PDA

View Full Version : Brett Rogers wants to strip Alistair Overeem



Harrie Nak
01-12-2009, 18:47
http://www.m-1global.com/lang/en/2009/11/30/m-1global-interview-brett-rogers (http://www.m-1global.com/lang/en/2009/11/30/m-1global-interview-brett-rogers/)


"Fedor is certainly the best heavyweight in the world. But he does have weaknesses. We all do – isn’t that what makes champions great -- they win even with weaknesses? They win even though they can be beat? He is not a machine.... I want to fight soon, and I want to fight Alistair. I’m 100% healthy and took zero damage in the fight; so I’m ready to go right now. As I said Strikeforce is my home; I love Strikeforce and in my opinion Alistair holding the title belt is an insult to every fighter in this organization, every fan and to Scott Coker. Champions defend their titles. And either Scott strips him and real fighters battle for it; or I will take it off him the hard way."

Jarno
01-12-2009, 19:02
Eerst zien dan geloven... word een beetje moe van al die grote bekken van die Amerikanen...

dirk5
01-12-2009, 19:20
tsja, aan de ene kant heeft ie wel gelijk (het gedeelte dat Ali een keer moet vechten voor zijn belt)

Maar hij weet her weer op zijn brett rogers te brengen, beetje kansloos, bijna net zo kansloos als interview direct na de partij met Fedor.

Tony
01-12-2009, 19:20
Lol....

Overeem op KO ronde 1...

Denk dat Overeem minder moeite heeft met Rogers dan Fedor.... Alistair heeft wat meer bruut geweld in zich...

Sendur
01-12-2009, 20:44
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA


oh wacht..... hij meent het echt?!


WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHA



Alistair op K.O ronde 1.

Fasada
01-12-2009, 21:13
Dat zou volgens mij uniek zijn, een partij verliezen om vervolgens de volgende partij om een titel vechten mmmm makes sense to me hahah...

Laat Brett Rogers maar eerst is vechten tegen Antonio Silva....

Wiseguy
01-12-2009, 23:35
Iemand die net verloren heeft wil een titleshot? Omgekeerde wereld.

Christophe
02-12-2009, 03:55
Eerst zien dan geloven... word een beetje moe van al die grote bekken van die Amerikanen...

x 2

Generaliseren is fout ... maar wat een kutvolk is het toch zeg! Hij verliest stevig van Fedor ondanks zijn gewichtsvoordeel, en dan gaat hij even zeggen dat Fedor zwakheden heeft en verslagen kan worden?!?! :thown:

Ik hoop echt dat hij tegen Allistair moet, en dat die hem zo hard aanpakt dat hij aan het eind van die partij (inderdaad ergens in de 1ste ronde) om zijn mama begint te wenen.

:thup: Go Europe!!! :p

mikeymcd
02-12-2009, 08:12
Rogers denkt dat na zijn dikke verlies hij nog steeds zijn tegenstanders mag uitzoeken. Hij heeft niks te vertellen tegen Ali, al moet hij er zelf nog achter komen.

Maar laat ze maar vechten en laat Ali hem maar even op zijn plaats zetten.

steftheboxer
02-12-2009, 08:50
zelfs op de verschillende Amerikaanse sites geven ze Rogers niet veel kans tegen Overeem, zegt denk ik wel genoeg. ik denk dat Overeem Rogers zou kunnen exposen!

Collina
02-12-2009, 09:58
Brett Rogers is van lotje getikt!!

http://sofiekejulia.web-log.nl/sofiekejulia/images/loesje.jpg

Collina

citrusfruit
02-12-2009, 11:57
I’m 100% healthy and took zero damage in the fight;

Die snap ik niet, geen schade oplopen maar de partij wel verliezen? Lijkt me lastig om voor elkaar te krijgen

goro
02-12-2009, 12:15
Rogers denkt dat na zijn dikke verlies hij nog steeds zijn tegenstanders mag uitzoeken. Hij heeft niks te vertellen tegen Ali, al moet hij er zelf nog achter komen.

.
Zoals Arlovski!

ondiep
02-12-2009, 12:17
Rogers is een clown

Sendur
02-12-2009, 12:23
Rogers is een clown

x2

Lionheart
02-12-2009, 13:27
Alistair slaat hem met bruut geweld eruit! Nog bruter dan Fedor.

El Bambino
02-12-2009, 18:23
Lol....

Overeem op KO ronde 1...

Denk dat Overeem minder moeite heeft met Rogers dan Fedor.... Alistair heeft wat meer bruut geweld in zich...

Ik geef Rogers zeker een kans tegen Ali.
Fedor heeft geincaseerd tegen Rogers op de grond, ALI zijn incasserendsvermogen is niet zo, en daar kan Rogers zijn voordeel mee doen!

Mule-Kick
03-12-2009, 10:26
Voor de titel of niet, hoop dat Overeem en Rogers binnekort tegenover elkaar staan. En dat Ali hem dan in 1e ronde nokkie slaat, maar Rogers kennende zal dat zn irritante gezwets alleen maar aanwakkeren. Waarschijnlijk eist ie na verlies tegen Overeem een partij tegen Lesnar voor de UFC titel ofzo...

Tuplad
03-12-2009, 15:45
Waarschijnlijk eist ie na verlies tegen Overeem een partij tegen Lesnar voor de UFC titel ofzo...

:thup:I lol'd!