PDA

View Full Version : Alistair Overeem: Compared to MMA, K-1 is easy



Harrie Nak
01-12-2009, 19:44
http://www.k-1.co.jp/en/news/2009/1201_wgp_01.html


"Though they look similar, they are totally different sports. There is no fighter who holds the top title in both [K-1 and MMA]. If the other top eight K-1 fighters fought me in MMA, I would beat them in two or three minutes. It's a different arena. Anyway, K-1 isn't my ultimate goal. It's a side road. A checkpoint. I just want to have fun. If it's not, I'll just go back to MMA. MMA is a tough sport. There are five, five-minute rounds, and you have stand-up and ground techniques. You have not only punches, but you get kneed in the face repeatedly. Then K-1 is three, three-minute rounds. PRIDE had 10 minutes per round, right? Even with conditions like that, I am one of the top fighters. Compared to that, K-1 is easy."

Necrodamus
01-12-2009, 20:24
Hopelijk keert Allistar snel terug naar de kooi (Strikeforce) en snoert hij de criticasters (including Brett Rogers) de mond..en al dat gezeur over zijn anabolengebruik moeten we bewaren tot na de dopingcontrole´s en de eventuele outcome.

simtekf1
01-12-2009, 20:27
We zullen zien, hoop dat Badr hem goed aanpakt als ze tegen over elkaar komen te staan.

Anderson
01-12-2009, 21:17
Outcome dopingcontrole? aan de de k1 doen ze niet aan dopingcontrole.

abdel1991
01-12-2009, 21:24
We zullen zien, hoop dat Badr hem goed aanpakt als ze tegen over elkaar komen te staan.

hoop ik ook, maar badr heeft de k-1 gewoon echt voor schut gezet door te verliezen van alistair, de enige manier om het(althans voor mij) goed te maken is door van overeem of fedor op mma-regels te winnen. nu lijkt het alsof elke mma-vechter het van een k1 vechter kan winnen op k1 regels en dat is toch wel een dikke fail voor het k1

GerritTonijn
01-12-2009, 21:27
hoop ik ook, maar badr heeft de k-1 gewoon echt voor schut gezet door te verliezen van alistair, de enige manier om het(althans voor mij) goed te maken is door van overeem of fedor op mma-regels te winnen. nu lijkt het alsof elke mma-vechter het van een k1 vechter kan winnen op k1 regels en dat is toch wel een dikke fail voor het k1

misschien is dat ook wel zo...

ReZp
01-12-2009, 21:36
alistair is toch kickbokser die mma is gaan doen??

hoewel ik kickboks doe,denk ik ook dat mma moeilijker en zwaarder is.


alleen ik denk niet dat het een fail is voor het hele k1 gebeuren ,ik vergelijk het met sprinters die ook verspringen gaan doen, ofzo

Michael Johnson bijvoorbeeld

En daarbij heeft alistair denk ik toch best wel veel kickboksen buiten mma getrained

Sendur
01-12-2009, 21:40
Ik wil Alistair vs Fedor.

Tykill
01-12-2009, 21:52
ik wil badr alistair KO zien slaan