PDA

View Full Version : Uitslagen gala Van Os Gym in Schermerhorn



steftheboxer
30-11-2009, 12:53
Heeft iemand voor mij de uitslagen van deze avond? Ik was er wel bij maar was af en toe slecht te volgen.

Kan iemand mij nou ook vertellen wat er gebeurde in de partij van Nills van Noord vs Pislik Yakut?

ReZp
30-11-2009, 13:37
Heeft iemand voor mij de uitslagen van deze avond? Ik was er wel bij maar was af en toe slecht te volgen.

Kan iemand mij nou ook vertellen wat er gebeurde in de partij van Nills van Noord vs Pislik Yakut?


Het was volgens mij best een beladen werdstrijd , Pislik begon al aardig agressief terwijl de wedstrijd nog niet was begonnen, daarna waren er wat problemen omdat Pislik te lang zo hebben doorgeknepen na het aftikken.De trainers kwamen de ring in , en pislik gaf er 1 een hoek , gelukkig liep het allemaal af met een sisser.

http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=98129

hier staan nog wat uitslagen.

steftheboxer
30-11-2009, 13:56
Dat idee kreeg ik ook al. Bij scheidsrechter waren ze beide al best opgefokt maar tijdens de partij was het slecht te zien dooirdat het publiek allemaal ging staan.

Zag inderdaad dat Pislik die trainer met dat bruine petje een hoek verkocht en dat er een aantal mensen vanuit de VIP de ring in kwam!

thanks voor de uitslagen

Ellen
30-11-2009, 14:03
Dat idee kreeg ik ook al. Bij scheidsrechter waren ze beide al best opgefokt maar tijdens de partij was het slecht te zien dooirdat het publiek allemaal ging staan.

Zag inderdaad dat Pislik die trainer met dat bruine petje een hoek verkocht en dat er een aantal mensen vanuit de VIP de ring in kwam!

thanks voor de uitslagen

Die meneer was overigens géén trainer hoor..........

connect
30-11-2009, 14:23
tegen wie vocht sahak? was dat hassan the beast?? en hoe was de partij

steftheboxer
30-11-2009, 14:28
Die meneer was overigens géén trainer hoor..........


Dat idee kreeg ik wel! maakt niet uit, was een mooi gala!