PDA

View Full Version : Remy Bonjasky in Japan interview and training



marcelt
02-12-2009, 16:03
http://www.youtube.com/watch?v=Wpk2YUW-l9o

mikeymcd
02-12-2009, 17:37
the odds are looking very good??? Denkt hij nou echt dat hij de favoriet is? Ik snap ook niet dat hij zo makkelijk praat over de 2e ronde tegen Sem en de finale tegen Badr. Denk dat Zimmerman een bittere tegenstander voor hem wordt.
Maar de odds zijn toch echt voor Badr,Sem en Ali. Remy komt miss op plek 4.

Nopain85
02-12-2009, 17:51
Ligt het aan mij of is zijn stoot techniek/power echt bagger ?

Hoop dat zimmerman hem goed kod .

KayOne
02-12-2009, 17:55
persoonlijk ben ik naast de partij van overeem-badr ook erg benieuwd tussen remy-semmy, tot nu toe is hij best kansloos geweest tegen sem maar hoop dat ie dit keer toch beter uitkomt en zelfs wint van hem

bryan
02-12-2009, 18:14
waar is hypo ? zit remy nog bij vos ?.. zag er trouwens niet echt bijzonder uit.. vindt ik altijd bijzonder bij remy.. hij lijkt niet hard te trappen of stoten.. zijn boks techniek lijkt nergens op.. hij sluit zijn ogen in een slagenwisseling maar hij flikt het altijd wel ! doe het hem maar na.. K-1 3 keer winnen!

HalfAmazing
02-12-2009, 18:35
Uiteraard zit Remy nog steeds bij Vos Gym, Hippo had het afgelopen zondag in Almere natuurlijk druk met o.a. Mootje Khamal & Warren Stevelmans tijdens Nederland vs Thailand...Ga ervanuit dat Hippo nu wel in Japan zit! Enne...Nopain, Ik hoop dat Remy die Errol is even goed aanpakt...! :smash:

mario the count
02-12-2009, 18:36
Op de pads hoeft het er niet bijzonder uit te zien, er zijn zoveel jongens die het super doen in de sportschool maar in de ring zijn ze opeens een stuk minder.Verder snap ik niet dat er commentaar gegeven wordt op het feit dat remy zelfvertrouwen toont in zijn intervieuw, je moet badr,allistair en zimmerman eens horen.De moeilijkste tegenstander voor remy is schilt, van badr en allistair kan hij winnen dat heeft hij al aangetoond.(nukomt het commentaar dat de jury allistair genaaid heeft en dat badr had gewonnen als hij zich aan de regels had gehouden).Ik zie zimmerman remy ook niet zomaar verslaan.

Octavius
02-12-2009, 18:39
Wees niet bang. Ivan is er nog steeds. Remy wordt ook door Eric Warmerdam van Seconds Out getraind. Verder komt Bonjasky niet voor Vos uit. Maar onder zijn eigen naam, Team Bonjasky.

ZakKa!
02-12-2009, 18:40
Ligt het aan mij of is zijn stoot techniek/power echt bagger ?

Hoop dat zimmerman hem goed kod .

Remy zijn boksen was nooit zo goed geweest.

Prince_Devil
02-12-2009, 19:09
Remy wint van zimmerman, en zie remy deze keer wel winnen van sem!

sjaakie'tje
02-12-2009, 19:21
Remy wint van zimmerman, en zie remy deze keer wel winnen van sem!

Die kans acht ik klein. Probleem is dat Sem zijn zwakke punt zijn boksverdediging is, maar Remy kan nu eenmaal niet goed boksen.

Veel zal afhangen van Le Banner. Als hij dezelfde partij draait zoals in 2008 tegen Sem ( waar hij enorm veel trappen op Sem zijn linker poot gaf ), dan zou Remy een kans maken om hem eruit te halen op zijn been.

Sem is lichamelijk een erg sterke en harde atleet. Ik geef Remy dan ook weinig kans, zeker niet asl hij begint te drukken.

Remy is overigens een goede ambassadeur voor de sport, welbespraakt en altijd sportief.

dosama
02-12-2009, 22:19
Helemaal mee eens, dat hij een goede vertegenwoordiging is voor de sport, altijd beleefd goed gekleed en commercieel weet hij precies wat hij wil kijk alleen al de uitnodigingen die hij krijgt voor de TV bijvoorbeeld.
Trouwens gaat hij vlak voor een wedstrijd nooit als een bezetene op de pats aan de gang.
dit zegt natuurlijk niets over de prestaties in de ring

MJOKKIE
02-12-2009, 23:13
Wellicht sneakt Remy onder de radar door. Alle aandacht naar Sem, badr en ALiistair. Zou hem toch maar in de gaten houden. Ben benieuwd of en dan met hoeveel schade hij langs Errol komt. En Remy is inmiddels zeer ervaren.

Tykill
03-12-2009, 10:00
Die kans acht ik klein. Probleem is dat Sem zijn zwakke punt zijn boksverdediging is, maar Remy kan nu eenmaal niet goed boksen.

Veel zal afhangen van Le Banner. Als hij dezelfde partij draait zoals in 2008 tegen Sem ( waar hij enorm veel trappen op Sem zijn linker poot gaf ), dan zou Remy een kans maken om hem eruit te halen op zijn been.

Sem is lichamelijk een erg sterke en harde reus. Ik geef Remy dan ook weinig kans, zeker niet asl hij begint te drukken.

Remy is overigens een goede ambassadeur voor de sport, welbespraakt en altijd sportief.

fixed!

EdwinC
03-12-2009, 10:22
Als Remy zijn dekking gesloten houdt zoals hij gewoonlijk doet, konden we welleens mee gaan maken dat Errol zich in de eerste 2 rondes leeg slaat en dat Remy voor de knock-out zorgt in ronde 3.

Lionheart
03-12-2009, 10:36
Remy pakt Errol in de 3e ronde, nadat hij gegassed is op TKO.

marcelt
03-12-2009, 17:44
Remy pakt Errol wel, geloof mij nou. Maar dan komt Schilt. Tegen Hari en Overeem heeft hij zeker kans om te winnen en hij heeft van beiden al gewonnen, maar langs Schilt komt hij niet. Aerts en Badr hebben Sem verslagen met veel stootkracht en offensief bokswerk. Dat zit niet in Remy. Hij kan goede tikken uitdelen, maar series maken ne ondertussen zelf krijgen zie ik hem niet doen tegen Sem.