PDA

View Full Version : Badr Hari - Interview and Training



KayOne
30-11-2009, 17:35
http://www.youtube.com/watch?v=uIpVS52Jd44

Wiseguy
30-11-2009, 17:47
Badr is wel gegroeid zeg. Wat een lichaam

ZakKa!
30-11-2009, 17:57
lol @ de muziek op het begin

Idd wat een buikje zeg ziet er strakker uit als ooit.

reefer
30-11-2009, 18:02
Badr is wel gegroeid zeg. Wat een lichaam

Zelfde potje gesnoept als Overeem????

Garcia
30-11-2009, 18:06
Badr begint steeds volwassener te worden, en sterker ook. Hij is nog jong dus we kunnen nog jaren van hem genieten.

pure
30-11-2009, 18:08
Zelfde potje gesnoept als Overeem????

niet mee eens toen hij eerste x ging tege bonjask was hij dik vettig dat is normaal als je aan gewichte begint daarna begin je wat vorm te krijgen

rafi
30-11-2009, 18:13
badr heeft echt niet zo.n bolle hooft als alistair gekregen. badr is nu gewoon goed afgetraint.

mikeymcd
30-11-2009, 18:22
Deze man is heel erg gefocust. Mooi om te zien

Barbaar
30-11-2009, 18:28
Badr Hari the new Champ!!!!

Sendur
30-11-2009, 18:31
Hij is inderdaad veel gegroeid!

Sendur
30-11-2009, 18:39
Haha Aerts op de achtergrond!!!

marcelt
30-11-2009, 18:42
Dank. hij is inderdaad vet gespierd.

simtekf1
30-11-2009, 19:17
Hij was al gespierd, kijk maar in zijn eerste partij tegen Leko.
Punt is echter dat Badr gewoon ouder wordt, en dus automatisch groter en het is zo'n atleet die hele dagen aan het trainen is.
Dus zo raar is het niet dat hij nog gespierder is dan eerst.

MMAFAN-1122
30-11-2009, 19:34
Badr gaat winnen, en ziet er sterk uit zeg!

snip83
30-11-2009, 19:53
Badr is goed bezig, heb hem tijdens zijn voorbereiding goed gevolgd op de gym...
Trainingen met `Papa Mike` hebben duidelijk zijn vruchten afgeworpen...
Hij krijgt een steeds beter en sterker lichaam...

Badr pakt de titel, alle 3 de partijen op KO

Irishrover
30-11-2009, 20:35
Badr is goed bezig, heb hem tijdens zijn voorbereiding goed gevolgd op de gym...
Trainingen met `Papa Mike` hebben duidelijk zijn vruchten afgeworpen...
Hij krijgt een steeds beter en sterker lichaam...

Badr pakt de titel, alle 3 de partijen op KO

Ja die trainingen van 'Papa Mike' waren echt nuttig zo te zien.
Badr gaf zelf ook aan dat er keihard werd gewerkt aan balans en kracht!

Hij oogt topfit, gefocused, en is bloedserieus als het om de titel gaat.

snip83
30-11-2009, 20:53
Ja die trainingen van 'Papa Mike' waren echt nuttig zo te zien.
Badr gaf zelf ook aan dat er keihard werd gewerkt aan balans en kracht!

Hij oogt topfit, gefocused, en is bloedserieus als het om de titel gaat.

Precies,

Ik heb gezien dat er heel veel kracht/balans trainingen gedaan zijn...
Papa Mike zei tegen me dat over een paar maanden Badr nog explosiever is en groter dan dat hij nu is en alles puur natuur met goede voeding

delightone
30-11-2009, 20:54
Damnzzzz.
Die gozer is afgetraind nou hopen dat hij de belt mee naar huis neem.
Ik zie het wel gebeuren buiten hari gun ik het alleen saki, en aerts nog maar goed dat wordt moeilijk dus moet hari hem maar mee naar huis nemen.

Irishrover
30-11-2009, 21:03
Precies,

Ik heb gezien dat er heel veel kracht/balans trainingen gedaan zijn...
Papa Mike zei tegen me dat over een paar maanden Badr nog explosiever is en groter dan dat hij nu is en alles puur natuur met goede voeding

Big Time, nog groter en nog explosiever? Soo, explosief was hij al vanaf het begin! Maar nu spat het geluid van iedere stoot elke kant op!

'Papa Mike is een goede aanwinst, die weet wat Badr nodig heeft om nog stronger te worden. Ik kan haast niet wachten mate!

snip83
30-11-2009, 21:13
Big Time, nog groter en nog explosiever? Soo, explosief was hij al vanaf het begin! Maar nu spat het geluid van iedere stoot elke kant op!

'Papa Mike is een goede aanwinst, die weet wat Badr nodig heeft om nog stronger te worden. Ik kan haast niet wachten mate!

Precies ja, als hij met Mike op de pads traint zie je echt dat er kracht achter zit...

Vorige week waren er een paar jongens komen sparren, waren belgen en niet de minste..
Het ging er ruig aan toe, en hij is niet 1 keer geraakt...
De dekking zit goed, als hij zich aan zijn game plan houd pakt hij die titel makkelijk


Osu

univers1l
30-11-2009, 21:16
wtf,
was is ie gespierd zeg,
ik ben overtuigd dat hij dit jaar gaat winnen. hij traint erg hard.
op het einde wordt er volgens mij gevraagd over zijn afgebrande sportschool, heeft het hier moeilijk mee, zo te zien.

Irishrover
30-11-2009, 21:17
Precies ja, als hij met Mike op de pads traint zie je echt dat er kracht achter zit...

Vorige week waren er een paar jongens komen sparren, waren belgen en niet de minste..
Het ging er ruig aan toe, en hij is niet 1 keer geraakt...
De dekking zit goed, als hij zich aan zijn game plan houd pakt hij die titel makkelijk


Osu

Ok wel leuk dat je er komt kijken. Kijk, dat vroeg ik me nou af.. Of hij wat aan zijn dekking ging doen, want ik zelf denk dat dat zijn zwakte is. Jij geeft aan dat het nu wel goed zit. Ik hoop van wel, want hij zal het nodig hebben.

Voor de rest zit het zeker wel goed!

Irishrover
30-11-2009, 21:19
wtf,
was is ie gespierd zeg,
ik ben overtuigd dat hij dit jaar gaat winnen. hij traint erg hard.
op het einde wordt er volgens mij gevraagd over zijn afgebrande sportschool, heeft het hier moeilijk mee, zo te zien.

Ja klopt, dat merkte ik ook ja. Hij gaf geen antwoord, het was meer wat non-verbale reactie! Ik kan het me voorstellen, hij trainde daar heel lang en heeft van alles daar meegemaakt.

snip83
30-11-2009, 21:25
Ok wel leuk dat je er komt kijken. Kijk, dat vroeg ik me nou af.. Of hij wat aan zijn dekking ging doen, want ik zelf denk dat dat zijn zwakte is. Jij geeft aan dat het nu wel goed zit. Ik hoop van wel, want hij zal het nodig hebben.

Voor de rest zit het zeker wel goed!

Kom er niet alleen kijken haha ik werk bij Mike`s
Ben nog enorm aangeslagen door de brand natuurlijk...

Ik denk dat die dekking wel goed zit...

Het zal afhangen van de vorm van de dag...

Ik hoop dat die de belt pakt en dat dat t nieuwe begin is van een nieuwe Mike`s gym

T15Boxing
30-11-2009, 21:44
Wat een beest. Zo weet ik alleen maar zeker dat hij de toernooi gaat winnen.

weks
30-11-2009, 22:20
Hoop echt dat hij de belt pakt

bryan
30-11-2009, 23:08
ziet er goed uit.. badr voor de titel..

Lionheart
01-12-2009, 00:38
Ziet er allemaal erg krachtig uit zijn stoten!

Kan niet wachten!!!!!

rafi
01-12-2009, 00:42
badr gaat wraak nemen op obereem.

lopez86
01-12-2009, 00:53
Yep, ook Badr aan de snoeppot.

Naj85
01-12-2009, 03:52
ziet er echt een héél stuk gespierder uit dan ik hem eerder heb gezien..

Durfal
01-12-2009, 07:17
Yep, ook Badr aan de snoeppot.

Dat zitten ze waarschijnlijk allemaal,kickboxen is heel intensief m.a.w. je verbrandt heel veel
dus zal je eerder lichter dan zwaarder worden, al valt dat met bulken nog een beetje op te vangen.
Neemt niet weg dat Badr de toekomst van K1 is!!
Altijd spektakel altijd mooie gevechten!!
Als Hari in de ring staat gebeurt er tenminste altijd wat!!!

ArjanV
01-12-2009, 09:58
Badr zit nog altijd teveel zelf op zijn gat...
Er gebeurd zeker altijd wat maar hij pakt zelf nog altijd teveel en lijkt zich moeilijk te kunnen beheersen waardoor hij fouten gaat maken....ik geloof niet dat Badr dit K1 tournooi kan winnen....

Tykill
01-12-2009, 10:50
Badr zit nog altijd teveel zelf op zijn gat...
Er gebeurd zeker altijd wat maar hij pakt zelf nog altijd teveel en lijkt zich moeilijk te kunnen beheersen waardoor hij fouten gaat maken....ik geloof niet dat Badr dit K1 tournooi kan winnen....

Hij kan het sowieso, maar of het gebeurt is de vraag.

zijn stijl geeft wel wat risico :P maar er gaat altijd wel iemand neer!

overigens geloof ik niet dat badr aan de anabolen zit.

Marco
01-12-2009, 11:54
ik weet wel dat als hij sneller en nog harder gaat slaan er weinig zijn die dat aankunnen, misschien leuk om eens een bokspartijtje tussendoor te doen ?

simtekf1
01-12-2009, 12:11
Ik hoor Saki nog zeggen, ik ben sneller dan Badr. :D

snip83
01-12-2009, 12:23
Yep, ook Badr aan de snoeppot.

ik word zo moe van die kortzichtige randdebielen als jij...
Als iemand keihard traint, 6 dagen per week en iets groeit zitten ze gelijk aan de roids.
Badr is idd gegroeit sinds hij zijn krachttrainingen doet met papa mike.
Maar moet iemand dan gelijk aan de roids zitten?


:sleep1::sleep1::sleep1:

RedaHari
01-12-2009, 13:01
Badr zit nog altijd teveel zelf op zijn gat...
Er gebeurd zeker altijd wat maar hij pakt zelf nog altijd teveel en lijkt zich moeilijk te kunnen beheersen waardoor hij fouten gaat maken....ik geloof niet dat Badr dit K1 tournooi kan winnen....

Een jongen als jij heeft geen verstand van vechtsport.
Dus wil je de volgende x niet reageren? dank u.
Ennnu Badr is een monster geworden...sneller...krachtiger....een beest gewoon....kan niet wachten tot zaterdag!!!

ALLAH 3AUNEK BADR HARI!!!

HUZZZ

EdwinC
01-12-2009, 13:22
Het ziet er allemaal erg strak en gefocusd uit.
Ook al ben ik nog steeds niet blij met de actie van WGP van vorig jaar, hoop ik toch dat Badr dit jaar de Belt pakt.


En ik was al bang bij het zien van het filmpje dat mensen gelijk over roids gingen roepen :twak:. Kijk eerst zelf eens of je kunt groeien met het voedings en trainings schema wat Badr volgt.:boos:

Nightwalker
01-12-2009, 13:32
Badr Hari ziet er gruwelijk uit... Ik vrees de ergste voor al zijn tegenstanders... En als het dit jaar niet lukt, op naar de volgende jaar... Jij bent zeer zeker de toekomst van K1 en je hebt nog heel wat jaren tegaan...

Ik hoop dat je belt mee kan pikken, pfff mike gym heeft een heel opknap beurt nodig..

ArjanV
01-12-2009, 14:05
Een jongen als jij heeft geen verstand van vechtsport.
Dus wil je de volgende x niet reageren? dank u.
Ennnu Badr is een monster geworden...sneller...krachtiger....een beest gewoon....kan niet wachten tot zaterdag!!!

ALLAH 3AUNEK BADR HARI!!!

HUZZZ

Daarom ben ik ook zo blij dat jij je hier hebt aangemeld wijsneus!
Als je zelf niet inziet dat Hari te vaak op de grond,in ieder geval,zat en dat dat komt doordat hij zich liet verleiden tot het doen van domme acties ben je rijp voor de gesloten afdeling van een gezellig psychiatrisch ziekenhuis! Misschien moet je die Badr Hari bril eens van je kop halen zodat je wat objectiever naar het geheel kunt kijken.... Misschien...heel misschien is Hari slimmer geworden,zou kunnen maar ik geloof het niet..dat opvliegerige, opgefokte heeft met zijn karakter te maken en dat krijg je er niet zomaar uit....hebben hij en zijn trainers er dat wel uit gekregen maakt hij kans...anders niet!

ZakKa!
01-12-2009, 14:21
Verschil in iets van 4-5 jaar tijd :D
http://image.cinewel.com/k1kr/Images/member/2005/11/19/1132383928414.jpg


http://img25.imageshack.us/img25/121/badrkast.jpg

simtekf1
01-12-2009, 14:30
Van een jongen naar een echte man.
Badr met het lichaam van Manhoef whehe. :D

NielsN
01-12-2009, 14:39
Hier een hele vette trailer van een Badr docu:

http://megavideo.com/?v=CBQ0OXPO

Fight Master
01-12-2009, 14:53
ik word zo moe van die kortzichtige randdebielen als jij...
Als iemand keihard traint, 6 dagen per week en iets groeit zitten ze gelijk aan de roids.
Badr is idd gegroeit sinds hij zijn krachttrainingen doet met papa mike.
Maar moet iemand dan gelijk aan de roids zitten?


:sleep1::sleep1::sleep1:


Sommige vechters hebben de schijn tegen zoals Alistair Overeem of Melvin Manhoef en ook Badr is erg veel "gegroeid" zie foto's Zakka

snip83
01-12-2009, 15:02
Sommige vechters hebben de schijn tegen zoals Alistair Overeem of Melvin Manhoef en ook Badr is erg veel "gegroeid" zie foto's Zakka

Ik vind dat geen vergelijkking...
Een foto posten van wanneer iemand 18 is en dan eentje posten als hij 24 is...
Die vlieger gaat bij mij niet op, sorry.
Natuurlijk groeit iemand die 18 jaar is nog veel.
Hij is nu volgroeit, en zal niet veel groter meer worden.
Hou deze foto van nu en post die over 5 jaar kijken of hij dan nog veel ge groeit is.
Ik denk het niet, want hij is volgroeit nu.

Marquis
01-12-2009, 15:09
Badr begint op Alistair te lijken qua lichaam,.. hahaha

Ben benieuwt hoe dat er uit ziet in de ring wanneer die 2 t.o. elkaar staan.

Lionheart
01-12-2009, 15:10
Dit gaat over een periode van een paar maanden.

Hij heeft zich nu meer op strenght trainingen gefocust, bij de laatste 16 was hij nog niet zo massive als nu.

Het mag gezegd worden dat hij in korte tijd explosief is gegroeid!

En elke sporter gebruikt supplementen, of het nou - of + supplementen zijn dat weet ik niet, heb geen inkijk bij die vechters, maar elke topsporter zit ad supplementen.

Justinian
01-12-2009, 15:15
Badr begint op Alistair te lijken qua lichaam,.. hahaha

Ben benieuwt hoe dat er uit ziet in de ring wanneer die 2 t.o. elkaar staan.
Hij is inderdaad een stuk groter geworden. Ben erg benieuwd naar zijn partije(en)!

Justinian
01-12-2009, 15:16
Verschil in iets van 4-5 jaar tijd :D
http://image.cinewel.com/k1kr/Images/member/2005/11/19/1132383928414.jpg


http://img25.imageshack.us/img25/121/badrkast.jpg
Beetje misleidend, maar wel een erg groot verschil :D Ik vond hem vroeger wat aan de iele kant. Als je dan je krachttraining oppakt en je gaat ook goed op je voeding letten, dan kun je aardig wat bereiken.

ZakKa!
01-12-2009, 15:18
ik word zo moe van die kortzichtige randdebielen als jij...
Als iemand keihard traint, 6 dagen per week en iets groeit zitten ze gelijk aan de roids.
Badr is idd gegroeit sinds hij zijn krachttrainingen doet met papa mike.
Maar moet iemand dan gelijk aan de roids zitten?


:sleep1::sleep1::sleep1:

x2 Badr heeft er 5 jaar over gedaan om dit lichaam te krijgen (zie mijn vorige post). Dat is echt niet verdacht... Heel veel mensen worden vanaf hun 21ste/ 22ste een stuk breder ZONDER snoeppot.

@Justi: Ja idd ik poste het ook juist om aan te tonen wat hij heeft bereikt zonder gebruik van de snoeppot. Vanaf 5 jaar gelden zag je bij Badr gewoon dat hij elk jaar steeds iets meer aankwam en steeds gespierder en groter werd. Met als resultaat een nu meer dan 100 kilo wegende Badr.

En @ snip83: je hebt helemaal gelijk!

ZakKa!
01-12-2009, 15:25
Precies I Love Knockouts. 4-5 jaar training en bovendien ook nog het groeien in de breedte wat bij veel mensen komt vanaf 21-22 jaar: dan krijg je dit resultaat.. Mensen moeten echt niet de foto's die ik heb gepost gaan gebruiken als 'bewijs' dat Badr aan de snoeppot zit ofzo, dat is ronduit belachelijk.

edit: weet iemand hoeveel Badr nu precies weegt? Ik weet dat het voor de final 16 iets van 105 kilogram was. Hoeveel weegt Overeem?

Lionheart
01-12-2009, 15:32
Overeem weegt 108/110

snip83
01-12-2009, 15:39
.

edit: weet iemand hoeveel Badr nu precies weegt? Ik weet dat het voor de final 16 iets van 105 kilogram was. Hoeveel weegt Overeem?

108 weegt ie nu

ZakKa!
01-12-2009, 15:41
Thanks mannen reps voor beide. Dus Badr weegt nu even zwaar als Overeem? Dat wordt echt een knalpartij.

Op deze video zie je overigens Badr's nieuwe krachttraining (nieuwe krachttraining-coach). Dan weten we ook gelijk waar hij het aan te danken heeft:

http://www.youtube.com/watch?v=w4ktqLvL2b0

snip83
01-12-2009, 15:42
Precies reps voor papa Mike, en voor Badr zelf natuurlijk

Naj85
01-12-2009, 16:21
Ik vind dat geen vergelijkking...
Een foto posten van wanneer iemand 18 is en dan eentje posten als hij 24 is...
Die vlieger gaat bij mij niet op, sorry.
Natuurlijk groeit iemand die 18 jaar is nog veel.
Hij is nu volgroeit, en zal niet veel groter meer worden.
Hou deze foto van nu en post die over 5 jaar kijken of hij dan nog veel ge groeit is.
Ik denk het niet, want hij is volgroeit nu.
wel als hij doorgaat netals Overeem :lol:

http://www.yorkblog.com/mma/Overeem-Timeline.jpg

snip83
01-12-2009, 16:25
wel als hij doorgaat netals Overeem :lol:

http://www.yorkblog.com/mma/Overeem-Timeline.jpg

Rara hoe komt dat?:whistling:

oliebol
01-12-2009, 16:40
Zo, Badr ziet er zeker sterk uit. Echt gegroeid is ie.
Word echt een spannende k1 finale denk ik. Ik geef Badr, Overeem en Sem de grootste kans maar ben er nog niet over uit wie er nou zal winnen.

Vandaan
01-12-2009, 16:44
Ik wordt zo moe van die discussie over roids. Ga er nou maar gewoon rustig van uit dat bijna elke zwaargewicht gebruikt of een periode heeft gebruikt.
Ze moeten wel want anders wordt het verschil met de anderen te groot. Maar dat neemt niks af aan hun prestaties of hun skills. Want ze moeten er alsnog gewoon keihard voor trainen. En Badr heeft duidelijk voor zijn wedstrijd met Schilt even uit een potje gesnoept. Want met die wedstrijd was hij in 1 keer een stuk zwaarder. En die groei heeft hij flink door gezet. Want hij is nu echt huge.

Er wordt niet voor niets niet getest op dope in Japan.

snip83
01-12-2009, 16:45
het is eigenlijk jammer dat de heren Hari en Overeem elkaar al treffen in
de halve finale...

denk dat het meerendeel mijn mening wel deelt dat dit gewoon de finale
hoort te zijn...

had liever Schilt vs Hari als halve finale gezien

snip83
01-12-2009, 16:46
Ik wordt zo moe van die discussie over roids. Ga er nou maar gewoon rustig van uit dat bijna elke zwaargewicht gebruikt of een periode heeft gebruikt.
Ze moeten wel want anders wordt het verschil met de anderen te groot. Maar dat neemt niks af aan hun prestaties of hun skills. Want ze moeten er alsnog gewoon keihard voor trainen. En Badr heeft duidelijk voor zijn wedstrijd met Schilt even uit een potje gesnoept. Want met die wedstrijd was hij in 1 keer een stuk zwaarder. En die groei heeft hij flink door gezet. Want hij is nu echt huge.

Er wordt niet voor niets niet getest op dope in Japan.

dat soort bedweters al jij moeten ze gelijk bannen voor het leven:sleep1:

oliebol
01-12-2009, 16:51
het is eigenlijk jammer dat de heren Hari en Overeem elkaar al treffen in
de halve finale...

denk dat het meerendeel mijn mening wel deelt dat dit gewoon de finale
hoort te zijn...

had liever Schilt vs Hari als halve finale gezien

Vind ik ook. En dan in de andere kant Overeem en Bonjasky, word het in ieder geval weer een vette finale.

snip83
01-12-2009, 16:53
Vind ik ook. En dan in de andere kant Overeem en Bonjasky, word het in ieder geval weer een vette finale.

X2

lopez86
01-12-2009, 16:53
ik word zo moe van die kortzichtige randdebielen als jij...
Als iemand keihard traint, 6 dagen per week en iets groeit zitten ze gelijk aan de roids.
Badr is idd gegroeit sinds hij zijn krachttrainingen doet met papa mike.
Maar moet iemand dan gelijk aan de roids zitten?


:sleep1::sleep1::sleep1:

In dit geval wel ja.
Ik zeg toch niet dat er iets mis mee is?
Laat ze lekker, het ziet er beter uit, de gevechten worden er beter en harder door en het word eerlijker als iedereen gebruikt.
Tenslotte is er een andere K-1 vechter die ook hiervan verdacht word.
Maar je bent lkkr naief als je denkt dat dit puur natuur is, vraag het maar aan welke willekeurige bekende dan ook op het gebied van fysiologie en fitness.
Het is geen beschuldiging, want dat is als iemand schuldig is aan iets, of een aanklacht of iets.
Het is een insinuatie.
Ik zou Badr nú wel eens tegen Overeem willen zien :D

ZakKa!
01-12-2009, 16:58
We hebben nu al 2 jaar achter elkaar een teleurstellende finale gehad. Eerst Aerst die door zn knie ging. Daarna Badr met zn lompe actie. Hopelijk dit jaar een knallende finale Badr vs Bonjasky (hoop ik maar niet perse mijn verwachting).

snip83
01-12-2009, 17:00
In dit geval wel ja.
Ik zeg toch niet dat er iets mis mee is?
Laat ze lekker, het ziet er beter uit, de gevechten worden er beter en harder door en het word eerlijker als iedereen gebruikt.
Tenslotte is er een andere K-1 vechter die ook hiervan verdacht word.
Maar je bent lkkr naief als je denkt dat dit puur natuur is, vraag het maar aan welke willekeurige bekende dan ook op het gebied van fysiologie en fitness.
Het is geen beschuldiging, want dat is als iemand schuldig is aan iets, of een aanklacht of iets.
Het is een insinuatie.
Ik zou Badr nú wel eens tegen Overeem willen zien :D

kerel ik ben naief?
Ik maak Badr elke dag mee en weet dondersgoed waar hij mee bezig is
en zeker krijgt hij voedingssuplementen e.d. maar zeker geen anabolen steroiden...
dus ga jij maar vanaf de wal staan schreeuwen dat dit niet puur natuur is

lopez86
01-12-2009, 17:03
Sinterklaas bestaat ook :rolleyes:
En dat jij dicht bij m in de buurt staat zal ook zeker jou beoordelingsvermogen beinvloeden.
Maargoed, genoeg hierover.
Ik hoop dat hij de K-1 wint dit jaar maakt me niet uit hoe.
Badr is de toekomst.

snip83
01-12-2009, 17:06
Sinterklaas bestaat ook :rolleyes:
En dat jij dicht bij m in de buurt staat zal ook zeker jou beoordelingsvermogen beinvloeden.
Maargoed, genoeg hierover.
Ik hoop dat hij de K-1 wint dit jaar maakt me niet uit hoe.
Badr is de toekomst.

Zeker zal dit mijn beoordelingvermogen beinvloeden...
Wees blij dat er iemand die in de buurt staat van een vechter hier post
dan heb je de waarheid en niet van die onzin die jij uitkraamt

ZakKa!
01-12-2009, 17:09
snip83 wel even een foto plaatsen van jou en Badr samen op de fiets anders gelooft niemand je. :D

Fight Master
01-12-2009, 17:12
Dus omdat jij Badr weleens ziet op de sportschool weet jij 100 % zeker of hij wel of niet aan de roids zit, net of ze jou dat vertellen ;)
En Melvin Manhoef, is dat puur natuur ?
Ben het met lopez eens dat meer vechters waarvan jullie het niet verwachten doping gebruiken

snip83
01-12-2009, 17:12
snip83 wel even een foto plaatsen van jou en Badr samen op de fiets anders gelooft niemand je. :D

ik zal er maandag eentje uploaden van ons 3

Badr Ik en de belt:pimp:

dirk5
01-12-2009, 17:12
Zeker zal dit mijn beoordelingvermogen beinvloeden...
Wees blij dat er iemand die in de buurt staat van een vechter hier post
dan heb je de waarheid en niet van die onzin die jij uitkraamt

en omdat jij Badr kent moeten we alles geloven wat jij zegt?

sorry kerel, maar ik ga je juist minder snel geloven na die opmerking.

snip83
01-12-2009, 17:13
Dus omdat jij Badr weleens ziet op de sportschool weet jij 100 % zeker of hij wel of niet aan de roids zit, net of ze jou dat vertellen ;)
En Melvin Manhoef, is dat puur natuur ?
Ben het met lopez eens dat meer vechters waarvan jullie het niet verwachten. doping gebruiken

Hebben we het hier over Melvin Manhoef?

Wie ben jij om te beoordelen wat ze mij wel of niet vertellen?

EdwinC
01-12-2009, 17:14
Zakka thnx voor het filmpje

Fight Master
01-12-2009, 17:22
en omdat jij Badr kent moeten we alles geloven wat jij zegt?

sorry kerel, maar ik ga je juist minder snel geloven na die opmerking.

Dat bedoel ik ;)

Facade
01-12-2009, 17:23
Ik vond Hari tegen Schilt ook al best groot in vergelijking met voorgaande jaren maar dat zie je toch wel meer met vechters die ouder worden. ik vind het op dit filmpje wel wat meevallen, bovendien lijkt het allemaal wat groter doordat het licht van boven komt, leuk filmpje overigens.

snip83
01-12-2009, 17:25
Dat bedoel ik ;)

Wat bedoel je?

Je kan je eigen mening die kraakt aan alle kanten niet eens onderbouwen

snip83
01-12-2009, 17:27
en omdat jij Badr kent moeten we alles geloven wat jij zegt?

sorry kerel, maar ik ga je juist minder snel geloven na die opmerking.

Waarom zou je mij juist minder gaan geloven?

pure
01-12-2009, 17:29
Sommige vechters hebben de schijn tegen zoals Alistair Overeem of Melvin Manhoef en ook Badr is erg veel "gegroeid" zie foto's Zakka

zakka zet 3 plaatjes begin en eind geen tussendoor en zijn vorige wedstrijden was hij middelmatig ik vindt zn groei wel meer dan normaal het is niet extreem ofzo.
vergeet niet hoe dik aangekome hij was bij deze partij aan het eind zag je m echt heige voorover leunen , je komt eerst aan dan ga je cutten.

http://www.dekoele.nl/hari%20-%20bonjaski%202007.bmp

dirk5
01-12-2009, 17:33
waneer je dicht bij een vechter staat wordt je mening natuurlijk makkelijk beinvloed. Dit is jouw mening en daar is helemaal niks mis mee maar het kan de echte waarheden nog wel eens "verbloemen"

verder ben ik ook van mening dat Badr je vast niet alles verteld, ik weet niet wat jullie relatie is maar ik weet zeker dat er dingen zijn die ook Badr voor zich zou houd...

let wel, ik spreek hier niet over anabolen of iets, dit kan natuurlijk met alles.

Fasada
01-12-2009, 17:36
Het is inderdaad naief om te denken dat iedereen de goedheiligman is..
Maar net als hoe de groei van Alistair ter discussie stond geldt dit precies hetzelfde voor Badr....

Hoe men vaak een tijdlijn van Alistair maakt en hierop baseren dat het niet puur natuur is zou je dit ook voor Badr kunnen maken. Men kan inderdaad roepen dat het over een tijdsbestek van 4 jaar wel mogelijk is maar dat is ook de tijdslijn van Alistair. De Badr van nu (in het filmpje) en de Badr van zijn laatste partij (tegen Samedov) zie je ook een groot verschil....

Ik zal dus niet gaan roepen wel of niet, ik roep alleen may the best man win!!

snip83
01-12-2009, 17:37
waneer je dicht bij een vechter staat wordt je mening natuurlijk makkelijk beinvloed. Dit is jouw mening en daar is helemaal niks mis mee maar het kan de echte waarheden nog wel eens "verbloemen"

verder ben ik ook van mening dat Badr je vast niet alles verteld, ik weet niet wat jullie relatie is maar ik weet zeker dat er dingen zijn die ook Badr voor zich zou houd...

let wel, ik spreek hier niet over anabolen of iets, dit kan natuurlijk met alles.

Bedankt voor je duidelijke onderbouwing Dirk, daar kan ik wat mee...
De rest van die zwetsers hier roept watmaar onderbouwen niets...

Natuurlijk verteld Badr mij niet alles, dat snap ik heus wel, maar op het gebied van zijn trainingen weet ik zeker dat hij niet uit verboden potjes snoept.

Natuurlijk ben ik bevooroordeeld met alles mbt badr, maar heb wel een zuivere vizie en die wijkt niet af van de waarheid kerel

snip83
01-12-2009, 17:41
Het is inderdaad naief om te denken dat iedereen de goedheiligman is..
Maar net als hoe de groei van Alistair ter discussie stond geldt dit precies hetzelfde voor Badr....

Hoe men vaak een tijdlijn van Alistair maakt en hierop baseren dat het niet puur natuur is zou je dit ook voor Badr kunnen maken. Men kan inderdaad roepen dat het over een tijdsbestek van 4 jaar wel mogelijk is maar dat is ook de tijdslijn van Alistair. De Badr van nu (in het filmpje) en de Badr van zijn laatste partij (tegen Samedov) zie je ook een groot verschil....

Ik zal dus niet gaan roepen wel of niet, ik roep alleen may the best man win!!

Ben blij dat je die tijdlijn zelf even aanhaald...

De tijdlijn zoals hier eerder gopost van alistair was over een periode dat een mens al volgroeit is.
Alistair ia vanaf zijn 24e heel hard gaan groeien, normaal groeien mensen tot hun 23e ongeveer, hetgeen wat je nu bij badr ziet.

Natuurlijk is alistair gestopt met zijn dieet om hw te te worden maar als je stopt met je dieet en je krijgt zo`n plofkop dan weet ik het niet..........

Collina
01-12-2009, 18:06
Ben blij dat je die tijdlijn zelf even aanhaald...

De tijdlijn zoals hier eerder gopost van alistair was over een periode dat een mens al volgroeit is.
Alistair ia vanaf zijn 24e heel hard gaan groeien, normaal groeien mensen tot hun 23e ongeveer, hetgeen wat je nu bij badr ziet.

Natuurlijk is alistair gestopt met zijn dieet om hw te te worden maar als je stopt met je dieet en je krijgt zo`n plofkop dan weet ik het niet..........

Hello Snip,

Dit bedoel ik niet vervelend, maar kan je vertellen dat je naast zit.

Niet alleen aan de beelden valt het te zien, maar Amersfoort is klein, heel klein.

Collina

Fasada
01-12-2009, 18:07
Ben blij dat je die tijdlijn zelf even aanhaald...

De tijdlijn zoals hier eerder gopost van alistair was over een periode dat een mens al volgroeit is.
Alistair ia vanaf zijn 24e heel hard gaan groeien, normaal groeien mensen tot hun 23e ongeveer, hetgeen wat je nu bij badr ziet.

Natuurlijk is alistair gestopt met zijn dieet om hw te te worden maar als je stopt met je dieet en je krijgt zo`n plofkop dan weet ik het niet..........

Daarom gaf ik ook aan dat de Badr tegen Samedov en de Badr van nu behoorlijk verschil zit... Weet niet of dit ook binnen 2 maanden te bewerkstelligen is maar goed...
Ik laat dat in het midden en niet iedereen die doping gebruikt krijgt zoals jij dat noemt een plofkop (ik neem aan dat ik geen voorbeelden hoef te noemen).
Ik had bij de vorige finale ook het gevoel dat Badr onder invloed was van iets, zo opgefokt dat ie was en over zijn acties in de finale maar te zwijgen...

Maar goed, dat is slechts een mening van iemand die totaal geen verstand heeft van zulke zaken vandaar dat ik het ook niet ga verkondigen als waarheid. Vandaar dat ik het kort door te bocht vind om te zeggen "Ik ken Badr persoonlijk en ik weet 100% dat hij niet gebruikt". Dat vind ik zelf naief denken om eerlijk te zijn......Een vechter zal - denk ik - nooit gaan roepen dat hij gebruikt, ook niet aan kennissen en/of vrienden...

snip83
01-12-2009, 18:14
Hello Snip,

Dit bedoel ik niet vervelend, maar kan je vertellen dat je naast zit.

Niet alleen aan de beelden valt het te zien, maar Amersfoort is klein, heel klein.

Collina

iK SNAP EVEN NIET WAT JE BEDOELT MET AMERSFOORT IS KLEIN?
WAAR HEEFT DAT BETREKKING OP

GR

Mark105
01-12-2009, 18:15
Ik snap niet waarom er geen onafhankelijke doping instantie word ingehuurd door de K1 om de vechters te controleren?

Of zou het de K1 niet uitmaken of een vechter gebruikt maar alleen kijkt de commerciele waarde van een vechter?

Ikzelf denk het laatste! Ik denk dat de K1 bang is voor de uitslag hiervan welke vechters er allemaal postief worden bevonden.

Collina
01-12-2009, 18:22
iK SNAP EVEN NIET WAT JE BEDOELT MET AMERSFOORT IS KLEIN?
WAAR HEEFT DAT BETREKKING OP

GR

Volgens mij hoef ik dat niet uit te leggen mister Snip.
Je komt/kwam zelf uit Amesfoort, ons kent ons cultuur en iedereen weet alles!

En het is ook niet erg, alleen weet ik vrijwel voor 100% zeker (niet alleen van de beelden) maar dat Badr geen zuivere koffie is. Nogmaals, boeit ook niet, men gaat er niet beter door vechten.

Let's enjoy the game! :thup:

snip83
01-12-2009, 18:27
Volgens mij hoef ik dat niet uit te leggen mister Snip.
Je komt/kwam zelf uit Amesfoort, ons kent ons cultuur en iedereen weet alles!

En het is ook niet erg, alleen weet ik vrijwel voor 100% zeker (niet alleen van de beelden) maar dat Badr geen zuivere koffie is. Nogmaals, boeit ook niet, men gaat er niet beter door vechten.

Let's enjoy the game! :thup:

ok ok,

Maar nog steeds snap ik dat van amersfoort is klein niet haha
weet niet hoe ik dat moet opvatten...

Badr is echt keihard aan het trainen geweest ouwe en ik denk te weten dat hij zonder snoepen dit bereikt heeft

gr

Collina
01-12-2009, 18:28
Ik snap niet waarom er geen onafhankelijke doping instantie word ingehuurd door de K1 om de vechters te controleren?

Of zou het de K1 niet uitmaken of een vechter gebruikt maar alleen kijkt de commerciele waarde van een vechter?

Ikzelf denk het laatste! Ik denk dat de K1 bang is voor de uitslag hiervan welke vechters er allemaal postief worden bevonden.

Mark, ik deel jou mening/opvatting volkomen!

Goed voorbeeld is bijv. Bob Sapp, hilarisch om te zien, (oké, heeft Ernesto Hoost gewonnen) maar feitelijk was het een commercieel monster die niet kon vechten maar veel geld opbracht. (kijkcijfer kanon)

Thanks Mark, kon niet op de woorden komen, maar hoe je beschrijft, zo lijkt het me wel.

Collina

Collina
01-12-2009, 18:48
ok ok,

Maar nog steeds snap ik dat van amersfoort is klein niet haha
weet niet hoe ik dat moet opvatten...

Badr is echt keihard aan het trainen geweest ouwe en ik denk te weten dat hij zonder snoepen dit bereikt heeft

gr

Collina the analist:
Badr verteld zelf in het filmpje, "ik ben 10wkn keihard bezig geweest met trainen" 6dgn in de week en 1dag rust.

Dat wil zeggen: 60dagen keihard getraint.....

Met training is het voornamelijk je routine K-1 voorbereiding (veel kickboxen) en wat fitness om jezelf op peil te houden. (Denk dat je het hiermee wel eens bent, toch?)

Als je in 10wkn zo'n lichaam kunt creëren door alleen maar kickboxen, dan was hij nu Bob Sapp geweest, want kickboxen doet Badr als de beste. Overigens is hij qua body enorm gegroeit, (dit valt niet alleen mij op, maar ook vele andere die hier iets over posten).

Dit kunnen 3 dingen betekenen:
1. Badr liet kickboxen op z'n beloop en is 60dagen elke dag in de fitness school geweest..(Dit lijkt me onwaarschijnlijk met K-1 in het vooruitzicht, en absoluut niet haalbaar)
2. Badr heeft een wondermiddel ondekt, creatine, HMB, en super multi vitamine.. (zelf ook wel eens geprobeerd, maar werd er lang niet zo groot van)
3. Misschien dan toch de Mixfight gezegswijze, "stiekem uit de snoeppot"?

Joost mag het weten welke voor Badr van toepassing is, maar 10wkn keihard trainen (routine kickboxen) en zo'n lichaam, die combinatie gaat mij te boven.

Collina

Guillermo
01-12-2009, 18:56
Respect Collina, altijd goeie posts van jou.

Lionheart
01-12-2009, 19:11
Collina heeft HELEMAAL gelijk!!

ZakKa!
01-12-2009, 19:42
Over manhoef wil ik het niemand over zien hebben want Melvin is al heel lang zo breed als hij nu is. Kijk maar eens een oude partij van hem op een Rings gala. Hij is alleen nog meer aangekomen maar dat geleidelijk en helemaal niet in grote sprongen.

@collina: Ik heb net een filmpje geplaatst waarop duidelijk te zien is dat Badr veel met krachttraining bezig is geweest! Dus niks geen snoeppot! Hij is gewoon goed met krachttraining bezig en dat al jaren.

Ik vind overigens dat er helemaal niet ZOveel verschil zit tussen Badr tegen Samedov en Badr nu...

Durfal
01-12-2009, 19:49
Pas als je zelf jaren lang anabolen gebruikt hebt Mike Tecandan kent en weet wat ie doet in de Body building wereld dan kun je spreken van wel of geen anabolen gebruik!!
Ik ben er niet trots op gebruikt te hebben,maar weet wel wat ik zie.... sorry voor de personen die denken dat alles puur natuur is
Dan verbrand je namelijk veel te veel daar is kickboxen te intensief voor en ja kijk eens goed naar die spierontwikkeling.......................
Moge de beste en meest sportieve winnen......... punt uit!!!!!!

GerritTonijn
01-12-2009, 19:59
@collina: Ik heb net een filmpje geplaatst waarop duidelijk te zien is dat Badr veel met krachttraining bezig is geweest! Dus niks geen snoeppot!



Huh...zeg je nou dat als Badr zou snoepen hij GEEN krachttraining zou hoeven doen...?? (hoop het niet)

pure
01-12-2009, 20:18
kijk maar naar zn laatste partij tegen zabit waneer ze stairedown hebben midde in de ring en die derde pic die zakka heeft geplaatst weinig verschil alleen wat droger "ripped" spiere zichtbaarder kwa postuur is hij zelfde.

Durfal
01-12-2009, 21:23
kijk maar naar zn laatste partij tegen zabit waneer ze stairedown hebben midde in de ring en die derde pic die zakka heeft geplaatst weinig verschil alleen wat droger "ripped" spiere zichtbaarder kwa postuur is hij zelfde.

Heb het niet alleen over badr en verder moet een ieder dat zelf weten hun lijf hun beslissing
Ik veroordeel niemand beschuldig niemand moet een ieder voor zich weten.
maar het blijft wel opvallend dat er niet gecontroleerd wordt in Japan
Moet je eens bij de UFC kijken hoe streng ze daar zijn
Japanners zijn dol op helden en in die veromantiseerde heroiek past de driedubbel gespierde atleet heel goed dat hadden ze bijvoorbeeld met onze Dick Vrij al en so what???
Ik kan niet wachten tot het 5 december is en niet voor de pakjesavond....
Zaterdagochtend lekker achter de PC en moge de beste winnen wie dan ook!!

ZakKa!
01-12-2009, 21:49
@Gerrit: Nee dat zeg ik niet joh haha. Ik laat alleen zien dat Badr gewoon intensief met zijn krachtraining is bezig geweest.. Het resultaat is dus logisch. Als ik sommige mensen hier moet geloven is het onmogelijk om een goed lichaam op te bouwen zonder Roids. Bij Badr is het gegaan in een periode van 5 jaar, en tijdens een leeftijd waar het gewoonlijk is.

TBjesser
01-12-2009, 21:52
Badr gaat dat hele GG tema slopen !!! WAR BADR...

Lionheart
01-12-2009, 23:44
@Zakka,

Ik begrijp dat je Badr een topper vindt en dat je sommige dingen niet wil inzien.
Ik vind Badr ook echt een topper, maar dat hij intensief aan krachttraining doet, betekent niet dat hij geen kleine kuur zou kunnen hebben genomen (Dianabol).
Alistair doet toch ook intensief aan krachttraining?;)

Ik laat het in het midden, want tenslotte weet niemand het hier, toch?

Ik weet alleen dat hij erg gegroeid is en dat ik retezin heb in de finale!;)

pure
01-12-2009, 23:54
Heb het niet alleen over badr en verder moet een ieder dat zelf weten hun lijf hun beslissing
Ik veroordeel niemand beschuldig niemand moet een ieder voor zich weten.
maar het blijft wel opvallend dat er niet gecontroleerd wordt in Japan
Moet je eens bij de UFC kijken hoe streng ze daar zijn
Japanners zijn dol op helden en in die veromantiseerde heroiek past de driedubbel gespierde atleet heel goed dat hadden ze bijvoorbeeld met onze Dick Vrij al en so what???
Ik kan niet wachten tot het 5 december is en niet voor de pakjesavond....
Zaterdagochtend lekker achter de PC en moge de beste winnen wie dan ook!!

dat vindt ik ook gaar dat er niet gecontrolleerd wordt waarom ze dat niet doen weet ik niet , miehsien hebbe de jappaners het nodig ze zijn best klein :blush: daar !!

Collina
01-12-2009, 23:59
Over manhoef wil ik het niemand over zien hebben want Melvin is al heel lang zo breed als hij nu is. Kijk maar eens een oude partij van hem op een Rings gala. Hij is alleen nog meer aangekomen maar dat geleidelijk en helemaal niet in grote sprongen.

@collina: Ik heb net een filmpje geplaatst waarop duidelijk te zien is dat Badr veel met krachttraining bezig is geweest! Dus niks geen snoeppot! Hij is gewoon goed met krachttraining bezig en dat al jaren.

Ik vind overigens dat er helemaal niet ZOveel verschil zit tussen Badr tegen Samedov en Badr nu...

@ Mister Zakka!
Wat je zegt klopt niet helemaal, (overigens begrijp ik denk wijze wel).

Wat betreft Melvin Manhoef, "Ja hij is altijd al zo breed/groot en droog geweest, ook ik volg hem al jaren, maar (de verboden snoeppot bestaat ook al sinds jij en ik in de kijkbuis zaten), maar ik kan begrijpen als je iemand niet anders hebt gekent, denk: Dit is puur, want ik zie geen overduidelijk lichaamsontwikkeling in kort tijdbestek".

Wat betreft Badr Hari "en over kort tijdsbestek gesproken"..
Jij zegt: Niks geen snoeppot! Hij is gewoon goed met krachttraining bezig en dat al jaren.

Oneens....
Ik weet niet of jij de partij Alistair Overeem vs. Badr Hari hebt gezien? Ik neem aan van wel, daar in is te zien dat Badr absoluut niet al jaren bezig is met Krachttraining... ik denk dat je het hier wel met mijn eens bent, deze partij is nog een 1jaar geleden.

Begrijp mij niet verkeer, ik vind Badr Hari de aller beste K-1 vechter die er is, niet de slimste, maar absoluut de meest getalenteerde vechter met een enorme wilskracht.

Een beetje van Badr en een beetje van Maggie!

Collina

Wiseguy
02-12-2009, 00:32
Dit is denk ik wel the most anticipated event van het jaar. Wat heb ik er een zin in.

pure
02-12-2009, 00:37
http://i37.tinypic.com/rsfmdl.gif

Collina
02-12-2009, 00:37
Dit is denk ik wel the most anticipated event van het jaar. Wat heb ik er een zin in.

Helemaal eens! Persoonlijk vind ik het wel jammer dat Badr en Remy elkaar niet tegen komen deze K-1 finale.

Althans, het kan wel, maar heb er een hard hoofd in. Remy heeft in mijn ogen het meest te voorduren. Zimmerman, Sem...

Maar je hebt gelijk, gaat een mooi event worden!

snip83
02-12-2009, 00:41
Helemaal eens! Persoonlijk vind ik het wel jammer dat Badr en Remy elkaar niet tegen komen deze K-1 finale.

Althans, het kan wel, maar heb er een hard hoofd in. Remy heeft in mijn ogen het meest te voorduren. Zimmerman, Sem...

Maar je hebt gelijk, gaat een mooi event worden!


Mijn ideale K1 1/4 finale Hari/Schilt
1/2 finale Hari/Bonjasky
Finale Hari/Overeem

univers1l
02-12-2009, 00:42
jeetje wat zielig allemaal.
nu ziet badr er scherp en goed agetraind uit, is het nog niet goed.

zeiken over snoepgoed. op de training ziet hij er geweldig uit, maar badr is wel elke jaar groter en groter geworden, kijk maar vanaf 2005 tot nu. natuurlijke gevolg

vorig jaar finale was ie al groter dan dan bijv tegen karaev2, tegen schilt was ie weer wat groter, vervolgens samedov nog gespierder en scherper, dus dit is (bijna) logisch.

die jongen traint hard, geloof niet dat ie snoept.
ik zie het als compliment voor waar hij mee bezig is, maar als je hard werkt en dit moet horen, dan denkt die jongen (badr), wat ik ook doe ze zullen altijd negatieve eruit halen

Collina
02-12-2009, 00:52
jeetje wat zielig allemaal.
nu ziet badr er scherp en goed agetraind uit, is het nog niet goed.

zeiken over snoepgoed. op de training ziet hij er geweldig uit, maar badr is wel elke jaar groter en groter geworden, kijk maar vanaf 2005 tot nu. natuurlijke gevolg

vorig jaar finale was ie al groter dan dan bijv tegen karaev2, tegen schilt was ie weer wat groter, vervolgens samedov nog gespierder en scherper, dus dit is (bijna) logisch.

die jongen traint hard, geloof niet dat ie snoept.
ik zie het als compliment voor waar hij mee bezig is, maar als je hard werkt en dit moet horen, dan denkt die jongen (badr), wat ik ook doe ze zullen altijd negatieve eruit halen

Ik denk dat 99% van alle vechtsport liefhebbers Badr een geweldige knokker vinden met nog meer talent. (denk niet dat hij zich zelf in een slachtoffer rol hoeft te plaatsen). Overigens gaat niemand beter vechten doormiddel van "een beetje van maggie".

We hadden het over zijn lichaamsontwikkeling, en wat betreft zijn natuurlijk groei... december 2008 tegen Alistair zag hij er wel heel erg mager uit.

En een JOJO EFFECT geloof ik alleen maar bij emotionele gedesoriënteerde vrouwen die wel willen afvallen, maar toch MAC Donalds halen in de pauze.

ZakKa!
02-12-2009, 01:00
Collina toen tegen Alistair was hij dunner dan tijdens de GP ervoor op 5 dec. En hij is elk jaar weer geleidelijk an breder geworden. Ik begrijp niet echt waarom je dat erbij haalt. Badr was toen moe van 5 december en had slecht getraind en zich amper voorbereid op die partij. Daarvoor is hij wel zeker met krachttraining bezig geweest. Al sinds hij bij Mike is doet hij ontzettend veel aan krachttraining. Kijk naar de eerste partij tegen Karaev en naar de tweede partij tegen Karaev. Daar zit al verschil tussen. Bij badr is het gewoon zo dat hij elke x dat je hem ziet vechten net wat breder is. Niet in grote sprongen dus. Op uitzondering dan van die x tegen Alistair waar hij er zelfs wat slechter uitzag!

gieloe
02-12-2009, 01:03
Van mij part spuiten ze zich alle 8 helemaal gek. Als ik maar een top grand prix te zien krijg 5 december!

Facade
02-12-2009, 01:03
Het maakt natuurlijk wel uit naast wie je em zet; naast Overeem 1 jaar geleden leek het idd niet zoveel maar komt dat ook niet een beetje door de gigantische Overeem... En naast Samedov zoals gezegd leek ie weer heel groot.

Een goede onderbouwing is leuk en aardig, maar het blijft speculatie. Ik denk dan ook niet dat het helemaal juist is dat sommigen n.a.v. een logische redenering Hari automatisch bestempelen als snoepert..

Collina
02-12-2009, 01:08
Van mij part spuiten ze zich alle 8 helemaal gek. Als ik maar een top grand prix te zien krijg 5 december!

Idem dito! Helemaal eens.

Nightwalker
02-12-2009, 02:53
Jeetje, wat een slap gelul zeg... Ik heb ook een grote snoeppot thuis.. Met snickers... Mars en noem maarop... Dus kortom, geloof wat jezelf wilt geloven.. Ik ben van mening dat Badr Hari, gewoon keihard train.. En ik zie het ook bij mezelf.. Ik kan zo paar kilo s afvallen, maar kan ook gauw weer bijkomen..

Op een gegeven moment hebben je spieren geheugen... En je hoef ze alleen te pompen.. En je komt zo als een brede kast de gym uit.. Vergeet niet dat het topsporters zijn, ze hebben de beste trainers die hun begeleiden.. ( Papa mike heeft gewoon goed werk verricht) En daar kan je alleen maar waardering voor hebben..

Badr, ziet erg natuurlijk uit.. En ben van mening dat hij gewoon keihard traint, om dit jaar de grote jackpot mee naar huis te slepen..

Peace !!

Durfal
02-12-2009, 07:06
Van mij part spuiten ze zich alle 8 helemaal gek. Als ik maar een top grand prix te zien krijg 5 december!

Helemaal mee eens!!
Hun lijf hun beslissing hun verantwoording
Dit kan weleens de mooiste K1 Final grand prix ooit worden!!
Kan niet wachten tot zaterdagochtend 9.00 uur

LET'S GET IT ON!!!!!!!!!!!!!!!!

MMAFAN-1122
02-12-2009, 09:07
Idem dito! Helemaal eens.

Dat gelul voor het gebruiken van... geloof me bijna elke topsporter gebruikt.. mij maakt het niets uit als ze maar goed voor de dag komen en er een top evenement van maken!!

MMAFAN-1122
02-12-2009, 09:09
Van mij part spuiten ze zich alle 8 helemaal gek. Als ik maar een top grand prix te zien krijg 5 december!

Ik zou me ook volspuiten als ik zo'n talent was.. en helemaal voor die 400000!!!

A-team
02-12-2009, 10:51
Rara hoe komt dat?:whistling:

dus andere wel...... :twak:

ReZp
02-12-2009, 10:54
Ik denk dat we toch een wrede actieve remy gaan zien tegen sem.
Hoop dat ie goed naar badr heeft gekeken:D

Sjaak
02-12-2009, 14:05
De beste vechter zal winnen ongeacht of die snoept of niet, talent in combinatie met een stuk ervaring zal het altijd winnen op dit niveau

Marquis
02-12-2009, 14:14
Ik hoop dat Remy the natural hahahaa deze GP weer wint...
iedereen heeft het alleen maar over Badr en Alistair ,... maar we zullen zien ,..
K1 finals is nooit gegaan zoals de meerderheid hier op de site altijd heeft voorspelt.

pure
02-12-2009, 14:19
Ik denk dat 99% van alle vechtsport liefhebbers Badr een geweldige knokker vinden met nog meer talent. (denk niet dat hij zich zelf in een slachtoffer rol hoeft te plaatsen). Overigens gaat niemand beter vechten doormiddel van "een beetje van maggie".

We hadden het over zijn lichaamsontwikkeling, en wat betreft zijn natuurlijk groei... december 2008 tegen Alistair zag hij er wel heel erg mager uit.

En een JOJO EFFECT geloof ik alleen maar bij emotionele gedesoriënteerde vrouwen die wel willen afvallen, maar toch MAC Donalds halen in de pauze.

vindt je het gek als ie net een tournooi achter de rug heeft volgens mij niet eens genoeg tijd om te recoveren :wacko: tenzij je senzu beans eet !!!

Darkness
02-12-2009, 14:59
Badr traint zo hard,en is een super talent!
Die snoeppot is er nooit aan te pas gekomen.

WAR BADR!!

ZakKa!
02-12-2009, 15:19
hahahaha Senzu beans

MJOKKIE
02-12-2009, 15:24
http://i37.tinypic.com/rsfmdl.gif

Komt deze pic van een bodybuildforum-;)

Collina
02-12-2009, 15:25
Badr traint zo hard,en is een super talent!
Die snoeppot is er nooit aan te pas gekomen.

WAR BADR!!

Ook ik vind Badr Hari een geweldige knokker.

Maar zijn bouwontwikkeling is mij (en andere) best opgevallen. Ook ben ik nog steeds erg van mening dat dit niet komt door Creatine, HMB Poeder of Multi Vitamine.

Wellicht hebben zij dit K-1 een andere koers gevaren en niet allen de focus gezet op de normaliter routine Kickboxen, maar ook fitness en een beetje van maggie om sterker en krachtiger te worden. Ik kan er naast zitten, maar ik ben totaal niet overtuigd dat dit puur natuur is. Geen aanval, ik blijf toch wel een Badr Fan, nogmaals: Je gaat er niet beter door vechten..

http://img25.imageshack.us/img25/121/badrkast.jpg

Darkness
02-12-2009, 15:34
Ook ik vind Badr Hari een geweldige knokker.

Maar zijn bouwontwikkeling is mij (en andere) best opgevallen. Ook ben ik nog steeds erg van mening dat dit niet komt door Creatine, HMB Poeder of Multi Vitamine.

Wellicht hebben zij dit K-1 een andere koers gevaren en niet allen de focus gezet op de normaliter routine Kickboxen, maar ook fitness en een beetje van maggie om sterker en krachtiger te worden. Ik kan er naast zitten, maar ik ben totaal niet overtuigd dat dit puur natuur is. Geen aanval, ik blijf toch wel een Badr Fan, nogmaals: Je gaat er niet beter door vechten..

http://img25.imageshack.us/img25/121/badrkast.jpg

Dat mag wel na 5 jaar toch?
Het moest een keer komen die bouwontwikkeling.
Eindelijk ziet hij er zo uit,en is het nog niet goed.

GerritTonijn
02-12-2009, 15:34
1 ding is zeker, de meeste mensen hier weten niet ZEKER dat hij NIET of WEL heeft gebruikt...dus als 'fan' claimen dat je zeker weet dat hij natural is is per definitie al BS.

Ger Maan
02-12-2009, 15:41
LOL @ de hypocrieten die Alistair veroordelen en nu met passie Badr verdedigen.

LOL @ de naievelingen die beweren dat je "groter" wordt naarmate de leeftijd toeneemt.

ROFL @ diegene die "Papa Mike":rolleyes: een grote jongen in de onderwereld noemt.


:thup:

lopez86
02-12-2009, 16:05
Dit hele topic is zowieso ROTFLOLMFAO.
Laat die gasten lekker doen wat ze willen.
Zolang het er mooier, beter en spectaculairder door word vind ik alles prima.
Hun lijf hun beslissing.

simtekf1
02-12-2009, 16:07
LOL @ de naievelingen die beweren dat je "groter" wordt naarmate de leeftijd toeneemt.

:thup:

Wou jij beweren dan dat je op je 18de net zo'n lichaam had als op je 24ste?

Collina
02-12-2009, 16:14
Wou jij beweren dan dat je op je 18de net zo'n lichaam had als op je 24ste?


Jij bent een slimme jongen genoeg om te weten wat hij hiermee bedoeld Simtekf1.

Je bent een Badr fan, dus ik snap je reactie volkomen. Maar soms is het raadzaam om wel de realiteit onder ogen te zien... zo'n lichaam krijg je nogmaals niet door (hard fitness, creatine, hmb en multi vitamine) daar geloof ik ook niet in.

Maar wat maakt het uit, de K-1 finale is spannender dan ooit. Let enjoy it! :thup:

dirk5
02-12-2009, 16:30
Wou jij beweren dan dat je op je 18de net zo'n lichaam had als op je 24ste?

Op beide leeftijden was ik hung like a birmese python, is weinig aan veranderd :)

simtekf1
02-12-2009, 16:57
Jij bent een slimme jongen genoeg om te weten wat hij hiermee bedoeld Simtekf1.

Je bent een Badr fan, dus ik snap je reactie volkomen. Maar soms is het raadzaam om wel de realiteit onder ogen te zien... zo'n lichaam krijg je nogmaals niet door (hard fitness, creatine, hmb en multi vitamine) daar geloof ik ook niet in.

Maar wat maakt het uit, de K-1 finale is spannender dan ooit. Let enjoy it! :thup:

Ik ontken ook niks hoor, waarschijnlijk zitten alle vechters op dit niveau aan de supplementen, poedertjes en pillen.
Hij doet maar, zolang hij niks inlevert aan snelheid en zijn stijl niet veranderd vind ik het prima. :)
Hoop alleen niet dat hij over the top gaat zoals Overeem, dat is mijn inziens net ff iets teveel.



Op beide leeftijden was ik hung like a birmese python, is weinig aan veranderd :)

Dan ben jij misschien een slecht voorbeeld, ik kan aan mezelf wel degelijk zien dat ik gegroeid ben. (positief gelukkig) ;)

Durfal
02-12-2009, 18:17
Dit hele topic is zowieso ROTFLOLMFAO.
Laat die gasten lekker doen wat ze willen.
Zolang het er mooier, beter en spectaculairder door word vind ik alles prima.
Hun lijf hun beslissing.

x2

Nightwalker
02-12-2009, 20:18
@Collina

Ik denk dat je zo zenuwachtig bent en daardoor bepaalde dingen naar voren wilt brengen, om de winst van Badr een ander draai tegeven... Mocht Badr die partij winnen tegen Overeem, dat je achteraf altijd als excuus kan terugvallen en altijd kan beweren dat het komt omdat Badr zogenaamd bepaalde pillen slikt.. Ik geloof niet dat Badr Hari dat doet en hij ziet er erg natuurlijk uit...

Ik vind dat wij daar niet het recht hebben om een vechter vals te beschuldigen of hij werkelijk aan de snoeppot zit... Overeem is ook echt behoorlijk gegroeid en mij hoor je daar ook nooit over speculeren.. Laten we het gewoon afwachten... En moge de beste vechter die dag winnen..

levuhh
02-12-2009, 20:36
De jonge Badr was van nature erg lang en dun. Een mens heeft verschillende spiervezels. Aan fotos van de jonge Badr kun je afleiden dat hij voornamelijk rode vezels had(weinig spiermassa). Dit lichaamstype is uitermate geschikt voor duursporten. Natuurlijk kun je door krachttraining en juiste voeding je lichaam tot een bepaalde hoogte ontwikkelen. Ik schat dat Badr zo ongeveer 4 jaar bezig is met krachttraining. Van wat ik hoor en lees, maakt een mens dat begint met krachttraining vooral in de begin periode veel progressie, naarmate je langer traint wordt het lastiger. Daarnaast komt er nog eens bij kijken dat Badr zijn hoofdsport Kickboksen is, een sport waarbij je enorm veel calorien verbrand. Maakt het ook nog eens lastiger om zijn enorme groei te verklaren. IK denk dus dat Badr of een speciaal recept heeft (waar een ieder jaloers op is) of speciale snoepjes heeft genomen. Wees nou eerlijk, het fysiek van Badr is niet te vergelijken met die van Aerts of Bonjaski. Ik weet dat zij beiden al een stuk langer dan Badr bezig zijn en Aerts in de jaren 90 al bezig was met krachttraining.

Toch is het natuurlijk vanzelfsprekend dat Badr enorm hard en gedisciplineerd heeft getraind. Anders word je niet zo'n goede vechter als dat hij op de dag van vandaag is.

snip83
02-12-2009, 20:58
LOL @ de hypocrieten die Alistair veroordelen en nu met passie Badr verdedigen.

LOL @ de naievelingen die beweren dat je "groter" wordt naarmate de leeftijd toeneemt.

ROFL @ diegene die "Papa Mike":rolleyes: een grote jongen in de onderwereld noemt.


:thup:
ROFL @ jou 3 intelligente informatieve posts

pure
02-12-2009, 21:22
hier zie je dat hij nog dik/vet is , en nu gewoon ripped.

http://www.mmaringreport.com/images/stories/k-1/k1_wgpfinals_2007/Bonjasky-vs-Hari.jpg
http://image.inews24.com/image_joy/200901/1214731811586_1.jpg

ps.
pro ubereems probere hier badr in hetzelfde hokje te stoppe just give up collina dus doe maar geen moeite :p ubereem is extreem supersaiyan brolly figuur.
zn leve lang hard voor getraind en nu gaan snoepe yeah right.

Collina
02-12-2009, 21:31
@Collina

Ik denk dat je zo zenuwachtig bent en daardoor bepaalde dingen naar voren wilt brengen, om de winst van Badr een ander draai tegeven... Mocht Badr die partij winnen tegen Overeem, dat je achteraf altijd als excuus kan terugvallen en altijd kan beweren dat het komt omdat Badr zogenaamd bepaalde pillen slikt.. Ik geloof niet dat Badr Hari dat doet en hij ziet er erg natuurlijk uit...

Ik vind dat wij daar niet het recht hebben om een vechter vals te beschuldigen of hij werkelijk aan de snoeppot zit... Overeem is ook echt behoorlijk gegroeid en mij hoor je daar ook nooit over speculeren.. Laten we het gewoon afwachten... En moge de beste vechter die dag winnen..

@ Nightwalker
Dan ken je me niet goed genoeg, dat soort excuus zou ik never-nooit-niet gebruiken. Ik vind Badr een fantastische vechter, nogmaals door "verboden maggie" ga je niet beter door vechten.

Dus dat excuus zou ik nooit gebruiken, overigens zou ik helemaal geen excuus gebruiken. Wie wint, die wint.

Vind het wel jammer dat je dit over mij denkt mister nightwalker. :confused: grrr!!

Collina

Collina
02-12-2009, 21:37
De jonge Badr was van nature erg lang en dun. Een mens heeft verschillende spiervezels. Aan fotos van de jonge Badr kun je afleiden dat hij voornamelijk rode vezels had(weinig spiermassa). Dit lichaamstype is uitermate geschikt voor duursporten. Natuurlijk kun je door krachttraining en juiste voeding je lichaam tot een bepaalde hoogte ontwikkelen. Ik schat dat Badr zo ongeveer 4 jaar bezig is met krachttraining. Van wat ik hoor en lees, maakt een mens dat begint met krachttraining vooral in de begin periode veel progressie, naarmate je langer traint wordt het lastiger. Daarnaast komt er nog eens bij kijken dat Badr zijn hoofdsport Kickboksen is, een sport waarbij je enorm veel calorien verbrand. Maakt het ook nog eens lastiger om zijn enorme groei te verklaren. IK denk dus dat Badr of een speciaal recept heeft (waar een ieder jaloers op is) of speciale snoepjes heeft genomen. Wees nou eerlijk, het fysiek van Badr is niet te vergelijken met die van Aerts of Bonjaski. Ik weet dat zij beiden al een stuk langer dan Badr bezig zijn en Aerts in de jaren 90 al bezig was met krachttraining.

Toch is het natuurlijk vanzelfsprekend dat Badr enorm hard en gedisciplineerd heeft getraind. Anders word je niet zo'n goede vechter als dat hij op de dag van vandaag is.

100% eens.
Het is wat tekst, maar hier zit absoluut geen "waste" tussen!

Respect @ levuhh !

Collina

ps: Voor de Badr fans, ik ben ook een Badr Fan alleen zonder roze bril.
Ik kraak hem niet af, vind het een geweldige vechter en knokker, maar zijn lichaamsontwikkeling doet vele vermoeden dat het niet helemaal zuivere koffie is. (en dan trekken mensen al gauw conclussies).

Wheelie
02-12-2009, 21:37
@ Nightwalker
Dan ken je me niet goed genoeg, dat soort excuus zou ik never-nooit-niet gebruiken. Ik vind Badr een fantastische vechter, nogmaals door "verboden maggie" ga je niet beter door vechten.

Dus dat excuus zou ik nooit gebruiken, overigens zou ik helemaal geen excuus gebruiken. Wie wint, die wint.

Vind het wel jammer dat je dit over mij denkt mister nightwalker. :confused: grrr!!

Collina
Ach Collin, zoals de waard is .... ;)

Badr Hari is een geweldige vechter en de kanshebber om dit toernooi te winnen.
Moet zeggen dat ik vind dat hij ook wel erg gegroeid is

ReZp
02-12-2009, 21:38
http://img25.imageshack.us/img25/121/badrkast.jpg

Hier lijkt hij het lichaam van ali te hebben geleend:)

Nightwalker
02-12-2009, 21:44
@Collina

Ik liet mezelf even gaan.. Ik weet best, dat je niet zo bent.. Maar ik moest Badr, even in bescherming nemen..

Dus vat het maar niet al te serieus op.. Ik ga volop genieten van alle wedstrijden...

No hard feelings... Je bent wel ok :):):)

pure
02-12-2009, 21:49
http://img25.imageshack.us/img25/121/badrkast.jpg

Hier lijkt hij het lichaam van ali te hebben geleend:)


zie ht verschil strak als een stier bij badr zie je nog opgepopte aderen wat je ziet bij krachttraining :lol:

http://i37.tinypic.com/rsfmdl.gif







http://www.bennadel.com/resources/uploads/belgian_blue_bull_exhibiting_double_muscling_pheno minon.jpg

Collina
02-12-2009, 21:56
@Collina

Ik liet mezelf even gaan.. Ik weet best, dat je niet zo bent.. Maar ik moest Badr, even in bescherming nemen..

Dus vat het maar niet al te serieus op.. Ik ga volop genieten van alle wedstrijden...

No hard feelings... Je bent wel ok :):):)

Is al goed man..., 'let's enjoy the game'!...:)

Gr. Collina

Darkness
03-12-2009, 00:48
Badr all the way!!!!

levuhh
03-12-2009, 01:18
hier zie je dat hij nog dik/vet is , en nu gewoon ripped.

http://www.mmaringreport.com/images/stories/k-1/k1_wgpfinals_2007/Bonjasky-vs-Hari.jpg
http://image.inews24.com/image_joy/200901/1214731811586_1.jpg

ps.
pro ubereems probere hier badr in hetzelfde hokje te stoppe just give up collina dus doe maar geen moeite :p ubereem is extreem supersaiyan brolly figuur.
zn leve lang hard voor getraind en nu gaan snoepe yeah right.


Badr is nu zeker droger. Zijn vetpercentage op de fotos valt trouwens ook reuze mee. Maar dat Badr zijn vet percentage ruim omlaag heeft gewerkt, en dan toch nog ruim in spiermassa is aangekomen is zeer knap. Dit is zelfs lastig voor mensen die zich puur alleen op krachttraining focussen (tijdens cutten gaat er vaak toch spiermassa verloren).

GerritTonijn
03-12-2009, 01:21
vet percentage ruim omlaag heeft gewerkt, en dan toch nog ruim in spiermassa is aangekomen is zeer knap. Dit is zelfs lastig voor mensen die zich puur alleen op krachttraining focussen (tijdens cutten gaat er vaak toch spiermassa verloren).

cq zo goed als onmogelijk. zegt genoeg.

Nightwalker
03-12-2009, 01:36
Collina respect !!!! Pfffff ben een beetje zenuwachtig oefff:):)

Barbaar
03-12-2009, 02:25
Badr is een kast!!

El Bambino
03-12-2009, 09:07
Ik zelf heb jaren getraind en dat was zonder middeltjes. Andere jongens die ook trainden gebruikten hulp en je zag ze binnen 2 a 3 maanden bijna de perfecte lichaam bouwen. Wat ze gebruikten weet ik niet en of het legaal of ilegaal was weet ik ook niet maar het hielp wel :D

pure
03-12-2009, 15:14
Badr is nu zeker droger. Zijn vetpercentage op de fotos valt trouwens ook reuze mee. Maar dat Badr zijn vet percentage ruim omlaag heeft gewerkt, en dan toch nog ruim in spiermassa is aangekomen is zeer knap. Dit is zelfs lastig voor mensen die zich puur alleen op krachttraining focussen (tijdens cutten gaat er vaak toch spiermassa verloren).

copy: "bulken & cutten"
Bulken is meer voeding tot je nemen dan je lichaam in feite nodig heeft. Dit zorgt voor een optimale groei in spiermassa maar eigenlijk altijd ook vet.
Bij het cutten pas je je voeding op zo'n manier dat je zoveel mogelijk spiermassa behoudt en je vet eraf traint (heel simpel gezegd) zodat je gedefineerder wordt.

en gezien zn neiuwe trainer daarin is gespecialiseerd is zn missie gewoon geslaagd.

pure
03-12-2009, 15:40
http://www.youtube.com/watch?v=xQ4dLzgY9Z0

Collina
03-12-2009, 15:48
@ Levuhh, je hebt goede en duidelijke argrumenten die ik zeker met je deel.

@ Pure, ik snap je als "Die Hard Badr Fan", dit soort confrontaties niet wil horen/weten, voorals nog zijn het "onze" speculaties waar we niet van afwijken. (we zeggen niet dat het zo is, we beargumenteren waarom we denken dat het zo is).

En om terug te komen op je comment, "ik probeer Badr niet in het zelfde hokje te plaatsen als Alistair". Bovendien passen die gasten niet eens in HOKJES :)

Over 2dgn is het zover, let's enjoy the game en daarna onze mening/analyse geven over de wedstrijden die zijn geweest.

@ Nightwalker
Als Alistair verliest, blijf ik niet weg van Mixfight.nl, ik verwacht van jou het zelfde :)
Gewoon lekker slap/scherp/leuk/analystisch blijven ouwehoere hier op dit geweldig forum!

Collina

T15Boxing
03-12-2009, 16:30
Elke Badr topic eindigt ook negatief he. Hij moet nu echt aan de back deze week anders stopt alle gezeur nooit. Karaev en Schilt wordt easy. Alleen Overeem kan lastig worden maar hij is nu zelf groot genoeg dus er is waarschijnlijk geen grote verschil in kracht met Overeem zoals vorig jaar.

BoerHarms
03-12-2009, 16:52
Het is hoe je er naar kijkt, het is toch knap hoe dat heeft gedaan gezien zijn lengte.

Moet je nagaan als Struve het ook weet te flikken.

Durfal
03-12-2009, 16:53
Elke Badr topic eindigt ook negatief he. Hij moet nu echt aan de back deze week anders stopt alle gezeur nooit. Karaev en Schilt wordt easy. Alleen Overeem kan lastig worden maar hij is nu zelf groot genoeg dus er is waarschijnlijk geen grote verschil in kracht met Overeem zoals vorig jaar.

Ik heb in het verleden ook wel problemen gehad met Hari zn gedrag,maar Badr heeft toch een enorme toegevoegde waarde aan het internationale kickboxen gegeven!!
En zeg nou zelf.... je bent piepjong.... Thom Harinck prijst je de hemel in, je exceleert in je sport.....
Blijf dan maar eens met je twee benen op de grond staan!!! valt niet mee hoor!!
Ik vind alleen dat Badr niet meer tegen de oude garde moet gaan staan daar walst ie over heen als een vloedgolf....
Nee ik vind Badr Hari een genot om naar te kijken als kickbox liefhebber hij is zo kompleet!!!!
Altijd spektakel altijd knokken tegen wie dan ook op K1 regels
Als Badr nu mentaal ook nog blijft groeien wordt ie heeeeeeeeeel groot in de kickbox history!!! en terecht......

T15Boxing
03-12-2009, 17:00
Absoluut. Hij is nu iig volwassen en zal waarschijnlijk niet meer dat soort gedrag vertonen.:)

Collina
03-12-2009, 17:22
Absoluut. Hij is nu iig volwassen en zal waarschijnlijk niet meer dat soort gedrag vertonen.:)

Dat had hem 400.000 dollar gekost! Pffiew,

Nickshooto
03-12-2009, 18:00
Beest Badr , zal mooi zijn in de finale tegen Alistair! :D

2 beesten!

musti
03-12-2009, 18:03
Papa Mike heeft echt een beest van Badr gemaakt! Mijn compliment voor beiden. Sociaal gezien vind ik Badr ook vooruitgegaan. Ik kan niet wachten op zaterdag!

Wiseguy
03-12-2009, 18:04
Ik moet nog maar zien of Alistair het conditioneel volhoud. Hij zat er aardig doorheen tegen aerts zag ik net op het filmpje van youtube.

Als Badr de WGP niet wint gun ik het Alistair zolang het maar geen bonjasky of schilt is.

ZakKa!
03-12-2009, 18:47
Badr zegt in een nieuw interview op k1kanaal dat hij nog steeds evenveel weegt (105).

GerritTonijn
03-12-2009, 18:57
Badr zegt in een nieuw interview op k1kanaal dat hij nog steeds evenveel weegt (105).

hmm ja.....denk dus gewoon body recomp.

ZakKa!
03-12-2009, 22:36
Wie heeft mijn post van Badr op Sherdog gezet en 2005 bij badrs eerste foto gezet terwijl die foto geeneens van 2005 is.

Mavi
04-12-2009, 00:23
Hie ziet er gewoon super goed en sterk uit.. Ik geloof eigenlijk niet dat Hari iets gebruikt.. Hij lijkt mij gedreven genoeg om dit gewoon te bereiken met hard trainen,goed eten en goed rusten.
Ik ben (nog) niet de grootste Hari fan maar ik denk dat hij erg.. erg veel kans maakt dit jaar de titel mee naar huis te nemen.

pure
04-12-2009, 00:24
Wie heeft mijn post van Badr op Sherdog gezet en 2005 bij badrs eerste foto gezet terwijl die foto geeneens van 2005 is.

zulle de haters wel zijn :twak:

oliebol
04-12-2009, 00:32
haha lol @ degene die Alistair Overeem vergelijkt met een stier en nog een plaatje post als voorbeeld, dit topic begint als een interview met Badr en er komen nu gewoon plaatjes van spieren langs :lol:

justsomeone
13-07-2011, 04:06
vermakelijke thread:D

Kemal
13-07-2011, 08:03
dit is wel een erg recente thread..:confused: ;)