PDA

View Full Version : MMA dame gezocht



rialist
29-11-2009, 14:11
We zijn op zoek naar een MMA tegenstandster voor deze dame:
Lena Buytendijk 65 kg
Ze zou erg graag een partij willen knokken op ons gala, dus als jullie iemand weten..Ze heeft inmiddels 2 partijen gedraaid.....

Inschrijving en/of reacties graag via; [email protected] ([email protected])

Jeru
29-11-2009, 23:47
TTT

topfighter
30-11-2009, 08:41
We zijn op zoek naar een MMA tegenstandster voor deze dame:
Lena Buytendijk 65 kg
Ze zou erg graag een partij willen knokken op ons gala, dus als jullie iemand weten..Ze heeft inmiddels 2 partijen gedraaid.....

Inschrijving en/of reacties graag via; [email protected] ([email protected])

cindy dandois 65 kg....van perfect team

rialist
30-11-2009, 08:55
cindy dandois 65 kg....van perfect team

Thanx! De mail is al onderweg!:thup:

Tizy
30-11-2009, 11:57
Is Lena al pro ?

rialist
30-11-2009, 11:58
Is Lena al pro ?

Volgens mij niet; ze heeft pas 2 partijen achter de rug.....

Tizy
30-11-2009, 12:01
Cindy volgens mij al wel .. die heeft namelijk al wel een befaamde pro partij achter de rug. Als ik me niet vergis vocht Lena haar laatste mma/shooto partij met beschermers op tegen Vanessa van Team Perfect die ze overigens wel had gewonnen.

rialist
30-11-2009, 12:43
Hoi Tizy,

Eerlijk gezegd ben ik totaal niet op de hoogte vwb het MMA bij de dames.
Ik hoop dan ook dat er vooral een eerlijke en daardoor sportieve match mogelijk zal zijn voor Lena, en dat degene die zich hiervoor opgeeft gelijkwaardig zal zijn kwa wedstrijdervaring........

Perfectteamcindy
30-11-2009, 13:16
Heyla,
twee partijen mma,.. dat is al meer dan ik :-)
Bovendien is Lena A-klasse thaiboks ondertussen,... dus dat maakt dat ze in MMA ook moet overstappen naar A-klasse MMA. Het is niet anders. Dat had Germaine de Randamie ook aan haar pan. ik wil dolgraag tegen lena vechten. Normaal was die partij gevraagd voor staredown maar Lena had iets anders op dat ogenblik.
Striker vs Grappler,... Dat is altijd tof :-) Er kan vanalles gebeuren!
Ik hoop dus snel iets van mijn broer te horen! Sta te springen om te vechten!!!

topfighter
30-11-2009, 14:09
Heyla,
twee partijen mma,.. dat is al meer dan ik :-)
Bovendien is Lena A-klasse thaiboks ondertussen,... dus dat maakt dat ze in MMA ook moet overstappen naar A-klasse MMA. Het is niet anders. Dat had Germaine de Randamie ook aan haar pan. ik wil dolgraag tegen lena vechten. Normaal was die partij gevraagd voor staredown maar Lena had iets anders op dat ogenblik.
Striker vs Grappler,... Dat is altijd tof :-) Er kan vanalles gebeuren!
Ik hoop dus snel iets van mijn broer te horen! Sta te springen om te vechten!!!

gewoon laten doorgaan, vrouwen komen te weinig aan de bak!!

PerfectTeam
30-11-2009, 15:39
Voor wanneer zou dit zijn? Even checken met M-1, maar voor mij geen probleem.

smike
30-11-2009, 16:56
Lijkt mij een mooie partij, wat Cindy is zei, striker vs grappler ik hou wel van zo'n klash van verschillende stijlen

rialist
30-11-2009, 21:56
Ons toernooi wordt gehouden op zaterdag 23 januari in Klazienaveen, maar ik ga er dan wel vanuit dat het om een N partij gaat......

brittje-x
30-11-2009, 22:01
N bestaat niet in MMA
en lena zou al B MMA moeten vechten weet niet of ze al een A thai heeft gevochten maar ze zou idd overstappen... dus word ze ook A MMA
Lena is een goede vechtster dus...

HUNTER
30-11-2009, 23:49
Misschien is Melissa Van Vos Gym/ BJJ Purmerend een leuke tegenstander voor Lena? Melissa weegt ook 65 kilo en wil vast wel vechten!

Contact haar trainer Maxim Leijdekker van BJJ Purmerend anders even... [email protected]

Perfectteamcindy
01-12-2009, 10:45
Misschien is Melissa Van Vos Gym/ BJJ Purmerend een leuke tegenstander voor Lena? Melissa weegt ook 65 kilo en wil vast wel vechten!

Contact haar trainer Maxim Leijdekker van BJJ Purmerend anders even... [email protected]
Klopt maar Melissa Lan is ook A-klasse! En als Lena A partijen doet in Thai mag ze geen N of C meer doen in MMA. XXX

Dragon Tail
01-12-2009, 11:50
Klopt maar Melissa Lan is ook A-klasse! En als Lena A partijen doet in Thai mag ze geen N of C meer doen in MMA. XXX

Lena heeft voor het laatst gevochten in de B-klasse tegen Anissa Haddaoui op 2-10-2009 in Uitgeest.
Geen A dus.

Perfectteamcindy
01-12-2009, 13:59
Ah ok, maar dan mag ze dus nog steeds geen N of C partijen doen. Ik weet zelfs niet of er B-klasse bestaat bij de dames MMA :-S

danial
01-12-2009, 16:25
Als je B-klasse thaiboks bent, mag je wel nieuwling MMA doen (als de tegenstander akkoord mee gaat)

Perfectteamcindy
01-12-2009, 16:47
Als je B-klasse thaiboks bent, mag je wel nieuwling MMA doen (als de tegenstander akkoord mee gaat)
Ah ok dan :-) ik was anders ingelicht hoor, maar kan zijn natuurlijk!

danial
01-12-2009, 22:29
Ah ok dan :-) ik was anders ingelicht hoor, maar kan zijn natuurlijk!

Hangt van situatie af natuurlijk, is niet altijd zo. Een B-klasse thaibokser die al jaren grappling traint moet gewoon B of A MMA gaan draaien.