PDA

View Full Version : Slamm 6 Wat vond je ervan?



marcelt
30-11-2009, 01:11
Moest eerst twee kaartjes kwijtraken van vrienden die door narigheid niet meekonden, maar dat ging snel omdat ik ze voor 30 per stuk verkocht.

Ik wilde op tijd zijn voor de wedstrijd van Robbert de Vogel van Gym Haarlem, derde partij, en dat lukte. Robbert vocht best goed en won.
Ik vond vandaag een hoop partijen niet echt bijzonder, dus ik vertel over een paar.
De wedstrijd van Romeo Slamm tegen John van Vos Gym was wel spectaculair. Romeo kon eigenlijk niet kickboksen, maar leek wel straatervaring te hebben en kwam met enorme zwaaihoeken en een lowkick met aanloop. John dekte zich goed en gaf lowkicks en stoten. Ouali van Bushido's Belgie (broer van?) had taekwondo technieken en snel bokswerk in huis zijn tegenstander ? was beter in de clinch en vocht goed terug. Naar het eind van de wedstrijd toe werd het spel van Ouali wat minder.
Schneidmiller deed het weer goed tegen Burgzorg , maar het werd niet echt spannend. Marcello Adriaans vocht een goede en spannende wedstrijd tegen Leon Miedema van Slamm . De laatste was technisch beter en timede beter, maar Marcello deed het best goed , maar verloor toch op tko.
Douwes tegen Londt was op een paar momenten wel attractief. Londt had iets meer in huis. Belani deed het tegen mijn verwachting in slecht tegen Kane. Kane was heel goed op dreef. Tot mijn verbazing won Kane niet ,maar kwam er een extra ronde. Belani kwam nu goed op stoom en won.
Gibbs tegen Staring was een saaie pot vond ik . Staring was veel beter dan ik verwachtte en won terecht.
Stevelmans werd vernederd door Saiyok en kwam er totaal niet aan te pas. Hij heeft echt maar een paar stoten en low kicks kunnen maken in 5 ronden en sloeg vnl. mis. Saiyok leek soms wel met hem te spelen.
Mootje Kamal is de Mosab van dit jaar en vocht ontzettend snel goed en scherp tegen Anuwat en won de wereldtitel. Schitterend gevecht waarin Mootje ook veelvuldig ellebogen afvuurde. Mosab Amrani had niet veel tijd nodig voor Bovy en sloeg hem heel snel KO. KHalid Bourdiff vocht goed tegen Yodsenklai, hij bokste vooral erg goed, maar kwam wel te kort.
De wedstrijden tegen de Thais waren erg goed en de rst viel wat tegen. Miedema kwam er het beste uit.

V-cash verloor ik op Anuwat, Gibbs, Belani en Bovy maar gelukkig had ik heel veel op Yod gezet en ook wel op Saiyoken heb ik toch een batig saldo.

De grote brede anabolen primaten uit Heerlen op mijn tribune zorgde voor een minpunt door dronken heel mans te doen , de hele tijd te schreeuwen en stoere dingen te roepen en hondengeblaf ten gehore te brengen. Op het laatst gingen ze ook nog vechten en gingen ze uit hun dak en ze waren met te veel en ze waren te groot en sterk om door de security verwijderd te worden. Blijf volgende keer lekker in Limburg jongens.

Barbaar
30-11-2009, 01:52
was super!!!!

Justinian
30-11-2009, 02:08
Ik had het al gepost in de pbp-topic, maar zal het ook maar even in deze topic posten.

Topgala, ik heb me weer uitstekend vermaakt!! Slamm bedankt voor het mogelijk maken van deze avond! Het was de eerste keer dat mijn oudste zoontje (Renzo) mee ging en hij heeft zich ook goed vermaakt. Bij binnenkomst kreeg hij een gouden VIP-bandje, waarop hij vroeg 'moet ik die straks weer terugbrengen?' :D Prachtig, hij nam zelfs confetti van de laatste partij mee om te laten zien op school; hij maakt een verslag voor op school, dus we hebben een nieuwe Mixfightreporter in de dop ;) We zagen dat Bovy de partij van teamgenoot Anuwat bekeek, precies achter ons. Bovy hebben we eerder gezien in Thailand, toen ik hem interviewde. We zijn er even naar toe gelopen en Renzo begroette Bovy in het Thais en wenste hem ook succes in het Thais. Leuk om te zien :)

Djani
30-11-2009, 11:34
Ik weet niet wat het thaise woord ervoor is, maar in het engels werd het vertaald als magician. Een technisch begaafde vechter, zoals Saenchai sor Kingstar. Datzelfde type vechter is Saiyok Pumphanmuang, alleen nog meer aanvallend ingesteld. Het was de tweede keer dat ik hem zag vechten en teeering wat ben ik onder de indruk. Ik hoop echt dat ze hem naar de k-1 max halen, hij mag geen ellebogen gebruiken dan maar fuck it, hij verdient het op dat podium te staan.

Anuwat tegen Mootje, wat een v-cash killer. Full credit to Mootje, toen het leek alsof anuwat in de wedstrijd kwam voerde hij de druk op. Indrukwekkend, lijkt erop dat het exit anuwat op slamm is.

Mosab tegen Bovy....tjah...what can i say...ik sloot een KO voor mosab uit. Die woorden slik ik in. Bovy ging neer alsof het een buggs bunny tekenfilm was. Achteraf gezien eigenlijk ook niet onlogisch.

Bourdif - Yodsaenklai. Spannende partij, Bourdif knokte goed. Omdat ik gewend ben dat Yod overheerst tijdens een partij ben ik geneigd om te denken dat hij niet denderend vocht, maar met die gedachte zou ik te kort doen aan de prestatie van khalid. Ik vind dat Yod verdient gewonnen heeft, maar hij bokst wel traag voor iemand van 72kg.

Hendy
30-11-2009, 12:33
Top gala! ondanks dat ik het thuis heb gekeken..
Vond zeker de laatste 4 partijen eruit springen!
Eigenlijk had ik stevelmans en bourdif getipt als winnaars.. maar dat pakte even anders uit (wat me aardig wat v-cash heeft gekost ;))

Hoogtepunt vond ik Mootje Khamal!!! wat een topknokker is de gast met z'n 19 jaar!!! hoop ik de toekomst nog veel van deze vechter te zien.

Tony
30-11-2009, 13:00
Ik zou me bijna schamen voor het feit dat ik ook een limburger ben... Gelukkig kom ik niet uit regio Heerlen....

EdwinC
30-11-2009, 13:08
Ik zou me bijna schamen voor het feit dat ik ook een limburger ben... Gelukkig kom ik niet uit regio Heerlen....

x2

Khanom Thom
30-11-2009, 13:15
Ik vond het een topgala en heb ook genoten... wat hebben de nederlanders het weer goed gedaan tegen de Thais!

Top, ben benieuwd of Anuwat volgend jaar weer komt ;)

Jetli
30-11-2009, 13:27
Ik zou me bijna schamen voor het feit dat ik ook een limburger ben... Gelukkig kom ik niet uit regio Heerlen....

Ik kom wel uit heerlen maar ik schaam me er echt niet voor.. Zolang ik er niks mee te maken heb, dan hoef ik me niet te schamen... overal heb je zulke soort "supporters".. Helaas...

payap
30-11-2009, 13:32
Ik vond het een topgala en heb ook genoten... wat hebben de nederlanders het weer goed gedaan tegen de Thais!

Top, ben benieuwd of Anuwat volgend jaar weer komt ;)

Denk dat er gewoon een nieuwe lichting top muaythai vechters aan eht opstaan is in Nederland. Door dit soort wedstrijden tegen top Thais komt dat naar buiten.

Vergeet niet dat die zelfde Anwuat dit jaar nog Khamal Jamal zwaar Ko sloeg in Parijs op zijn lever. Liam Harrison Ko trapte op zijn benen in Jamaica. En Wuttidet onlangs Ko sloeg in Japan. Wuttidet won en verloor dit jaar een x op punten van Saenchai Sor kingstar.

Van mij mag hij terugkomen. Hoewel twee keer verloren was hij wel steeds met zijn tegenstander de partij van de avond. En hier in Nederland is voor mij Anuwat VS Mootje de partij van het jaar.

En ook ik moet toegeven dat ik mijn geld van te voren op Anuwat heb gezet. Mootje heeft hier naam gemaakt en nu echt doorgebroken. De hele wereld heeft het gezien.

Mattie73
30-11-2009, 14:07
Ik vond het een leuk gala. Wat een fantastische locatie is het Topsportcentrum Almere zeg. Je had prima zicht op de ring.

Het hoogtepunt voor mij waren de laatste 4 wedstrijden tegen de Thai.
Ik was erg onder de indruk van Sayok. Ik kende 'm niet. Wat een vechter zeg. Warren had totaal geen kans.

Mootje Khamal en Mosab waren fantastisch. Gezien hun jonge leeftijd kunnen we concluderen dat we de komende 10 jaar twee Muaythai toppers in huis hebben in Nederland.

Ik was zeer onder de indruk van Khalid Bourdif. Hij verloor danwel, maar met opgeheven hoofd. Het was wel kiele kiele hoor. Ik gaf 3 rondes aan Yod en 2 aan Khalid. Maar wat heeft die Khalid een conditie yoh. Hoe langer de partij duurde hoe beter Khalid werd. Eigelijk is Khalid 20 jaar te laat geboren. Vroeger toen er nog over 10 of 12 rondes werd gekickbokst zou hij onverslaanbaar zijn geweest. Je kunt hem wat dat betreft wel vergelijken met Milo el Guebli.

MMAFAN-1122
30-11-2009, 14:11
Goed gala... Jammer van Boudriff... Gibbs vocht matig... en Mosab wat een topper!

Mattie73
30-11-2009, 14:32
Dan ligt het dus niet aan mij dat ik m'n wenkbrauwen fronste toen ik laatst ergens las dat iemand Anuwat 'over the hill' vond (ook ergens op een forum, geen idee meer door wie of waar het geschreven werd).
Die kerel is toch gewoon nog steeds vet goed?

Tuurlijk is Anuwat nog steeds goed.

Wat zijn we in Nederland toch goed in het vinden van excuses. Toen Mosab vor jaar won had het zogenaamd te maken met de zware vliegreis die Anuwat achter de rug had. Nu dat Mootje gewonnen heeft denken sommige mensen opeens dat Anuwat over the hill is.

Allemaal bullshit. Mootje en mosab zijn gewoon topper die een topprestatie hebben neergezet. En Anuwat is ook nog steeds een topper.

Djani
30-11-2009, 14:33
Dan ligt het dus niet aan mij dat ik m'n wenkbrauwen fronste toen ik laatst ergens las dat iemand Anuwat 'over the hill' vond (ook ergens op een forum, geen idee meer door wie of waar het geschreven werd).
Die kerel is toch gewoon nog steeds vet goed?

Yup, hij is nog steeds erg goed. Maar het schijnt, dat zou Payap wel kunnen bevestigen ja of nee, dat hij rond 2004 op zijn top was en niemand hem kon stoppen. Dus in dat geval hoeft over the hill niet slecht te zijn.

payap
30-11-2009, 14:47
Dan ligt het dus niet aan mij dat ik m'n wenkbrauwen fronste toen ik laatst ergens las dat iemand Anuwat 'over the hill' vond (ook ergens op een forum, geen idee meer door wie of waar het geschreven werd).
Die kerel is toch gewoon nog steeds vet goed?

Anuwat is ook iets over zijn hill. In zijn top jaren was hij de absolute nummer 1 van Thailand. Van alle Thaise vechters. Hij was bv tegelijk kampioen van het Lumpinee stadion en het Rajadamnern stadion tegelijk. En hij won bijna alles op KO!

Nu is hij een van de toppers. Afgelopen jaar bv won hij van Kompayak, de Rajadamnern kampioen van een gewichtsklasse hoger en sloeg hij Wuttidet (die dit jaar ook van Saenchai een keer won) Ko in Japan. Hij verloor echter weer op punten van Sagatdao om de Rajadamnern titel. Zoals je ziet vecht hij tegen de kampioenen daar.

In het buitenland trapte hij Liam Harrisson KO en sloeg hij Kamal Djamel KO. Dat zijn toppers in het Internationale muaythai.


In Thailand is het niveau zo wie zo hoog. Ook Saenchai verloor bv dit jaar van Wuttidet en onlangs nog zijn titel van het Lumpinee aan Petchboonchu. Je hebt daar een hele grote groep vechters die aan mekaar gewaagd zijn en maar zo van mekaar kunnen winnen en verliezen. In zijn topdagen versloeg Anuwat ze echter allemaal en was hij ongenaakbaar.

MB667
30-11-2009, 15:23
had er meer van verwacht, niet dat slamm er iets aan kon doen.......

payap
30-11-2009, 15:29
had er meer van verwacht, niet dat slamm er iets aan kon doen.......

Maar van te voren werd Nederland vrij kansloos geacht tegen deze jongens. En nu werd het 2-2.

Djani
30-11-2009, 15:31
Ik hoop dat we volgend jaar Saiyok en Yodsaenklai terugzien bij slamm!! Yod tegen Holzken en Saiyok tegen Souwer bijv.

Het lijkt me logisch dat Mootje en Mosab er ook weer bij zijn, Mootje tegen Petchboonchu F.A. Group en Mosab tegen Singdam Kiatmoo9 zouden niet misstaan. Die vier hebben echt een uitdaging in elkaar als ze tegenover elkaar zouden staan.
Ik snap eigenlijk ook niet waarom Singdam nog nooit is geboekt in Nederland, hij blinkt al jaren uit in Lumpini.

Verder zou ik Khem Sitsongpeenong(voorheen Khem Fairtex) ook zeer graag willen zien. Khem tegen Chahid zou zeker een buffelpartij worden.

payap
30-11-2009, 15:38
Dat zijn idd al enkele van de vele goede vechters die ze hebben in Thailand. Jomthong, Sagatdao of Saenchainoi of Attachai nog een keer.

Khem is heel erg goed. in Thailand wordt hij hoger ingeschat dan Saiyok. Chaid zou niet echt veel poten breken denk ik bij Khem.

Mattie73
30-11-2009, 15:40
Mootje Khamal vs Mosab Amrani op Muaythai regels zou ook gave partij zijn. Al weet ik niet of ze dat zouden willen aangezien ze vrienden zijn.

(Uiteraard niet op Slamm, want dat moet gewoon Holland vs Thailand blijven.)

payap
30-11-2009, 15:42
Wellicht dat je Anuwat in Thailand een beetje kunt vergelijken met Buakaw in de K-1 momenteel.

Buakaw had ook een tijd dat hij een paar maal de K-1 MAX won en eigenlijk onaantastbaar was. Hij is nog steeds een van de absolute toppers maar toch al weer even geleden dat hij de titel pakte. En verlies van Souwer, Sato, Masato laatste jaren. Dat gebeurde toen ook niet (op Souwer na).

En ondanks zijn vechtstijl is Anuwat in zijn hele carriere nog maar 1 x Ko gegaan. Een jaar of drie terug.

payap
30-11-2009, 15:58
Thailand stikt van de topvechters;

Hier de bij ons bekende vechters met enkele partijen waar hun de laatste jaren van verloren

Saenchai verloor van Nopparat, Orono, Wuttidet en Petchboonchu
Orono verloor van Nong-O, Saenchainoi, Nopparat en saenchai
Anuwat verloor van Jomthong, Superyod, Sagatdao, Nong-B

terwijl bv Bovy weer twee keer Nopparat KO sloeg

Djani
30-11-2009, 15:58
Dat zijn idd al enkele van de vele goede vechters die ze hebben in Thailand. Jomthong, Sagatdao of Saenchainoi of Attachai nog een keer.

Khem is heel erg goed. in Thailand wordt hij hoger ingeschat dan Saiyok. Chaid zou niet echt veel poten breken denk ik bij Khem.

Meen je dat nou....Omdat Khem meer grote namen heeft verslagen? Hij heeft wel n aardig lijstje slachtoffers van naam.

Ik heb Jomthong alleen een keer tegen Petchboonchu zien vechten, toen was hij wel goed maar werd hij uiteindelijk wel overklast. Ben wel benieuwd naar meer van hem, ik las dat hij nog maar 19 jaar is dus dat belooft wat.

payap
30-11-2009, 16:12
Dit wort over Khem gezegd;

Who can stop Khem? - Muaythai focus (http://www.muaythaifocus.com/forums/index.php?showtopic=288)

Djani
30-11-2009, 16:42
Dit wort over Khem gezegd;

Who can stop Khem? - Muaythai focus (http://www.muaythaifocus.com/forums/index.php?showtopic=288)

Wow....hij is is bijna uitgevochten in Thailand op 24-jarige leeftijd:eek:

Richelieu
30-11-2009, 16:55
Dat zijn idd al enkele van de vele goede vechters die ze hebben in Thailand. Jomthong, Sagatdao of Saenchainoi of Attachai nog een keer.

Khem is heel erg goed. in Thailand wordt hij hoger ingeschat dan Saiyok. Chaid zou niet echt veel poten breken denk ik bij Khem.

Attachai is inmiddels ook al gestopt met vechten. Vrij jammer, maar hij wilde wat anders gaan doen. Volgens zijn oude kamp, Fairtex heeft hij nu ergens een handeltje.

connect
30-11-2009, 17:50
hoe kwam die tko van miedema tot stand ?

Richelieu
30-11-2009, 18:14
hoe kwam die tko van miedema tot stand ?

Na een alles op niets poging van beide vecchters om in de derde ronde een knock down te bewerkstelligen. In de derde ronde gingen zowel Miedema als Adriaans voor de KO. Uiteindelijk trok Miedema aan het langste eind!

connect
30-11-2009, 18:33
oke thanks, leuke pot zo te lezen waarom kan ik daar geen filmpje van vinden.?

raveboy
30-11-2009, 18:40
oke thanks, leuke pot zo te lezen waarom kan ik daar geen filmpje van vinden.?

Op de bekende trekker staat nu een stream rip, het is asf , en heel groot, dus lijkt me alles wat is gestreamed, niet alleen Ned-Thailand.

connect
30-11-2009, 18:46
thanks,

MB667
30-11-2009, 18:49
Maar van te voren werd Nederland vrij kansloos geacht tegen deze jongens. En nu werd het 2-2.


Misschien moet ik het anders formuleren, of het zou anders moeten worden gevraagd:

NL - Thailand was te gek ( zeker de pot van mootje tegen anuwat met een mootje die anuwat pakt met het spel (het elleboogwerk) die normaal wordt bespeeld door de thaise vechters zelf) , maar het meeste van de rest (best of nl en voorprogramma) viel me een beetje tegen.

marcelt
30-11-2009, 18:54
Marcel, kut van die knokpartij in je buurt. Ik werd zelfs gebeld daarover, schijnt een behoorlijke matpartij geweest te zijn of niet? Hoorde over mensen die eerder weg zijn gegaan enz.
Altijd kut om dat op een gala mee te maken, maar ja; bodybuilders he. En dan zeggen ze dat vechtsporters tuig zijn...

Nou dat ook weer niet. Het stukje dat er daadwerkelijk geslagen werd heb ik niet eens gezien. Veel duw en trekwerk, maar het was wel heel dreigend met al die hele brede zware gasten en sfeerbedervend . Ik vond het ook vet irritant dat de security de alfa neanderthaler niet mee kreeg.

angelo_1
01-12-2009, 03:45
top

petjekick
01-12-2009, 06:06
Nou dat ook weer niet. Het stukje dat er daadwerkelijk geslagen werd heb ik niet eens gezien. Veel duw en trekwerk, maar het was wel heel dreigend met al die hele brede zware gasten en sfeerbedervend . Ik vond het ook vet irritant dat de security de alfa neanderthaler niet mee kreeg.

wij zaten er ook 5meter vanaf.die gasten waren dronken,ze kwamen uit heerlen.het hoort er tegenwoordig bij geloof ik.ondanks dat blijft het toch nog een topgala..

Wheelie
01-12-2009, 17:37
Ik vond Slamm 6 een mooi gala en vooral het Nederland vs Thailand gedeelte vond ik echt vet.
Jammer dat er geen 5 partijen op het programma stonden want nu was het een onbeslist ;) 2-2 ;)

De enige MMA partij viel helaas wat tegen, hier had ik meer van verwacht.

Verder was alles erg goed geregeld en de zaal zag er wederom super uit.

Fightchick
01-12-2009, 18:07
Marcel, kut van die knokpartij in je buurt. Ik werd zelfs gebeld daarover, schijnt een behoorlijke matpartij geweest te zijn of niet? Hoorde over mensen die eerder weg zijn gegaan enz.
Altijd kut om dat op een gala mee te maken, maar ja; bodybuilders he. En dan zeggen ze dat vechtsporters tuig zijn...

Waarom zijn die gasten dan niet aangepakt? Bodybuilders zien er imposant uit, maar ze kunnen absoluut niet vechten.

bart1980
01-12-2009, 19:33
was een super gala heb me zeker vermaakt...

TOON
01-12-2009, 19:38
wij zaten er ook 5meter vanaf.die gasten waren dronken,ze kwamen uit heerlen.het hoort er tegenwoordig bij geloof ik.ondanks dat blijft het toch nog een topgala..

hou wel van een biertje maar zoiets is voor mij een reden om gewoon voor een alcoholverbod te pleiten tijdens zo'n gala....is volgens mij de grootste reden dat het uit de hand loopt....

ROUND1
01-12-2009, 21:32
wat praten mensen over vechtpartijen op elke gala is er weleens een opstootje ging helemaal niet los hoor altijd moeten mensen de negatieve dingen eruit prikken

Slamm 6 was gewoon top ik heb echt genoten en wat ik ook mooi vond die voorbereiding voor de overige vechtpartijen met steeds stukjes uit de kleedkamer dat vond ik echt top!!!

Slamm dankjewel voor een geweldige avond!

TheCarnage
01-12-2009, 21:43
Hey Marcel ik was toevallig een van die beveiligers, je bedoelde die groep helemaal recht boven toch met die hele grote blanke gozer met vrienden die ruzzie had met wat donkere gasten?

Die zijn er allemaal gewoon uitgezet hoor....

The old man
01-12-2009, 23:49
Moest eerst twee kaartjes kwijtraken van vrienden die door narigheid niet meekonden, maar dat ging snel omdat ik ze voor 30 per stuk verkocht.

Ik wilde op tijd zijn voor de wedstrijd van Robbert de Vogel van Gym Haarlem, derde partij, en dat lukte. Robbert vocht best goed en won.
Ik vond vandaag een hoop partijen niet echt bijzonder, dus ik vertel over een paar.
De wedstrijd van Romeo Slamm tegen John van Vos Gym was wel spectaculair. Romeo kon eigenlijk niet kickboksen, maar leek wel straatervaring te hebben en kwam met enorme zwaaihoeken en een lowkick met aanloop. John dekte zich goed en gaf lowkicks en stoten. Ouali van Bushido's Belgie (broer van?) had taekwondo technieken en snel bokswerk in huis zijn tegenstander ? was beter in de clinch en vocht goed terug. Naar het eind van de wedstrijd toe werd het spel van Ouali wat minder.
Schneidmiller deed het weer goed tegen Burgzorg , maar het werd niet echt spannend. Marcello Adriaans vocht een goede en spannende wedstrijd tegen Leon Miedema van Slamm . De laatste was technisch beter en timede beter, maar Marcello deed het best goed , maar verloor toch op tko.
Douwes tegen Londt was op een paar momenten wel attractief. Londt had iets meer in huis. Belani deed het tegen mijn verwachting in slecht tegen Kane. Kane was heel goed op dreef. Tot mijn verbazing won Kane niet ,maar kwam er een extra ronde. Belani kwam nu goed op stoom en won.
Gibbs tegen Staring was een saaie pot vond ik . Staring was veel beter dan ik verwachtte en won terecht.
Stevelmans werd vernederd door Saiyok en kwam er totaal niet aan te pas. Hij heeft echt maar een paar stoten en low kicks kunnen maken in 5 ronden en sloeg vnl. mis. Saiyok leek soms wel met hem te spelen.
Mootje Kamal is de Mosab van dit jaar en vocht ontzettend snel goed en scherp tegen Anuwat en won de wereldtitel. Schitterend gevecht waarin Mootje ook veelvuldig ellebogen afvuurde. Mosab Amrani had niet veel tijd nodig voor Bovy en sloeg hem heel snel KO. KHalid Bourdiff vocht goed tegen Yodsenklai, hij bokste vooral erg goed, maar kwam wel te kort.
De wedstrijden tegen de Thais waren erg goed en de rst viel wat tegen. Miedema kwam er het beste uit.

V-cash verloor ik op Anuwat, Gibbs, Belani en Bovy maar gelukkig had ik heel veel op Yod gezet en ook wel op Saiyoken heb ik toch een batig saldo.

De grote brede anabolen primaten uit Heerlen op mijn tribune zorgde voor een minpunt door dronken heel mans te doen , de hele tijd te schreeuwen en stoere dingen te roepen en hondengeblaf ten gehore te brengen. Op het laatst gingen ze ook nog vechten en gingen ze uit hun dak en ze waren met te veel en ze waren te groot en sterk om door de security verwijderd te worden. Blijf volgende keer lekker in Limburg jongens.

The old man
01-12-2009, 23:52
Ben laatst in Heerlen geweest bij Onegate2Far, daar is helemaal niets gebeurd van vechtpartijen,het is jammer dat Heerlen nu weer zo in de publiciteit komt door een stel randdebielen die waarschijnlijk nog geen training volmaken in een Gym, gewoon eruit rotten die gasten.

Justinian
01-12-2009, 23:52
Hey Marcel ik was toevallig een van die beveiligers, je bedoelde die groep helemaal recht boven toch met die hele grote blanke gozer met vrienden die ruzzie had met wat donkere gasten?

Die zijn er allemaal gewoon uitgezet hoor....
Jammer dat die gasten ruzie begonnen te maken. Het was nota bene na de partij van Bovy (hierna kwam alleen nog de partij van Yod) en het gala zat er al bijna op. Spijtig dat dit soort gasten zich niet kunnen gedragen. Het heeft mijn overall indruk echter niet veranderd, ik heb me uitstekend vermaakt. De eerste keer dat mijn oudste zoontje mee is geweest en hij vond het erg leuk!

marcelt
02-12-2009, 00:02
Hey Marcel ik was toevallig een van die beveiligers, je bedoelde die groep helemaal recht boven toch met die hele grote blanke gozer met vrienden die ruzzie had met wat donkere gasten?

Die zijn er allemaal gewoon uitgezet hoor....

Top! Goed nieuws.
Maar dat lukte dus eerst niet en de grootste werd weer los gelaten. We hebben dus de laatste wedstrijd ergens anders gekeken. Had geen zin om steeds achterom te kijken en was die gasten voor de rel alllang spuugzat. Maar bedankt voor je reactie.