PDA

View Full Version : LIVE stream SBS gaat NIET door



leo oldenburger
04-12-2009, 09:27
Slecht nieuws, nee kl*ten nieuws. Ik ben zojuist gebeld vanuit Japan en, in tegenstelling tot wat onze overtuigig was, hebben wij NIET de rechten om de K1 finale van morgen live te streamen.
Ik weet dat ik met dit bericht een hele boel mensen teleurstel (en ik heb zelf ook giga de ziekte in), maar hier valt niets tegen te doen. Sorry!:flame:

Danny D
04-12-2009, 09:28
Hoi Leo erg Jammer ! Kan dit nog wel via eurosport ?

HUNTER
04-12-2009, 09:29
thnx voor je bericht Leo!

Erg jammer idd, een goede stabiele stream is best moeilijk te vinden!

Richelieu
04-12-2009, 09:35
Das echt zuur Leo, was hier al bang van toen Eurosport met het bericht kwam dat zij de enige legale stream (tegen betaling) zouden uitzenden. Bedankt in ieder geval voor je bericht! Voor de fans zijn er twee opties denk ik. Op Eurosport (tegen betaling) de player downloaden en gaan kijken of via Justin.tv een lamme vinger krijgen van het F5'en.

Marquis
04-12-2009, 09:41
Klote zooi ,.. zijn er nog andere opties ?

ondiep
04-12-2009, 09:43
oeii das wel jammer :(

Tykill
04-12-2009, 09:47
Met het GG gala heb ik op justin TV gekeken en kreeg ik een tip om een programmatje "utra surf" te downloaden dat heb ik gedaan en toen opende ik de justin tv stream op internet explorer en dan hoef je niet meer te refreshen! dus je kan gewoon blijven kijken zonder onderbroken te worden.

Het enige kleine nadeel ervan is dat het geen top kwaliteit is maar ik denk voor velen goed genoeg!

cornelus
04-12-2009, 09:48
nondeju :fight::boos:

Lionheart
04-12-2009, 09:48
Zwaar k*t met peren dit!

ReZp
04-12-2009, 09:52
ai ai ai

Is er niet toevallig weer een schuifje die je per ongeluk omhoog kan skuuven?

Justinian
04-12-2009, 09:53
Erg jammer! Dan maar een alternatieve manier zoeken. Zal eens kijken hoe het zit met de Eurosport player (kun je daar inmiddels al met Paypal betalen?).

guess2007
04-12-2009, 09:53
Erg jammer, maar shit happends.
Ben er van overtuigd dat er genoeg streams te vinden zijn morgen.

universele
04-12-2009, 10:08
Ga denk ik maar voor de late sbs versie

Marco
04-12-2009, 10:08
ik vond het al vreemd dat eurosport tegen betaling was en sbs gewoon gratis, jammer maar helaas.

EdwinC
04-12-2009, 10:10
Damn, dan blijkt het verhaal van Eurosport toch te kloppen. To bad Leo, ik hoop dat het volgend jaar wel lukt om die stream te regelen.

Dan toch maar kijken of ik hem via Justin kan kijken. Heeft iemand hier een goede link voor?

Marquis
04-12-2009, 10:14
Dan toch maar kijken of ik hem via Justin kan kijken. Heeft iemand hier een goede link voor?

idd

simtekf1
04-12-2009, 10:17
Jammer jammer, iig bedankt voor de moeite Leo. :)
Dan maar streampje pakken via Justin.tv

MB667
04-12-2009, 10:21
Jammer, maar toch bedankt voor de info Leo. Nu heb ik geen redenen meer om de zaterdagmorgen bjj training over te slaan bij Willem in Panningen ;)

En dan mag ik morgen dus ook de hele dag niet op internet voor spoilers.....en dan moet ik w8-en tot morgenavond kwart voor 12, morgen wordt een zware dag!!!

BJJCORE
04-12-2009, 10:54
Als je een probleem hebt met Justin.tv dat je telkens moet refreshen omdat er zogenaamd te veel connecties naar jou land zijn, moet je het programma u95.exe opzoeken. Deze aanklikken als je op justin.tv wat wil kijken en dan ben je van het probleem af.
:)

Wheelie
04-12-2009, 10:58
Echt heel erg jammer :(

jesper
04-12-2009, 11:02
Finale K-1 World Grand Prix - K1 - Consumer Site (http://tv.eurosport.nl/k1/storynews_sto2142283.shtml)

Op zaterdag 5 december, vanaf 09:00 uur ‘s ochtends, is exclusief de ontknoping van het K-1 World Grand Prix seizoen te volgen met de Eurosport Player. Acht vechters strijden om de wereldtitel, waaronder de Nederlanders Bonjasky, Overeem en Schilt. Meer info op The best of sport live: football, tennis, motorsports, rugby, athletics, cycling, basketball. - Video Eurosport (http://www.eurosportplayer.com)!

Guile
04-12-2009, 11:10
Wat een kutzooi zeg, maar ja dan maar oldskool losse partijen dl'en of misschien dat er wel een waardige stream te vinden is. Ga iig niet wachten tot 12 uur 's avonds.

Wheelie
04-12-2009, 11:23
Ik heb voor de zekerheid de Eurosport Player aangeschaft voor 1 maand, beeld is perfect.

Strange Cutbean
04-12-2009, 11:31
Gewoon een dagje iedereen die de uitslag kan weten ontwijken en 's avonds na Sinterklaas, iedereen is opgehoepeld, effe lekker kijken.

Tony
04-12-2009, 11:40
weet iemand wat de donorstream van emma's tv gaat doen morgenvroeg?

Fyodor
04-12-2009, 11:41
Zeer jammer dit, maar Leo ik verwijt je verder niets. Kan me voorstellen dat je d'r ook flink de balen in hebt.

Ik dacht laat ik dan maar 4,90 neerleggen voor een goede stream bij Eurosport. Ik heb een account op PaymentWirecard AG (http://www.wirecard.com) (digitale creditcard), blijkt dat mijn saldo momenteel 4,87 is. K*t, 3 cent te weinig! En overschrijven kan nooit op tijd gebeuren :(

Dat wordt dus met gekruiste vingers de donorstream kijken :eek:

jan sensei kyokushin
04-12-2009, 11:47
http://www.ultrareach.net/download_en.htm

dit donwloaden het voorkomt lamme vingers F5 de player ziet dan niet dat je uit nederland komt en herkent en heel andere code ;)

EN justin tv

http://nl.justin.tv/emmatv

de link zal geplaatst worden als hij beschikbaar is door medere personen op mixfight zoals anders het is altijd nog gelukt !!!

NEVER GIVE UP

Osu

ZakKa!
04-12-2009, 11:49
Er zullen zeker andere gratis streams zijn mensen. Wel erg jammer.

spacebox
04-12-2009, 12:01
Wat een ramp

Het sport moment van het jaar met veel Nederlanders en dan kunnen we zelf niet kijken Eurosport gaat vast ook niet meer lukken

leo en Sbs6 toch bedankt voor de moeite

Nick The Quick
04-12-2009, 12:08
http://www.ultrareach.net/download_en.htm

dit donwloaden het voorkomt lamme vingers F5 de player ziet dan niet dat je uit nederland komt en herkent en heel andere code ;)

EN justin tv

http://nl.justin.tv/emmatv

de link zal geplaatst worden als hij beschikbaar is door medere personen op mixfight zoals anders het is altijd nog gelukt !!!

NEVER GIVE UP

Osu


Ik probeerde die ultrareach te installeren, maar als ik op die site ben en de link aanklik, verwijst hij me door naar google..

Wat doe ik verkeerd?

jan sensei kyokushin
04-12-2009, 12:17
Ik probeerde die ultrareach te installeren, maar als ik op die site ben en de link aanklik, verwijst hij me door naar google..

Wat doe ik verkeerd? Osu als je de 2link blauwe donwload dan krijg je als je het goed doet een slotje koperkleur beneden in de balk dan is het oke sla op in je favorieten
morgen plaats je justentv er in en zoeken laten dan moet het goed komen
hier nog wat mma links ;)

favoriete streams/downloads MMA
ff op een rijtje leek me handig

www.bestmmatorrents.com (http://www.bestmmatorrents.com)

www.mma-tv.net (http://www.mma-tv.net)

www.justin.tv (http://www.justin.tv)

www.kickboxtv.nl (http://www.kickboxtv.nl)

www.sbs6.nl/web/show/id=172752/langid=43 (http://www.sbs6.nl/web/show/id=172752/langid=43)

http://www.telefights.com/ (http://www.telefights.com/)

http://kimjudas.blogspot.com/ (http://kimjudas.blogspot.com/)

http://k1fighter.blogspot.com/ (http://k1fighter.blogspot.com/)

nog meer ? lol
osu

Biiyen
04-12-2009, 12:48
Osu als je de 2link blauwe donwload dan krijg je als je het goed doet een slotje koperkleur beneden in de balk dan is het oke sla op in je favorieten
morgen plaats je justentv er in en zoeken laten dan moet het goed komen
hier nog wat mma links ;)

favoriete streams/downloads MMA
ff op een rijtje leek me handig

nog meer ? lol
osu

Ban voor ome jan BOSUI! ;)

Wie schreef ook alweer onder zijn sig

Zei die weten spreken niet en zei de spreken weten niets. Toch?

Eurosport
04-12-2009, 13:11
Beste mensen,

Inderdaad toen ik het bericht een paar dagen geleden postte wist ik al dat SBS dit niet kon gaan doen vandaar het bericht toen. Echter bleven zij volhouden en om geen verdere onrust te zaaien heb ik toen mijn excuses aangeboden met de gedachte dat het nieuws van SBS vanzelf wel naar buiten zou komen dat ze het niet kunnen doen.
Jammer voor de mensen want de stream van SBS was natuurlijk een prima optie om te kijken.
Mochten er nog vragen zijn rondom de Eurosport Player dan zijn die altijd welkom! Ik kan jullie wel verzekeren dat de kwaliteit van de stream zeer goed is!

fanfan
04-12-2009, 13:12
Wheelei:

Hoelang nadat je betaald had kon je gebruik maken van de Eurosport player??

fanfan
04-12-2009, 13:13
enne mooi beeld in de zin van ook mooi als je het op je TV kijkt?

Fyodor
04-12-2009, 13:16
Beste mensen,

Inderdaad toen ik het bericht een paar dagen geleden postte wist ik al dat SBS dit niet kon gaan doen vandaar het bericht toen. Echter bleven zij volhouden en om geen verdere onrust te zaaien heb ik toen mijn excuses aangeboden met de gedachte dat het nieuws van SBS vanzelf wel naar buiten zou komen dat ze het niet kunnen doen.
Jammer voor de mensen want de stream van SBS was natuurlijk een prima optie om te kijken.
Mochten er nog vragen zijn rondom de Eurosport Player dan zijn die altijd welkom! Ik kan jullie wel verzekeren dat de kwaliteit van de stream zeer goed is!

Ik heb wel een vraag, accepteren jullie ook 4,87 euro in plaats van de gebruikelijke 4,90? Zie een paar posts hierboven :p

8701.
04-12-2009, 13:24
http://www.megathai.it/

hier heb je best goed beeld..

ben alleen benieuwd of ze het daar gaan uitzenden..

Eurosport
04-12-2009, 13:45
Fyodor,

Als je het gewoon aan de kassa kon betalen hadden we 4,87 zeker geaccepteerd;) helaas denk ik dat het via internet niet zal lukken, het is het proberen waard;)

Voor mij is de kwaliteit van de Player zeer goed, zie ook het commentaar van de andere gebruikers!
Zeker voor een stream is de kwaliteit van de Player zeer goed dat durf ik je echt te verzekeren!

Wheelie
04-12-2009, 13:48
Wheelei:

Hoelang nadat je betaald had kon je gebruik maken van de Eurosport player??
Ik heb betaald met creditcard en kon meteen gebruik maken van de Eurosport player
Beeld is zeer goed hopelijk morgen hetzelfde beeld.

@ Eurosport, kun je even vragen waarom de paypal betaling niet werkt ?
Niet iedereen heeft een creditcard en volgens jullie site moet het mogelijk zijn met paypal ;)

Ingmar
04-12-2009, 13:49
@Eurosport:Link en betaalopties?
Alleen met creditcard?Geen ideal?Dan wordt het niks...:crying:

dirk5
04-12-2009, 13:52
zie ik nu "it" what shall not be named voorbij komen?

Collina
04-12-2009, 14:52
Beste mensen,

Inderdaad toen ik het bericht een paar dagen geleden postte wist ik al dat SBS dit niet kon gaan doen vandaar het bericht toen. Echter bleven zij volhouden en om geen verdere onrust te zaaien heb ik toen mijn excuses aangeboden met de gedachte dat het nieuws van SBS vanzelf wel naar buiten zou komen dat ze het niet kunnen doen.
Jammer voor de mensen want de stream van SBS was natuurlijk een prima optie om te kijken.
Mochten er nog vragen zijn rondom de Eurosport Player dan zijn die altijd welkom! Ik kan jullie wel verzekeren dat de kwaliteit van de stream zeer goed is!

Er hebben vandaag 04-12-2009 6 mixfight leden (incl. ik zelf) gebeld met sbs6, of ze geven valse informatie, maar ze gaan het dus wel uitzenden.

Biiyen
04-12-2009, 14:55
Beste mensen,

Inderdaad toen ik het bericht een paar dagen geleden postte wist ik al dat SBS dit niet kon gaan doen vandaar het bericht toen. Echter bleven zij volhouden en om geen verdere onrust te zaaien heb ik toen mijn excuses aangeboden met de gedachte dat het nieuws van SBS vanzelf wel naar buiten zou komen dat ze het niet kunnen doen.
Jammer voor de mensen want de stream van SBS was natuurlijk een prima optie om te kijken.
Mochten er nog vragen zijn rondom de Eurosport Player dan zijn die altijd welkom! Ik kan jullie wel verzekeren dat de kwaliteit van de stream zeer goed is!

Ik kan je verzekeren dat ik deze hoe dan ook BOYCOT , stelletje zuigers!! Een beetje de GRATIS SBS stream dwarsbomen. Klojo's

Mickey
04-12-2009, 14:58
Ik kan je verzekeren dat ik deze hoe dan ook BOYCOT , stelletje zuigers!! Een beetje de GRATIS SBS stream dwarsbomen. Klojo's

Vind je dit niet wat cru? Ik kan me nl voorstellen dat Eurosport deze statements niet zou doen indien ze niet redelijk zeker van hun zaak waren. Ik stel me zo voor dat hun bronnen ze dit gewoon zo vertellen.

Bovendien.. 4 euro voor een kwalitatief hoogwaardige stream is geen geld. Uiteraard is gratis altijd beter, maar ik denk dat als je dit vergelijkt met de 40 euro per stream die de UFC vraagt we hier blij mee mogen zijn hoor!

Collina
04-12-2009, 15:00
Ik kan je verzekeren dat ik deze hoe dan ook BOYCOT , stelletje zuigers!! Een beetje de GRATIS SBS stream dwarsbomen. Klojo's

Ik wou het niet zeggen, maar .......... "zo denk ik er ook een beetje over".

SBS6 heeft vaker ontzettende goede live streams, gratis en toegankelijk voor iedereen. Overigens gaat het mij niet om de € 4,- maar om zeker te zijn van goed beeld en geluidskwaliteit. En daar komt bij dat je gewoon Nederlands commentaar hebt en geen frans, duits, japans.

Collina

Biiyen
04-12-2009, 15:04
Vind je dit niet wat cru? Ik kan me nl voorstellen dat Eurosport deze statements niet zou doen indien ze niet redelijk zeker van hun zaak waren. Ik stel me zo voor dat hun bronnen ze dit gewoon zo vertellen.

Bovendien.. 4 euro voor een kwalitatief hoogwaardige stream is geen geld. Uiteraard is gratis altijd beter, maar ik denk dat als je dit vergelijkt met de 40 euro per stream die de UFC vraagt we hier blij mee mogen zijn hoor!

Nee, waarom moeten hun het zo nodig "exclusief". SBS was alleen voor Nederlanders. maw ze hadden het exclusief, behalve Nederland. Stelletje rukkers.

Wheelie
04-12-2009, 16:26
Het is zuur voor de fans maar ik heb wel begrip voor Eurosport.
Kan ze geen ongelijk geven dat ze exclusief voor Eurosport de rechten van dit evenement proberen binnen te halen.
Ik heb de stream gekocht maar hoop dat SBS alsnog gaat uitzenden ;)

XanaduNL
04-12-2009, 16:29
Nouja, dan maar downloaden, hoef ik niet zo vroeg op te staan. :P

Nightwalker
04-12-2009, 16:38
Pffff, ik weet nog steeds niet of ze dat via Sbs6 uitzenden... Jeetje allemaal onduidelijkheid.. En tering, Eurosport doet er ook echt alles aan, om geld in hun zak te stoppen...

Ik wil gewoon met een zakchips en lekkere drank, in de vroege ochtend gratis stream gaan bekijken !!! Maar het is ons blijkbaar niet gegunt..

Oooh en nog iets, ik hoop dat Overeem grote pakslaag krijgt... En moch dat niet gebeuren, dan trek ik mijn ijzeren pakje aan en zoek hem persoonlijk op, in de GG gym.. Arrogante kwal dat je bent, beetje K-1 vechters belachelijk maken..

Collina
04-12-2009, 16:45
Pffff, ik weet nog steeds niet of ze dat via Sbs6 uitzenden... Jeetje allemaal onduidelijkheid.. En tering, Eurosport doet er ook echt alles aan, om geld in hun zak te stoppen...

Ik wil gewoon met een zakchips en lekkere drank, in de vroege ochtend gratis stream gaan bekijken !!! Maar het is ons blijkbaar niet gegunt..

Oooh en nog iets, ik hoop dat Overeem grote pakslaag krijgt... En moch dat niet gebeuren, dan trek ik mijn ijzeren pakje aan en zoek hem persoonlijk op, in de GG gym.. Arrogante kwal dat je bent, beetje K-1 vechters belachelijk maken..

Yoo Nightwalker,
Altijd de Collina en Nightwalker confrontatie, .. :) haha,

K-1 belachelijk maken, hoezo? Persoonlijk denk ik dat hij (niet om wijs over te komen) wel degelijk alle K-1 vechters binnen 2 á 3 minuten kan hebben. (1x in de klem en ze komen er nooit meer uit).

En over belachelijk maken gesproken, volgens mij ben je vergeten wat Badr Hari zei in een volle zaal toen Alistair Cro Cop een lesje had geleerd...

"Wat gij niet wilt dat u geschiet, doe dat ook een ander niet" :)

Chill mister Nightwalker.. :thup:

Rverm
04-12-2009, 16:46
Pffff, ik weet nog steeds niet of ze dat via Sbs6 uitzenden... Jeetje allemaal onduidelijkheid.. En tering, Eurosport doet er ook echt alles aan, om geld in hun zak te stoppen...

Ik wil gewoon met een zakchips en lekkere drank, in de vroege ochtend gratis stream gaan bekijken !!! Maar het is ons blijkbaar niet gegunt..

Oooh en nog iets, ik hoop dat Overeem grote pakslaag krijgt... En moch dat niet gebeuren, dan trek ik mijn ijzeren pakje aan en zoek hem persoonlijk op, in de GG gym.. Arrogante kwal dat je bent, beetje K-1 vechters belachelijk maken..

1. das het leven, alles wat je doet moet geld aan verdient worden...
2. om 9uur smorgen kan je beter kopje koffie nemen met een broodje...
3. dat hoop ik ook, en zou het leuk vinden als jij in je ijzeren pak erheen ging. ik begin er namelijk niet aan...

Lionheart
04-12-2009, 16:50
@ Collina & Nightwalker,

Mannen hebben jullie de persconferentie al gezien?????

Deel hem dan met ons! ;)

Mijn dank is GROOT!!

Nightwalker
04-12-2009, 16:50
@Collina

Ik heb altijd geleerd dat je het verleden moet laten rusten... Badr Hari, is na mijn gevoel goed bezig en erg volwassen... Maar wat Overeem doet, is precies wat Badr Hari tijdje terug aan het doen was.. Dus kortom, geen praatjes maar daden.. Overeem gaat na 2 a 3 minuten liggen zoals Badr aangaf...

Mocht het zo zijn dat Badr Hari niet wint.. Dan ben ik tijdje weg... Ik zal nooit maar dan ook nooit kunnen accepteren, dat Badr Hari voor de tweede keer van Overeem verliest.. Hmmm, ik ben aan het overwegen om mijn ijzeren knuppel te zoeken en Overeem te verrassen, mocht hij de titel meeslepen..:):) ( in Schiphol) Hmmm, of nee ik ben niet zo geweldadig... Ik zal hem maar bekogelen met tomaten.. Lijk me beter plan:):)

PD_EC
04-12-2009, 16:55
jammer maar helaas . nu maar hopen op een goeie stream morgen

Collina
04-12-2009, 17:00
@Collina

Ik heb altijd geleerd dat je het verleden moet laten rusten... Badr Hari, is na mijn gevoel goed bezig en erg volwassen... Maar wat Overeem doet, is precies wat Badr Hari tijdje terug aan het doen was.. Dus kortom, geen praatjes maar daden.. Overeem gaat na 2 a 3 minuten liggen zoals Badr aangaf...

Mocht het zo zijn dat Badr Hari niet wint.. Dan ben ik tijdje weg... Ik zal nooit maar dan ook nooit kunnen accepteren, dat Badr Hari voor de tweede keer van Overeem verliest.. Hmmm, ik ben aan het overwegen om mijn ijzeren knuppel te zoeken en Overeem te verrassen, mocht hij de titel meeslepen..:):) ( in Schiphol) Hmmm, of nee ik ben niet zo geweldadig... Ik zal hem maar bekogelen met tomaten.. Lijk me beter plan:):)

@ Nightwalker,

Zie link, wellicht heb je hier wat aan http://www.supermarktaanbiedingen.com/aanbieding/tomaten-van-198-voor-1-per-kilo/

Collina

Lionheart
04-12-2009, 17:00
@Nightwalker

Je kan hem ook met je schoenen bekogelen;)

Alistair is de baas morgen in de ring, meer zeg ik niet.

Collina
04-12-2009, 17:02
@Nightwalker

Je kan hem ook met je schoenen bekogelen;)

Alistair is de baas morgen in de ring, meer zeg ik niet.

haha... OMG, you are funny! tegek...

ik zie nu echt die irakees voor Bush vs Schoen..

Nightwalker
04-12-2009, 17:04
@ I LOVE KNOCKOUTS

Je moet mij niet onderschatten hoor.. Ik ren ook rondjes als Kyotaro, maar dan nog iets sneller... En dan uit het niets: Patssssssssssssss !!!!!!!! Rechte hoek en een knie op zn lever...:):)... Ok ok, ik ben nu beetje aan het overdrijven..

Ik moet echt oppassen met wat ik typ.. Collina kent Overeem persoonlijk.. Het is beter, als ik even paar stappen terug neem.. Ik zie het morgen wel ..

Lionheart
04-12-2009, 17:05
Ja ja ja ja!!!

Exactly you're feeling me;)

joost
04-12-2009, 17:05
Ik dacht ah mooi 's ochtends kijken.... gaat niet door dus.. en moet morgenavond ook nog is werken dus kan ook nog geen tv kijken!!! vet balen!

MataLeo
04-12-2009, 17:12
Erg jammer Leo.

Maar rechten zijn rechten !!!!

Desondanks, bedankt SBS voor de (eerdere) mooie uitzendingen en belangstelling in de K-1/vechtsport!!!

ReZp
04-12-2009, 17:17
@ I LOVE KNOCKOUTS

Je moet mij niet onderschatten hoor.. Ik ren ook rondjes als Kyotaro, maar dan nog iets sneller... En dan uit het niets: Patssssssssssssss !!!!!!!! Rechte hoek en een knie op zn lever...:):)... Ok ok, ik ben nu beetje ..

Een rechte hoek hmmm ik ben beniewd :)

Jeru
04-12-2009, 17:31
Jammer, maar toch bedankt voor de info Leo. Nu heb ik geen redenen meer om de zaterdagmorgen bjj training over te slaan bij Willem in Panningen ;)

En dan mag ik morgen dus ook de hele dag niet op internet voor spoilers.....en dan moet ik w8-en tot morgenavond kwart voor 12, morgen wordt een zware dag!!!

Haha ik heb precies hetzelfde.... toch nog morgen maar even kijken bij de emma-donorstream :D

Mack
04-12-2009, 17:40
Ach 5 euro voor 4 uur K-1 vind ik wel een goede deal. Ik ben al blij dat ik ergens verzekerd kan zijn van een goede stream zonder dat het een rib uit m'n lijf kost. De emma-donorstream hapert de laatste tijd ook vaak.

lumberjack>>
04-12-2009, 17:52
waar blijven die press conference nou?

viCo
04-12-2009, 17:56
Erg jammer dat het niet doorgaat, live op SBS6 site... maar heb nu €5 betaald voor de Eurosport player voor een maand. Met visa betaald en meteen toegang. Beeld en kwaliteit is top. Moet er wat voor over hebben he en is niet veel geld!!! ZIN INNNNNN

Hari FTW

Justinian
04-12-2009, 20:21
waar blijven die press conference nou?
Persconferentie K-1 WGP! (http://portal.mixfight.nl/nederlands/nieuws/persconferentie_k_1_wgp_/)

lumberjack>>
04-12-2009, 22:54
wie geeft commentaar op eurosportplayer? wil geen duits of frans horen

8701.
04-12-2009, 23:00
Haha ik heb precies hetzelfde.... toch nog morgen maar even kijken bij de emma-donorstream :D

nadeel is dat ze meestal niet alle partijen laten zien..

en sommige partijen maar half en sommige partijen 2 keer..

Nick The Quick
04-12-2009, 23:32
Erg jammer dat het niet doorgaat, live op SBS6 site... maar heb nu €5 betaald voor de Eurosport player voor een maand. Met visa betaald en meteen toegang. Beeld en kwaliteit is top. Moet er wat voor over hebben he en is niet veel geld!!! ZIN INNNNNN

Hari FTW

Geldt dit ook als je via Paypal betaald..

Kan je dan gelijk inschakelen..

Want ik wil niet van te voren betalen.. zeker niet als er een twijfel is over sbs...

8701.
04-12-2009, 23:50
Geldt dit ook als je via Paypal betaald..

Kan je dan gelijk inschakelen..

Want ik wil niet van te voren betalen.. zeker niet als er een twijfel is over sbs...

bij PayPal geeft ie steeds een foutmelding aan..

Judas
05-12-2009, 00:03
Wie gaat er via de donorstream kijken?

Jeru
05-12-2009, 00:04
Ik ga het zeker proberen.

Judas
05-12-2009, 00:07
Ja ik zet m'n wekker ook en we zien wel of het wat wordt! Ze geven iig aan dat het uitgezonden wordt...

Nick The Quick
05-12-2009, 00:11
bij PayPal geeft ie steeds een foutmelding aan..

daar was ik dus al bang voor..

Sheeshus...

Wordt afwachten..

Judas
05-12-2009, 00:15
daar was ik dus al bang voor..

Sheeshus...

Wordt afwachten..

Dit gaat om de sbs- site? Heb evt een ander adres voor je, waar je tegen een kleine vergoeding($5) waarschijnlijk gewoon een stream hebt (en voor bijna alle andere gala's voor een jaar).

-Edit: Shit, bedenk ineens dat betaling volgens mij via creditcard gaat. Ik kijk wel ff.
Kan ook met Paypal zie ik net.

Lo-nrd
05-12-2009, 00:16
Ja euroflop is leuk met z'n paypal :twak:

mclahey
05-12-2009, 01:00
Zeer jammer dit, maar Leo ik verwijt je verder niets. Kan me voorstellen dat je d'r ook flink de balen in hebt.

Ik dacht laat ik dan maar 4,90 neerleggen voor een goede stream bij Eurosport. Ik heb een account op PaymentWirecard AG (http://www.wirecard.com) (digitale creditcard), blijkt dat mijn saldo momenteel 4,87 is. K*t, 3 cent te weinig! En overschrijven kan nooit op tijd gebeuren :(

Dat wordt dus met gekruiste vingers de donorstream kijken :eek:

Hahaha. Sorry gab maar ik moet eerst even lachen want dit is wel heel zuur. Maar ik ga je helpen. Fuck die paypal (misschien doet hij het inmiddels wel want ze zullen er momenteel hard aan werken). Maar toch. Je moet het er niet van af laten hangen. Je moet iemand met een creditcard ritstelen gab. Dat is je enige hoop. Ik heb er zelf ook geen een omdat ik meer in debet geloof dan in credit maar best wel veel gasten hebben er wel een. Ik heb net ook iemand gebeld en de situatie voorgelegd en gezegd dat hij me onmiddelijk zijn creditcard gegevens moet geven omdat ik met mijn rug tegen de muur sta. Als je iemand hebt die je een beetje vertrouwd moet dat toch wel te doen zijn. Je moet het gaan regelen. Je kan het. Beg if you have to. Ik heb het net ook gedaan en hij doet het meteen. En dan kan je met een gerust hart gaan slapen want het beeld is geweldig. Hou vol. Bel je vrienden. Regel je zaken. Je kan het. Succes!!

phranq
05-12-2009, 01:37
Ach 5 euro voor 4 uur K-1 vind ik wel een goede deal. Ik ben al blij dat ik ergens verzekerd kan zijn van een goede stream zonder dat het een rib uit m'n lijf kost. De emma-donorstream hapert de laatste tijd ook vaak.


Erg jammer dat het niet doorgaat, live op SBS6 site... maar heb nu €5 betaald voor de Eurosport player voor een maand. Met visa betaald en meteen toegang. Beeld en kwaliteit is top. Moet er wat voor over hebben he en is niet veel geld!!! ZIN INNNNNN

Hari FTW

Dito, die 5 euro heb ik er wel voor over, stream is echt van goeie kwaliteit en geen gezeik met F5'en..

snip83
05-12-2009, 01:52
zo mensen

ik gaat even horizontaal

en als ik wakker word is het zo verrrrrrrrrrr

eindelijk
de dag der dagen

veel plezier alvast iedereen en tot zo

OSU

Naj85
05-12-2009, 02:58
en is het iemand al gelukt te betalen met paypal?

blackadder
05-12-2009, 03:22
Hoe werkt dat ultrasurf?
Draait dat altijd of moet je het eerst aanzetten?

Naj85
05-12-2009, 03:33
ik had het een keertje gebruikt, gewoon downloaden. dubbelklikken (hoef je niet te installere) dan opent internet explorer met ultrasurf
dan gewoon surven naar die justintv
maar beeld zal wel af en toe haperen en vastlopen, daarom wil ik graag via eurosport zien, als dat zou lukken!

blackadder
05-12-2009, 03:48
ik had het een keertje gebruikt, gewoon downloaden. dubbelklikken (hoef je niet te installere) dan opent internet explorer met ultrasurf
dan gewoon surven naar die justintv
maar beeld zal wel af en toe haperen en vastlopen, daarom wil ik graag via eurosport zien, als dat zou lukken!
Werkt het ook met firefox?

Naj85
05-12-2009, 03:50
Ik zou het niet weten, bij mij opent die automatisch internet explorer
ik gebruik zelf meestal firefox

Naj85
05-12-2009, 03:51
Beste mensen,

Inderdaad toen ik het bericht een paar dagen geleden postte wist ik al dat SBS dit niet kon gaan doen vandaar het bericht toen. Echter bleven zij volhouden en om geen verdere onrust te zaaien heb ik toen mijn excuses aangeboden met de gedachte dat het nieuws van SBS vanzelf wel naar buiten zou komen dat ze het niet kunnen doen.
Jammer voor de mensen want de stream van SBS was natuurlijk een prima optie om te kijken.
Mochten er nog vragen zijn rondom de Eurosport Player dan zijn die altijd welkom! Ik kan jullie wel verzekeren dat de kwaliteit van de stream zeer goed is!


Ik heb betaald met creditcard en kon meteen gebruik maken van de Eurosport player
Beeld is zeer goed hopelijk morgen hetzelfde beeld.

@ Eurosport, kun je even vragen waarom de paypal betaling niet werkt ?
Niet iedereen heeft een creditcard en volgens jullie site moet het mogelijk zijn met paypal ;)
hoop dat hiervoor snel een oplossing komt! ik wil het toernooi live zien