PDA

View Full Version : Semmy Schilt geblesseerd?



sjaakie'tje
29-11-2009, 12:01
Las ergens dat hij geblesseerd zou zijn en niet zou deelnemen aan de finale ... Onzin of niet?

Justinian
29-11-2009, 12:08
Denk dat het onzin is, want de ploeg maakt zich volgens mij gereed om a.s. maandag te vertrekken.

jan sensei kyokushin
29-11-2009, 12:14
Las ergens dat hij geblesseerd zou zijn en niet zou deelnemen aan de finale ... Onzin of niet? Osu raar gedroomt vannacht ??;) sjaakie-tje klare onzin maandag gaan ze naar Japan
respect !!
Osu

reefer
29-11-2009, 12:15
Waar las je dat dan?

sjaakie'tje
29-11-2009, 12:19
Ok thanks voor het uit te klaren.

Stond ergens op het official youtube channel bij de comments.

Harinck vertelde ook dat er een vechter niet zou aantreden in de finale en dat Aerts zo een kans zou kunnen krijgen op een finale plaats.

Vandaar dat ik dacht dat het wel eens waar had kunnen zijn ...

Jeru
29-11-2009, 12:25
Dat laatste ging over LeBanner. Hij zou bij Chakuriki komen trainen, maar is niet op komen dagen. Daarom dacht hij dat LeBanner niet zou vechten etc etc....
LeBanner zat volgens zeggen nog gewoon in Canada zijn voorbereiding te doen.

micha
29-11-2009, 12:30
Sem is torenhoog favoriet op alles betsites. WAR SEM!!!

jan sensei kyokushin
29-11-2009, 12:40
Sem is torenhoog favoriet op alles betsites. WAR SEM!!!:D

Osu

Kingster
29-11-2009, 14:33
Torenhoog is hij wel maar de absolute favoriet?

Stel je eens voor dat lebanner het licht heeft gezien na de pot van sem in de arena? Dan gaat sem toch echt wel een probleem krijgen, lebanner heeft wel de ballen om net zo opdringerig te gaan vechten als badr & peter.

JJay
29-11-2009, 14:42
Las ergens dat hij geblesseerd zou zijn en niet zou deelnemen aan de finale ... Onzin of niet?

Wellicht verwarring met het nieuws over Vitalu Muti die overleed na een trainingssessie met Sem?

Quato
29-11-2009, 14:54
Torenhoog is hij wel maar de absolute favoriet?

Stel je eens voor dat lebanner het licht heeft gezien na de pot van sem in de arena? Dan gaat sem toch echt wel een probleem krijgen, lebanner heeft wel de ballen om net zo opdringerig te gaan vechten als badr & peter.

JLB heeft bij lange na niet de reach die Peter en Badr hebben. Daarnaast lukte het JLB de voorgaande keren ook niet om op een vergelijkbare manier door te komen. Zie in de eerste ronde dus geen probleem voor Sem, evenals overigens de tweede ronde. Derde wordt zwaarder, maar moet ook te doen zijn.

Die gordel komt gewoon weer naar Zuidlaren!

Nick The Quick
29-11-2009, 15:09
Wellicht verwarring met het nieuws over Vitalu Muti die overleed na een trainingssessie met Sem?

Dat heeft toch helemaal niks ermee te maken!

Plus hij overleed niet na een training sesssie met Sem..

biggz
29-11-2009, 15:30
Badr neemt hem dit jaar mee!

cholitzu
29-11-2009, 15:45
Dat heeft toch helemaal niks ermee te maken!

Plus hij overleed niet na een training sesssie met Sem..

Hier wordt gezegd dat het na de tweede sparings ronde gebeurde.



Even een reactie op dit bericht om alle wilde verhalen en insinuaties te ontkrachten.
Ben net terug uit Roemenie en het gaat om de 24 jarige Vitali uit Moldavie.

Na een tweede sparringsronde met Sem en na de bel, liep de Moldavier langs de zijkant van de ring en zakte verkrampt in elkaar. Hierop hebben we gelijk actie ondernomen met reanimatie want het was duidelijk dat er een infarct was.
Ruim 10 minuten later arriveerde er een aantal rescuemensen die verder gingen en diverse andere zaken aansleepten. Tien minuten daarna doken er ambulances op met verplegers en doktoren, die ruim 45 minuten bezig geweest zijn met deze jonge vechter.

Een hectische avond met tamelijk ontnuchterend einde na twee weken intensief trainen.
Sem pakt het goed op, kan geen enkele blaam treffen, want er is geen enkel hard contact geweest en nu is het even tijd om de zaken te laten bezinken. Dit soort zaken gaat niemand in de koude kleren zitten.
Echt een anticlimax van een perfecte twee weken. Maandag wordt Vitali naar zijn geboorteland Moldavie teruggebracht en woensdag is de begrafenis.
Heel triest voor familie en zijn trainingspartners/teamgenoten en betrokkenen.

Requiescat in pace



Dave Jonkers



http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=98449

mario the count
29-11-2009, 15:51
Als jerome le banner langs sem weet te komen(wat ik overigens niet denk) dan gaat remy de K1 winnen.Schilt is de enige tegenstander waar remy niet van kan winnen.

univers1l
29-11-2009, 16:10
nou ik hoorde ook dat sem geblesseerd was, weet niet eens meer van waar, volgens mij een forum op fighttalk.
zal wel niet waar zijn.

micha
29-11-2009, 17:07
ft bullshit wederom

MJOKKIE
29-11-2009, 17:18
Als jerome le banner langs sem weet te komen(wat ik overigens niet denk) dan gaat remy de K1 winnen.Schilt is de enige tegenstander waar remy niet van kan winnen.

x2

robholland
29-11-2009, 19:58
met alle respect, maar het zou mooier zijn als Aerts in de plaats van Schilt zou vechten, zou het veel aantrekkelijker maken om naar te kijken en spannender

Ztreetfighter
29-11-2009, 20:18
met alle respect, maar het zou mooier zijn als Aerts in de plaats van Schilt zou vechten, zou het veel aantrekkelijker maken om naar te kijken en spannender


Meteen voor :-)

abdel1991
29-11-2009, 22:06
ik zeg DOEN!!!

ashi76
29-11-2009, 22:15
Ik denk dat Sem of Badr de belt mee naar Nederland zal nemen.
Sem heeft bewezen toernooien ( op top niveau) te kunnen vechten en winnen en Badr heeft zeker de potentie.
Ben erg benieuwd !!! :thup:

gieloe
29-11-2009, 22:28
Laten we hopen dat de GVR uit Zuid-Laren geblesseerd is...

marster
30-11-2009, 18:42
Ik hoop[ dat hij niet gebowld heeft zoals paar jaar geleden

snip83
30-11-2009, 18:58
Torenhoog is hij wel maar de absolute favoriet?

Stel je eens voor dat lebanner het licht heeft gezien na de pot van sem in de arena? Dan gaat sem toch echt wel een probleem krijgen, lebanner heeft wel de ballen om net zo opdringerig te gaan vechten als badr & peter.

Gaat hij niet rdeen denk ik...
ik hoop het wel maar denk dat hij de reach niet heeft

rafi
30-11-2009, 19:09
remy heeft ook nog nooit van aerts kunnen winnen.

ICON
30-11-2009, 19:12
met alle respect, maar het zou mooier zijn als Aerts in de plaats van Schilt zou vechten, zou het veel aantrekkelijker maken om naar te kijken en spannender


zucht....