PDA

View Full Version : JLB



Tykill
04-12-2009, 14:08
aangezien hij nog niet in Japan is, vecht hij nou wel of niet?

jaco
04-12-2009, 14:16
hij is er wel, was alleen later.
dit was bij de k-1 bekent

iconian
04-12-2009, 14:17
hij heeft zelf al gezegd dat hij op het laatste moment wilde aankomen op de jetleg te voorkomen

SnerkeL
04-12-2009, 14:17
Hij komt morgenvroeg daar aan. Maar zoals ik de berichten begrepen heb, zal hij gewoon vechten..
Misschien niet de beste voorbereiding, misschien tactiek..

Jones
04-12-2009, 14:23
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat Peter Aerts opeens opduikt in de laatste 8 en dat we JLB vanaf de tribune zullen zien meekijken.

Tykill
04-12-2009, 14:23
oke thanks voor de info!

Strange Cutbean
04-12-2009, 14:33
Hij komt morgenvroeg daar aan. Maar zoals ik de berichten begrepen heb, zal hij gewoon vechten..
Misschien niet de beste voorbereiding, misschien tactiek..

Het schijnt (althans, ik heb eens zo iets gehoord) dat o.a. schaatsers dit ook doen.
Zo kort mogelijk na aankomst de wedstrijd aangaan zodat het lichaam nog niet van slag is door het tijdsverschil. En ze zullen wel niet touristclass reizen dus ze zijn ook niet zo stijf als de meeste na zo'n lange vlucht.

mocro9
04-12-2009, 14:38
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat Peter Aerts opeens opduikt in de laatste 8 en dat we JLB vanaf de tribune zullen zien meekijken.

Eerst moet Peter toch vechten tegen Gokhan Saki?
Dus wie weet dat Gokhan Saki de vijfde GG'er in de final 8 wordt.

Kingster
04-12-2009, 14:43
Als dat de reden is, komt er volgend jaar iemand niet opdagen omdat hij in een zuurstoftentje ligt.

Presconferentie is voor mij gewoon part of the game, kom je niet opdagen, jammer dan.

sjaakie'tje
04-12-2009, 21:57
Ik hoop dat hij in vorm is, al is dat eerder zelden de laatste tijd en vrees ik ook nu dat hij niet in top vorm verkeert. Tegen Musashi was dat ook al niet het geval, ook goed zichtbaar aan het vet aan z'n lijf.

Je kan niet al die dingen combineren; films maken, boksen, mma en tussendoor nog wat K-1 op het hoogste niveau. Je moet focussen op één sport en daar voor gaan. Het feit dat ie nu reeds te laat is en al spreekt over retirement, zegt al veel volgens mij.