PDA

View Full Version : Rampage returns!!!



raveboy
04-12-2009, 13:23
In a time where Hollywood and movie star life styles attract a handful of MMA talent, a new twist presented itself late Wednesday night when Quinton Rampage Jackson announced that he will return to the UFC.

Rampage posted a short venting session on his website’s blog, temporarily ending his retirement from the world of mixed martial arts:

“All Rampage fans don't trip if haters come on OUR website and talk crap. Don't reply because the webmaster will delete it off anyway. Give it no energy cause you never know who it is, how old they are, or if they're retards or not & you'll feel real bad if you found out you were arguing with a retard. I've noticed that the UFC & TUF have some fans brainwashed or something. They still haven't realized yet that the TV show is just a TV show. I did my job by entertaining people and if you ever paid any attention to me, that's what I'm known for doing.

Now, I wanted to let my fans know that I'm going to come back to the UFC & finish my contract. Not because the haters are talking shit about me being scared of Rashad or Titties or anybody else. I'm coming back for my fans & to shut Rashad's mouth up & shut Dana's mouth up. Then after that I'm going back to doing movies & I might do a boxing match once a year just to stay in shape. Hate on dis!”

Apparently, it took only a few words to be thrown around in the blogoshere to ignite Jackson’s fighting fire. Temper flaring, Rampage will seek a return to the UFC to finish his contract, put his nemesis, Rashad Evans, in check and to stick it to his boss Dana White.

Given the relatively early nature of the announcement, no word on who or when Rampage will be fighting, but, it will likely be Rashad Evans and as soon as possible. The UFC president, as outspoken as he is, will surely make a comment about Jackson’s announcement in a short amount of time.

With Rashad Evans already set to fight Thiago Silva in just under a month, Rampage will surely have to wait to meet his Ultimate Fighter coaching advisory. Judging by the schedule, a tangle between Jackson and Evans can go down at UFC 111 in New Jersey, or even as early as UFC 110 in Australia.

The cat fight between Quinton Jackson and Rashad Evans may finally come to an end. Now, the fans and media wait patiently as Dana White, Joe Silva and the rest of UFC upper management do some shuffling to make this fight happen. Oh, the anticipation.

Quinton 'Rampage' Jackson Returns, Seeks Rashad Evans And Dana White - FightLine.com (http://www.fightline.com/news/mma/2009/1203/466394/quinton-rampage-jackson/index.shtml)

dirk5
04-12-2009, 13:28
dat ie weg blijft, circus freak.

Robkitetop03
04-12-2009, 13:43
Zeker goed nieuws! Als ie dan ook nog Rashad een pak slaag geeft ben ik helemaal tevreden, hoe je het ook went of keert het is toch één van de beste light-heavyweight vechters ooit.

Hij heeft idd wat eigenaardige trekjes, maar dat maakt het juist leuk om naar te kijken naar mijn mening.

Djani
04-12-2009, 13:47
Zeker goed nieuws! Als ie dan ook nog Rashad een pak slaag geeft ben ik helemaal tevreden, hoe je het ook went of keert het is toch één van de beste light-heavyweight vechters ooit.

Hij heeft idd wat eigenaardige trekjes, maar dat maakt het juist leuk om naar te kijken naar mijn mening.

x2!!!

bryan
04-12-2009, 13:51
zou wel wat zijn hoor.... terug komen rashad KO slaan en dan echt weggaan..

dirk5
04-12-2009, 13:53
Rashad wint van Rampage, hij is veel en veel sneller.

Wheelie
04-12-2009, 14:27
Rampage vernederd Rashad ;)
Ik geef toe dat Rampage af en toe een clown kan zijn maar zijn partijen zijn altijd vet.
Rashad maakt echt geen kans

Pepe the Ice-Murderer
04-12-2009, 14:34
WAR Rampage! Gek is hij altijd geweest, maar ik heb hem nog nooit een saaie partij weten vechten. Ofwel deelt hij brutale ko's uit, ofwel gaat hijzelf brutaal ko.

Ik hoop dat hij nog enkele mooie partijen kan draaien. We zien wel wat de toekomst brengt, in de ufc veranderen de zaken wel meer op korte tijd.

Mickey
04-12-2009, 14:36
Rampage is een heerser! Ik hoop dat hij Rashad compleet vernietigd.

Biiyen
04-12-2009, 14:42
Rampage is een heerser! Ik hoop dat hij Rashad compleet vernietigd.

Precies! Rampage is en blijft one bad motherfucker. Ik hou van mensen die de algemene consensus aan hun laars lappen, er schijt aan hebben en doen wat ze zelf willen.

T15Boxing
04-12-2009, 14:42
Goed, dat zal een mooie gevecht worden. Was idd een rare circus actie maar heeft nu tijd gehad om te rusten dus hij zal 100% zijn in zn volgende gevecht.

Sendur
04-12-2009, 14:46
Rampage is the bomb!


Dirk is een hater once again!

dirk5
04-12-2009, 14:51
Rampage is the bomb!


Dirk is een hater once again!

mag ik een mening hebben? Ik vind Rampage gewoon de grootste tool uit de mma wereld.

Ik hoor julie allemaal wel wanneer Rashad hem ko heeft geslagen.....

phranq
04-12-2009, 15:18
mag ik een mening hebben? Ik vind Rampage gewoon de grootste tool uit de mma wereld.

Ik hoor julie allemaal wel wanneer Rashad hem ko heeft geslagen.....

Wake up and smell the coffee, hater.

Wheelie
04-12-2009, 15:40
mag ik een mening hebben? Ik vind Rampage gewoon de grootste tool uit de mma wereld.

Ik hoor julie allemaal wel wanneer Rashad hem ko heeft geslagen.....

Ik weet niet hoor maar dit is toch wel een indrukwekkend lijstje ;)

Quinton Jackson MMA Stats, Pictures, News, Videos, Biography, and More - Sherdog.com (http://www.sherdog.com/fighter/Quinton-Jackson-348)

wrestler_nl
04-12-2009, 15:46
ik hoop dat hij Rashad Ko slaat. Rampage = baas.

dirk5
04-12-2009, 15:50
Ik weet niet hoor maar dit is toch wel een indrukwekkend lijstje ;)

Quinton Jackson MMA Stats, Pictures, News, Videos, Biography, and More - Sherdog.com (http://www.sherdog.com/fighter/Quinton-Jackson-348)

volgensmij heb ik het nooit over zijn lijst gehad....
en welke koffie moet ik ruiken?

ik heb een mening, dat dat toevallig over de persoon gaat op wie jullie blijkbaar een little man-crush hebben, dan ben ik een hater.

Dat ie nog meer ongeboren kinderen gaat vermoorden. :(

Wheelie
04-12-2009, 15:50
http://www.youtube.com/watch?v=frsZYbvqrFY

Wat een brute slamms, hier gaat Rashad niks tegen inbrengen ;)
Word een leuke bet, easy money

GerritTonijn
04-12-2009, 15:53
verrassing!

dirk5
04-12-2009, 15:53
hehe, kevin, ik wil er nog wel een leuke weddenschap langs aan vast koppelen.

verder eerst maar even afwachten of hij uberhaupt terug komt.

Hij is in het verleden ook al redelijk labiel gebleken :)

Tsuki
04-12-2009, 15:54
Is Dirk soms latijn voor zuur ? .................

rampage RULEZZZZ

dirk5
04-12-2009, 15:56
hoezo zuur, jullie vinden Evans niks, ikke Rampage, ben geen schaap dat met de rest van de kudde mee gaat, nooit erder meegemaakt?

Wheelie
04-12-2009, 15:59
hoezo zuur, jullie vinden Evans niks, ikke Rampage, ben geen schaap dat met de rest van de kudde mee gaat, nooit erder meegemaakt?
Laat je niet gek maken ik respecteer jouw mening maar kan me gewoon niet voorstellen dat iemand "Dancing" Rashad Evans cool vind :D

En die weddenschap staat dirk ;)

dirk5
04-12-2009, 16:00
Laat je niet gek maken ik respecteer jouw mening maar kan me gewoon niet voorstellen dat iemand "Dancing" Rashad Evans cool vind :D

En die weddenschap staat dirk ;)

Jep en het ergste is, ik ben al fan sinds zijn tuf seizoen :)

Wheelie
04-12-2009, 16:01
http://www.youtube.com/watch?v=1ZQK5RK-4mo

weks
04-12-2009, 16:13
Goed nieuws las het op twitter
mijn favo ufc vechter
hopen dat ie rashad pakt

TheHagueBoxer
04-12-2009, 16:14
Rashad kan niet winnen van Rampage... hoe wil hij dat doen???

Rampage is staand veel beter, rashad is echt slordig met z'n boksen, en hij gaat Rampage zeker niet KO krijgen (rampage ging 1x KO nadat hij 22 knieen van Wanderlei kreeg, rashad gaat dit never nooit lukken) Plus dat Rampage een groot reach advantage heeft. Rashad's boksen is echt zwaar overrated, dat zal wel naar voren komen als hij tegen rampage staat.

Rashads sterke punt is worstelen, maar Rampage is gewoon veel te sterk, hij heeft echt heavyweight kracht, dus een submission (wat zowiezo rashads sterke punt niet is) wordt het ook zeker niet. Als ze naast elkaar staan lijkt het wel of er een gewichtsklasse tussenzit, Rampage is echt groot dus ik zie echt niet in hoe rashad gaat winnen, maar ben wel blij dat die partij er komt

ik zeg rampage op K.O

ICON
04-12-2009, 17:53
dat ie weg blijft, circus freak.


lol en waar had jij lichamelijk ook al weer allemaal last van?

Pepe the Ice-Murderer
04-12-2009, 17:55
Rashad kan niet winnen van Rampage... hoe wil hij dat doen???

Rampage is staand veel beter, rashad is echt slordig met z'n boksen, en hij gaat Rampage zeker niet KO krijgen (rampage ging 1x KO nadat hij 22 knieen van Wanderlei kreeg, rashad gaat dit never nooit lukken) Plus dat Rampage een groot reach advantage heeft. Rashad's boksen is echt zwaar overrated, dat zal wel naar voren komen als hij tegen rampage staat.

Rashads sterke punt is worstelen, maar Rampage is gewoon veel te sterk, hij heeft echt heavyweight kracht, dus een submission (wat zowiezo rashads sterke punt niet is) wordt het ook zeker niet. Als ze naast elkaar staan lijkt het wel of er een gewichtsklasse tussenzit, Rampage is echt groot dus ik zie echt niet in hoe rashad gaat winnen, maar ben wel blij dat die partij er komt

ik zeg rampage op K.O

Quinton is veel gruwelijker ko gegaan in de tweede partij tegen wanderlei.
Maar inderdaad, ik zie rashad ook niet winnen en ik wil ook graag dat Rampage wint.

ZanZaiZuk
04-12-2009, 19:36
Ik hoop dat Rampage wint dmv een gruwelijke KO, eens kijken wat Rashad dan zal te zeggen hebben.

The_Rock
04-12-2009, 20:11
Dit lijkt wel Scorpion vs Sub-Zero..

Jarno
04-12-2009, 20:14
Natuurlijk heb je recht op je mening Dirk, maar met je eerste post in deze topic profileer je jezelf een beetje als "sherdog fanatic" en ik had je wat hoger ingeschat...

NielsN
04-12-2009, 20:22
I'm with Dirk. :)

Barbaar
04-12-2009, 20:47
Hoop echt dat hij rashad ko slammmmt!!!!!! rashad met z'n grote mond moet gewoon ko gaan

ZakKa!
04-12-2009, 20:48
Rampage heeft veel meer ervaring dan Rashad. Hij eet Rashad op!

En geweldig nieuws! Ik wist het!

cafejolanda.nl
04-12-2009, 20:56
Dirk, Ik hoop dat je gelijk hebt, Ik ben niet echt fan van rashad maar hoop wel dat hij wint. Al denk ik dat Rampage het gaat worden. Maar iemand die Acteren boven vechten kiest is voor mij een golddigger. En hoe hij gecoached heeft in TUF 10 is echt gaar. Hij liet z'n vechters gewoon afgaan.. En dan zegt ie nu wel dat het een act was.. jaja sure... sore loser....

Kom op guys, vinden jullie niet dat rampage respect heeft verloren over deze ophef de afgelopen weken? En Rashad is in mijn ogen wel een cocky asshole, maar hij staat wel voor z'n mensen...

Of ben ik nu ook een zure hater??

:P:P:P

ZakKa!
04-12-2009, 21:04
Weet je wat het is op tv kunnen ze alles zo laten lijken dat Rampage een klootzak is die niks geeft om zijn vechters. Maar als je goed kijkt zie je dat het tegendeel waar is.

GerritTonijn
04-12-2009, 21:04
Als je met de oogjes samengeknepen kijkt!

Sendur
04-12-2009, 21:48
Rampage all the way!

Djani
04-12-2009, 21:50
Dirk, Ik hoop dat je gelijk hebt, Ik ben niet echt fan van rashad maar hoop wel dat hij wint. Al denk ik dat Rampage het gaat worden. Maar iemand die Acteren boven vechten kiest is voor mij een golddigger. En hoe hij gecoached heeft in TUF 10 is echt gaar. Hij liet z'n vechters gewoon afgaan.. En dan zegt ie nu wel dat het een act was.. jaja sure... sore loser....

Kom op guys, vinden jullie niet dat rampage respect heeft verloren over deze ophef de afgelopen weken? En Rashad is in mijn ogen wel een cocky asshole, maar hij staat wel voor z'n mensen...

Of ben ik nu ook een zure hater??

:P:P:P


Zowel Rampage als Rashad heeft een grote bek. Maar Rashad liet het van geintjes over gaan naar serieus gebitch en op dat punt nam Rampage steeds het standpunt 'Put your money where your mouth is' standpunt in en daar heb ik respect voor, daarom hoop ik op een overwinning via K the fuck O voor Rampage

HUNTER
05-12-2009, 00:26
Rampage is zo'n loser!

Hij heeft 0 coaching skills. Een van mijn trainers zegt altijd: 'If you can't coach it, you don't know it'...

Rampage is een hype geweest in Japan met Pride. Headbutting Arona met die slam... tsja. Voor de rest is Rampage alleen maar praatjes en had Rasha hem echt vierkant gedemolished. Natuurlijk trekt hij zich terug. Duh... Rampage zelf weet ook wel dat hij geen top of the bill is. Als een middelmatige vechter als Forrest hem al op wilskracht pakt... wat gaat hij dan beginnen tegen technische vechters???

lopez86
05-12-2009, 00:40
Weet je wat het is op tv kunnen ze alles zo laten lijken dat Rampage een klootzak is die niks geeft om zijn vechters. Maar als je goed kijkt zie je dat het tegendeel waar is.

Uiteraard, maar dat zijn ook woorden van Rampage zelf, en als jij hem daarop op ze woord gelooft ben je ook een beetje naief niet?
Natuurlijk zal die alles zeggen om Rashad zwart te maken!
En je kan zeggen wat je wil, Rashad heeft z'n jongens echt gecoached en Rampage niet.

Over wie er gaat winnen doe ik geen uitspraken.
Wel wil ik diegene die zeggen dat Rampage technischer bokst dan Rashad even uitlachen :fp:
Als je alleen al naar het verschil in voetenwerk kijkt tussen die twee hoef je daar niet eens een expert voor te zijn om te zien wie beter is.

viCo
05-12-2009, 16:31
Ik hoop dat we snel Rampage tegen Rashad krijgen, dan wordt die arrogante Rashad zijn mond eindelijk gesnoerd. Jammer dat ze vanavond niet vechten op de TUF10 finale :)

el bastardo
05-12-2009, 17:11
Altijd een Rampage fan geweest, maar na TUF is dat een stuk bekoeld. Toch hoop ik dat ie Rashad KO'd. Gewoon, omdat ik Rashad een enorme loser vind in zijn doen. Rampage moet iig nooit meer gaan coachen, want dat gaat natuurlijk nergens over.

Denk echter dat Rashad gaat winnen. Hoop het niet.

italianstallion
05-12-2009, 18:58
The ultimate fighter 10 rampage ppff ............

give me rashad sugar evans .. vur mij de beste