PDA

View Full Version : K1-finale: Bonjasky ontloopt Hari



joost
30-11-2009, 15:48
De Telegraaf

Van onze Telesportredactie
http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00589/09_hari_bonjasky_13_589094d.jpg (javascript:fotovenster("http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00589/09_hari_bonjasky_13_589094d.jpg","De%20op%20de%20grond%20liggende%20Remy%20Bonjasky% 20krijgt%20tijdens%20de%20K-1%20World%20GP%20Final%20een%20ongeoorloofde%20dre un%20van%20Badr%20Hari. ","FEG%20Inc ",200,187);)

De op de grond liggende Remy Bonjasky krijgt tijdens de K-1 World GP Final een ongeoorloofde dreun van Badr Hari. Foto: FEG Inc

AMSTERDAM - Titelverdediger Remy Bonjasky zal tijdens de K-1-finaledag, die aanstaande zaterdag plaatsvindt in het Japanse Yokohama, zijn grote rivaal Badr Hari op zijn vroegst in de eindstrijd treffen. Vorig jaar werd Hari in de finale gedwiskwalificeerd, nadat hij Bonjasky na een stopteken van de scheidsrechter tegen het hoofd stootte en trapte. Bekijk hier de loting.






Kwartfinales:
1. Ruslan Karaev (Rus) - Badr Hari (Mar)
2. Alistair Overeem (Ned) - Ewerton Teixeira (Bra)
3. Jerome le Banner (Fra) - Sem Schilt (Ned)
4. Errol Zimmerman (Cur) - Remy Bonjasky

Halve finales:
5. Winnaar 1 - Winnaar 2
6. Winnaar 3 - Winnaar 4
Finale:
Winnaar 5 - Winnaar 6

http://www.telegraaf.nl/telesport/4936988/__K1-finale__Bonjasky_ontloopt_Hari__.html?p=15,1

Sho'nuff
30-11-2009, 15:56
[/URL][URL="http://www.telegraaf.nl/telesport/4936988/__K1-finale__Bonjasky_ontloopt_Hari__.html?p=15,1"] (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=98921)Bonjasky ontloopt Hari

Zou ik ook doen...

Djani
30-11-2009, 16:10
Dat is gewoon een tactische keuze

lolo-bo-ta
30-11-2009, 16:16
als je het filmpje beter bekijkt zie je dat errol bonjasky roept om bij hem te komen staan wat bonjasky helemaal niet van plan was dus hij ontloopt niemand

Wiseguy
30-11-2009, 16:25
Mijn god wat kan ik me toch irriteren aan de reacties op de telegraaf site.

"Ik had toch echt gehoopt dat Badje Adrie na vorig jaar gediskwalificeerd zou worden.deze Marrokaan kan niet eens winnen van onze nederlander Remy door uiterst onsportief te vechten. de titel van dit artikel had beter kunnen zijn: Hari ontloopt Bonjasky want zo is het en niet anders.Hari is een onsportieve marrokaanse vechter die zijn afkomst weer laat spreken in een gevecht. erg jammer hij zou het best goed kunnen doen"


pff dit is toch wel de domste post ooit.

Solar
30-11-2009, 16:53
Ik hoop dat Remy wint, maar ik ben bang dat het dit jaar wel eens Badr Hari zou kunnen gaan worden.

abdel1991
30-11-2009, 16:54
als je het filmpje beter bekijkt zie je dat errol bonjasky roept om bij hem te komen staan wat bonjasky helemaal niet van plan was dus hij ontloopt niemand

Klopt, dus de telegraaf is weer eens bull-shit aan het verkopen. maar met alle respect ik denk dat bonjasky na afloop echt wel in zijn vuistje heeft gelachen. dit was samen met teixeira de "makkelijkste" tegenstander die je kon treffen, en zimmerman vindt ik zelfs de allermakkelijkste omdat teixeira hard is en hem niet zo snel KO krijgt, terwijl dat bij zimmerman wel mogelijk is.

Naj85
30-11-2009, 17:15
als je het filmpje beter bekijkt zie je dat errol bonjasky roept om bij hem te komen staan wat bonjasky helemaal niet van plan was dus hij ontloopt niemand
of niet!
en als hij niet in was gegaan op Zimmerman zouden ze zeggen dat hij hem ontloopt

micha
30-11-2009, 17:17
zimmerman slaat hem ko

simtekf1
30-11-2009, 17:19
bonjasky slaat hem ko

micha
30-11-2009, 17:20
lol heb je mijn quote ge-edit?

A-team
30-11-2009, 18:18
zimmerman slaat hem ko

en toen werd je wakker!:rolleyes:

pure
30-11-2009, 18:25
ik denk dat het een knie wordt van bonjasky die m een overwinning gaat leveren ik zie echt niet dat bonj. zimmerman ko slaat daarvoor is hij te voorzichtig en zimmer. heeft best wel harde stoten meishein een leverstoot ofzo.

Sendur
30-11-2009, 18:29
Remy ontloopt niemand!

Ten eerste vroeg Errol om Remy.
En als hij die aanvraag niet accepteerde dan zou hij zeker Errol ook ontlopen?

Ik zie liever eerst een rematch tussen Ali en Badr.

En geloof mij maar dat Remy zich echt wel wil gaan bewijzen deze k-1!

shitt
30-11-2009, 18:33
[quote=Wiseguy;842417]Mijn god wat kan ik me toch irriteren aan de reacties op de telegraaf site.

"Ik had toch echt gehoopt dat Badje Adrie na vorig jaar gediskwalificeerd zou worden.deze Marrokaan kan niet eens winnen van onze nederlander Remy door uiterst onsportief te vechten. de titel van dit artikel had beter kunnen zijn: Hari ontloopt Bonjasky want zo is het en niet anders.Hari is een onsportieve marrokaanse vechter die zijn afkomst weer laat spreken in een gevecht. erg jammer hij zou het best goed kunnen doen"


ahahaha wat een gelul

MB667
30-11-2009, 19:01
Bonjansky zal wel op punten gaan winnen van Zimmerman, tenzij Zimmerman op ko wint, maar dat lijkt me sterk met de goede dekking van Remy. echter zie ik Bonjansky nooit winnen van Schilt, die vrijwel zeker wint van Le Banner.
Schilt heeft dus zo goed als zeker in mijn ogen een plaats in de finale.

Hari wint ditmaal makkelijk van Karaev en Alistair wint uiteraard, maar niet makkelijk ( want teqeuira is een stugge lastige tegenstander) van Teqeira. Alistair vs Hari wordt een erg vette pot en daarvan denk ik dat Alistair weer wint, maar het kan alle kanten op natuurlijk met een Hari in vorm. Hari wilt natuurlijk ook Mike weer blij maken, nadat zijn tent af is gebrand..... dus HAri zal nog meer gemotiveerd zijn.

De finale wordt in elk geval Schilt vs Alistair/ Hari en ik hoop weer Alistair, hij heeft een goede en grote kans om de finale te halen. Als hij de finale haalt, wint hij ook de finale, of er moet vanuit de GG kamp een afspraak zijn gemaakt om Schilt weer de finale te laten winnen, ik hoop niet dat er dat soort afspraken zijn bij GG, maar het zal me niks verbazen, aangezien er in het verleden wel vaker dubieuze voorvallen zijn gebeurd met blessures e.d. ( bowlen etc).

Stel Hari wint alsnog van Alistair, dan denk ik dat Hari toch enigzins toegetakeld aan de finale begint (anders als tijdens its showtime) en niet volgas vooruit kan gaan, hierdoor kan Schilt alsnog in zijn spel komen en dan zal het denk ik toch een ander soort wedstrijd worden als de 1ste keer. Dan denk ik dat Schilt toch wint.

blackadder
30-11-2009, 19:08
Dus het is nu wel zeker dat Le Banner wel meedoet? Laatst werd er nog gezegd dat hij zich misschien uit het toernooi terugtrekt. Ik hoorde dat men daar bij Slamm gisteren ook nog over speculeerde.