PDA

View Full Version : Uitslagen Fight Night II gala @ Nijkerkerveen 28-11-'09



Qtie-Pie
28-11-2009, 23:44
http://i29.photobucket.com/albums/c277/qtiepie/WMTA%20uitslagen/UITSLAGENFightNightIIgala28-nov-09.jpg

Jeru
28-11-2009, 23:55
12 partijen niet doorgegaan? Wow dat is nogal wat. Gebeurt wel vaker geloof ik, maar hier is het meteen de helft...

mikeymcd
29-11-2009, 01:30
kom er net vandaan omdat een vriend van me moest vechten, maar was echt een slecht georganiseerd gala en er was ook niks gedaan om het een beetje normaal aan te kleden. Jammer!

Koike88
29-11-2009, 02:23
Door wie is het georganiseerd en waar precies dan? Geen van deze sportscholen komt uit Nijkerk of wel?

Justinian
29-11-2009, 09:33
Thanks voor de uitslagen.

Oltje
29-11-2009, 10:14
Wat is er bij partij 9 gebeurt?? Gediskwalificeerd na 2x fysiek geweld tegen een jurylid te hebben gebruikt?!

Jarno
29-11-2009, 10:15
Euhm... 2x fysiek geweld gebruiken tegen een jurylid. Wat moet ik me daarbij indenken ? Na 1x is het toch al einde oefening ?

Perfectteamcindy
29-11-2009, 10:16
Het afzeggen van tegenstanders is voor organisatoren een groot probleem. Het gebeurt jammer genoeg overal :-(
Vooral op het laatste moment... wat echt SHIT is!

Qtie-Pie
29-11-2009, 10:20
Het ging een beetje snel achter elkaar.. Uiteraard is het na 1x al einde oefening.
Euhm... 2x fysiek geweld gebruiken tegen een jurylid. Wat moet ik me daarbij indenken ? Na 1x is het toch al einde oefening ?

Jarno
29-11-2009, 10:25
Het ging een beetje snel achter elkaar.. Uiteraard is het na 1x al einde oefening.

Oké. Bedankt voor je antwoord. Mooi kut voor de collega die het is overkomen. Hopelijk is dit een incident en gaan we niet de zelfde kant op als het amateur voetbal. Voor ons is het ook maar een hobby.

Mister bokito
29-11-2009, 10:32
Kunnen we met zijn allen deze vechters(vechsters)sportscholen niet op een zwarte lijst zetten?

En dat ze dan b.v.voor 3 maanden niet meer mogen vechten.

Mischien een andere optie dat je vechters inschrijfgeld laat betalen als zijnde borg.

We moeten met zijn allen hier wat aan gaan doen!!!!!!!!!!!

Het lijkt wel de normaalste zaak van de wereld,dat je vechters(ook vaak jeugd)teleur moet stellen met de woorden ''je partij gaat niet door".

Nu hopen dat alle bonden het zelfde denken.

mikeymcd
29-11-2009, 11:49
Door wie is het georganiseerd en waar precies dan? Geen van deze sportscholen komt uit Nijkerk of wel?

MTC van Dams

Durfal
29-11-2009, 12:53
MTC van Dams

Maat mtc van Dams heeft zich perfect gedragen en had de grote pech dat er zoveel afzeggingen kwamen zelfs B partijen werden op het laatste moment afgezegd, echt sneu voor Clyde.............

Glen
29-11-2009, 13:01
Er is geroeid met de riemen die we hadden, al met al dertien leuke partijen gezien.

Inderdaad ter plaatse belletjes van vechters 'die al in de auto zaten' maar wegens ziekte' weer omgekeerd zijn en naar huis gegaan.
Buiten de afzeggers heb je dan nog de mensen die niet op gewicht zijn en gewoon drie kilo zwaarder dan afgesproken aan de start verschijnen en dan ook nog eens een partij denken te kunnen eisen terwijl zij te zwaar zijn en de vechter die op gewicht is naast een partij grijpt.
De B partij die 4 uur voor aanvang belt dat het niet doorgaat.
Respect voor Redouan Boukers van Team Gunyar, die gewoon even invalt en een top (B) partij neerzet.
Nogmaals bedankt.

leroy033
29-11-2009, 14:26
hoe heet je vriend dan die moest vechten

leroy033
29-11-2009, 14:26
Maat mtc van Dams heeft zich perfect gedragen en had de grote pech dat er zoveel afzeggingen kwamen zelfs B partijen werden op het laatste moment afgezegd, echt sneu voor Clyde.............


kom er net vandaan omdat een vriend van me moest vechten, maar was echt een slecht georganiseerd gala en er was ook niks gedaan om het een beetje normaal aan te kleden. Jammer!

hoe heet je vriend dan die moest vechten

Koike88
29-11-2009, 14:35
Maat mtc van Dams heeft zich perfect gedragen en had de grote pech dat er zoveel afzeggingen kwamen zelfs B partijen werden op het laatste moment afgezegd, echt sneu voor Clyde.............

Ik vroeg me alleen of door wie 't georganiseerd werd omdat geen van die sportscholen uit Nijkerk kwam dacht ik. Blijft sneu voor de organisatie natuurlijk.

lopez86
29-11-2009, 14:44
welke sportscholen kwamen niet opdagen dan?
aan de schandpaal ermee.

Collina
29-11-2009, 16:28
Persoonlijk vond ik het een zeer slecht georganiseerde gala en ontzettend duur voor wat je uiteindelijk voor terug kreeg. Het is dat mijn broertje moest vechten en verplicht voelde om te kijken,.. (mooie wedstrijd overigens), maar vond er totaal geen sfeer.

Ook irriteerde ik me aan de deur en kaarten verkoop...
Ik koop volledig een kaartje van €23,- (prima) en aan de deur zou het duurder zijn, maar als je een beetje goed kan onderhandelen (een bondkraag droeg en met een ZZZ praat) mocht je best voor €10,- naar binnen. Belachelijk!

Het gaat me niet om het geld, maar trek één lijn.

Collina