PDA

View Full Version : Reminder: Voorverkoop IT'S SHOWTIME ArenA begint 1 december!



It's Showtime
30-11-2009, 15:33
Beste vechtsportliefhebbers,

Morgen gaat de voorverkoop van start voor de 8ste editie van IT'S SHOWTIME Amsterdam ArenA, 29 mei 2010.

Zorg dat je er op tijd bij bent, want we krijgen op dit moment al zo ontzettend veel vragen over de kaarten dat het erg hard belooft te gaan!

Kijk voor de prijzen en voorverkooppunten op www.fight.nl (http://www.fight.nl)


De volledige matchmaking op dit moment is:

Badr Hari vs TBA (wordt na 5 december bekendgemaakt)

IT'S SHOWTIME WERELDTITEL 95 MAX
Melvin Manhoef vs Tyrone Spong

Giorgio Petrosyan vs Nieky Holzken
Artur Kyshenko vs Murat Direkçi
Andy Souwer vs Pajonsuk
Chahid Oulad El Hadj vs TBA
Gago Drago vs Leroy Kaestner
Daniel Ghita vs Hesdy Gerges
Mourad Bouzidi vs Anderson 'Braddock' Silva
William Diender vs Dzhabar Askerov

IT'S SHOWTIME WERELDTITEL 65 MAX
Orono vor Petchpoon vs Atty Gol

Rico Verhoeven vs Dzevad Poturak
Tomas Hron vs Rustemi Kreshnik
Sem Braan vs Lhoucine ”Aussie” Ouzgni
Anthony Nekrui vs Chris Ngimbi

AFSCHEIDSWEDSTRIJD RAYEN SIMSON
Rayen Simson vs Khalid Bourdif

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/11/17/1258461144-810.jpg

mikeymcd
30-11-2009, 16:08
Vanaf hoelaat want ik moet gewoon werken. Kan ik ze 's ochtends om 7 uur bijvoorbeeld online al bestellen ?? Weet iemand dit ?

It's Showtime
30-11-2009, 16:12
De voorverkoop begint vanaf 9:00 uur.

simtekf1
30-11-2009, 16:42
En toch blijf ik het oneerlijk vinden dat de beste kaarten altijd bij de sportscholen worden neergelegd.
Waarom niet gewoon alle kaarten via internet, zodat mensen die niet in Amsterdam en omstreken wonen ook kans maken op een plek in vak 114.

simtekf1
01-12-2009, 09:02
En toen werd er niet meer gereageerd door It's Showtime. ;)

Justinian
01-12-2009, 13:13
En toch blijf ik het oneerlijk vinden dat de beste kaarten altijd bij de sportscholen worden neergelegd.
Waarom niet gewoon alle kaarten via internet, zodat mensen die niet in Amsterdam en omstreken wonen ook kans maken op een plek in vak 114.
Is het niet zo dat er een deel van die kaarten op de sportscholen in de buurt van Amsterdam worden neergelegd?

ZakKa!
01-12-2009, 13:31
Geen MMA dan kom ik niet klaar. Nu ga ik chanteren. :D

simtekf1
01-12-2009, 13:54
Is het niet zo dat er een deel van die kaarten op de sportscholen in de buurt van Amsterdam worden neergelegd?

Ja dat klopt, maar het blijkt nu dus dat alle kaarten van vak 114 en 115 bij de sportscholen liggen, ik wil graag weten waarom??

Persoonlijk vind ik het oneerlijk, ik zie geen kans om 'ff' naar Amsterdam te gaan om kaarten te kopen want ik woon in het Oosten van Nederland.
Maar ik betaal wel net zoveel en ik krijg dus een minder kaartje omdat ik via internet moet bestellen.

Mavi
01-12-2009, 13:58
precies, of verdeel ze desnoods over sportscholen in het land. niet alleen de grote namen in A'dam. Ik woon in nijmegen dus rij ook niet even heen en weer om een kaartje te halen.. of ze moeten ze voortaan vanaf zaterdag verkopen.

Justinian
01-12-2009, 14:07
Ja dat klopt, maar het blijkt nu dus dat alle kaarten van vak 114 en 115 bij de sportscholen liggen, ik wil graag weten waarom??

Persoonlijk vind ik het oneerlijk, ik zie geen kans om 'ff' naar Amsterdam te gaan om kaarten te kopen want ik woon in het Oosten van Nederland.
Maar ik betaal wel net zoveel en ik krijg dus een minder kaartje omdat ik via internet moet bestellen.
Dat is inderdaad minder. It's Showtime post hier ook, dus wellicht kun je wat regelen via It's Showtime zelf.

simtekf1
01-12-2009, 14:13
Ik zit al te wachten op een reactie van It's Showtime, helaas heb ik die nog niet mogen ontvangen.
Noem me een zeikerd maar ik vind dat andere mensen net zoveel recht hebben op goede kaartjes.

Vanmorgen om kwart voor 9 zat ik alleen maar de site te refreshen om maar te zorgen dat ik om 9 uur gelijk goede kaarten kon bestellen... niet dus..

Zou leuk zijn als er een duidelijke uitleg komt voor dit beleid, voel me behoorlijk genaaid.

Rverm
01-12-2009, 15:56
free record shop doet ook de vvk toch?

Jeru
06-12-2009, 12:25
Kom maar op met die tegenstander van Badr :D

Kingster
06-12-2009, 12:27
Was je net iets voor jeru :lol:


Ben ook reuze benieuwd!

Jeru
06-12-2009, 12:28
Haha. Ik denk doe het ook maar op dit forum. Ietwat druk zetten ;)

Richelieu
06-12-2009, 12:44
Kom maar op met die tegenstander van Badr :D

Remy Bonjasky....;)

simtekf1
06-12-2009, 13:25
Jammer dat It's Showtime helemaal niks meer van zich laat horen, zou graag nog even een reactie krijgen van hun.

"the terror" jeff
06-12-2009, 14:03
Ja dat klopt, maar het blijkt nu dus dat alle kaarten van vak 114 en 115 bij de sportscholen liggen, ik wil graag weten waarom??

Persoonlijk vind ik het oneerlijk, ik zie geen kans om 'ff' naar Amsterdam te gaan om kaarten te kopen want ik woon in het Oosten van Nederland.
Maar ik betaal wel net zoveel en ik krijg dus een minder kaartje omdat ik via internet moet bestellen.



woon in heerlen (zuid-limburg) en we hebben 12 kaarten geregeld in vak 114 rij 3:thup:.
niet slecht he haha.
heb er weer zin in.

Kingster
06-12-2009, 14:05
woon in heerlen (zuid-limburg) en we hebben 12 kaarten geregeld in vak 114 rij 3:thup:.
niet slecht he haha.
heb er weer zin in.



Lol, dan zit ik misschien naast je op rij 3 :thup:

Mavi
07-12-2009, 00:33
woon in heerlen (zuid-limburg) en we hebben 12 kaarten geregeld in vak 114 rij 3:thup:.
niet slecht he haha.
heb er weer zin in.

Kijk dat zijn lekkere plaatsen..

Wat is het geheim?

mikeymcd
07-12-2009, 11:24
gym alkmaar en mikes gym hebben alleen onder in 114 of niet? Heb nu boven in 114, maar moet volgende keer echt onderin zitten.

Lionheart
07-12-2009, 11:34
@ It's Showtime

Graag een reactie wie de tegenstander van Badr wordt!

Dank!

mikeymcd
07-12-2009, 11:58
Neem aan dat ze daar mee bezig zijn en dat ze dat gelijk online knallen zodra dat bekend is.
Maar ja het wordt of Aerts of Remy. Voor iemand anders kan je eigenlijk niet kiezen (heel miss Schilt).

Badr - Remy zal echt de topper zijn

ReZp
07-12-2009, 13:10
jaman ik wil ook remy-badrrrr.
net 11 kaaaaarten rij 12
\o/

simtekf1
08-12-2009, 17:11
Nou, eindelijk een karig antwoord gehad van onze vriend It's Showtime.
Misschien niet heel chique dat ik het hier neer zet, maar dat is hun reactie ook niet dus dat scheelt.

Reactie van It's Showtime op hun rare kaartverkoop:

Ik post hier uit naam van EFN en fungeer in deze als 'messenger'. Ik heb gevraagd of ik op deze topics moest reageren en zo ja, wat ze als reactie wilden posten. Echter, EFN voelt zich niet genoodzaakt hier uitleg over te geven of verantwoordelijkheid over af te leggen.
De manier van kaartendistributie is een keuze die gemaakt wordt.
Overigens waren er wel kaarten voor 114 beschikbaar via internet, maar zeer zeker niet allemaal.

Met vriendelijke groet,

European Fighting Network


Ik kan hier maar 1 conclusie uit halen, ze kiezen voor de makkelijkste weg en hebben gewoon schijt aan de fans die niet naar een sportschool kunnen gaan.

Toppertje hoor EFN!!

Mavi
08-12-2009, 19:15
Dat is inderdaad een erg karig antwoord..

Spijtig dat ze de kaarten gewoon niet een beetje verdelen over de sportscholen in het land.. Snap ook de logica niet echt moet ik zeggen.

"the terror" jeff
08-12-2009, 19:58
Kijk dat zijn lekkere plaatsen..

Wat is het geheim?



naar alkmaar rijden haha.
en ieder jaar blijven terugkomen.
eerst zaten we ook vaker achterin 114, maar toen werd t 10,6,9 en nu dus 3.
kost wel tijd en flink benzine haha;)