PDA

View Full Version : k-1 stream



knift
28-11-2009, 11:02
beste mixfight brothers ik heb geen verstand van computers weten jullie misschien welke stream het besten is voor de k-1 finale ik weet dat deze vraag misschien al 100 gesteld is maar jullie zouden mij er enorm mee helpen ga naar het buitenland maar wil alles goed geregeld hebben om niets te missen.

alvast bedankt mvg knift.

___RZA___
28-11-2009, 11:37
beste mixfight brothers ik heb geen verstand van computers weten jullie misschien welke stream het besten is voor de k-1 finale ik weet dat deze vraag misschien al 100 gesteld is maar jullie zouden mij er enorm mee helpen ga naar het buitenland maar wil alles goed geregeld hebben om niets te missen.

alvast bedankt mvg knift.

Volgende week zullen er verschillende streams verschijnen op mixfight, zoals bij iedere K-1 grand prix. Ik weet niet of SBS6 weer een live stream zal hebben, maar voorgaande keren was de stream van SBS6 goed, weet alleen niet of je die ook vanuit het buitenland kunt kijken.

Jeru
28-11-2009, 11:39
Die van SBS is inderdaad goed, maar niet vanuit het buitenland te bereiken. Een goede stream is bijna altijd de donorstream van MMA-teevee, maar daar moet je wel een donatie voor doen.
Het wordt uitgezonden door HD-net dus ik denk dat er genoeg gratis streams te vinden zullen zijn via Justin of iets dergelijks.

univers1l
28-11-2009, 12:35
Die van SBS is inderdaad goed, maar niet vanuit het buitenland te bereiken. Een goede stream is bijna altijd de donorstream van MMA-teevee, maar daar moet je wel een donatie voor doen.
Het wordt uitgezonden door HD-net dus ik denk dat er genoeg gratis streams te vinden zullen zijn via Justin of iets dergelijks.


maar vaak wordt je eruit gegooid omdat er teveel kijkers op zitten, dus moet je de hele tijd f5 drukken, wat kan je daar tegen doen?

Kingster
28-11-2009, 12:41
Ultrasurf op je pc installeren! Dan hoef je niet meer te f5-en.