PDA

View Full Version : In Japan, the miracles happen on New Year's eve (meer info over Dynamite en sengoku)



ZakKa!
03-12-2009, 14:24
In a surprise announcement last week, representatives from the mixed-martial arts organization Sengoku announced that it would participate in the FEG-produced Dynamite!! show on New Year's. (Note: Sengoku is directly translated as War Country, it refers to centuries ago when Japan was constantly at war) Though several details are still to be worked out, the event will feature a DREAM versus Sengoku mixed-martial arts battle. This is a chance for both organizations to prove which MMA fighters are the best.

Voor de rest klik op de volgende link:

http://www.k-1.co.jp/en/news/2009/1203_dynamite_01.html

ZakKa!
03-12-2009, 15:49
Sengoku vs Dream :D. Dit wordt echt de vetste dynamite ooit als je het mij vraagt. Lekker veel MMA en de laatste partij van Masato.

goro
03-12-2009, 15:55
Ik wist zowizo niet wat het verschil eigenlijk was... Ik dacht dat het beide onder de K1 organisatie viel... Niet dan?

dirk5
03-12-2009, 16:06
Ik wist zowizo niet wat het verschil eigenlijk was... Ik dacht dat het beide onder de K1 organisatie viel... Niet dan?

nee...

Dit is aleen helaas genoeg waarschijnlijk ook het laatste sengoku gala. De grootste sponsor van Sengoku is namelijk na onenigheid naar Dream vertrokken en daarom begint de kas leeg te raken.... Dit was de reden dat het eindejaars gala van Sengoku gecancelled dreigde te worden.

Daarop heeft Dream ze de helpende hand gegeven en is dit to stand gekomen.

Mooi verhaal van samenwerken dus, maar eigenlijk is het gewoon de doodsteek voor Sengoku....

weer een Japanse organisatie kapot :(

abdel1991
03-12-2009, 16:30
maar zijn er nu ook k1 gevechten op 31dec?? interessant was wel vorig jaar dat iedereen die na 6dec meedeet aan dynamite verloor, dus ik vrees dat er dit jaar weinig of tot zelfs geen enkele k1 heavyweight partijen zijn. en vorig jaar vocht Gegard Mousasi op k1 regels, doet die dat weer.. weet iemand dat misschien??

hiroya vecht o.a op dynamite ben benieuwd, want als we die jappaners moeten geloven dan zeggen we over 10 jaar geen K1 Max meer maar K1 Hiroya ofzo.....

dirk5
03-12-2009, 16:39
en vorig jaar vocht Gegard Mousasi op k1 regels, doet die dat weer.. weet iemand dat misschien??



Gelukkig niet, dat was eenmalig....