PDA

View Full Version : k-1 stream



knift
28-11-2009, 11:02
beste mixfight brothers ik heb geen verstand van computers weten jullie misschien welke stream het besten is voor de k-1 finale ik weet dat deze vraag misschien al 100 gesteld is maar jullie zouden mij er enorm mee helpen ga naar het buitenland maar wil alles goed geregeld hebben om niets te missen.

alvast bedankt mvg knift.

___RZA___
28-11-2009, 11:37
beste mixfight brothers ik heb geen verstand van computers weten jullie misschien welke stream het besten is voor de k-1 finale ik weet dat deze vraag misschien al 100 gesteld is maar jullie zouden mij er enorm mee helpen ga naar het buitenland maar wil alles goed geregeld hebben om niets te missen.

alvast bedankt mvg knift.

Volgende week zullen er verschillende streams verschijnen op mixfight, zoals bij iedere K-1 grand prix. Ik weet niet of SBS6 weer een live stream zal hebben, maar voorgaande keren was de stream van SBS6 goed, weet alleen niet of je die ook vanuit het buitenland kunt kijken.

Jeru
28-11-2009, 11:39
Die van SBS is inderdaad goed, maar niet vanuit het buitenland te bereiken. Een goede stream is bijna altijd de donorstream van MMA-teevee, maar daar moet je wel een donatie voor doen.
Het wordt uitgezonden door HD-net dus ik denk dat er genoeg gratis streams te vinden zullen zijn via Justin of iets dergelijks.

univers1l
28-11-2009, 12:35
Die van SBS is inderdaad goed, maar niet vanuit het buitenland te bereiken. Een goede stream is bijna altijd de donorstream van MMA-teevee, maar daar moet je wel een donatie voor doen.
Het wordt uitgezonden door HD-net dus ik denk dat er genoeg gratis streams te vinden zullen zijn via Justin of iets dergelijks.


maar vaak wordt je eruit gegooid omdat er teveel kijkers op zitten, dus moet je de hele tijd f5 drukken, wat kan je daar tegen doen?

Kingster
28-11-2009, 12:41
Ultrasurf op je pc installeren! Dan hoef je niet meer te f5-en.

Nadat je het op je pc hebt staan, programma aanzetten en vervolgens de stream opzoeken. Werkt perfect.

knift
28-11-2009, 12:41
Die van SBS is inderdaad goed, maar niet vanuit het buitenland te bereiken. Een goede stream is bijna altijd de donorstream van MMA-teevee, maar daar moet je wel een donatie voor doen.
Het wordt uitgezonden door HD-net dus ik denk dat er genoeg gratis streams te vinden zullen zijn via Justin of iets dergelijks.

stomme vraag misschien maar als ik nu al een donatie doe kan ik dan volgende week gelijk goed kijken?
in iedergeval bedankt voor de tips allemaal!

knift
28-11-2009, 12:42
Ultrasurf op je pc installeren! Dan hoef je niet meer te f5-en.

thanks ga ik gelijk regelen!:thup:

univers1l
28-11-2009, 12:48
Ultrasurf op je pc installeren! Dan hoef je niet meer te f5-en.

Nadat je het op je pc hebt staan, programma aanzetten en vervolgens de stream opzoeken. Werkt perfect.


heb je misschien een linkje voor me waar ik ultrasurf kan installeren?
en weet je ook hoelaat het zaterdag begint in de ochtend?

alvast bedankt

simtekf1
28-11-2009, 13:03
Justin.tv komen meerdere streams te staan.
Gewoon ff het forum in de gaten houden, komt wel goed. :)

Kingster
28-11-2009, 13:19
heb je misschien een linkje voor me waar ik ultrasurf kan installeren?
en weet je ook hoelaat het zaterdag begint in de ochtend?

alvast bedankt


http://www.ultrareach.net/download_en.htm

dietrik
28-11-2009, 13:58
Donorstream via mmatevee. Altijd goed beeld, geen haperingen. Ik snap niet waarom iedereen hier altijd zo moeilijk doet.

T15Boxing
28-11-2009, 15:51
Als ie maar op Sopcast zal komen ben ik tevreden.

Naj85
29-11-2009, 03:09
hoe laat begint het eigenlijk
nederlandse tijd