PDA

View Full Version : Spanning voelbaar bij K-1, Jerome Le Banne waarschijnlijk vervangen voor Peter Aerts



K-1sunstarr
05-12-2009, 01:12
TOKIO - Binnen een dag weten we wie (de nieuwe) wereldkampioen K-1 is geworden. Voorafgaand aan het grootse vechtsportgala in Yokohama werd vandaag een persconferentie, waar de spanning te snijden was, met bijna alle vechters gehouden. De rivaliteit tussen Badr Hari en Alistair Overeem was duidelijk zichtbaar in de perszaal. Het tweetal kan elkaar zaterdag in de halve finale treffen. De strijd in Japan kan wat de vechters betreft beginnen.

Overigens was Jerome Le Banner nog niet aanwezig tijdens de persconferentie en de voorafgaande fotoshoot. Mocht de Fransman, die volgens insiders slecht getraind is en met zijn hoofd bij zijn nieuwe film zit, zich uiteindelijk op het laatste moment terugtrekken, dan wordt de Nederlander Peter Aerts waarschijnlijk zijn vervanger in het hoofdtoernooi. Saillant detail is dat hij dan Sem Schilt in de kwartfinale treft. Aerts hield de vechter uit Zuidlaren vorig jaar uit de grote K1-finale (door een zege in het kwalificatietoernooi in Seoel).
Aerts kan overigens net als regerend kampioen Remy Bonjasky en Sem Schilt jacht maken op zijn vierde kampioensgordel. Dat zou een evenaring van het record van de inmiddels gestopte Ernesto Hoost betekenen.

abdel1991
05-12-2009, 01:17
als JLB niet meedoet(kan me niet voorstellen) tegen wie moet Saki dan??

8701.
05-12-2009, 01:19
als JLB niet meedoet(kan me niet voorstellen) tegen wie moet Saki dan??

manhoef is ook aanwezig :D

bananenplukster
05-12-2009, 01:22
als JLB niet meedoet(kan me niet voorstellen) tegen wie moet Saki dan??

Ik denk dan hesdy gerges? Tom harinck kwam een maand geleden al dat er mogelijk iemand zou uitvallen maar goed we zien het morgen wel.

Jeru
05-12-2009, 01:23
Hij is wel vaker niet op de persconferentie geweest volgens mij. Zou op zich wel leuk zijn als Peter in zijn plaats mag, maar ik vind deze matchmaking eigenlijk wel mooi zo.

K-1sunstarr
05-12-2009, 01:29
Persconferentie hoort gewoon bij, niet aanwezig willen zijn!!

Peter ga je gang, het is jouw meer gegund.

ZakKa!
05-12-2009, 01:33
Mensen JLB gaat gewoon vechten hij heeft van tevoren gemeld dat hij later zou komen in verband met jetlag. JLB houd sowieso niet van persconferenties enzo.

knift
05-12-2009, 01:40
Mensen JLB gaat gewoon vechten hij heeft van tevoren gemeld dat hij later zou komen in verband met jetlag. JLB houd sowieso niet van persconferenties enzo.


dat denk ik ook ja al hoop ik dat aerts nog een kansje maakt

mokumnised
05-12-2009, 01:46
als JLB niet meedoet(kan me niet voorstellen) tegen wie moet Saki dan??

Misschien staat hij dan automatisch reserve.

mocht jlb nu toch komen acht ik hem kansloos, je kunt niet echt spreken van focus als je de avond van te voren komt aankakken....jammer

micha
05-12-2009, 01:56
de winnaar van saki aerts inde de 2e ronde tegen sem?

doom
05-12-2009, 04:14
Ik had net sensei aan de telefoon JLB is aangekomen en vecht gewoon dus Peter treft Saki