PDA

View Full Version : LeBanner *SPOILER*



iconian
05-12-2009, 15:07
toch een legende die afscheid neemt, waarschijnlijk hebben we vandaag zijn laatste k1 match gezien

http://www.youtube.com/watch?v=pridfkg7Kt8

T15Boxing
05-12-2009, 15:09
Laat hem nog een oude legende met hem meenmen als zn laatste partij denk ik zo. Die van Musashi, dat was een mooie afscheid. Wat Le Banner vandaag liet zien was..tja niets.

Jeru
05-12-2009, 15:22
Nog 1 echte afscheidspartij en dan kunnen de handschoenen aan de wilgen. Nou ja nog een paar bokspotjes dan, maar met K-1 is het klaar!

king
05-12-2009, 15:30
Vond Le Banner het enige minpunt van deze editie. Hij kon weinig inbrengen en was ook niet van plan dat te doen zo te zien. Had liever Aerts tegen Schilt gezien.

KayOne
05-12-2009, 16:00
ik denk dat hij zelf weinig kon doen, zelfs remy en badr leek vrij kansloos
iedereen heeft last van de lever trappen van schilt, ze zijn vandaag alle 3 KO gegaan door de zelfde levertrap, hij douwt gewoon zijn hele teen naar hun lever in
Shilt is gewoon ultimat toernooi vechter, vandaag was ie nogeens scherper dan ooit

ZakKa!
05-12-2009, 16:14
Ik wou dat Schilt weer MMA gaat doen :(.

oliebol
05-12-2009, 16:32
vond Le Banner wel heel erg snel neergaan hoor... jammer dat hij niet het glorieuze afscheid kreeg wat hij eigenlijk toch verdiende als topvechter die al zo lang meedraait.

el bastardo
05-12-2009, 17:05
JLB is klaar. Super knokker in het verleden, maar al een tijd over the hill. Nog een mooie afscheidspartij en dan de handschoenen ophangen.

gieloe
05-12-2009, 17:14
Ik wou dat Schilt weer MMA gaat doen :(.

X1000 en van mij part ook nog op bridgen. Als hij maar nooit meer met de K-1 meedoet!

Moreno
05-12-2009, 17:19
je kan wel zeggen wat je wilt, maar deze man heeft tegen iedereen gestaan van iedereen een keertje gewonnen maar ook verloren.

Quato
05-12-2009, 17:26
toch een legende die afscheid neemt, waarschijnlijk hebben we vandaag zijn laatste k1 match gezien

http://www.youtube.com/watch?v=pridfkg7Kt8

Laten we het hopen, zijn laatste partijen waren niet om over naar huis te schrijven en ik schat in dat 't ook niet meer terug komt...

TOON
05-12-2009, 17:37
JLB is klaar. Super knokker in het verleden, maar al een tijd over the hill. Nog een mooie afscheidspartij en dan de handschoenen ophangen.

afgelopen tijd leek het idd alleen maar effe wat knikkers ophalen en dan weer wegwezen...

Kameleon
05-12-2009, 17:42
Ja, die indruk krijg ik ook. Hij komt even z'n geld ophalen daar. Laat hem een voorbeeld aan Peter Aerts nemen. Die is nog ouder dan hem en vecht nog alsof zijn leven er van af hangt. Daar heb ik resepect voor. Die japanners moeten nu echt stoppen met JLB.

simtekf1
05-12-2009, 18:04
We hadden het idd aan kunnen zien komen.
Gast komt niet op de persconferentie, zegt constant dat hij niks te verliezen heeft en dus er vol in gaat.

En wat zien we, een Le Banner die geen reet doet, ja z'n geld innen.

Chico
05-12-2009, 19:18
Ik blijf het een geweldige vechter vinden... altijd al fan van hem geweest... hij heeft nu een mindere tijd.. leeftijd, andere prioriteiten... maar fuck it... WAR JLB....

Prince_Devil
05-12-2009, 19:43
En ik maar denken dat hij speciaal bokslessen is gaan volgen voor semmy, want dat is de enige manier om te kunnen winnen!!

mikeymcd
05-12-2009, 23:39
le banner vs Abidi was toch een gruwelijke pot die nog altijd op mijn netvlies staat.

Naj85
05-12-2009, 23:56
le banner vs Abidi was toch een gruwelijke pot die nog altijd op mijn netvlies staat.
die zal mij ook bij blijven
met die erorme opgezwollen joekel op de voorhoofd van lebanner

oliebol
06-12-2009, 00:23
die zal mij ook bij blijven
met die erorme opgezwollen joekel op de voorhoofd van lebanner

x2
mij ook, elefant man Le Banner. Wat was dat een partij zeg :pimp: goede tijden.

sjaakie'tje
06-12-2009, 01:08
We hadden het idd aan kunnen zien komen.
Gast komt niet op de persconferentie, zegt constant dat hij niks te verliezen heeft en dus er vol in gaat.

En wat zien we, een Le Banner die geen reet doet, ja z'n geld innen.

Hari deed ook geen reet in de finale en ging zelf ook gaan liggen op net dezelfde frontkick notabe ... alleen 20 seconden later.

Beetje wazige opmerking dus. De eerst trap van Semmy was snoeihard en raakte hem vol. De tweede frontkick was perfect geplaats en zoals iemand reeds aangaf ... en teen in de lever en het is gedaan.
Hij ging dus niet liggen, gewoon een dodelijke trap van Semmy, ook duidelijk merkbaar aan het geluid dat Le Banner uitbracht wanneer de trap hem raakte.

Piet Hein
06-12-2009, 02:24
Er ging geen enkele dreiging van lebanner uit. En voor het feit dat hij niet eens bij de persconferentie was had de k-1 hem er al uit moeten halen. Als iemand pas de vorige avond landt kan hij nooit fit aan een partij beginnen. Dan neem je het niet serieus.

kooivechter
06-12-2009, 02:37
le banner moete ze niet meer bij de laatste 8 laten vechten. Schandalig dat hij ook pas op het laatste moment kwam aanzetten. Hij geloofde er bij voorbaat al niet meer in. Die kwam echt alleen voor de pegels. Hij moet er mooi mee stoppen.

Chico
06-12-2009, 07:29
Lebanner heeft zich toch gewoon geplaatst voor de laatste 8 of ligt dat nou aan mij?

Ik vind het echt jammer dat er zo negatief wordt gedaan over Jerome...

sjaakie'tje
06-12-2009, 10:14
Lebanner heeft zich toch gewoon geplaatst voor de laatste 8 of ligt dat nou aan mij?

Ik vind het echt jammer dat er zo negatief wordt gedaan over Jerome...

Het is vooral de perceptie. Het lijkt alsof hij er zijn botten aan veegt, t elaat aankomen, persconferentie missen en dan gestopt worden in de eerst ronde. Het lijkt er dus op dat hij gewoon zijn geld kwam ophalen.

De realiteit is dat Jerome niet meer vecht voor het geld, zijn bankrekening is al dik genoeg en hij kon al lang gestopt zijn en zich gewoon bezig houden met films maken.

De andere realiteit is dat je tegen Semmy gewoon vol risico's moet nemen om nog maar een kans te hebben om hem te kunnen verslaan. Daardoor stel je jezelf ook meer open voor counters en dit kan dan gebeuren. Hari deed hetzelfde en ging ook liggen in de eerste ronde.

simtekf1
06-12-2009, 11:27
Hari deed ook geen reet in de finale en ging zelf ook gaan liggen op net dezelfde frontkick notabe ... alleen 20 seconden later.

Beetje wazige opmerking dus. De eerst trap van Semmy was snoeihard en raakte hem vol. De tweede frontkick was perfect geplaats en zoals iemand reeds aangaf ... en teen in de lever en het is gedaan.
Hij ging dus niet liggen, gewoon een dodelijke trap van Semmy, ook duidelijk merkbaar aan het geluid dat Le Banner uitbracht wanneer de trap hem raakte.

Volgens mij probeerde Hari genoeg, zelfs nadat hij 2 keer neer was gegaan. (do or die)
Le Banner geeft weken van te voren aan dat hij er alles aan gaat doen om Schilt te pakken, dat hij alles gaat geven omdat hij niks te verliezen heeft.
Daar doel ik op, niet op de trap die hij kreeg van Schilt.

Kijk, hij zegt van alles, komt veel te laat in Japan aan en bied totaal geen weerstand.
Dan heb ik zoiets van, wat kom je dan nog doen, laat nieuw talent vechten want hier zit niemand op te wachten.

Chico
06-12-2009, 11:39
Schilt is gewoon heel moeilijk om mee om te gaan..

en ik heb het idee dat ondanks dat JLB 1.90 is, hij toch één van de kleinere echte heavyweights is... is gewoon een klote matchup... denk dat het tegen bv bonjansky of een karaev een stuk beter was gegaan..

en daarnaast Karaev en Texteira lagen er ook heel snel uit... maar een KO op het hoofd is natuurlijk mooier dan een KO op het lichaam (sarcasme)...

Quato
06-12-2009, 12:04
Wil 'm voor z'n afscheid nog wel eens zien vlammen tegen Overeem. Als hij d'r eens serieus tegen aan gaat, lijkt me dat nog wel eens een coole partij.

Gister werd hij gewoon overklast.

sjaakie'tje
06-12-2009, 12:14
Le Banner heeft niet de grootste reach natuurlijk en is ook niet de lenigste, vandaar dat Schilt idd een slechte matchup voor hem is - niettegenstaande zijn 1.90 m. Hij kan Schilt te moeilijk raken of moet teveel risico's nemen om het te raken ( en kan dan op een knie lopen of zo ). Schilt kan op een veilige afstand zijn puntjes opstapelen.

Wat wel zo is, is het feit dat Jerome zich moet focussen op 1 sport en niet én boksen én mma én films maken én kickboksen - dat kan gewoon niet op dit niveau. Boksen en kickboksen gaat nog ( zijn boksen werd weer wat beter ).

En hij moet ook de juiste training volgen. Het zijn je sparring partners die je niveau bepalen. Zij brengen je omhoog of omlaag. Jerome is uiterst getalenteerd, maar ik vraag me af met wie hij in godsnaam in Canada heeft gesparred. Guidon? Dat zijn niet de sparring partners die hem omhoog gaan brengen hé. Hij had zich dus beter bij Chakuriki voorbereid, waar hij met Hesdy, Aerts en andere kon trainen.

Hij zou zich beter focussen op superfights.

Ronald
06-12-2009, 12:33
Schilt kan op een veilige afstand zijn puntjes opstapelen.
Puntjes verzamelen?? Het effect is eerder dat z'n tegenstanders altijd gesloopt worden.

Leventdepevent
08-12-2009, 11:09
te triest die le banner....ff op en neer vliegen....partij niks doen...geld innen en weer door naar de volgende film

Marco
08-12-2009, 11:12
van mij mag Le Banner nog een keer tegen Aerts en dan in de Arena 2010

simtekf1
08-12-2009, 11:50
Doe maar tegen Hari dan.
Hij ontloopt Hari en ik gun Le Banner nog wel 1 keer een goed pak slaag zodat hij definitief weet dat hij moet stoppen. ;)

Bumaye
08-12-2009, 11:52
Hopelijk wordt Lebanner nooooooooiit meer opgeroepen door de k1 na die schijnvertoning van afgelopen zaterdag. Komt pas een paar uur voor aanvang aan en heeft zich volgens mij niet eens voorbereid voor het grootste vechtsportevenement van het jaar! kan je gewoon niet maken!

Bumaye
08-12-2009, 11:54
Doe maar tegen Hari dan.
Hij ontloopt Hari en ik gun Le Banner nog wel 1 keer een goed pak slaag zodat hij definitief weet dat hij moet stoppen. ;)

:thup: