PDA

View Full Version : Gina pakt goud en is WERELDKAMPIOEN



bami112
03-12-2009, 14:16
Gina Hofman uit Maastricht pakt goud op het Wk <|Muay thai in bangkok

ze weet haar russichse tegenstander te verslaan wat een top prestatie is, dit laat maar eens zien wat deze meid in haar mars heeft met pas 15 jaar en al 25 partijen waarvan 22 winst vecht zij zich naar de nederlandse top van de dames toe.

Met deze titel en medaille op zak, is het misschien eens tijd voor een rematch tegen Sylvana pruymeboom van GG helmond.(sylvana won de eerste ontmoeting omdat gina strafpunten kreeg) wellicht voor de titel die sylvana op zak heeft of durft zij deze niet op het spel te zetten tegen Gina????! (mischa)

Groeten bami en bokstrainer spakenburg

Tony
03-12-2009, 14:26
idd, altijd goed om te horen!
Proficiat

Reza_Relex
03-12-2009, 14:38
:thup::thup::thup:
Heel hartelijk gefeliciteerd Gina, helemaal toppie.

felicitaties namens Team Relex Amersfoort!

Wheelie
03-12-2009, 14:47
Gefeliciteerd en nu een rematch tegen Sylvana :thup:

fjezzefur
03-12-2009, 14:58
Gina gefeliciteerd



Denk dat Sylvana deze partij graag aanneemt..
Sylvana laat niets van haar over met alle respect voor gina
Maar hoe vaak moet sylvana die titel verdedigen?
Iedereen wil die titel van haar hebben maar iedereen beurt slaag van der

Zet hem op zondag Syl

wes


Het lijkt mij nogal logisch dat zolang sylvana die titel heeft, dat ze die dan ook moet verdedigen...?

micha
03-12-2009, 15:08
Sylvana vecht zondag in Helmond. Ik zal het eens opgooien.

MB667
03-12-2009, 15:12
feli!

volgens mij stond ze ook laatst in de krant (de limbo-er:D)

jake phuk
03-12-2009, 15:57
Wat een topprestatie:D! En dat als 15 jarige..:thup:

lopez86
03-12-2009, 16:58
15 jaar en GOUD pakken op het zwaarste MT toernooi ter wereld :eek:
Wat een topprestatie en een primeur ook.
Een partij tegen Sylvana Pruymboom voor een rits titels lijkt me eminent.

marcelt
03-12-2009, 17:45
Super. En zij heeft de titelkans zeker verdiend.

the boxer
03-12-2009, 17:51
Gina gefeliciteerd



Denk dat Sylvana deze partij graag aanneemt..
Sylvana laat niets van haar over met alle respect voor gina
Maar hoe vaak moet sylvana die titel verdedigen?
Iedereen wil die titel van haar hebben maar iedereen beurt slaag van der

Zet hem op zondag Syl

wes

hmmmm laat niks van haar over.......
ik zou daar maar niet zo zeker van zijn, je zou je wel eens kunnen vergissen.

TheHagueBoxer
03-12-2009, 17:51
15 jaar en GOUD pakken op het zwaarste MT toernooi ter wereld :eek:
Wat een topprestatie en een primeur ook.


idd respect!

The Bulldog
03-12-2009, 18:57
van harte voor de nieuwe champ.....

is zekers niet niks.....

brittje-x
03-12-2009, 19:55
Op site staat dat gina 63.5 weegt... klopt dat
want dan kan ze niet tegen sylvana denk ik ...
Zou anders inderdaad moeten komen die partij!!

Gefeliciteerd meid !

Sendur
03-12-2009, 21:25
Gratz!

Jeru
03-12-2009, 21:31
Een Hofman... tsja dan kan het al niet meer misgaan :D

Gefeliciteerd!!

ijsblok
03-12-2009, 22:30
gefeliciteerd!!

vergeef me mijn onwetendheid, maar in welke klasse is deze dame kampioen geworden? Bij de senioren of junioren?

the boxer
03-12-2009, 23:03
gefeliciteerd!!

vergeef me mijn onwetendheid, maar in welke klasse is deze dame kampioen geworden? Bij de senioren of junioren?

junioren

the boxer
03-12-2009, 23:05
Op site staat dat gina 63.5 weegt... klopt dat
want dan kan ze niet tegen sylvana denk ik ...
Zou anders inderdaad moeten komen die partij!!

Gefeliciteerd meid !

Yep Gina schommelt rond dat gewicht. Het wordt inderdaad moeilijk voor die partij te regelen. Volgende week knokt ze ook in Keulen tegen een meid van 18.
Ze is echt een talentje, een plezier om mee te werken! :thup:

BiCkOnE
03-12-2009, 23:19
Een Hofman... tsja dan kan het al niet meer misgaan :D

Gefeliciteerd!!


idd :thup:

Het gevecht tegen Sylvana moet er zeker komen, en mocht ze nu niet winnen dan heeft ze nog tijd genoeg om het weer te proberen.
Hoe dan ook toch weer een topprestatie voor deze 15 jarige vechter!

Gefeliciteerd!!! :biggrinparty:

EdwinC
04-12-2009, 07:41
Congrats!!!!

Top prestatie dit.

Mickey
04-12-2009, 09:02
Super gedaan! Van harte!

Jones
04-12-2009, 14:46
Dit gevecht zal voorlopig niet komen,
Gina is veel zwaarder dan Sylvana.

Wheelie
04-12-2009, 14:48
Lijkt me een mooie partij hoor maar Sylvana is een klasse apart, zij is de Germaine van de jeugdklasse ;)

bami112
04-12-2009, 15:13
sylvana laat niks van gina over????? waar basseer je dat op kerel??
ik denk eerder anders om, ik heb met gina in thailand getraind bij Sitsongpeenong gym weet je wat voor power Gina heeft, daar word je bang van!! de big boss van sitsongpeenong was zwaar onder de indruk van gina en mijn thaise trainer ook!!

ik weet zeker dat gina niks van sylvana over gaat laten en idd gina is zwaarder dan sylvana nu maar daar kan wat aan gedaan worden!!

ze gaan beiden toegeven, gina gaat naar beneden met der gewicht en sylvana wat vaker naar de mac donalds!!!

gina WERELDKAMPIOEN en sylvana nederlands, europees????? lijkt me niks meer dan fair dat gina de kans krijgt en sylvana gaat de partij gewoon aan nemen of is ze bang om de titel kwijt te raken in de 2e ronde???!!?!?!?

snip83
04-12-2009, 22:47
sylvana laat niks van gina over????? waar basseer je dat op kerel??
ik denk eerder anders om, ik heb met gina in thailand getraind bij Sitsongpeenong gym weet je wat voor power Gina heeft, daar word je bang van!! de big boss van sitsongpeenong was zwaar onder de indruk van gina en mijn thaise trainer ook!!

ik weet zeker dat gina niks van sylvana over gaat laten en idd gina is zwaarder dan sylvana nu maar daar kan wat aan gedaan worden!!

ze gaan beiden toegeven, gina gaat naar beneden met der gewicht en sylvana wat vaker naar de mac donalds!!!

gina WERELDKAMPIOEN en sylvana nederlands, europees????? lijkt me niks meer dan fair dat gina de kans krijgt en sylvana gaat de partij gewoon aan nemen of is ze bang om de titel kwijt te raken in de 2e ronde???!!?!?!?



ik heb net even sylvana gesproken en die zegt dat zo nog nooit tegen dat meisje gevochten heeft

Waarom zou sylvana naar de mac donalds toe?
is klink klare onzin ze roeleerd op dit gewicht waarom zou ze dan aan gaan komen?

als je jezelf nog serieus wil laten nemen moet je eens met serieuze posts komen kerel

snip83
04-12-2009, 22:52
sylvana heeft me net verteld dat gina tegen haar zus marouschka en nicht bettalina heeft gevochten en allebei die partijen heeft gina verloren

dus die wereldtitel wat zegt die nog als je in nl verliest van meisjes zonder titel

Lee Hottie # 1 fan
05-12-2009, 02:14
hoi

STERKE JERKE
05-12-2009, 03:49
Gefeliciteerd Gina. Ik ken je niet maar het zij jou gegund!
Sylvana, jou wens ik vast veel succes met jouw partij om de wereldtitel a.s. zondag in Helmond! Ik duim voor jou!

bami112
05-12-2009, 09:26
sylvana heeft me net verteld dat gina tegen haar zus marouschka en nicht bettalina heeft gevochten en allebei die partijen heeft gina verloren

dus die wereldtitel wat zegt die nog als je in nl verliest van meisjes zonder titel

wat kom je nou praten kerel, het kan mij niks schelen of jij of wie dan ook mijn post serieus neemt of niet, het feit is dat gina mij zelf verteld heeft dat ze van sylvana verloren heeft op punten omdat ze straf punten kreeg dus kom zelf maar niet met lompe post kerel

en idd het kan zijn dat gina van deze meisjes verloren heeft, ze heeft idd 3 verloren partijen van de 27 ofzo dus praat zelf geen poep man, sylvana gaat der titel gewoon kwijt raken aan gina als ze deze op het spel durft te zetten!!!

nee en voor een WERELD TITEL vechten tegen een ander NL meisje nee dat is wel een titel man ga je huiswerk doen, gina is wereld kampioen bij de IFMA geworden dat is het grootste MUAY THAI tournooi ter wereld man!!!

volgens mij is Gina hier de echte kampioen dus praat geen onzin gast

en jij hebt zeker nog nooit verloren??? nee let me guess je hebt nog nooit een partij gedaan behalve in euro disney toen je een pilsje te veel op had

Wheelie
05-12-2009, 09:42
Kom op jongens heb respect voor beide talenten.

trainer Bv S'burg
05-12-2009, 09:55
wat kom je nou praten kerel, het kan mij niks schelen of jij of wie dan ook mijn post serieus neemt of niet, het feit is dat gina mij zelf verteld heeft dat ze van sylvana verloren heeft op punten omdat ze straf punten kreeg dus kom zelf maar niet met lompe post kerel

en idd het kan zijn dat gina van deze meisjes verloren heeft, ze heeft idd 3 verloren partijen van de 27 ofzo dus praat zelf geen poep man, sylvana gaat der titel gewoon kwijt raken aan gina als ze deze op het spel durft te zetten!!!

nee en voor een WERELD TITEL vechten tegen een ander NL meisje nee dat is wel een titel man ga je huiswerk doen, gina is wereld kampioen bij de IFMA geworden dat is het grootste MUAY THAI tournooi ter wereld man!!!

volgens mij is Gina hier de echte kampioen dus praat geen onzin gast

en jij hebt zeker nog nooit verloren??? nee let me guess je hebt nog nooit een partij gedaan behalve in euro disney toen je een pilsje te veel op had


je bedoeld mickey mouse competitie:D zo'n pannekoek die de gehele vakantie in zijn mma broek loopt met een t-shirt van een bekende gym :fp: yeh right!!!!!!!!!!!!!!!!!!

the boxer
05-12-2009, 10:01
je bedoeld mickey mouse competitie:D zo'n pannekoek die de gehele vakantie in zijn mma broek loopt met een t-shirt van een bekende gym :fp: yeh right!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hey dat ben ik!!! ;)

the boxer
05-12-2009, 10:01
Kom op jongens heb respect voor beide talenten.

x2

trainer Bv S'burg
05-12-2009, 10:03
hey dat ben ik!!! ;)

van jou kan ik het hebben :whistling:, Is het wel een mooie mma short :D

the boxer
05-12-2009, 10:07
van jou kan ik het hebben :whistling:, Is het wel een mooie mma short :D

thx!! :thup:

bami112
05-12-2009, 10:24
haha, tog wel die ene leger print short met venom erop?en een fedor shirtje erop dat kleed het helemaal af :)

the boxer
05-12-2009, 11:00
haha, tog wel die ene leger print short met venom erop?en een fedor shirtje erop dat kleed het helemaal af :)

shortje klopt, maar meestal een t-shirtje van Wanderlei! ;)

trainer Bv S'burg
05-12-2009, 11:19
pis ik ff naast de pot met mijn all-right kickboks broek van parachute stof en me t-shirt van nicolai valuev

mdemirci
05-12-2009, 14:48
Gina Hofman wint de wereldtitel dame's tot 62 kg in Bangkok Thailand ze heeft geweldige prestatie neergelegd in Bangkok tegen Rusische vecht'ser Gina heeft haar 2 keer 8 tellen gegeven, deze partij was full muay thai dus met elleboog, en knie naar de hoofd in juni won ze de Nederlandse kampioen dames tot 63 kg in Amsterdam ze vocht de 3 keer in een dag en ze won daar de NK, en nu de WK gold, ze heeft hard voor getraind en helemaal verdiend wij zijn trost op haar en als trainer hebben we haar dromen waar gemaakt ,en nu nog verder gaan prima gedaan Gina Maastricht wacht op je ze zijn allemaal ongeduldig om je te feliciteren.. Groeten Je Trainer Mustafa Demirci,, www.demirci.nl (http://www.demirci.nl):) :)

Beste bezoekers en vrienden bedankt voor jullie felititatie's:thup::thup:
natuurlijk hopen we dat we in Maastricht en in Nederland meer kampioen krijgen ..Als trainer wil ik ook Patrick Hofman de vader van Gina bedanken hij stond altijd klaar voor Gina en veel steun gegeven ,we hebben er allemaal hard aan gewerkt om de titel te binnen te halen en wil ook Stijn bedanken.. Binnenkort meer infotmatie bezoek regelmatig onze website www.demirci.nl (http://www.demirci.nl)

snip83
05-12-2009, 16:25
wat kom je nou praten kerel, het kan mij niks schelen of jij of wie dan ook mijn post serieus neemt of niet, het feit is dat gina mij zelf verteld heeft dat ze van sylvana verloren heeft op punten omdat ze straf punten kreeg dus kom zelf maar niet met lompe post kerel

en idd het kan zijn dat gina van deze meisjes verloren heeft, ze heeft idd 3 verloren partijen van de 27 ofzo dus praat zelf geen poep man, sylvana gaat der titel gewoon kwijt raken aan gina als ze deze op het spel durft te zetten!!!

nee en voor een WERELD TITEL vechten tegen een ander NL meisje nee dat is wel een titel man ga je huiswerk doen, gina is wereld kampioen bij de IFMA geworden dat is het grootste MUAY THAI tournooi ter wereld man!!!

volgens mij is Gina hier de echte kampioen dus praat geen onzin gast

en jij hebt zeker nog nooit verloren??? nee let me guess je hebt nog nooit een partij gedaan behalve in euro disney toen je een pilsje te veel op had

Heeft ze je dat zelf verteld????
Bak een taart en vier het KWAST
zal ze zelf wel een pilsje teveel op hebben gehad

maargoed kan je oerdomme posts ook niet kwalijk nemen
Je komt uit bunschoten spakenburg haha

hebben ze daar trouwens al internet joh?

ben je nog gefrustreerd dat tamaras van jou `BAMI` een loempia heeft gemaakt

wil je een eurie kereltje kan je een lollie kopen en ergens anders gaan spelen

snip83
05-12-2009, 16:26
je bedoeld mickey mouse competitie:D zo'n pannekoek die de gehele vakantie in zijn mma broek loopt met een t-shirt van een bekende gym :fp: yeh right!!!!!!!!!!!!!!!!!!

heb je hem ook weer drol 3

ga jij ff ergens haring happen joh lambal

bami112
05-12-2009, 17:21
Heeft ze je dat zelf verteld????
Bak een taart en vier het KWAST
zal ze zelf wel een pilsje teveel op hebben gehad

maargoed kan je oerdomme posts ook niet kwalijk nemen
Je komt uit bunschoten spakenburg haha

hebben ze daar trouwens al internet joh?

ben je nog gefrustreerd dat tamaras van jou `BAMI` een loempia heeft gemaakt

wil je een eurie kereltje kan je een lollie kopen en ergens anders gaan spelen


ben jij hier ff de domme kwast lelijke aap kom maar niet dom praten stomme anaal ridder ik woon niet eens in bunschoten spakenburg man lelijkerd hahha en fok tamaras scheelt mij niks, scheelt mij niks dat hij van mij gewonnne heeft stomme ezel wat denk je dat hij de enige is die van mij gewonnen heeft hahahaha stumpert

zreg eens hoeveel partijen heb jij gedraaid dan aardappel

snip83
05-12-2009, 17:37
ben jij hier ff de domme kwast lelijke aap kom maar niet dom praten stomme anaal ridder ik woon niet eens in bunschoten spakenburg man lelijkerd hahha en fok tamaras scheelt mij niks, scheelt mij niks dat hij van mij gewonnne heeft stomme ezel wat denk je dat hij de enige is die van mij gewonnen heeft hahahaha stumpert

zreg eens hoeveel partijen heb jij gedraaid dan aardappel

ja ik ben de domme kwast laten we hat daar over gaan hebben haha
zit je iets dwars?
anaalridder? ben je misbruikt vroeger?
je mag ook een PM sturen als je ergens over wilt praten jochie

Gina heeft jou verteld dat ze heeft verloren van sylvana?
haha heeft kimbo slice je zeker ook verteld dat hij heeft gewonnen van badr hari...

drugs are bad bami

trainer Bv S'burg
05-12-2009, 17:45
heb je hem ook weer drol 3

ga jij ff ergens haring happen joh lambal

er is nu geen nieuwe haring, dus er valt weinig te happen, maar wat heb je nu aan partijen gedraaid? of heb je alleen in de ring gestaan om hem te stofzuigen :whistling:

snip83
05-12-2009, 17:49
er is nu geen nieuwe haring, dus er valt weinig te happen, maar wat heb je nu aan partijen gedraaid? of heb je alleen in de ring gestaan om hem te stofzuigen :whistling:

Ik heb er aantal weken terug een keer in gestaan om wat bami van het canvas af te zuigen

trainer Bv S'burg
05-12-2009, 18:17
Ik heb er aantal weken terug een keer in gestaan om wat bami van het canvas af te zuigen

dan weet ik genoeg, hou jij het maar bij je praatjes op mixfight, daar verdien je meer 1ste prijzen mee, dan dat je als een echte vechter in de ring staat :thup: je bent vast al een flinke knul.

snip83
05-12-2009, 18:20
dan weet ik genoeg, hou jij het maar bij je praatjes op mixfight, daar verdien je meer 1ste prijzen mee, dan dat je als een echte vechter in de ring staat :thup: je bent vast al een flinke knul.

Ik zal je antwoord op je vragen geven ik heb 3 keer in de ring gestaan

Nou goed groot kind?

maar daar ging deze discussie niet over

de discussie ging over dat iemand beweerd dat er een partij is geweest die er helemaal nooit is geweest

trainer Bv S'burg
05-12-2009, 18:23
Ik zal je antwoord op je vragen geven ik heb 3 keer in de ring gestaan

Nou goed groot kind?

maar daar ging deze discussie niet over

de discussie ging over dat iemand beweerd dat er een partij is geweest die er helemaal nooit is geweest

wouwwwwwwwwwwwwwwwwwww ervaren vechter?
nou goed KLEIN kind:D

weinig ervaring met vechten, maar wel veel praatjes, hoop dat je in de ring wat meer respect op kan brengen, anders kom je niet echt ver.

grt dave

snip83
05-12-2009, 20:06
wouwwwwwwwwwwwwwwwwwww ervaren vechter?
nou goed KLEIN kind:D

weinig ervaring met vechten, maar wel veel praatjes, hoop dat je in de ring wat meer respect op kan brengen, anders kom je niet echt ver.

grt dave

over ervaring of hoeveel partijen daar hadden we het niet over snuggere palingboer

bami112
05-12-2009, 20:47
over ervaring of hoeveel partijen daar hadden we het niet over snuggere palingboer

ja ja groenteboer met je 3 partijen wat ben jij een flinke kerel zeg.. als jij mij van het canvas hebt gezogen mag je dat nog wel een keer doen dat je me zelf neer haalt en dan mag je me er van af zuigen ouwe bloemkool

what about kimbo slice, daar heb je zeker ook mee in de octagon mee gestaan om hem van het canvas te zuigen.. vind je lekker he zon kinderarmpje achter in je strotje kan je lekker gaggen vuile natnek

en ter info voor jou, ik ben vroeger nooit misbruikt gelukkig in tegenstelling tot jou waarschijnlijk en idd drugs are bad dus blijf er maar af met je scary movie handjes anders word je straks nog laped in jail dat weeet je vast wel wat dat is tough guy

en nu wel aardig doen he anders slaat sinterklaas je straks nog over klein kind of heb je die goed heilig man ook ergens mee geholpen ouwe pislik

the boxer
05-12-2009, 22:28
Jongens asjeblieft, dit topic gaat wel over Gina! Zij is kampioen geworden!!
Fijn als zij morgen terugkomt en mag dit allemaal lezen.

mdemirci
06-12-2009, 00:03
Hallo Heren hier met Mustafa Demirci Trainer van Gina Hofman het is heel leuk dat jullie Gina en ons feliciteren,we mogen zeker trost op haar zijn Gina heeft heel hard getraind om dit te bereiken,en haar dromen waar gemaakt en is heel mooi gevoel, ik hoop dat er meer kampioenen komen in Nederland daar zijn we ook trots op de beste mag winnen,
en over Gina en Sylvana ,
Gina heeft tegen Moaruska gevochten bij siam gym en niet tegen sylvana, toen was er thuis gala Gina had toen niet zoo veel partijen gedraaid maar de partij was eigenlijk niet voor mouruska de jury heeft de partij naar thuis ploeg gegeven daar waren niet mee eens en ook niet te publiek maar ja dat gebeurd heel vaak..we hebben revance gevraagd maar is altijd wat tussen gekomen van hun kant, en nu is mauroska veel lichter geworden ik denk 54- 56 kg en Gina is nu 62 kg, en dat is Jammer nu kan dat niet en Gina kan niet naar 56 kg gaan dat is niet mogelijk ,maar wie weet misschien in toekomst we wensen toch iedereen te beste ,maar ja we moeten hier over niet discuseren en ruzie over maken we blijven gewoon sportief ..dat is ook de tak van dit sport ik wil iedereen bedanken..Gina komt zondag terug en zullen meer over horen ik zal julie op hoogte houden bezoek regelmatig onze website ..

snip83
06-12-2009, 00:49
Hallo Heren hier met Mustafa Demirci Trainer van Gina Hofman het is heel leuk dat jullie Gina en ons feliciteren,we mogen zeker trost op haar zijn Gina heeft heel hard getraind om dit te bereiken,en haar dromen waar gemaakt en is heel mooi gevoel, ik hoop dat er meer kampioenen komen in Nederland daar zijn we ook trots op de beste mag winnen,
en over Gina en Sylvana ,
Gina heeft tegen Moaruska gevochten bij siam gym en niet tegen sylvana, toen was er thuis gala Gina had toen niet zoo veel partijen gedraaid maar de partij was eigenlijk niet voor mouruska de jury heeft de partij naar thuis ploeg gegeven daar waren niet mee eens en ook niet te publiek maar ja dat gebeurd heel vaak..we hebben revance gevraagd maar is altijd wat tussen gekomen van hun kant, en nu is mauroska veel lichter geworden ik denk 54- 56 kg en Gina is nu 62 kg, en dat is Jammer nu kan dat niet en Gina kan niet naar 56 kg gaan dat is niet mogelijk ,maar wie weet misschien in toekomst we wensen toch iedereen te beste ,maar ja we moeten hier over niet discuseren en ruzie over maken we blijven gewoon sportief ..dat is ook de tak van dit sport ik wil iedereen bedanken..Gina komt zondag terug en zullen meer over horen ik zal julie op hoogte houden bezoek regelmatig onze website ..


Hele goede reactie van jou RESPECT

Maar die bamibal begint over een partij die helemaal niet is geweest

Gina respect voor jouw prestatie

Osu

snip83
06-12-2009, 00:53
ja ja groenteboer met je 3 partijen wat ben jij een flinke kerel zeg.. als jij mij van het canvas hebt gezogen mag je dat nog wel een keer doen dat je me zelf neer haalt en dan mag je me er van af zuigen ouwe bloemkool

what about kimbo slice, daar heb je zeker ook mee in de octagon mee gestaan om hem van het canvas te zuigen.. vind je lekker he zon kinderarmpje achter in je strotje kan je lekker gaggen vuile natnek

en ter info voor jou, ik ben vroeger nooit misbruikt gelukkig in tegenstelling tot jou waarschijnlijk en idd drugs are bad dus blijf er maar af met je scary movie handjes anders word je straks nog laped in jail dat weeet je vast wel wat dat is tough guy

en nu wel aardig doen he anders slaat sinterklaas je straks nog over klein kind of heb je die goed heilig man ook ergens mee geholpen ouwe pislik


Als jij nou eens net zo stoer vecht als dat je schrijft zal je minder verliespartijen hebben gehad pisvlek

Kinderarmpje??? hahah jij bent echt lachwekkend loempiavouwer
Ouwe geadopteerde kamelenzuiger

Je moet niet zoveel praten kerel, mooie kneus
en als je wat wil, doe je ff een IP check en kom je gewoon even bij mij thuis praten, dan praten we even netjes alles uit.
Of stuur even een Pm dan zal ik je me adres geven, je ben altijd welkom hier op het woonwagenkamp, zelfs een bami is welkom

haha lachwekkend figuurtje

en even over dat jail verhaal ik heb er al wat jaren opzitten, jij houd het nog geen dag uit mietje
na 1 verhoor sla je al door en verraad je je vrienden

trainer Bv S'burg
06-12-2009, 09:45
snip83, gevaarlijk knulletje. succes met je 4de N-klasse partijtje. Waar je vandaan komt maakt niet uit, we ademen allemaal de zelfde lucht.

grt dave (ben helaas geen palingboer, maar gediplomeerde bokstrainer van de NBB, hoop dat je ook een diploma mag behalen, zodat je een baan vindt, zodat je normaal kunt leren praten)

Gina succes, met je partij in duitsland (geef de foto's wel aan oktay, die knokt ook in duitsland) en je huldiging, ook voor de trainer en natuurlijk je vader (we hebben wat gelachen in Bangkok)

grt Dave

snip83
06-12-2009, 09:51
snip83, gevaarlijk knulletje. succes met je 4de N-klasse partijtje. Waar je vandaan komt maakt niet uit, we ademen allemaal de zelfde lucht.

grt dave (ben helaas geen palingboer, maar gediplomeerde bokstrainer van de NBB, hoop dat je ook een diploma mag behalen, zodat je een baan vindt, zodat je normaal kunt leren praten)

Gina succes, met je partij in duitsland (geef de foto's wel aan oktay, die knokt ook in duitsland) en je huldiging, ook voor de trainer en natuurlijk je vader (we hebben wat gelachen in Bangkok)

grt Dave


Dank je wel,


Sorry heb me af en toe misschien iets te veel laten gaan miss kan een mod de reacties verwijderen van mij en bami die niet over gina gaan want is voor haar ook niet leuk als ze dit leest in een thread voor haar

bami112
06-12-2009, 11:40
Als jij nou eens net zo stoer vecht als dat je schrijft zal je minder verliespartijen hebben gehad pisvlek

Kinderarmpje??? hahah jij bent echt lachwekkend loempiavouwer
Ouwe geadopteerde kamelenzuiger

Je moet niet zoveel praten kerel, mooie kneus
en als je wat wil, doe je ff een IP check en kom je gewoon even bij mij thuis praten, dan praten we even netjes alles uit.
Of stuur even een Pm dan zal ik je me adres geven, je ben altijd welkom hier op het woonwagenkamp, zelfs een bami is welkom

haha lachwekkend figuurtje

en even over dat jail verhaal ik heb er al wat jaren opzitten, jij houd het nog geen dag uit mietje
na 1 verhoor sla je al door en verraad je je vrienden



ga dan lekker wiet kweken op je kampje kerel wat wil je nou zeggen dat je van het ''kamp'' komt stoere bink denk je dat ik daar bang voor ben ofzo je mag mijn adres ook wel ff hebben hoor jan de man en stoer hoor dat je hebt gezeten dan hoor je der wel bij maatje.. weet je wat als je niet zon onprofessionele kwekerij had opgezet was je waarschijnlijk niet tegen de lamp gelopen of let me guess je hebt gezeten omdat je iemand in elkaar gebeukt hebt met 10 kampers tegelijk

bami112
06-12-2009, 11:41
en btw win of verlies ik sta er wel maat onder tussen ben ik door gedrongen tot de A KLASSE en train ik 2 x in de week en heb een nl titeltje op zak van warner brothers movie world dus zo slecht ben ik nou ook weer niet