PDA

View Full Version : Vuurwerk op de persconferentie



micha
04-12-2009, 07:54
Krijg net een telefoontje uit Japan. De persconferentie moet iets speciaals zijn geweest.

wie heeft de beelden?

Mickey
04-12-2009, 08:58
Vuurwerk als in: 12:00-nieuwjaar vuurwerk of vuurwerk als in: Alistair-is-door-alle-journalisten-met-zn-hamer-geploegd vuurwerk?

Jer0en
04-12-2009, 09:02
Dit had ik dus ook al gehoord! Ben benieuwd! :-D

Marco
04-12-2009, 10:09
heeft badr weer lopen matten ?;)













(is een grapje)

EdwinC
04-12-2009, 10:11
Wellicht het K1 channel van youtube in de gaten houden.

Collina
04-12-2009, 10:18
Krijg net een telefoontje uit Japan. De persconferentie moet iets speciaals zijn geweest.

wie heeft de beelden?

@Micha,

Alistair belde mij net (1minuut geleden) vanuit Japan, ik open zometeen een topic.. :) grappig nieuws idd.

Gr. Collina

ondiep
04-12-2009, 10:33
ben benieuwd..:ehhh:

ReZp
04-12-2009, 10:36
Ik ga morgen ochtend 9 liter koffie zetten en 4 pakken koek!

pavani
04-12-2009, 10:37
Ik ga morgen ochtend 9 liter koffie zetten en 4 pakken koek!

Ik denk dat ik je ga teleurstellen, maar het is via de SBS stream niet te volgen, zie ander topic.

dirk5
04-12-2009, 10:43
Ik denk dat ik je ga teleurstellen, maar het is via de SBS stream niet te volgen, zie ander topic.

Je doet net of dit de enige manier is om het te kijken...

pavani
04-12-2009, 10:47
Je doet net of dit de enige manier is om het te kijken...

Ik ga er idd vanuit dat het live alleen via SBS gekeken kan worden, maar uit jouw woorden maak ik op dat het ook via een andere weg kan.

Je zult begrijpen dat ik graag hoor via welkesite?

alvast bedankt en heel veel plezier morgen met de finale

Lionheart
04-12-2009, 10:54
@ Collina!!

Waar blijft het nieuws, ben benieuwd!!!!;)

dirk5
04-12-2009, 10:55
@ pavani

zoek morgenvroeg op justin.tv maar eens, zal vast iets bij staan. Anders hier op forum kijken, komen genoeg links voorbij morgen.

Ik kijk het zelf via een donor stream maar daar kan jij niet op.

Lionheart
04-12-2009, 10:57
@Dirk,

Hoe werkt een donorstream?

Klein bedrag doneren en kijken maar?

Marquis
04-12-2009, 11:03
zimmerman die naar bonjasky kijkt en lebanner die waarschijnlijk uitgevallen is



Peter Aerts vs Sem Schilt ??

snip83
04-12-2009, 11:03
la banner is uitgevallen denk ik

dirk5
04-12-2009, 11:03
5 dollar per half jaar ongeveer (ik geef altijd wat meer voor de goede service). Altijd elk event live en zonder problemen.

simtekf1
04-12-2009, 11:04
Oooh make my day laat Aerts Le Banner vervangen. :D

EdwinC
04-12-2009, 11:06
x2

Dat zou toch wel een bak. Aerts op miraculeuze wijze toch weer bij de final 8.

SnerkeL
04-12-2009, 11:09
x2

Dat zou toch wel een bak. Aerts op miraculeuze wijze toch weer bij de final 8.

Yes indeed! But me likes that!! A LOT!!!

Collina
04-12-2009, 11:11
Alistair belde mij net (5 miniuten gelden) vanuit Japan...

"Het was een pittige persconferentie". Telkens komt men met de veronderstelling, MMA vs. K-1, (kortom: Alistair tegen de rest).

Ook kwam men met vragen, waarom MMA harder is dan K-1.. waarop Alistair zei: "Bij deze daag ik hier iedere K-1 vechter uit om met mij MMA te vechten, ik beloof dat ik met iedereen binnen 2 á 3 minuten klaar ben",

Waarop een discussie voortkwam...

Remy heeft iedereen opgeroepen om alsjeblieft Alistair te stoppen en gevraagd aan de K-1 of ze het gooien willen verbieden van Alistair. (belachenlijk natuurlijk)

Hij vertelde nog meer, maar de verbinden werd slecht en viel uit. Probeerde hem terug te bellen, maar kreeg een Japans riedeltje...

Er is meer gebeurd, maar omdat ik het niet goed heb verstaan wacht ik nog even met het nieuws....

Collina
ps: Vind het wel apart van Remy om deze vraag te stellen aan de K-1.

mario the count
04-12-2009, 11:13
Oooh make my day laat Aerts Le Banner vervangen. :D
Als dat gebeurt maakt bonjasky een goede kans om de K1 te winnen.Aerts kan van schilt winnen, dat heeft hij eerder laten zien.Bonjasky maakt weinig kans tegen schilt maar tegen aerts maakt hij een goede kans.Tegen zimmerman badr en allistair maakt hij ook een goede kans.

SnerkeL
04-12-2009, 11:13
Thanks Collina! Iedereen is nogal nieuwsgierig!

mario the count
04-12-2009, 11:14
Alistair belde mij net (5 miniuten gelden) vanuit Japan...

"Het was een pittige persconferentie". Telkens komt men met de veronderstelling, MMA vs. K-1, (kortom: Alistair tegen de rest).

Ook kwam men met vragen, waarom MMA harder is dan K-1.. waarop Alistair zei: "Bij deze daag ik hier iedere K-1 vechter uit om met mij MMA te vechten, ik beloof dat ik met iedereen binnen 2 á 3 minuten klaar ben",

Waarop een discussie voortkwam...

Remy heeft iedereen opgeroepen om alsjeblieft Alistair te stoppen en gevraagd aan de K-1 of ze het gooien willen verbieden van Alistair. (belachenlijk natuurlijk)

Hij vertelde nog meer, maar de verbinden werd slecht en viel uit. Probeerde hem terug te bellen, maar kreeg een Japans riedeltje...

Er is meer gebeurd, maar omdat ik het niet goed heb verstaan wacht ik nog even met het nieuws....

Collina
ps: Vind het wel apart van Remy om deze vraag te stellen aan de K-1.Ik was in de veronderstelling dat werpen zoiezo niet is toegestaan in de K1.

simtekf1
04-12-2009, 11:17
Me2, dat gooien heeft ook niks met K-1 te maken, het clinchen mag ook niet dus verbied dat irritante werpen dan oo.

snip83
04-12-2009, 11:19
Me2, dat gooien heeft ook niks met K-1 te maken, het clinchen mag ook niet dus verbied dat irritante werpen dan oo.

Je hebt hier wel een punt ja...
Zo heb ik er eigenlijk niet eerder over gedacht.
Clinchen mag niet maar iemand op de grond gooien wel:fp:
Gaat idd nergens over

dirk5
04-12-2009, 11:22
Clichen mag niet meer door Sem, dus dat gooien niet meer mag door Ali is natuurlijk een logisch gevolg, niks raars aan.

Marquis
04-12-2009, 11:26
Remy heeft iedereen opgeroepen om alsjeblieft Alistair te stoppen en gevraagd aan de K-1 of ze het gooien willen verbieden van Alistair. (belachenlijk natuurlijk)



Waarom belachlijk ?

anoniem gg
04-12-2009, 11:37
Mensen vergeten dat de K-1 helemaal niet zit te wachten op clinchen, ze willen het niet, daarom is iemand uit balance brengen die wil clinchen gewoon toegestaan.
Ze willen helemaal geen clinchen.
En als je niet gegooid wil worden moet je gewoon zorgen dat je niet in de clinch komt!!!!

Ik heb dit ook op de rule meeting vermeld en toen was de discussie gesloten, kreeg zelfs een complimentje van K-1 baas Isshi!

Fasada
04-12-2009, 11:37
Ja, de docu van Slamm waarin Thom, Ramon en Ivan spreken,geven al aan de K-1 lang niet meer gezien kan worden als muay thai/kickboksen...

Alle elementen die de sport op het 'echt' vechten laat lijken halen ze eruit.. Ellebogen verboden, wat ik enigszins kan begrijpen door de vele cuts die je krijgt maar dat clinchen verboden werd vond ik al uiterst vreemd...Als men nu ook werpen gaat verbieden dan lijkt de K-1 al helemaal niet op kickboksen zoals wij het kennen...

Kan op zich wel begrijpen dat werpen geen punt is op de scorecards, daar kan ik mezelf wel in vinden maar dat het gewoon niet mag vind ik zelf wel jammer. Het is toch een techniek om je tegenstander uit balans te krijgen of een clinch af te breken...

Inderdaad wat Bas zegt, als men dus aan het 'knuffelen' zijn dan moet de scheids zeggen "stop don't move" en elkaar weer losmaken want je mag het niet zelf proberen hahah

Jones
04-12-2009, 11:39
Hoezo fantastisch als Aerts zomaar Le Banner mag vervangen....als dat gebeurt vind ik het al niet meer geloofwaardig. Zo kan je eeuwig blijven leunen op de naam Peter Aerts geef 1 van die andere jongens eens een kans...anders is het steeds weer hetzelfde liedje.

Niks tegen Aerts hij is een levende legende ben ik het helemaal mee eens maar dit slaat kant nog wal als hij Le Banner zomaar zou mogen vervangen. Hij heeft toch gewoon zijn kans gehad om zich te kwalificeren maar verloor van Alistair punt uit.

Collina
04-12-2009, 11:44
Ik zal het je uitleggen waarom ik het belachelijk vind en het enigsinds kinderachtig vind van Remy om te vragen aan de K-1 dit te verbieden.

Het is niet alleen een gooi van Alistair, maar beenveeg waarbij hij zijn tegenstanders werpt naar de grond. (Dit is gewoon toegestaan vanuit een actie/gevecht)

Dit is zeer effectief wapen: Het kost namelijk ontzettend veel energie om weer omhoog te krabbelen en al helemaal als je het niet gewend bent.

Remy weet als geen ander dat dit een effectief wapen is, en om dan de K-1 te vragen of ze dit willen verbieden getuigd bij mij een vorm van angst.

Hij zag het effect bij zichzelf, bij Peter en nu het moment daar is vragen om te verbieden.. beenveeg en werpen naar de grond is namelijk gewoon toegestaan.

Collina

SnerkeL
04-12-2009, 11:46
Maar stel... dat JLB uitvalt zie ik toch echt het liefst Peter in het toernooi komen!!!

Tykill
04-12-2009, 11:49
Mensen vergeten dat de K-1 helemaal niet zit te wachten op clinchen, ze willen het niet, daarom is iemand uit balance brengen die wil clinchen gewoon toegestaan.
Ze willen helemaal geen clinchen.
En als je niet gegooid wil worden moet je gewoon zorgen dat je niet in de clinch komt!!!!

Ik heb dit ook op de rule meeting vermeld en toen was de discussie gesloten, kreeg zelfs een complimentje van K-1 baas Isshi!

Maar volgens mij zoekt Alistair het op zodat hij iemand naar de grond kan werpen. Want zeg eens eerlijk, wie wil er nou clinchen met Alistair die zo gevaardlijk is met zijn knieen?

Je wordt er naar een aantal keer zeker lichamelijk moe van!

jan sensei kyokushin
04-12-2009, 11:50
Krijg net een telefoontje uit Japan. De persconferentie moet iets speciaals zijn geweest.

wie heeft de beelden?osu
kijk mijn hyves micha staan wat foto,s
osu

jan sensei kyokushin
04-12-2009, 11:52
Mensen vergeten dat de K-1 helemaal niet zit te wachten op clinchen, ze willen het niet, daarom is iemand uit balance brengen die wil clinchen gewoon toegestaan.
Ze willen helemaal geen clinchen.
En als je niet gegooid wil worden moet je gewoon zorgen dat je niet in de clinch komt!!!!

Ik heb dit ook op de rule meeting vermeld en toen was de discussie gesloten, kreeg zelfs een complimentje van K-1 baas Isshi!Osu

Respect Bas !!

Osu

ZakKa!
04-12-2009, 11:53
Remy is sowieso raar bezig geweest door te zeggen dat k-1vechters zich meoten schamen als Overeem wint. Overeem is niet zomaar een MMA-mannetje. Hij traint al 15 jaar muay thai (zelf gezegd) en zijn eerste partijen waar kickbokspartijen. Dus dat hele mma vs k-1 gedoe slaat helemala nergens op. Zoals alistair zei: "I don't see what's the fuss?"

ReZp
04-12-2009, 11:55
Ik zal het je uitleggen waarom ik het belachelijk vind en het enigsinds kinderachtig vind van Remy om te vragen aan de K-1 dit te verbieden.

Het is niet alleen een gooi van Alistair, maar beenveeg waarbij hij zijn tegenstanders werpt naar de grond. (Dit is gewoon toegestaan vanuit een actie/gevecht)

Dit is zeer effectief wapen: Het kost namelijk ontzettend veel energie om weer omhoog te krabbelen en al helemaal als je het niet gewend bent.

Remy weet als geen ander dat dit een effectief wapen is, en om dan de K-1 te vragen of ze dit willen verbieden getuigd bij mij een vorm van angst.

Hij zag het effect bij zichzelf, bij Peter en nu het moment daar is vragen om te verbieden.. beenveeg en werpen naar de grond is namelijk gewoon toegestaan.

Collina

Mischien was de opmerking meer even bedoeld om een tegenreactie naar allistair te geven en moet je er niet te hard aan getrokken worden

dirk5
04-12-2009, 11:55
Maar was dit het vuurwerk nou?

want zoals ik het hier lees was het dus gewoon een karig spelletje welles nietes.... wat heerlijk volwassen weer.

Marco
04-12-2009, 12:02
osu
kijk mijn hyves micha staan wat foto,s
osu

staan idd foto's maar ik zie er niet aan af wat er speciaal was aan de persconferentie.

ZakKa!
04-12-2009, 12:18
http://www.k-1.co.jp/en/news/2009/1204_wgp_01.html

The Fuse Has Been Lit!

"The first of the qualifying 8 to make his way to the stage was Ruslan. He strutted out with the biggest grin, and decorated with more bling than an Xzibit car" LOL!

Mickey
04-12-2009, 12:29
Sorry, maar werpen mag volgens mij prima. Je mag een trap toch vangen en vervolgens een volgtechniek maken? Dan mag het werpen best. Het is gewoon een goeie strategie en die lui weten dat ze de D-man op dat punt niet aankunnen. Dat Remy er over begint snap ik wel.. Alistair knikkerde hem de hele ring door met zijn worpen.

Wel vet dat ie alle K1 vechters uitdaagt.

Wat betreft Aerts.. Dat is echt HEEL cool.. Dit word de vetste K1 ooit!

mario the count
04-12-2009, 12:32
Sorry, maar werpen mag volgens mij prima. Je mag een trap toch vangen en vervolgens een volgtechniek maken? Dan mag het werpen best. Het is gewoon een goeie strategie en die lui weten dat ze de D-man op dat punt niet aankunnen. Dat Remy er over begint snap ik wel.. Alistair knikkerde hem de hele ring door met zijn worpen.

Wel vet dat ie alle K1 vechters uitdaagt.

Wat betreft Aerts.. Dat is echt HEEL cool.. Dit word de vetste K1 ooit!
Allistair knikkerder hem idd heel de ring door, maar hij kreeg toch mooi 8 tellen voor zijn kiezen van Bonjasky.(met een stoot nog wel en bonjasky is nou niet de beste bokser;))

Collina
04-12-2009, 12:38
Allistair knikkerder hem idd heel de ring door, maar hij kreeg toch mooi 8 tellen voor zijn kiezen van Bonjasky.(met een stoot nog wel en bonjasky is nou niet de beste bokser;))

Eerlijk gezegd was dit ook het enige wat Remy in te brengen had, en vond ik de beslissing dubieus, vond je zelf niet?

4de ronde was op zijn plaat geweest of wins Alistair, maar zeker geen passieve Remy. Ongekende beslissing..

mario the count
04-12-2009, 12:54
Eerlijk gezegd was dit ook het enige wat Remy in te brengen had, en vond ik de beslissing dubieus, vond je zelf niet?

4de ronde was op zijn plaat geweest of wins Alistair, maar zeker geen passieve Remy. Ongekende beslissing..
Allistair was ook meer aan het smijten en boksen op de dekking van remy, ik had het een onbeslist gegeven.Ik wil graag een rematch zien tussen die twee.De rematch die ik nog liever zie is badr vs allistair en ik heb het gevoel dat we die te zien gaan krijgen.

Rverm
04-12-2009, 12:58
kvind dat werpen ook zwaar irritant en vind ook dat het tegengegaan moet worden. Van Overeem snap ik het en het is idd een zeer goed wapen, dat op staan word je egt ziek van de hele tijd. Het heeft alleen in mijn ogen niks met k1 te maken...De opmerking van laat ze maar op mma-regels komen, ik pak ze binnen 2-3 minuten vind ik ook belachelijk en is een goed voorbeeld van het feit dat Bonjasky samen met Aerts 1 van de ambassadeurs van het kickboksen is. Altijd beschaafd, netjes en rustig naar de pers. Oftewel je zou een Bonjasky of een Aerts nooit zulke opmerkingen horen maken. Maar Collina bedankt voor de informatie. Top.
Ik heb der zin in! :D Tis alleen balen dat de bus van het voetbal om 10uur vertrekt morgenochtend dus dak geen reet van meekrijg van de livebeelden. Hoop dan ook dat ik voor morgenavond niks meekrijg over de uitslagen zodat ik met spanning naar sbs kan kijken...

reefer
04-12-2009, 12:59
Zo kan je eeuwig blijven leunen op de naam Peter Aerts geef 1 van die andere jongens eens een kans...anders is het steeds weer hetzelfde liedje.(quote)

Laten die"andere jongens " dan eerst maar eens van Peter zien te winnen.Op wie doel jij dan ??


Hij heeft toch gewoon zijn kans gehad om zich te kwalificeren maar verloor van Alistair punt uit.[/quote]

Net als alle andere die een kans hebben gehad om zich te kwalificeren.

Alleen al door de aanwezigheid van Aerts zullen er meer Japanners kijken naar het evenement,wat voor de organisatie sowieso een grote reden is om Aerts als eerste te plaatsen in geval van een vervanger.

micha
04-12-2009, 13:00
wat heb ik zin in morgen....

Tykill
04-12-2009, 13:03
wat heb ik zin in morgen....

ik oooooook...

ik refresh dit forum al een week lang om de tijd te doden :P

Collina
04-12-2009, 13:08
ik oooooook...

ik refresh dit forum al een week lang om de tijd te doden :P

Ik ben benieuwd hoeveel pageviews/unieke bezoekers mixfight.nl heeft deze dagen, misschien even kijken op Google Analytics. :thup:

Collina

NESCIO
04-12-2009, 13:11
Mijn haat voor Ben Bangsky groeit met de dag...... weet je wat, we gaan ook niet meer slaan alleen handen omhoog en trappen, wel met scheenbeschermers uiteraard....

iconian
04-12-2009, 13:12
remy vs manhoef had remy er genoeg van en gooide manhoef ook zelf makkelijk neer, ik denk dat remy het behoorlijk in MMA zou doen.

micha
04-12-2009, 13:13
Remy bonjanksi

iconian
04-12-2009, 13:14
Ik zal het je uitleggen waarom ik het belachelijk vind en het enigsinds kinderachtig vind van Remy om te vragen aan de K-1 dit te verbieden.

Het is niet alleen een gooi van Alistair, maar beenveeg waarbij hij zijn tegenstanders werpt naar de grond. (Dit is gewoon toegestaan vanuit een actie/gevecht)

Dit is zeer effectief wapen: Het kost namelijk ontzettend veel energie om weer omhoog te krabbelen en al helemaal als je het niet gewend bent.

Remy weet als geen ander dat dit een effectief wapen is, en om dan de K-1 te vragen of ze dit willen verbieden getuigd bij mij een vorm van angst.

Hij zag het effect bij zichzelf, bij Peter en nu het moment daar is vragen om te verbieden.. beenveeg en werpen naar de grond is namelijk gewoon toegestaan.

Collina

beenveeg is niet toegestaan (grijpen van been en vegen)

ReZp
04-12-2009, 13:14
Alistair Overlame

mario the count
04-12-2009, 13:18
Nee dat is flink, kinderachtige namen verzinnen voor vechters op een forum.En dan kom je ze op straat tegen en dan sta je vooraan met je notitieblokje voor een handtekening:sleep1:

snip83
04-12-2009, 13:19
Wat is daar vet aan? Iedereen weet toch wel dat Alistair alle pure K-1-vechters makkelijk pakt op MMA-regels?

Precies, zou het zelfde zijn als raymond van barneveld zegt tegen alistair van kom maar een potje darten ik gooi je binnen 3 minute van het bord af

mario the count
04-12-2009, 13:21
Precies, zou het zelfde zijn als raymond van barneveld zegt tegen alistair van kom maar een potje darten ik gooi je binnen 3 minute van het bord af
Darten is niks voor allistair, dan gooit tie zijn pijl door het bord heen denk:D

Rusell Bell
04-12-2009, 13:26
De winnaar van Saki vs Peter tegen Sem dan maar. Volgens mij was het allang bekend dat jlb niet op zou komen dagen.

snip83
04-12-2009, 13:30
Darten is niks voor allistair, dan gooit tie zijn pijl door het bord heen denk:D

Dat denk ik ook wel ja,
maar ik haalde het even aan ter vergelijking
MMA en K1 is totaal iets anders

Richelieu
04-12-2009, 13:32
Ik ben benieuwd hoeveel pageviews/unieke bezoekers mixfight.nl heeft deze dagen, misschien even kijken op Google Analytics. :thup:

Collina

Don't worry, Mixfight zal de komende dagen weer met kop en schouders boven de rest uitsteken in Nederland!

snip83
04-12-2009, 13:34
Don't worry, Mixfight zal de komende dagen weer met kop en schouders boven de rest uitsteken in Nederland!

look out for fc108 ;)

ReZp
04-12-2009, 13:35
Nee dat is flink, kinderachtige namen verzinnen voor vechters op een forum.En dan kom je ze op straat tegen en dan sta je vooraan met je notitieblokje voor een handtekening:sleep1:


Hihi idd , maargoed ik ben fan van alle vechters die bij laatste 8 zitten heur.

kan niet wachten , mooie finale morgen

mario the count
04-12-2009, 13:37
http://www.youtube.com/watch?v=oYWLMWXauX0

hier de link naar de persconferentie

Collina
04-12-2009, 13:38
beenveeg is niet toegestaan (grijpen van been en vegen)

Hee Icanian,

Ik had het ook niet over "een been grijpen en vegen", maar vanuit een gevecht "clinchen" wat niet toegestaan is je tegenstander uit balans brengen c.q. werpen.

Collina

Wheelie
04-12-2009, 13:41
Ik ben benieuwd hoeveel pageviews/unieke bezoekers mixfight.nl heeft deze dagen, misschien even kijken op Google Analytics. :thup:

Collina
Jongens blijven jullie die F5 knop maar mishandelen en dan zullen we in de maand december ons record aantal pageviews verbreken.
Ik verwacht dat het morgen erg druk zal zijn op Mixfight.nl :cool2:

dirk5
04-12-2009, 13:45
pff morgen wordt zo fucking zwaar...

eerst vanaf 9:00 k-1 kijken, wanneer dat afgelopen is non-stop Modern warfare 2 spelen tot 04:00 zondag ochtend en dan finale TUF 10.

Boodschappen doe ik volgende week wel, en slapen de gehele rest van de zondag.

iconian
04-12-2009, 13:50
Hee Icanian,

Ik had het ook niet over "een been grijpen en vegen", maar vanuit een gevecht "clinchen" wat niet toegestaan is je tegenstander uit balans brengen c.q. werpen.

Collina

begrepen

jake phuk
04-12-2009, 13:53
dat gewerp van alistair..ziet er leuk uit maar het is misleidend want het levert niks op..het is een soort loophole om je tegenstander moe te maken, en een vals beeld van de partij aan de judges te verkopen.

Dat kan Overeem toch wel vechtend?

Geef nou maar toe dat dat gewerp niks met het kickboksen te maken heeft waar de k-1 voor staat lol. Zo'n 'sweep' van buakaw is prachtig en technisch, echter die Alistair gooit mensen gewoon redelijk lomp naar de grond..past wel bij z'n attitude.

Het levert nogmaals geen punten op en het verstoord het stand-up gevecht! (je weet wel standup, k1 etc lol)

Toch is Alistair een superatleet hoor, hoe die verder vecht is briljant en ik kijk z'n partijen graag:D

WAR BADR!:lol:

Wheelie
04-12-2009, 14:01
Geef nou maar toe dat dat gewerp niks met het kickboksen te maken heeft waar de k-1 voor staat lol.
K-1 staat niet alleen voor kickboksen het is een vechtsport die oorspronkelijk de technieken van verschillende vechtsporten combineert ;)

BiCkOnE
04-12-2009, 14:05
pff morgen wordt zo fucking zwaar...

eerst vanaf 9:00 k-1 kijken, wanneer dat afgelopen is non-stop Modern warfare 2 spelen tot 04:00 zondag ochtend en dan finale TUF 10.

Boodschappen doe ik volgende week wel, en slapen de gehele rest van de zondag.

't is maar wat je zwaar noemt, als het zo is dat Jerome niet vecht (is er al iemand die dit kan bevestigen?)dan zal Peter (want Saki verslaat hij zoiezo) het pas zwaar krijgen met die extra partij..

WAR AERTS!!

(toch blijft Badr mijn favo)

jake phuk
04-12-2009, 14:05
K-1 staat niet alleen voor kickboksen het is ontstaan als een combinatie van verschillende vechtsporten ;)

shit:lol: nouja daar heb je wel een goed punt:blush:
Maar toch..de k-1 staat toch bekend om zn standup en lack of clinching.
Ik vind dat gooien toch wel een beetje een hack ^^

Mickey
04-12-2009, 14:09
Wat is daar vet aan? Iedereen weet toch wel dat Alistair alle pure K-1-vechters makkelijk pakt op MMA-regels?

Alistair zn M.O. doet me sterk denken aan die van Tito Ortiz. Die komt tijdens al zijn communicatie naar buiten toe ook arrogant en soms ronduit irritant over. Dat stoorde me altijd ontzettend. Tot ik hem als coach bij TUF heb bezig gezien. Het is gewoon onderdeel van zijn strijdplan. Het mentale spel dat erbij hoort.

Ik verdenk Alistair ervan dat hij zich ook op die manier met zijn partijen bezig houd. Ik weet dat hij een kundig schaker is, dus hij zal zaken zowel strategisch als tactisch benaderen en dit soort moves zijn volgens mij van invloed op de uitkomst van een partij.

En dat mijn waarde ILKO's vind ik er zo vet aan. Wat leuk dat je hier trouwens weer mee post.

Collina
04-12-2009, 14:10
shit:lol: nouja daar heb je wel een goed punt:blush:
Maar toch..de k-1 staat toch bekend om zn standup en lack of clinching.
Ik vind dat gooien toch wel een beetje een hack ^^

Ik snap wel wat je bedoeld, overigens levert het gooien (beenveeg/ uit balans brengen) geen punten op.. maar wel het moe maken van je tegenstander dat weer kan vertalen in €400.000,- en eeuwige roem.

Maar ik begrijp je punt, maar Alistair zijn tactiek ook :)

Collina

Quato
04-12-2009, 14:25
Ik snap wel wat je bedoeld, overigens levert het gooien (beenveeg/ uit balans brengen) geen punten op.. maar wel het moe maken van je tegenstander dat weer kan vertalen in €400.000,- en eeuwige roem.

Maar ik begrijp je punt, maar Alistair zijn tactiek ook :)

Collina

Zullen we het maar houden op $$$$$ 400k ipv €400k? Scheelt met de huidige koers de helft... Mindere bijkomstigheid dit jaar ;-)

Collina
04-12-2009, 14:41
Zullen we het maar houden op $$$$$ 400k ipv €400k? Scheelt met de huidige koers de helft... Mindere bijkomstigheid dit jaar ;-)

Potverdriedubbeltjes! Sluipt er zo in hé, (Alt 5) je hebt helemaal gelijk. :fp:

Scherp! :thup:

steftheboxer
04-12-2009, 15:39
Al meer nieuws over JLB? ben namelijk een poule aan het opzetten voor zaterdagavond en anders moet ik alles omgooien!

Colina?

BNP
04-12-2009, 15:44
http://www.youtube.com/v/oYWLMWXauX0
hier 't eerste deel van de persconferentie

Jones
04-12-2009, 15:46
Al meer nieuws over JLB? ben namelijk een poule aan het opzetten voor zaterdagavond en anders moet ik alles omgooien!

Colina?

Misschien een idee om een email naar de K-1 te sturen met de vraag of ze rekening willen houden met jou poule.

Als er nieuws over JLB zou zijn dan zal daar vast wel weer een topic over geopend worden.

Fasada
04-12-2009, 15:47
Al meer nieuws over JLB? ben namelijk een poule aan het opzetten voor zaterdagavond en anders moet ik alles omgooien!

Colina?

Hij vecht gewoon, alleen hij was te laat voor de persconferentie, wat ik heb begrepen was hij met een film bezig en hierdoor kon hij niet eerder in Japan zijn....

steftheboxer
04-12-2009, 15:50
Misschien een idee om een email naar de K-1 te sturen met de vraag of ze rekening willen houden met jou poule.

Als er nieuws over JLB zou zijn dan zal daar vast wel weer een topic over geopend worden.

Heb ik al gedaan, kreeg antwoord in het Japans dus daar kan ik niet zo veel mee:wacko:. Het onderwerp van de meeste reactie's in dit forum gaan over JLB en de vraag of hij nou wel of niet meedoet, vandaar mijn vraag.

Je bent gewoon jaloers dat jij niet aan een poule mag meedoen...

BNP
04-12-2009, 17:24
foutje dan.. maja beter 2 keer als niet toch ;)

oliebol
04-12-2009, 17:30
Maar wat is het vuurwerk nou? want dat iemand zeurt over dat hij wil dat gooien verboden word in K-1 noem ik nou niet bepaald vuurwerk.

MataLeo
04-12-2009, 17:36
Vuurwerk !??!????? Morgen vanaf 09.00 uur !!!! ;-)

univers1l
04-12-2009, 17:57
Maar wat is het vuurwerk nou? want dat iemand zeurt over dat hij wil dat gooien verboden word in K-1 noem ik nou niet bepaald vuurwerk.

waarschijnlijk omdat ali badr zat uit te dagen, over de afgesproken mma partij, en dat badr erop reageerde dat t niet zo was en dat hij van hem had gewonnen, maar de volgende ontmoeting badr niet zo snel ner zal gaan of zoiets.

voor de rest kan ik ook niets spectaculairs bedenken, misschien de stairdown van remy vs errol????

Jer0en
04-12-2009, 18:30
Ik vind remy een beetje de Balkenellende van de k1....

Chico
04-12-2009, 20:52
Precies, zou het zelfde zijn als raymond van barneveld zegt tegen alistair van kom maar een potje darten ik gooi je binnen 3 minute van het bord af
met het verschil dat raymond niet van te voren gaat zeggen dat hij de regels van het darten aangepast wil hebben omdat hij het er anders moeilijk mee heeft...

Remy vraagt als k1 vechter of de k1 de regels wil aanpassen zodat Alistair niet meer kan werpen... vind dat slecht...

in reactie daarop denk ik dat de opmerking van Alistair.. in het kader van.. kom meedoen in mijn sport en ik versla je zonder dat ik de regels hoef aan te passen...

zo las ik het tenminste..

micha
04-12-2009, 22:46
Ik vind remy een beetje de Balkenellende van de k1....


x2

anoniem gg
04-12-2009, 22:59
Allistair knikkerder hem idd heel de ring door, maar hij kreeg toch mooi 8 tellen voor zijn kiezen van Bonjasky.(met een stoot nog wel en bonjasky is nou niet de beste bokser;))

Ja, en toen bonjansky een stoot van alistair kreeg waardoor hij op zijn kont belande in de tweede ronde werd er niet geteld!

mario the count
05-12-2009, 00:20
Ja, en toen bonjansky een stoot van alistair kreeg waardoor hij op zijn kont belande in de tweede ronde werd er niet geteld!
Dat was duidelijk geen 8 tellen, jij kijkt door een allistair brilletje;)

abdel1991
05-12-2009, 00:28
Ja, en toen bonjansky een stoot van alistair kreeg waardoor hij op zijn kont belande in de tweede ronde werd er niet geteld!

dit meen je toch niet serieus?? :confused: