PDA

View Full Version : Staring/Gibbs spoiler



Jamila
30-11-2009, 12:56
Ondanks dat meerdere kenners Dion geen kans gaven tegen Jessy Gibbs heeft hij toch weer bewezen bij de top te horen. Dit is een goede start richting de laatste periode van het jaar voor het hele Golden Glory Team. Ook zijn team leden waren in Japan blij met de overwinning en gaven te kennen dat ze er zin in hebben.

Ik wens jullie al 't succes en neem de belt mee terug naar Nederland.

Gr, Jamila:thup:

phranq
30-11-2009, 13:02
SPOILER!

Tony
30-11-2009, 13:11
Jamilla, volgende keer iets beter opletten aub.

Heb de titel even aangepast.

simtekf1
30-11-2009, 13:17
Stuur ze lekker een prive bericht als je ze succes wil wensen, pff moeten we voor elke vechter een topic openen om hem succes te wensen ofzo?

Wiseguy
30-11-2009, 13:41
Ze spreekt de vechters van haar eigen management aan via het forum. Nogal frapant.

Justinian
30-11-2009, 13:47
Ik snap dat mensen de toon in bepaalde posts van Jamila niet kunnen waarderen. Bovenstaande is mijns inziens echter een normale post waarin ze de vechters simpelweg geluk wenst. Niks mis mee als je het mij vraagt.

phranq
30-11-2009, 13:49
Ik snap dat mensen de toon in bepaalde posts van Jamila niet kunnen waarderen. Bovenstaande is mijns inziens echter een normale post waarin ze de vechters simpelweg geluk wenst. Niks mis mee als je het mij vraagt.

Alleen jammer dat ze d'r een spoiler in gooit.... stond toch een ban op?

micha
30-11-2009, 13:50
Gefeliciteerd Dion! en sucses GG team in Japan!

Justinian
30-11-2009, 13:57
Alleen jammer dat ze d'r een spoiler in gooit.... stond toch een ban op?
Spoilers gebruiken we over het eigenlijk niet voor Nederlandse gala's. Die gebruiken we voor de UFC, K-1, DREAM, Strikeforce etc. Het is wat mij betreft niet nodig om voor Nederlandse gala's spoilers te gebruiken.

MMAFAN-1122
30-11-2009, 14:07
Staring vocht goed, Gibbs vocht passief! jammer vond de partij matig en had meer verwacht van Gibbs..

phranq
30-11-2009, 14:12
Spoilers gebruiken we over het eigenlijk niet voor Nederlandse gala's. Die gebruiken we voor de UFC, K-1, DREAM, Strikeforce etc. Het is wat mij betreft niet nodig om voor Nederlandse gala's spoilers te gebruiken.

Inderdaad niet als er geen beelden van zijn, lijkt mij logisch dat als er beelden zijn mensen geen uitslagen willen lezen tot ze de beelden hebben gezien...

Sendur
30-11-2009, 14:49
Ondanks dat meerdere kenners Dion geen kans gaven tegen Jessy Gibbs heeft hij toch weer bewezen bij de top te horen. Dit is een goede start richting de laatste periode van het jaar voor het hele Golden Glory Team. Ook zijn team leden waren in Japan blij met de overwinning en gaven te kennen dat ze er zin in hebben.

Ik wens jullie al 't succes en neem de belt mee terug naar Nederland.

Gr, Jamila:thup:

Je zal wel de top van NL bedoelen, verder maakt hij niks klaar.

Justinian
30-11-2009, 14:54
Je zal wel de top van NL bedoelen, verder maakt hij niks klaar.
Staring is ondermeer Europees kampioen Shooto geweest en vocht een toppartij tegen lil' Nog, die hij in de laatste minuut van de partij verloor. Je doet hem te kort met de stelling dat hij 'verder niks klaar maakt'.

Tony
30-11-2009, 15:35
Alleen jammer dat ze d'r een spoiler in gooit.... stond toch een ban op?

Klopt niet helemaal... Er zijn in het verleden enkele events geweest waarbij van te voren heel duidelijk aangegeven werd dat spoilen een ban betekend. (denk aan een K1 final)

SebasMMA
30-11-2009, 16:17
Staring is ondermeer Europees kampioen Shooto geweest en vocht een toppartij tegen lil' Nog, die hij in de laatste minuut van de partij verloor. Je doet hem te kort met de stelling dat hij 'verder niks klaar maakt'.

In de laatste minuur verloor? Lekker scorebordjournalistiek vriend hij werd 3 rondes door de kooi gebeukt :D

Justinian
30-11-2009, 16:50
In de laatste minuur verloor? Lekker scorebordjournalistiek vriend hij werd 3 rondes door de kooi gebeukt :D
Ik heb de partij gezien en ik vind '3 rondes door de kooi gebeukt' overdreven. Zeker, Lil' Nog was de betere van de 2, maar zoals ik me de partij herinner was er van '3 rondes door de kooi gebeukt' absoluut geen sprake. In de laatste minuut moest hij opgeven, maar tot op dat moment deed hij het in ieder geval beter dan ik had verwacht. Misschien zegt dat ook wel wat over mijn verwachtingspatroon, maar dat terzijde ;)

micha
30-11-2009, 17:18
Dion is gewoon een topvechter die straks lekker een dik contract binnenhaalt bij dream of Strikeforce. Zo gaat dat met topvechters bij GG.

Surrender
30-11-2009, 17:36
In de laatste minuur verloor? Lekker scorebordjournalistiek vriend hij werd 3 rondes door de kooi gebeukt :D

x2

casca grossa
30-11-2009, 17:59
Staring is ondermeer Europees kampioen Shooto geweest en vocht een toppartij tegen lil' Nog, die hij in de laatste minuut van de partij verloor. Je doet hem te kort met de stelling dat hij 'verder niks klaar maakt'.


Mijn GOD!! een top partij tegen lil'Nog??

Justinian?????......dat jij met al je mma kennis, zulke uitspraken doet.

Justinian
30-11-2009, 18:07
Mijn GOD!! een top partij tegen lil'Nog??

Justinian?????......dat jij met al je mma kennis, zulke uitspraken doet.
Begrijp eerlijk gezegd niet goed waar je je zo druk over maakt. Ik zie Dion als een Nederlandse/Europese topper. De stelling dat hij niks klaar maakt getuigt mijns inziens van weinig kennis/respect. Tegen Lil' Nog had ik vooraf gedacht dat de partij niet langer zou duren dan een paar minuten in de eerste ronde. Dat hij bijna drie rondes heeft vol geknokt, maakt het voor mij een goede prestatie. Zeker als je in ogenschouw neemt dat Lil' Nog vorige week nog Cane binnen twee minuten heeft verslagen. Gisteren versloeg Staring Jesse Gibs en dat is ook niet de minste zou ik menen. Niet de fraaiste partij, maar goed.

Sendur
30-11-2009, 18:41
Ik heb de partij gezien en ik vind '3 rondes door de kooi gebeukt' overdreven. Zeker, Lil' Nog was de betere van de 2, maar zoals ik me de partij herinner was er van '3 rondes door de kooi gebeukt' absoluut geen sprake. In de laatste minuut moest hij opgeven, maar tot op dat moment deed hij het in ieder geval beter dan ik had verwacht. Misschien zegt dat ook wel wat over mijn verwachtingspatroon, maar dat terzijde ;)

Hij werd afgemat in die partij.

Anyway Jamila praat over dat hij bij de top hoort, in mijn ogen is de top ook echt de wereldtop en daar zal hij nooit bij horen, en dat bedoel ik met niks klaarmaken.

Leuk voor Dion ik vind hem wel oke hoor en kijk graag naar zijn partijen, maar GG blaast de boel nogal graag op!

Vale Tudo
30-11-2009, 18:43
Ik vond het ook zeker een goede prestatie van Dion dat hij het zo lang heeft volgehouden tegen Lil' Nog, maar laten we nou eerlijk zijn, hij zal nooit de top bereiken! Sterker nog, toen ik gisteren de partij van Staring tegen Gibbs aan het kijken was werd ik er weer even aan herinnerd dat het niveau van MMA in NL nog niet al te hoog is, want als je er vanuit gaat dat beide vechters in de top 10 zwaargewichten behoren...

Sendur
30-11-2009, 18:45
Ik vond het ook zeker een goede prestatie van Dion dat hij het zo lang heeft volgehouden tegen Lil' Nog, maar laten we nou eerlijk zijn, hij zal nooit de top bereiken! Sterker nog, toen ik gisteren de partij van Staring tegen Gibbs aan het kijken was werd ik er weer even aan herinnerd dat het niveau van MMA in NL nog niet al te hoog is, want als je er vanuit gaat dat beide vechters in de top 10 zwaargewichten behoren...

Juistem

marcelt
30-11-2009, 18:46
Dion was voor Lil Nog wat Stevelmans was voor Saiyok en Nederland voor nazi Duitsland.

blackadder
30-11-2009, 18:59
Heeft iemand al bewegende beelden van deze pot? Die van gister.

MB667
30-11-2009, 19:04
Dion was voor Lil Nog wat Stevelmans was voor Saiyok en Nederland voor nazi Duitsland.

Vond het jammer dat Stevelmans niet gebruik maakte van ellebogen, iets wat zijn teamgenoot wel deed, dan was het denk ik toch anders geweest.

casca grossa
30-11-2009, 19:08
Begrijp eerlijk gezegd niet goed waar je je zo druk over maakt. Ik zie Dion als een Nederlandse/Europese topper. De stelling dat hij niks klaar maakt getuigt mijns inziens van weinig kennis/respect. Tegen Lil' Nog had ik vooraf gedacht dat de partij niet langer zou duren dan een paar minuten in de eerste ronde. Dat hij bijna drie rondes heeft vol geknokt, maakt het voor mij een goede prestatie. Zeker als je in ogenschouw neemt dat Lil' Nog vorige week nog Cane binnen twee minuten heeft verslagen. Gisteren versloeg Staring Jesse Gibs en dat is ook niet de minste zou ik menen. Niet de fraaiste partij, maar goed.

Wie zegt dat ik mij druk maak? ben hooguit een beetje verbaast.
Het is inderdaad een hele prestatie dat Dion het drie rondes vol houd, maar een top partij??

biggz
30-11-2009, 19:18
Dion is gewoon een topvechter die straks lekker een dik contract binnenhaalt bij dream of Strikeforce. Zo gaat dat met topvechters bij GG.

Sorry maar de meeste vechters van GG presteren niet echt al te goed, uitzonderingen daar gelaten.

Dion is gewoon een knokker, een echte knokker die tot einde gaat. Heeft niks met GG te maken Micha ;)

danial
30-11-2009, 19:28
WOW, Wie had dat nou verwacht, ondanks 3miljoen cash verlies ben ik echt blij voor Dion.
Hiermee laat Dion zien dat hij Top vechter is en bij grote organisaties thuis hoort.

REps voor Dion

Justinian
30-11-2009, 20:11
Wie zegt dat ik mij druk maak? ben hooguit een beetje verbaast.
Het is inderdaad een hele prestatie dat Dion het drie rondes vol houd, maar een top partij??
Je post wekt bij mij de indruk dat je je nogal druk maakt, maar ben blij om te lezen dat dit niet het geval is. Ik had me uiteraard anders uit kunnen drukken, maar ik denk dat nu wel duidelijk is wat ik heb bedoeld te zeggen.

ICON
30-11-2009, 20:32
mensen moeten eens kappen met GG vechters afkraken alleen maar omdat ze jamilla irritant vinden, daar kan een Dion niks aan doen.


oooh en btw Dit is als zo´n beetje de 5e keer dat Jamila na een gala waar GG vechters hebben gevochten (dus ook K-1) spoilert, ze krijgt alleen nooit een ban terwijl members waar we echt iets aan hadden voor t minste of geringste een ban kregen... zal wel door dr looks komen....

biggz
30-11-2009, 20:36
mensen moeten eens kappen met GG vechters afkraken alleen maar omdat ze jamilla irritant vinden, daar kan een Dion niks aan doen.


oooh en btw Dit is als zo´n beetje de 5e keer dat Jamila na een gala waar GG vechters hebben gevochten (dus ook K-1) spoilert, ze krijgt alleen nooit een ban terwijl members waar we echt iets aan hadden voor t minste of geringste een ban kregen... zal wel door dr looks komen....

x2!
Dit is idd de zoveelste keer ik begin me er echt aan te irriteren. Ben blij dat ik niet de enige ben wie dit opgevallen is. Moderators, spoiler = spoiler. Vind dat gedoe van ja maar het is een geen internationale gala beetje nonsens maar goed.

Justinian
30-11-2009, 20:46
mensen moeten eens kappen met GG vechters afkraken alleen maar omdat ze jamilla irritant vinden, daar kan een Dion niks aan doen.
Vind ik ook.


oooh en btw Dit is als zo´n beetje de 5e keer dat Jamila na een gala waar GG vechters hebben gevochten (dus ook K-1) spoilert, ze krijgt alleen nooit een ban terwijl members waar we echt iets aan hadden voor t minste of geringste een ban kregen... zal wel door dr looks komen....
Zoals ik hierboven al schreef is het niet gebruikelijk om bij Nederlandse evenementen spoilertags toe te voegen. Als jullie echt denken dat er behoefte aan is dan vind ik het prima om het in te voeren. Open maar een poll. Voor de goede orde, ze heeft wel degelijk een paar keer een ban gehad, net als andere leden die spoilers hebben gepost (na afloop/tijdens de K-1).

ICON
30-11-2009, 20:49
het gaat me niet om dit gala Roy,

maar nu maak ik mezelf schuldig aan me druk maken over iets op internet, dat is tegen mn principes.
je moet het doen zoals jij en de anderre mods het het beste achtten, ik ga tuf kijken

Justinian
30-11-2009, 21:07
het gaat me niet om dit gala Roy,

maar nu maak ik mezelf schuldig aan me druk maken over iets op internet, dat is tegen mn principes.
je moet het doen zoals jij en de anderre mods het het beste achtten, ik ga tuf kijken
;) geen probleem, bedoelde alleen maar te zeggen dat we er op zich best open voor staan.

micha
30-11-2009, 21:10
Dion gaat het helemaal maken let maar op

casca grossa
30-11-2009, 21:58
Dion gaat het helemaal maken let maar op


'k geloof er niets van.

761217186
30-11-2009, 22:00
Dion ken ik persoonlijk, afgezien dat hij een aardige gozer en ex collega is, is hij ook een goede vechter. Ik schat zijn niveau hoger in dan een subtopper. Dion kan volgens mij best meekomen bij de grotere organisaties, maar ik denk niet dat hij daar een top 5 vechter zal worden. Verder moeten we Dion niet over en onderschatten. Een feit is wel dat hij vaak onverwachts de winst pakt. Het is zeker geen top gerondvechter, maar hij kan zich op de grond goed redden. (Won de laatste keer in Ede bij het NK grappeling)
het is overdreven om te zeggen dat hij niet veel klaar speelt, hij heeft al vaker gewonnen van een blackbelt BJJ en dit weekeind heeft hij ook veel mensen (ook mij) doen verbazen door van Gibs te winnen.

jesselaar
01-12-2009, 02:18
Dion gaat het helemaal maken let maar op


x2 dat word vechten om wie het contract krijgt de droom van elke promoter .

micha
01-12-2009, 08:44
ik denk dat ze hem wel zien zitten bij Strikeforce. Een soldaat die wil vechten en doorgaat tot het einde. Ik zie de promo film al voor me

BJJCORE
01-12-2009, 10:34
Vechters afkraken? Het is toch een forum waar je je mening mag geven. We moeten niet zo op onze tenen gaan lopen hoor. Sommigen vinden Dion goed anderen niet....boeieeeeeeee.
Als je fan van iemand bent noem je iets eerder een toppartij dan een neutrale kijker.
Die wedstrijd van Dion tegen Lil Nog gaat in de bak der vergetelheid voor mij als neutrale kijker. Het zal misschien als highlightrail gebruikt worden voor Lil Nog. Kraak ik dan Dion af omdat ik die partij geen bal aan vond of is dat gewoon mijn mening ;-)
Ik gun Dion en elke nederlandse vechter een succes maar je moet iets niet meer maken dan het is. Maar soms ben je bevooroordeeld of gewoon trots op iemand. Ik lees in deze post niets terug waarom men moet zeggen dat GG vechters niet moeten worden afgekraakt. Het is de entourage die GG met zich meesleurt. Sommigen vinden die leuk en andere weer niet. Probeer elkaars mening gewoon te respecteren..... peace!

Sendur
01-12-2009, 10:46
En ik word er een beetje stront ziek van hoe de mensen van GG altijd zo fucking eenzijdige verslagen uitbrengen snap je.

Toen Struve won van Stojnic waren er een ton van excuses hetzelfde geld voor Badr vs Sem.

Het ligt altijd ergens aan of aan iemand anders.

En dan nu als ze winnen zijn ze in een keer top vechters van wereld nivo.

Ik kraak niemand af maar ik ben gewoon reeel, als je daar niet tegen kan dan ga lekker weg.

Strange Cutbean
01-12-2009, 11:15
Wat is het toch knap van de Golden Glory entourage om wéér zo'n discussie te laten ontstaan/ontsporen. Die gasten hebben hebben echt geen greintje bescheidenheid/zelfreflectie.

Dion is gewoon Dion, een goede knokker, imo géén wereld topper. Maar door hoe GG hem in de 'markt zet' krijg hij direct weer een hele lading over zich heen. Dat is jammer voor al die GG vechters want het gebeurt ze allemaal. Ik denk wel eens dat ze het bij GG expres doen voor de teamgeest, zo van 'wij tegen de boze buitenwereld'.

Het lijkt mij trouwens heel vervelend om in deze tijd wedstrijd vechter te zijn, iedereen heeft wel wat te melden over jou en niemand is te beroerd om het op een forum te gooien. Als je wint is het hossana en na twee verliespartijen beginnen ze met; 'moet JantjePietjeKlaasjeAchmedBrahimLoyd niet stoppen?' Wat ik maar zeggen wil is, Dion heeft hier zélf niet gezegd dat hij bij de wereldtop behoort, dat doen de Waldorf en Stadler van GG.

Dus waar praten we over?

Wheelie
01-12-2009, 11:53
Dion Staring is een goede vechter en geeft nooit op, ik heb toch heel wat spectaculaire partijen van hem gezien.
Hij heeft nu ook Jessie Gibbs verslagen (inderdaad niet de meest spectaculaire partij) waarmee hij laat zien toch wel tot de top van Nederland behoort.
Jessie Gibbs stond ooit op de card bij Affliction en gezien de contacten van Golden Glory is het niet ondenkbaar dat we Dion bij DREAM of Strikeforce gaan zien, ik gun het hem in ieder geval van harte.
Ik zie hem ook geen kampioen worden bij de grotere bonden / organisaties maar denk wel dat hij voor mooie partijen kan zorgen.

Verder gebruiken we nooit spoiler tags voor Nederlandse evenementen ook niet als deze wel worden uitgezonden zie o.a. GLORY, Beast of the East of It's Showtime.
Jamila en Bas Boon hebben ook weleens een ban gehad ;)
Verder ben ik het met Icon eens dat mensen eens moeten ophouden met het stelselmatig afkraken van Golden Glory vechters n.a.v. posts / topics van Jamila.

phranq
01-12-2009, 12:45
Ik vraag me af waarom er voor nederlandse gala's geen spoilertag word gebruikt... Gala's waarvan de beelden online bekeken kunnen worden dienen imho niet gespoiled te worden... het is echt spuugirritant en vaak dezelfde mensen die het doen...

Justinian
01-12-2009, 13:00
Ik vraag me af waarom er voor nederlandse gala's geen spoilertag word gebruikt... Gala's waarvan de beelden online bekeken kunnen worden dienen imho niet gespoiled te worden... het is echt spuugirritant en vaak dezelfde mensen die het doen...
Zoals ik al aangaf, als er veel mensen zijn die zich hier aan storen, dan staan we er wel voor open om dit ook voor Nederlandse gala's te gebruiken. Open maar een poll en als er inderdaad veel mensen zijn die dit gewenst vinden dan kunnen we dat ook voor Nederlandse gala's gebruiken. Dit is de eerste keer dat ik mensen hoor klagen over het ontbreken van spoilertags m.b.t. Nederlandse gala's, vandaar.

ZakKa!
01-12-2009, 13:36
Ik kon geen winnaar zien in deze partij...

phranq
01-12-2009, 14:33
Zoals ik al aangaf, als er veel mensen zijn die zich hier aan storen, dan staan we er wel voor open om dit ook voor Nederlandse gala's te gebruiken. Open maar een poll en als er inderdaad veel mensen zijn die dit gewenst vinden dan kunnen we dat ook voor Nederlandse gala's gebruiken. Dit is de eerste keer dat ik mensen hoor klagen over het ontbreken van spoilertags m.b.t. Nederlandse gala's, vandaar.

Ik zie het verschil niet tussen een Nederlands gala en een buitenlands gala. Als Slamm op internet word uitgezonden weet je dat je de volgende dag de partijen nog online kan bekijken en is het loigisch dat mensen de uitslagen niet gespoiled willen hebben.

ps. Poll aangemaakt: Spoilertags voor Nederlandse gala's? - MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=98968)

Justinian
01-12-2009, 14:45
Thx Phranq!

jesselaar
01-12-2009, 15:55
ik denk dat ze hem wel zien zitten bij Strikeforce. Een soldaat die wil vechten en doorgaat tot het einde. Ik zie de promo film al voor me

leuk samen met kharitonov allemaal een barret op, super wat een niveau haalt strikeforce binnen .
ik hoop dat het de volgende word om tegen fedor te vechten zal echt een knal partij worden en ik denk dat dion toch wel met de winst er vandoor zal gaan waarr dion.

Lionheart
01-12-2009, 16:10
Door de berichtgeving van die GG gasten, krijgen wij een vertekend beeld van de vechters!

Het posten op fora over hoe goed ze wel niet zijn en het altijd vanuit het GG oogpunt bekijken, maakt jullie vechters er niet populairder op.

Het werkt averechts!!

Lionheart
01-12-2009, 16:11
leuk samen met kharitonov allemaal een barret op, super wat een niveau haalt strikeforce binnen .
ik hoop dat het de volgende word om tegen fedor te vechten zal echt een knal partij worden en ik denk dat dion toch wel met de winst er vandoor zal gaan waarr dion.

LOL!!!!;)

micha
01-12-2009, 18:42
leuk samen met kharitonov allemaal een barret op, super wat een niveau haalt strikeforce binnen .
ik hoop dat het de volgende word om tegen fedor te vechten zal echt een knal partij worden en ik denk dat dion toch wel met de winst er vandoor zal gaan waarr dion.

tja je kan fedor ook maar 1x per avond laten vechten.

Rverm
01-12-2009, 18:58
Goeie prestatie van staring om te winnen van gibbs. Knokken kan die ook zeker wel, kan het menig vechter zeer lastig maken en is best een versterking in de breedte voor een bond. Een echte topper is het helaas niet.