PDA

View Full Version : http://www.danger4kids.com/wordpress/



ashi76
02-12-2009, 10:23
FF klikken:

http://www.danger4kids.com/wordpress/

Zou toch wel prettig zijn om te weten als een van die honden bij jou in de buurt woont..

GerritTonijn
02-12-2009, 10:49
hmm ja....naja, nou zal die site wel niet zo mega goed bezocht worden...maar toch

phranq
02-12-2009, 11:34
Ik vind het niet kunnen, mensen hun privacy schenden, daarom staat het domein ook in een ander land geregistreerd.

Wat heb je liever, pedo's hun privacy beschermen of de kinderen beschermen tégen dit soort figuren?

pure
02-12-2009, 14:01
privacy, boven alles.

totdat een van je kinderen slachtoffer wordt dan ga je anders piepen ...

biggz
02-12-2009, 14:25
privacy, boven alles.

Zou bijna gaan denken dat jij zelf zo iemand bent

Tony
02-12-2009, 15:33
Ik deel de mening van theFxr grotendeels

phranq
02-12-2009, 16:43
1) stel eens voor dat er fouten op die site staan, verkeerde foto of gegevens, dan nagel je dus een onschuldig persoon aan de schandpaal. De pedo's die op deze site staan zijn allemaal veroodeelde pedo's, die zijn dus niet onschuldig.

2)Uit het verleden is gebleken, dat dit soort sites een hele wijk tegen 1 persoon opzetten met alle gevolgen van dien, de personen in kwestie hebben hun straf uitgezeten. Dat ze hun straf uit hebben gezeten wil niet zeggen dat ze het nooit meer doen.

3)Mocht je toch nog agressie willen uiten, doe dat dan aan het adres van de mensen die dit soort figuren weer vrijlaten/gezond verklaren. Die mogen wat mij betreft ook aan de schandpaal worden genageld.

4)Misschien ook eens naar de kinderen kijken hoe goed/wantrouwend/naïef die zijn opgevoed? Sorry mensen, tis jullie eigen schuld dat jullie kind verkracht is????

5) Er zijn ook gevallen bekend waarvan ouders hun eigen kinderen misbruiken, dus het wilt niet altijd zeggen dat een kind veilig is bij hun/haar ouders. Wat is je punt?

GerritTonijn
02-12-2009, 16:53
je kan ook onschuldig EN veroordeeld zijn. (zo uitzonderlijk is dat niet, vooral in de US)

Joris
02-12-2009, 17:37
privacy, boven alles.

Exact, het zal je kind maar overkomen, enz enz... heel erg natuurlijk. Maar toch, Privacy boven alles

ashi76
03-12-2009, 23:13
Fuck privacy... het zal je maar gebeuren dat een van die zieke honden zich aan je kind vergrijpt.

Illest
03-12-2009, 23:52
privacy boven alles? begin te twijfelen aan jullie....serieus

YoMarK
04-12-2009, 00:14
Zou bijna gaan denken dat jij zelf zo iemand bent
Kijk, daar hebben we het al...

Grotendeels met thefxr eens trouwens.

Ik vind mensen openlijk aan de schandpaal nagelen echt niet kunnen.
Moet er dan ook maar een site komen met alle verkrachters erop? Of mensen die een verkeersdode hebben veroorzaakt?
Als iemand z'n straf heeft uitgezetten, dan is het klaar....hopelijk hebben ze ervan geleerd, en gebeurd het nooit meer.

Helaas weten we dat een aantal van deze pedo's wel in de herhaling vallen, die moeten ze dan maar opsluiten voor de rest van hun leven.

Nickuraba
04-12-2009, 00:18
Same here..volgensmij leven we niet meer aan de middeleeuwen! En die fotos die in een andere topic over pedofielen werden gepost; afkomstig uit het midden oosten. Daar waar dingen veel barbaarsers worden aangepakt. A

De aanname dat Fxr zelf ook zo iemand zou zijn is helemaal kort door de bocht. Privacy is een belangrijk recht, iets waar we juist mee om dienen te gaan. In onze samenleving hoort geen willekeur thuis, dat is iets voor het recht der sterksten...

wel zou de regelgeving beter aangepast moeten worden voor dit soort figuren, maar eigen rechter gaan spelen en andermans privacy schenden lijkt me niet de bedoeling

biggz
04-12-2009, 01:21
WTF is mis jullie??
Verkrachters hebben geen rechten!
Privacy? voor wat? Zodat ze (zoals altijd in NL) gewoon weer vrij komen om vervolgens als kleuterleraar aan het werk te gaan.
In het Midden-Oosten zijn ze inderdaad barbaars als het gaat om zulke dingen.
Maar is een kind vekrachten dan niet barbaars?

Mickey
04-12-2009, 09:21
Het probleem met dit soort sites is dat ze mensen idd ten onrechte kunnen stigmatiseren. Stel je voor dat je omwille van een akkefietje op dit forum plots op zon website word gezet bij wijze van "terug pakken".. Terwijl je compleet onschuldig bent. Stempel raak je nooit meer kwijt.

Vrijheid (privacy is daar een onderdeel van) is inderdaad het grootste goed. Een ieder die bereid is in te boeten op zijn vrijheid omwille van een vals gevoel van veiligheid verdiend geen van beiden.

PigDog
04-12-2009, 13:23
Het probleem met dit soort sites is dat ze mensen idd ten onrechte kunnen stigmatiseren. Stel je voor dat je omwille van een akkefietje op dit forum plots op zon website word gezet bij wijze van "terug pakken".. Terwijl je compleet onschuldig bent. Stempel raak je nooit meer kwijt.

Vrijheid (privacy is daar een onderdeel van) is inderdaad het grootste goed. Een ieder die bereid is in te boeten op zijn vrijheid omwille van een vals gevoel van veiligheid verdiend geen van beiden.

100% mee eens. Een door de overheid gecontroleerde site zou nog iets anders zijn, maar dit vertrouw ik voor geen meter. Je zou maar slachtoffer zijn van deze site.....
Van mij mogen pedo's naar de hel, maar niet door de boze wijk, maar door een gereguleerd orgaan, zoals de overheid...

Als iemand zich vergrijpt aan mijn kind, ga ik wel naar de bajes. Daar heb ik geen hulp van de buren voor nodig....

Biiyen
04-12-2009, 13:30
Als iemand zich vergrijpt aan mijn kind, ga ik wel naar de bajes. Daar heb ik geen hulp van de buren voor nodig....

Dit dus... Met de wijziging dat ik niet naar de bajes ga/wil. Geen lijk geen zaak.

YoMarK
04-12-2009, 13:51
Zodat ze (zoals altijd in NL) gewoon weer vrij komen om vervolgens als kleuterleraar aan het werk te gaan.
Dat is WEL een groot probleem! Deze mensen mogen wat mij betreft levenslang krijgen, zeker als ze voor de 2e keer de fout in gaan.

Een site opzetten met daarop foto's van verdachte mensen is echt NIET de manier. Zeker niet omdat je nergens kan controleren of wat erop staat wel waar is. Vaak zijn ze zelfs niet eens veroordeeld, alleen maar verdacht.
Biggz sorry, maar je bent echt te kort door de bocht.

Voor de duidelijkheid, als ik kinderen zou hebben, en zo'n klootzak zou ze aanraken, zou ik hem ook afmaken.

Joris
04-12-2009, 14:24
En dat is ook wel weer barbaars en eigen rechter spelen, moet je ook wel die jaren gaan zitten,he.


because he's worth it..

http://www.reactive.com/loreal/jan04/images/logo_loreal.gif

ik vind dat mickey het goed uitdrukt.

PigDog
04-12-2009, 20:01
Dit dus... Met de wijziging dat ik niet naar de bajes ga/wil. Geen lijk geen zaak.


En dat is ook wel weer barbaars en eigen rechter spelen, moet je ook wel die jaren gaan zitten,he.

Don't do the crime, if you can't do the time....

Biiyen
04-12-2009, 20:04
Don't do the crime, if you can't do the time....

It's only a crime if you get caught ;)

YoMarK
04-12-2009, 20:11
En dat is ook wel weer barbaars en eigen rechter spelen, moet je ook wel die jaren gaan zitten,he.
Klopt.

PigDog
04-12-2009, 20:18
It's only a crime if you get caught ;)

Als ik kiezen moet tussen 4 jaar zitten of de rest van je leven achtervolgd worden door Peter R de Vries, dan weet ik het wel.....

ashi76
04-12-2009, 22:20
Voor diegenen die van mening zijn dat hier onschuldigen aan de schandpaal genageld worden:
Bekijk de filmpjes even op de site.
Daarna hoor ik graag of jullie mening veranderd is.
Die gasten zijn namelijk ongeneeslijk ziek !

Biiyen
04-12-2009, 23:12
Weet je wat vet zou zijn, Pedo Wars, zoiets als Whale Wars. Een groep gasten in een busje dat het hele land doorkruist om Pedo's op de huid te zitten. Lekker filmen hoe ze die smeerlappen de hele dag zitten te klieren.