PDA

View Full Version : *Spoiler* - De Winnaar



mossad
05-12-2009, 13:21
Sem Schilt:

Heeft alle toernooien gewonnen waar hij aan begonnen is

Heeft volgens mij alle tegenstanders waar hij ooit tegen gevochten heeft verslagen


Heeft het record van 4X winst met Ernesto


Snelste overwinning ooit met 3x winst in eerste ronde waaronder tegen de finalisten van vorig jaar


Heeft tegen iedere grote naam gestaan en ze verslagen


Ondanks dat het niet altijd even mooi is(dit jaar wel) presteert hij keer op keer en altijd respectvol.

Mooie speech van Badr overigens. Hij wordt almaar beter en volwassener.

NESCIO
05-12-2009, 13:27
Kun je alleen maar respect voor hebben, had het Badr ook zeker gegund.

Wheelie
05-12-2009, 13:27
Gefeliciteerd Sem Schilt, verdiend gewonnen.

Golden Glory Powerrrrrrrr ;)

joost
05-12-2009, 13:28
Bijna iedereen vind Schilt een ondergewaardeerde vechter!!!

ik vind SEM top!! :D:D

king
05-12-2009, 13:30
Klasse van Sem om zo terug te komen na het verlies van eerder dit jaar.

Jeru
05-12-2009, 13:30
Gewoon erg goed gedaan. Niets op af te dingen. Zowel Remy als Badr hadden hem even in een benarde positie, maar hij heeft goed gevochten en het mooi afgemaakt.

univers1l
05-12-2009, 13:41
ik had het badr echt gegund, hij was zeer correct dit jaar en super gefocust. volgend jaar weer een kans. en wat sem betreft: gefeliciteerd

danial
05-12-2009, 13:41
Hij heeft het echt goed gedaan. Prachtige toernooi

T15Boxing
05-12-2009, 13:41
Klasse Sem. Hij heeft het echt bewezen vandaag en ik had het mis. Mn enige voorspelling in 2009 die ik mis had. Ik dacht echt Badr had hem maar Sem gebruikte zijn lengte weer goed genoeg. Volgende keer als Badr kalmer is dan wint hij waarschijnlijk.

Respect en gefeliciteerd Semmy Schilt. Ik had het verdorie mis.

Guile
05-12-2009, 13:48
Die linkerjab van Sem man man wat een power.

PigDog
05-12-2009, 13:50
Ik had dit al heel lang voorzien (en dus ook VCash gewonnen). Heb het zelfs nog enkele keren gezegd op MF: Semmy is een serieuze topsporter die goed met zijn vak bezig is. Die laat zich dus echt niet meer naaien op de manier van Aerts en Hari. Die gaat daarop trainen. En een vent van 2,12 meter is gewoon errug moeilijk te behappen. Ik gun het Sem van harte, en zijn team. Ik zou het ook ridderlijk vinden om hier de felicitaties te zien van gasten die het GG team zaten af te branden de afgelopen weken. Badr is een goeie vechter, en hij komt er echt wel, maar nu dus nog niet.

Sem = wereldklasse
Gefeliciteerd...

T15Boxing
05-12-2009, 13:54
Die linkerjab van Sem man man wat een power.

Dat is hoe boksers het doen. Hij gooit hem niet gewoon, hij gebruikt echt zn gewicht in die jab en dat steekt echt als ie precies raakt. Pop. Zelfs iron chinned Sefo ging erdoor KO. Daar moet je echt niet tegenaan lopen.

marcelt
05-12-2009, 13:55
Hij versloeg de regerende kampioen. 4x winnaar Hoost heeft hij ook verslagen !

iconian
05-12-2009, 13:57
hulde voor alle jongens, prachtig toernooi neergezet met veel strijdlust en de fans een show gegeven.

Mark105
05-12-2009, 14:01
Wat een toptoernooi heeft Sem gevochten. Klasse. Gefeliciteerd!

KayOne
05-12-2009, 14:20
respect voor sem, hij is een waardig champ
maar ik ben niet echt blij want ik wilde badr zien champ worden vandaag
eerlijk is eerlijk ik ben laatste tijd nogal fan van badr zijn vecht stijl geworden
wanneer hij vecht gaat mij hart gaat gewoon tekeer joh hahaha
maargoed zijn tijd komt nog...

XanaduNL
05-12-2009, 14:31
Je kan zeggen wat je wilt, maar hij heeft zichzelf nu al te vaak bewezen. Een topper dus!

reefer
05-12-2009, 14:31
Sem gefeliciteerd,Golden Glory gefeliciteerd,
maar bovenal : wat een reclame voor de Nederlandse vechtsport!!!!
Allemaal kampioenen/ex kampioenen en toekomstige kampioenen.Ze kunnen het beter de "open Nederlandse"k-1 final noemen.
Denk dat andere landen toch wel met enige afgunst hebben zitten kijken.
Waar een klein landje groot in kan zijn!!!

king
05-12-2009, 14:32
Het lijkt me in ieder geval duidelijk wie er nu in de Arena tegen Badr moet aantreden...

ICON
05-12-2009, 14:43
yes hij was echt goed bezig, mooie partijen gevochten..

iconian
05-12-2009, 14:48
saki en zimmerman hebben allebei 4 van hun laaste 6 wedstrijden verloren. spong daarentegen heeft weer een goede overwinning te pakken.

Joop Kasteel
05-12-2009, 14:54
JK is blij voor Sem!

italianstallion
05-12-2009, 14:58
ok
;-)

Biiyen
05-12-2009, 15:08
Ik heb echt geschreeuwd...man man wat was dat even spannend in de eerste minuten van de partij. Die Badr is echt lijp en gaat gewoon volle patat erin! Serieus mooie GP dit jaar. Niet 1 slechte match, dat zie je niet vaak bij een K1.

Semmy gefeliciteerd!

KayOne
05-12-2009, 15:20
maja k-1 max blijft wel beste kwa technieken
deze big boys gaan zo makkelijk neer omdat ze gewoon zoveel massa hebben en daardoor zo hard slaan dat niemand overeen blijft lol

Pindakaas
05-12-2009, 15:28
is dit overigens de eerste keer dat de uitslag ook op nos teletekst staat? eindelijk zou ik zeggen.

http://teletekst.nos.nl/gif/images/635-01.gif

http://teletekst.nos.nl/gif/images/635-02.gif

oliebol
05-12-2009, 15:43
Shit wat was dit spannend zeg.
Sem gefeliciteerd, het is je echt gegund. Echt top gevochten.
Ik had eerst nog steeds een beetje een hekel aan Hari omdat hij de finale vorig jaar verpeste maar nu echt niet meer. Volgens mij is hij er best goed mee omgegaan verder toch?
Zijn tijd komt nog wel...

el bastardo
05-12-2009, 16:03
Ik heb Sem nog nooit zo goed en scherp zien vechten. Vaak wint hij op punten, nu 3x binnen de ronde klaar. Dikke reps voor Sem!

Jeru
05-12-2009, 16:14
is dit overigens de eerste keer dat de uitslag ook op nos teletekst staat? eindelijk zou ik zeggen.

http://teletekst.nos.nl/gif/images/635-01.gif

http://teletekst.nos.nl/gif/images/635-02.gif

Dat is zeker de eerste keer. Erg mooi!! Of heb je zitten fotosoepen? :lol:

Pindakaas
05-12-2009, 16:29
Dat is zeker de eerste keer. Erg mooi!! Of heb je zitten fotosoepen? :lol:

Haha nee, directe links zoals je kan zien. Zou de NOS eindelijk wat aandacht gaan besteden, best netjes niet alleen de uitslag maar ook een klein verslag.

Alleen jammer voor de mensen die tot vanavond wachten met kijken, spoilers ontwijken en het plotseling op teletekst aantreffen.

TOON
05-12-2009, 16:35
hahaha lachen zeg....op teletekst hahahaha
ja je zult maar nietsvermoedend teletekst checken zie je de titel 'schilt winnaar K1 grand prix' hwhahahahahahahahahah zit je dan met de hele dag internet ontlopen, geen sites checken, gsm uit hahahahahah

zou wel leuk zijn als het echt iemand overkomen is....wil je je even melden aub ;)

ff ontopic, super voor Sem, gefeliciteerd, mooi ook overwinning opgedragen aan die roemeense jongen... was een super GP!!!

snip83
05-12-2009, 16:44
Sem en team gefeliciteerd

Ik vond dit het mooiste toernooi tot nu toe


Had van Karaev wel meer verwacht, vind dit een zware afgang, al zat die hoek van Karaev ook bijna bij Badr op ze kin

Teixera mag volgende keer wat mij betreft gewoon zijn ding blijven doen in Brazilič,
was een goede KO, maar als je naar de regels kijkt was het diskwalificatie voor Overeem.

Le Banner kan beter gaan boksen of films gaan maken want op dit podium heeft hij niks meer te zoeken, Schilt heeft hem voor de 3e keer goed aangepakt

Ik ben blij dat Remy gewonnen heeft van Errol, Errol kan dan wel van Feitosa gewonnen hebben maar die is allang op ze`n retour, errol staat nu op 6/4 was wel een leuke pot



Badr heeft de strikforce man gewoon even laten zien dat K1 geen grapje is en hem het canvas even laten proeven heerlijk (zo zie je maar weer van spuitjes word je groter maar gaat er niet beter van vechten:P)

Ik wist niet dat remy ook kon slaan haha hij geeft schilt gewoon 8 tellen, Sem herstelt en komt genadeloos terug maar leek wel of remy blessure had


de finale niks over te zeggen verder
klase van Sem, Badr probeerde een herhaling van de ArenA, helaas niet gelukt volgend jaar beter





Ik heb genoten dank jullie wel vechters

MataLeo
05-12-2009, 16:45
Super Sem. Gefeliciteerd.

Quato
05-12-2009, 16:50
Ik wist niet dat remy ook kon slaan haha hij geeft schilt gewoon 8 tellen, Sem herstelt en komt genadeloos terug maar leek wel of remy blessure had


Als je goed terug kijkt, zat die stoot er wel redelijk op, maar was Sem niet echt onder de indruk. Het leek meer alsof hij z'n evenwicht gewoon verloor en achterover viel, ipv dat hij 8 tellen nodig had.

Maar alsnog super afgemaakt uiteraard! Wat een tournooi, echt extreem vet!

Had niet beter kunnen lopen... :-)

snip83
05-12-2009, 16:57
Als je goed terug kijkt, zat die stoot er wel redelijk op, maar was Sem niet echt onder de indruk. Het leek meer alsof hij z'n evenwicht gewoon verloor en achterover viel, ipv dat hij 8 tellen nodig had.

Maar alsnog super afgemaakt uiteraard! Wat een tournooi, echt extreem vet!

Had niet beter kunnen lopen... :-)

ok mogelijk moet ik mijn visie iets bijstellen als ik de beelden nogmaals heb gezien

ik ben bezig alle partijen te bekijken, ben begonnen met badr vs ruslan


maar wat hebben we genoten of niet dan

deze 5 december was er 1 om nooit te vergeten kerel

Quato
05-12-2009, 17:17
ok mogelijk moet ik mijn visie iets bijstellen als ik de beelden nogmaals heb gezien

ik ben bezig alle partijen te bekijken, ben begonnen met badr vs ruslan


maar wat hebben we genoten of niet dan

deze 5 december was er 1 om nooit te vergeten kerel

Helemaal met je eens, om nooit te vergeten! Nimmer zo'n vette finale gezien, waarin alle partijen zo gaaf beslist werden!

We zullen afgelopen jaar wel braaf geweest zijn met zo'n sinterklaas cadeau ;-)

Chico
05-12-2009, 17:25
Sem gefeliciteerd...

Ik vond hem vandaag goed en divers vechten... terechte winnaar...

maar wtf... 4 nederlanders in de halve finale... ik weet nog dat het cool was dat er voor het eerst twee nederlanders in de finale stonden... en hoelang duurde de GP in totaal? een kwartiertje? 20 minuten? heb finale partijen gezien de langer duurde... damn..

Bert Kops
05-12-2009, 17:26
Gefeliciteerd Sem!

Respect gozer het is je gegunt!

Jeru
05-12-2009, 17:51
Haha nee, directe links zoals je kan zien. Zou de NOS eindelijk wat aandacht gaan besteden, best netjes niet alleen de uitslag maar ook een klein verslag.

Alleen jammer voor de mensen die tot vanavond wachten met kijken, spoilers ontwijken en het plotseling op teletekst aantreffen.

Ik heb al wat mensen gewaarschuwd hahaha. Dat zou echt minder zijn :lol:

bananenplukster
05-12-2009, 18:07
Micha gefeliciteerd met de overwinning van schilt hij heeft het uitstekend gedaan:thup:. Alleen hebben we niet gezien dat karaev en zimmerman hebben gestund:(

Jammer dat ook saki heeft verloren, wat een snelheid heeft die gast zeg. Debut van khartonov was niet echt denderend misschien moet hij tegen iemand die niet zo hard trapt als ghita, misschien lebanner vs kharitonov:thup:

Hans Vos
05-12-2009, 18:43
semmy en dave , gefeliciteerd namens sportschool railaxion -team hans vos . we hebben met de hele kliek zitten kijken en genoten . wat een sinterklaas vandaag !!! geweldig !!!:thup: weer een hoop mensen de mond gesnoerd :crying:een waardig en oppermachtig kampioen !! groet hans -bianca -anne -jermain -boob- martijn -sharon -danny -kevin enz enz enz .
tot volgende week !!

Naj85
05-12-2009, 19:34
gefeliciteerd sem schilt
hij is terug en zal misschien weer de komende 3 jaar domineren

Khanom Thom
06-12-2009, 10:09
Yes precies zoals voorspeld in de analyse topic van MF!

Mijn voorspelling: [/quote]


Ruslan Karaev vs. Badr Hari
Wins by Badr

Alistair Overeem vs. Ewerton Teixeira
Wins by Alistair

Jerome Le Banner vs. Sem Schilt
Wins by Sem

Errol Zimmerman vs. Remy Bonjasky
Wins by Remy

Alistair Overeem vs. Badr Hari
Wins by Badr

Sem vs. Remy
Wins by Sem

Sem vs. Badr
Wins by Sem

:thup::thup::thup:

simtekf1
06-12-2009, 10:20
Sem vocht dit toernooi ook nog een lekker agressief.
En dat mag hij nou vaker doen, want dan is het wel altijd leuk om te zien.

Respect voor Sem.

EdwinC
06-12-2009, 11:09
Congrats naar Sem en zijn team!!!

Sem heeft gewoon weg een geweldig goed tournooi gevochten en van het begin tot eind gedomineerd!!

Op vette reps naar Hari die ook weer prachtig vocht en na afloop vol respect bleef naar tegenstanders.

El Bambino
06-12-2009, 13:48
SEM van harte jongen, je bent een voorbeeld voor alle jonge vechters met een correcte houding en respect voor anderen!
Hopelijk blijf je vechten komende 2 jaar want voorlopig blijf jij de FEDOR van de K1 :king:

Sjaak
06-12-2009, 18:12
Geweldige K1 gezien, veel goeie partijen. De finalepartij was spektakel en had wel verwacht dat Semmy zou winnen maar zo gemakkelijk ook weer niet en ik had zeker niet verwacht dat hari 3 x neer zou gaan.

Respect voor Badr Hari want dit is toch wel een geweldige knokker en smaakmaker en de vraag is niet of die de K1 gaat winnen maar wanneer. Wat is die gozer goed en wat een fighting spirit laat die toch iedere keer zien !!!!!

Ook een zeer respectvolle reactie van Hari naar Semmy toe, heel sportief en grote klasse, en dat tekent de grote sportman.

Persoonlijk vind ik het voor Semmy, Dave, Bas, GG en alle betrokkenen een prachtige overwinning op al die mensen die Semmy steeds weer af moeten zeikenop zijn stijl. Of het nu mooi is of niet het is wel zeer effectief want anders win je niet x de K1 met zo'n groot machtvertoon en met het snelste record ever.

Semmy ik heb van je genoten jongen, ga zo door en trek je niks aan van die azijnzeikers. Op naar je 5e K1 titel, hou je vast aan Dave en dan komt het helemaal goed !

OSU !!!!!

Arno verbraak
06-12-2009, 18:28
alle respect voor Sem!!!!
maar vonden jullie t echt een jab? in mijn ogen een snoeiharde linkse directe. niks op af te dingen maar een jab zit niet heel je gewicht in bij een directe wel.

Pepe the Ice-Murderer
06-12-2009, 21:33
Ik vond het een prachtige apotheose van heel vet k1 jaar.
Semmy is een rasatleet en een levende legende.
Gefeleciteerd man, je hebt indrukwekkend gedomineerd!