat tegen zwaardere tegenstanders.

BJ is de pooier van de LW division.

Emilio
29-11-2009, 02:48
Ik hoop dat Diego hem sloopt.