PDA

View Full Version : SBS6 | K-1 live stream gaat WEL DOOR



Collina
04-12-2009, 15:02
Beste mixfight lezers,

Ik heb vandaag 04-12-2009 tijdstip 13:55 contact gehad met sbs6 online omtrent K-1 Live stream a.s. zaterdag om 09.00u.

Ik heb het hele verhaal uitgelegd over de speculaties en onduidelijkheden of het nou wel of niet doorgaat wat op internet circuleert.

De mediaplanner heeft mij wederom gezegd dat zij toestemming hebben gekregen en het gewoon zullen uitzenden a.s. zaterdag.

Don't shoot me if im wrong, maar dit zijn de laatste berichten tot 5 minuten geleden. De mediaplanner heeft het mij verzekerd dat we gewoon K-1 live stream op SBS6 kunnen volgen.

Ik zet hier extra gas op elke keer bij sbs6 omdat ze echt een perfecte (beeld & geluid) eenvoudige stream hebben.

Vandaar dat ik dit nu weer post! SBS wordt een beetje gek van me, dit was de 4de keer dat ik belde deze week.

Groet,
Collina

Lionheart
04-12-2009, 15:07
Thanks man voor de moeite!!!

pitbulram
04-12-2009, 15:07
goed nieuws!!

snip83
04-12-2009, 15:07
hahahahahah

ik hoop het pik

word wel een beetje dol van die berichten steeds

Kingster
04-12-2009, 15:08
LOL, ik zie morgen wel. Het verandert met het uur zo ongeveer.

Wheelie
04-12-2009, 15:09
Ga me nou niet vertellen dat ik voor niks die Eurosport Player aangeschaft heb ;)
Goed bezig vriend maar ik ben er niet gerust op, wellicht kan Leo ons meer vertellen haha.

Ik ben in ieder geval zeker van een goede stream ;)

jake phuk
04-12-2009, 15:12
ik snap het niet meer zo goed, maar erg bedankt voor je moeite:thup:
Zal spannend worden morgen.

BiCkOnE
04-12-2009, 15:13
Hopelijk heb je gelijk, anders hebben we justin nog....en in het ergste geval zullen we moeten wachten tot 23:40 SBS6.....

Mickey
04-12-2009, 15:13
Heheh wat een soap zeg.. Het draagt wel bij aan de anticipatie moet ik zeggen! Godverdoeme wat heb ik er een zin in!

Eurosport
04-12-2009, 15:14
Vanochtend nog contact gehad met de rechtenhouders vanuit Japan, die hebben bevestigd dat Eurosport dit exclusief heeft en dat SBS de berichtgeving van haar site moet halen.

Voor mij was het belangrijkste om morgen de teleurstelling bij een hoop mensen te voorkomen als ze om 9 uur voor de computer zitten. Wat een ieder met deze informatie doet is zijn/haar eigen keuze...

Collina
04-12-2009, 15:14
Beste mixfight lezers,

Ik heb vandaag 04-12-2009 tijdstip 13:55 contact gehad met sbs6 online omtrent K-1 Live stream a.s. zaterdag om 09.00u.

Ik heb het hele verhaal uitgelegd over de speculaties en onduidelijkheden of het nou wel of niet doorgaat wat op internet circuleert.

De mediaplanner heeft mij wederom gezegd dat zij toestemming hebben gekregen en het gewoon zullen uitzenden a.s. zaterdag.

Don't shoot me if im wrong, maar dit zijn de laatste berichten tot 5 minuten geleden. De mediaplanner heeft het mij verzekerd dat we gewoon K-1 live stream op SBS6 kunnen volgen.

Ik zet hier extra gas op elke keer bij sbs6 omdat ze echt een perfecte (beeld & geluid) eenvoudige stream hebben.

Vandaar dat ik dit nu weer post! SBS wordt een beetje gek van me, dit was de 4de keer dat ik belde deze week.

Groet,
Collina

Ik kan me goed voorstellen dat het allemaal onduidelijk is, dit zijn de laatste berichtgevingen.. "ik heb zijn naam en hij heeft het mij verzekerd" dus als hij het ons flikt om geen live stream uit te zenden...

Dan zoeken we hem op en laten we die mediaplanner 24uur lang naar "Goede tijden, Slechten tijden" kijken!

Seriously, het gaat door! Hij heeft het mij verzekerd en excuus aangeboden voor alle onduidelijkheden.

mclahey
04-12-2009, 15:19
Ik kan me goed voorstellen dat het allemaal onduidelijk is, dit zijn de laatste berichtgevingen.. "ik heb zijn naam en hij heeft het mij verzekerd" dus als hij het ons flikt om geen live stream uit te zenden...

Dan zoeken we hem op en laten we die mediaplanner 24uur lang naar "Goede tijden, Slechten tijden" kijken!

Seriously, het gaat door! Hij heeft het mij verzekerd en excuus aangeboden voor alle onduidelijkheden.


Ik weet het niet hoor. Waarom kruipt onze Leo dan zo diep door het stof gisteren. Die werkt toch ook bij SBS6 en weet er volgens mij meer van dan die gast die je aan de telefoon hebt gehad. Ik ben sterk geneigd om voor de zekerheid die ES player aan te schaffen voor een maandje want ik heb geen zin om voor het zoveelste jaar achtereen te stressen over die fucking streams met refreshen en opnieuw inloggen omdat het te vol is of weet ik veel wat. Gezien alle stress van de laatste jaren kan die 4 eutjes me gestolen worden.
Maar elke keer als ik Paypal als betaalmethode kies krijg ik een error met 'pleas retry'. Weet iemand wat ik moet doen.

De stress begint vroeg dit jaar....

Collina
04-12-2009, 15:21
Vanochtend nog contact gehad met de rechtenhouders vanuit Japan, die hebben bevestigd dat Eurosport dit exclusief heeft en dat SBS de berichtgeving van haar site moet halen.

Voor mij was het belangrijkste om morgen de teleurstelling bij een hoop mensen te voorkomen als ze om 9 uur voor de computer zitten. Wat een ieder met deze informatie doet is zijn/haar eigen keuze...

Nu ben ik het spoor bijster. "mijn focus is sbs6" mocht u toch gelijk hebben en eurosport alleen het recht hebben gekregen..(waar ik overigens niet gecharmeerd van ben), dan merk ik dat morgen wel.

Dit is niet lullig bedoeld, maar ieder spreekt zich dan tegen. Heb net nog contact gehad..

Mixfight, excuus "maar meer kunnen we niet doen dan maar afwachten".

Collina

Collina
04-12-2009, 15:28
Ik weet het niet hoor. Waarom kruipt onze Leo dan zo diep door het stof gisteren. Die werkt toch ook bij SBS6 en weet er volgens mij meer van dan die gast die je aan de telefoon hebt gehad. Ik ben sterk geneigd om voor de zekerheid die ES player aan te schaffen voor een maandje want ik heb geen zin om voor het zoveelste jaar achtereen te stressen over die fucking streams met refreshen en opnieuw inloggen omdat het te vol is of weet ik veel wat. Gezien alle stress van de laatste jaren kan die 4 eutjes me gestolen worden.
Maar elke keer als ik Paypal als betaalmethode kies krijg ik een error met 'pleas retry'. Weet iemand wat ik moet doen.

De stress begint vroeg dit jaar....

Hello Mclahey,

Ik geef alleen het bericht door want ik 30min. gelden van de mediaplanner heb gehoord. (deze werkt ook bij SBS6, je kunt ze bereiken op 020-800 7000 *kies 4*) sbs6 sport online afdeling.

Ik weet dat Leo voor sbs6 werkt, maar het beste paard struikelt wel eens, vandaar dat ik ben gaan verifiėren welke informatie klopt.

Ik ben er vanuit gegaan dat wat de mediaplanner mij vertelt klopt. Heb ik het aan het verkeerde eind, don't shoot me.

Collina
ps: zullen we anders allemaal tegelijk bellen?

Fasada
04-12-2009, 15:29
Laten we ze met z'n alle bellen, dan gaan ze waarschijnlijk harder rennen om een goed antwoord te geven...

Fasada
04-12-2009, 15:31
Heb net gebeld en zij geven aan dat het live gestreamed wordt.. hahaha
Heb ook aangegeven dat er veel onduidelijkheid was en dat Leo had gezegd dat het niet door zou gaan en hij was er van op de hoogte en gaf met klemtoon aan dat het wel doorgaat!!!

Er was zelfs een persbericht voor uit gegaan....

Collina
04-12-2009, 15:33
020-800 7000 *kies 4* sbs6 sport online afdeling

Collina
04-12-2009, 15:37
Heb net gebeld en zij geven aan dat het live gestreamed wordt.. hahaha
Heb ook aangegeven dat er veel onduidelijkheid was en dat Leo had gezegd dat het niet door zou gaan en hij was er van op de hoogte en gaf met klemtoon aan dat het wel doorgaat!!!

Er was zelfs een persbericht voor uit gegaan....

Goed voorbeeld, doet goed volgen.. nu jullie!

Bellen met die hap!

Thanks fabricenovic!

Mickey
04-12-2009, 15:37
LMAO! Vechtsportliefhebbend Nederland Verenigt U!

dirk5
04-12-2009, 15:40
he drukte maker, stop er eens mee. :)

we zien het morgen om 9 uur wel.

Wheelie
04-12-2009, 15:41
Haha Collin is een volhouder, reps ;‚

Collina
04-12-2009, 15:45
Haha Collin is een volhouder, reps ;‚

Thanks Weelie,

@ Dirk5
Je hebt gelijk, misschien moet ik me niet zo druk maken. Maar ik heb nog nooit gewerkt met een andere stream en van sbs6 weet ik dat het bijna HD kwaliteit is.

En aangezien dit (in mijn beleving) het mooiste K1 ever is, wil ik zekerheid.

Maar goed, ik hou er over op.. Bel jij nog even met SBS6? :)

020 700 8000 *kies 4*

Collina

mclahey
04-12-2009, 15:46
he drukte maker, stop er eens mee. :)

we zien het morgen om 9 uur wel.

Tja. We zien het wel. Dan weet ik wel hoe het gaat. Dan zit ik morgen weer de hele dag naar zo'n mini stream te kijken en dan wordt ik er weer tachtig keer uitgeflikkerd per minuut omdat het te druk is.
Ik stel voor dat we Leo gijzelen en pas weer terug geven aan SBS als Badr klaar is met het winnen van de finale...

Collina
04-12-2009, 15:47
Heb net ook wat belletjes gepleegd. Fred Royers vertelde me dat hij het sowieso live inspreekt, maar hij dacht dat het wellicht later op de dag als stream op de site kwam. Daarna ook nog even het nummer van Collina gebeld en daar werd me verteld dat het live gestreamd wordt.

Haha, Oke dan I Love Knockouts :)

Die gasten worden nu gek van ons, thanks man!

Ps: doet dit mij vermoeden dat ik ongeloofwaardig over kom? :boos:

Biiyen
04-12-2009, 15:50
De SBS stream van vorig jaar was poepie goed!!! Die moet er nu ook weer zijn. Vorig jaar heb ik SBS bedankt door de reclames niet weg te zappen. Ze kunnen weer een jaar reclame verdienen hiero!!!!!

Als iedereen nu plechtig beloofd 1 jaar lang tijdens de SBS reclame niet weg te zappen als ze de k1 stream uitzenden dan komt het vast goed. :D

dirk5
04-12-2009, 15:54
haha, stop maar met bellen, dadelijk zenden ze het niet meer uit omdat jullie zo aan het zeuren waren ;)

wel kudo's voor Collin die Leo even verteld dat ie morgen toch moet gaan werken :)

Collina
04-12-2009, 15:55
De SBS stream van vorig jaar was poepie goed!!! Die moet er nu ook weer zijn. Vorig jaar heb ik SBS bedankt door de reclames niet weg te zappen. Ze kunnen weer een jaar reclame verdienen hiero!!!!!

Als iedereen nu plechtig beloofd 1 jaar lang tijdens de SBS reclame niet weg te zappen als ze de k1 stream uitzenden dan komt het vast goed. :D

Jij snapt het :) haha...

XanaduNL
04-12-2009, 16:15
Bij mij hing hij gelijk op. :(

Collina
04-12-2009, 16:20
Bij mij hing hij gelijk op. :(

Haha, o shit.
Ik zit hier echt tegen een beeldschem te lachen, zometeen word ik nog opgenomen bij het pieter baan centrum. Hilarisch dit.

Sho'nuff
04-12-2009, 16:31
Wel, niet, wel, niet, wel.
Ik weet niet meer wat ik moet geloven, maar als ik moet kiezen ga ik voor dit thread met WEL als antwoord!! Ben benieuwd morgen. Dit is bijna net zo spannend als de wedstrijden zelf haha

Lionheart
04-12-2009, 16:34
Heb net gebeld en SBS6 streamed het morgen live vanaf 09.00!

Als ik zometeen van het werk kom probeer ik nog ff langs SBS te gaan, ik woon er nl precies achter.

Biiyen
04-12-2009, 16:53
Ik hoop dat Leo langskomt en uitsluitsel geeft.

MarcDeurloo
04-12-2009, 17:16
ach, anders is er altijd nog justin.tv en hotspotshield voor als je een ander ip nodig hebt!

Nightwalker
04-12-2009, 17:45
Pffff, ik word gek van jullie allemaal... Ik wil Sbs6 Streaming !!!!!!! Weg met Eurosport... Ik ben er helemaal klaar mee... Altijd maar betalen !!!

Collina
04-12-2009, 18:11
Pffff, ik word gek van jullie allemaal... Ik wil Sbs6 Streaming !!!!!!! Weg met Eurosport... Ik ben er helemaal klaar mee... Altijd maar betalen !!!

Nee Nightwalker,

Ik heb vandaag gebeld, niet alleen ik, maar nog 8 andere mixfight members.. ze hebben ons alle verteld dat de live stream gewoon doorgaat.

Collina

Nightwalker
04-12-2009, 18:15
@Collina

En als dat niet zo is... Ga jij dan een drankje voorme betalen ??... Deal ???:)

MataLeo
04-12-2009, 18:15
wel - niet - wel - niet - wel of toch niet ?

Geef morgen mij een linkje waar ik het kan zien mensen ..............

Collina
04-12-2009, 18:16
@Collina

En als dat niet zo is... Ga jij dan een drankje voorme betalen ??...

Dan betaal ik de tomaten .. :)

Nightwalker
04-12-2009, 18:17
@Collina

Kijk, daar kan ik wat mee... Deal.. :)

jan sensei kyokushin
04-12-2009, 18:21
Osu wat is de prijs van deze soap een ijskast of wasmachine :) wie wint ???
wij zien het morgen wel
osu

Lo-nrd
04-12-2009, 18:47
Dus kortom niks is zeker ?
En eurosport paypal link doet het niet, dus ze willen schijnbaar dat niemand het ziet..
Euroflop.

LeeMurray
04-12-2009, 19:26
Dit wordt m'n eerste post hier maar ik lurk al jaren hiero.

OT... Weet niet wat ik moet geloven. Dan wel live op SBS6, dan weer niet. Ik heb 's ochtends geprobeerd om mij te abonneren op die europlayer, maar paypal doet het niet en ik heb geen visa oid. Ik heb eurosport gemaild, maar het enige wat ze zeggen is dat ze ermee bezig zijn. Ik word er schijtziek van, maar er is niets aan te doen.

Lo-nrd
04-12-2009, 19:41
i-deal zou een leuke oplossing wezen,maar dat zal ze op korte termijn niet lukken.

En verschijnljk is dat geen oplossing omdat dat alleen voor nl geld.
Paypal is een leuke oplossing, alleen dat doet ut niet:twak:

jan sensei kyokushin
04-12-2009, 19:54
http://www.gokhansaki.nl/

heeft ook nog een link morgen :)
en justintv heeft ons nog nooit in de steek gelaten
Osu

spacebox
04-12-2009, 19:58
I-deal zo idd het beste zijn, dan is inschrijven of te wachten niet nodig. Betalen en klaar Ik begrijp eigenlijk niet waarom dat niet standaard is het is zo gefixt.

Ik kan het wel voor ze regelen

Harrie Nak
04-12-2009, 20:02
Het lijkt me toch dat de SBS6 website (http://www.sbs6.nl/web/show/id=78261/langid=43/dbid=43/typeofpage=73941) (op meerdere plaatsen) duidelijk genoeg is:


Zaterdag 5 december vinden in Yokohama, Japan de finales plaats van het belangrijkste kickboksevenement van de wereld, de K-1 World GP Final 2009. SBS 6 zendt diezelfde avond een uitgebreide registratie uit van het toernooi waarin ons land sterk is vertegenwoordigd. Maar liefst vijf van de acht finalisten hebben een Nederlands paspoort, dus de kansen op opnieuw een Nederlandse wereldkampioen zijn zeker aanwezig. SBS 6 Sport: K-1 Finale in Yokohama is a.s. zaterdag om 23.40 uur te zien bij SBS 6.

Lo-nrd
04-12-2009, 20:15
http://www.gokhansaki.nl/
Zag ik idd net ook staan..

El Bambino
04-12-2009, 20:40
SBS6 moet de concurrentie aangaan met rtl7 want K1 en MMA worden steeds populairder in dit land. Als SBS6 morgen live (internet) uitzendt dan hebben ze al een klein voorsprong op rtl7 :D

guess2007
04-12-2009, 20:49
Klik nog geen 10 seconde geleden op betaal bij de es playert lees ik dit...
Naja in iedergeval verzekerd van een stream aangezien sbs hier steeds moeilijk doet met livestreams.

viCo
04-12-2009, 21:34
Klik nog geen 10 seconde geleden op betaal bij de es playert lees ik dit...
Naja in iedergeval verzekerd van een stream aangezien sbs hier steeds moeilijk doet met livestreams.

Live op SBS6 gaat niet door hoor Guess. ES heeft de live rechten alleen.

Heb ook betaald voor de ESplayer, prima voor elkaar. RDY TO GO!!

ZakKa!
04-12-2009, 21:44
Wat een soap zeg inderdaad. Ongelooflijk. Ik zie het wel morgen, als sbs6 het niet streamt doe ik het wel met de MMA-TV stream. En mensen jullie hoeven helemaal niet te refreshen als je het programma ultrasurf gratis download.

Katsujinken
04-12-2009, 21:54
Vanochtend nog contact gehad met de rechtenhouders vanuit Japan, die hebben bevestigd dat Eurosport dit exclusief heeft en dat SBS de berichtgeving van haar site moet halen.

Voor mij was het belangrijkste om morgen de teleurstelling bij een hoop mensen te voorkomen als ze om 9 uur voor de computer zitten. Wat een ieder met deze informatie doet is zijn/haar eigen keuze...
Meh, niet Mac compatible. :crying:

Jeru
04-12-2009, 22:20
LOL.... kan niet iemand deze topic sluiten? Elke keer als ik hier kom denk ik dat de stream WEL doorgaat :D

knift
04-12-2009, 23:28
en hij gaat door teminsten zegt sbs zelf heb 5 min geleden gebelt

Wheelie
04-12-2009, 23:32
Meh, niet Mac compatible. :crying:
Wel dus, ik heb ook een Mac.

Je hebt wel flip4mac nodig en dan werkt de stream perfect via quicktime ;)

Naj85
05-12-2009, 01:08
en hij gaat door teminsten zegt sbs zelf heb 5 min geleden gebelt
ik hoop dat het doorgaat..
wel gierig van eurosport
de WGP hoor je gwn gratis te volgen! overal willen ze nu geld voor tegenwoordig :twak:

MJOKKIE
05-12-2009, 01:41
Ik wil met alle liefde betalen,

Zolang ik de finale maar binnen kan halen-;)

guess2007
05-12-2009, 01:45
Snap dat gezeik op eurosport niet zo.
Wees blij dat ze het streamen, wat is nou 4 euro.
SBS is blijkbaar gewoon laks geweest met de rechten, ken je eurosport toch niet kwalijk nemen.
4 euro voor een kwaliteits stream van dik 4 uur is toch een lachertje.

Naj85
05-12-2009, 01:47
betalen is ook niet echt het probleem
maar hoe ik het moet betalen..
heb geen paypal of creditcard ofzo
paypal aanmaken en geld erop storten duurt ook een paar dagen..

Jeru
05-12-2009, 01:48
Ik wil met alle liefde betalen,

Zolang ik de finale maar binnen kan halen-;)

Hahaha blijf je bezig? :lol:

snip83
05-12-2009, 09:17
Hoe zit het nou?

Mister Collina al uit zijn mandje?

lumberjack>>
05-12-2009, 09:47
iemand al een stream?

TheCarnage
05-12-2009, 10:00
ik kan niks vinden :(

TheCarnage
05-12-2009, 10:01
ik zit nu op justin.tv

Sjakiezwart
05-12-2009, 10:07
Ik zit nu op eurosport, fijn streampje. Niet vergeten om de terms of agreemeent even te openen. Daar staat een emailadres is waar je naar moet mailen om aan te geven dat je meteen weer je maandelijkse abonnement af wilt zeggen, anders wordt het maandelijks automatisch verlengd.

Vale Tudo
05-12-2009, 10:07
Ik heb (tot nu toe) perfecte beelden via justin.tv!

martijnG
05-12-2009, 10:16
welke zender op justin?

japioo78
05-12-2009, 10:20
Klopt , ben het nu ook aan het kijken via Justin-tv. Redelijke stream....
Have Fun

http://nl.justin.tv/o_8v8_o

martijnG
05-12-2009, 10:23
ik heb alleen geen account bij justin, dus dan word ik eruit gegooid..... Waarom werken die knakkers niet met ideal....

TheCarnage
05-12-2009, 10:51
whats up met die sbs stream dan??