PDA

View Full Version : Na de k-1 finale zie ik Badr het liefst tegen.....? *SPOILER*



mikeymcd
05-12-2009, 19:30
Na vandaag denk ik dat badr- remy een mooie pot zou zijn in de Arena.

Wat denken jullie?

open hem in de multi media ipv algemeen, excuus

el bastardo
05-12-2009, 20:11
Ik denk tegen Bonjasky. Mooie beladen partij. En anders tegen Fedor ;)

iconian
05-12-2009, 20:14
ik zou zeggen vs een fitte bonjasky, die 2 hebben nog iets te settlen.

Biiyen
05-12-2009, 20:17
ik zou zeggen vs een fitte bonjasky, die 2 hebben nog iets te settlen.

x2

x3

x4

x5

T15Boxing
05-12-2009, 20:19
Badr moet zeker nog tegen Remy. Unfinished business. Hij zal ook nog een derde partij tegen Schilt. En mischien ooit nog een partij tegen Overeem. 1 ding is zeker, zijn toekomst ziet er goed uit en er zijn heel wat tegenstanders voor hem. Wie het ook is, je weet dat het een geweldige partij wordt met Badr, win or lose:)

Trouwens ik zou eerlijk gezegd niet weten wie nu nog Badr haat. Hij is erg respectvol geworden en elke gevecht met hem is sensationeel.

oliebol
05-12-2009, 21:08
Badr vs Remy vind ik ook.
overigens vond ik Remy nu veel aanvallender vechten deze K-1 dus dat gehaat op Remy omdat hij een goede verdediging heeft moet nu ook maar afgelopen zijn vind ik hoor, hij is gewoon een goede vechter en heeft 3 keer de K-1 gewonnen dat doen niet veel mensen hem na en ik vind dat hij daar gewoon respect voor verdient.
Als je echt zo goed bent vind je wel een manier om voorbij die dubbele dekking te komen :thup:

Kingster
05-12-2009, 21:14
Denk dat simon niet zo heel veel keus heeft. Bonjasky....

Denk dat de rest van de tegenstanders niet in staat is om weerstand te geven tegen badr.

blackadder
05-12-2009, 21:17
Schilt voor de It's Showtime titel.
En anders Remy. Die heeft zoals al vermeld nog iets recht te zetten met Hari.

knift
05-12-2009, 21:30
nee ik zie toch liever aerts tegen badr in de arena vond 'm tegen saki goed vechten en een extra showtime titel in de prijzenkast van aerts zou geen kwaad kunnen.

Kameleon
05-12-2009, 21:37
Tegen PETER AERTS. Hij verslaat toch Saki maar even....die nota bene 15 jaar jonger is. Petje af. Of anders Hesdy Gerges. Een aanstormend talent. Of Zimmerman. Moet 1 van die 3 worden...liefst de Lumberjack.

micha
05-12-2009, 21:39
Zimmerman

danial
05-12-2009, 21:44
Zimmerman
Remy
Peter Aerts

bananenplukster
05-12-2009, 21:55
Ik zeg tegen BONJASKY!!!. En in maart gp in japan tegen zimmerman of schilt maar in de arena het liefst tegen bonjasky.

Naj85
05-12-2009, 21:56
nog een keer tegen overeem
op mma regels :thup:
nee effe serieus, zou ze wel nog een keer tegen elkaar willen zien op k1 regels (MMA is ubereem de baas)
Alistair kan winnen van Badr

bananenplukster
05-12-2009, 21:56
Zimmerman

Dat kan ook hij, karaev, kharitonov en saki hebben vandaag gestunt:thup:

ik zou echt dat gevecht willen zien badr hari vs zimmerman, dat was mooiste gevecht van vorig jaar maar ik heb toch liever bonjasky in de arena.

ZakKa!
05-12-2009, 22:28
Remy

shitt
05-12-2009, 22:31
wat een wereld prestatie weer van BADR HARI en wat een sportiviteit van BADR en SEM GEWEEEELDIG en wat ook geweldig zal zijn is BADR HARI VS REMY BONJASKY in de amsterdam Arena

univers1l
06-12-2009, 01:46
remy is de wedstrijd, maar remy zal veel gage vragen, want hij heeft niets te verliezen, denk eerlijk gezegd dat dit in japan een superfight gaat worden.

schilt zou kunnen, maar dat is zo snel achter mekaar 3x in 1 jaar.

overeem? hoeft voor mij niet. is wel goed zo.

zimmerman altijd spektakel

hesdy iets te vroeg nog.

dus denk ik aerts. die verdiend een rematch een zal niet lang meer vechten.

PD_EC
06-12-2009, 01:50
bonjasky of zimmerman

simtekf1
06-12-2009, 10:29
Ik weet dat Aerts nog steeds een rematch tegen Hari wil en ik zie niet in waarom hij dat niet zou kunnen winnen.
Dus ik zeg, Aerts!

Jeru
06-12-2009, 10:30
Zimmerman of Aerts.

TOON
06-12-2009, 10:36
yep zimmerman of aerts

MB667
06-12-2009, 12:36
Nog een keer een rematch tegen Alistair omdat het 1-1 staat.

Of tegen Ignashov.

Koike88
06-12-2009, 13:34
Niet tegen Aerts en ook niet tegen Overeem. Doe maar Remy of anders Teixera. Hoe meer klappen Teixera krijgt hoe beter, een van mn minst favoriete vechters ooit.

STERKE JERKE
06-12-2009, 14:04
Tegen Alistair. Die werd, mijns inziens, ten onrechte uitgeteld!

ZakKa!
06-12-2009, 14:07
Tegen Alistair. Die werd, mijns inziens, ten onrechte uitgeteld!

Hij deed de chicken dance en hield zijn armen om de touwen.

marcelt
06-12-2009, 14:30
:)

Trouwens ik zou eerlijk gezegd niet weten wie nu nog Badr haat. Hij is erg respectvol geworden en elke gevecht met hem is sensationeel.

Genoeg mensen, maar Badr heeft geen rare acties uitgehaald, heel goed gevochten en zijn verlies gedragen als een man ( in tegenstelling tot Semmy in de Arena) .Hoor nog steeds bij de personen die Badr geen warm hart toedragen. Respectvol worden ? Zal moeten blijken ...................
Ben zelf Remy fan en het lijkt me goed dat ze de de onafgemaakte zaken nog eens over doen en Remy voor de derde keer wint :)

el mustafa
07-12-2009, 15:39
Tegen Alistair. Die werd, mijns inziens, ten onrechte uitgeteld!

jou inziens is helemaal verkeerd:twak:

El Bambino
07-12-2009, 16:00
Badr moet zeker nog tegen Remy. Unfinished business. Hij zal ook nog een derde partij tegen Schilt. En mischien ooit nog een partij tegen Overeem. 1 ding is zeker, zijn toekomst ziet er goed uit en er zijn heel wat tegenstanders voor hem. Wie het ook is, je weet dat het een geweldige partij wordt met Badr, win or lose:)

Trouwens ik zou eerlijk gezegd niet weten wie nu nog Badr haat. Hij is erg respectvol geworden en elke gevecht met hem is sensationeel.

Badr was zeer onbeleefd en asociaal tegen zijn tegenstanders, mensen gaan automtisch een hekel aan je krijgen als je je zo opstelt. Nu is dat anders en zelf ik begin symthatie voor hem te krijgen :thup:

dirk5
07-12-2009, 16:13
Tegen ali op mma regels, heb nogsteeds het idee van deze partij bestolen te zijn...

T15Boxing
07-12-2009, 16:20
WAS. Mischien dat zijn ouders met hem gepraat hebben of gewoon volwassen geworden, geen idee. Hier zegt hij er zelf wat over.

http://www.youtube.com/watch?v=lCjrOQ49Yko

Maar het gaat toch ook allemaal om vechtsport? Alistair gedroeg zich als een malloot sinds vorig jaar en nog kijkt men haast niet naar hem als persoon maar wel als vechter. Dus als mensen Badr og haten is er een diepere reden zoals met dirk5.

Dus Hari die nu een van de beste vechters ter wereld is, rematch tegen Schilt 2010, Bonjasky en als Overeem nog een pak slaag wilt is hij welkom. Aerts moeten ze niet meer tegen Hari zetten, dat zou nog erger dan vorig jaar eindigen.

dirk5
07-12-2009, 16:23
nu ga je weer offtopic.

you sir... are a ban waiting to happen.

Wiseguy
07-12-2009, 16:29
Tegen ali op mma regels, heb nogsteeds het idee van deze partij bestolen te zijn...

De haat zit wel diep hea? Het is het woord van Rutz tegen het woord van Bas Boon. Ik weet wel wie ik geloof.

T15Boxing
07-12-2009, 16:29
Nah, ik ben geen racist dus ik zit goed. Topic gaat over Badr Hari en daar praat ik over. En hij zal nooit MMA gaan doen dus dat zul je nooit zien kerel.

dirk5
07-12-2009, 16:34
De haat zit wel diep hea? Het is het woord van Rutz tegen het woord van Bas Boon. Ik weet wel wie ik geloof.

Ik was er niet bij dus kan er geen oordeel over geven :) . Verder geen haat, het lijkt me gewoon geweldig mooi om te zien.

Verder heeft Badr al ooit mma gedaan dus je lult jezelf weer behoorlijk vast.

Wiseguy
07-12-2009, 16:39
Hij is realistisch genoeg om te weten dat hij zou verliezen. Alistair is de betere MMA vechter en Badr de betere K-1 vechter. Is dat nou zo lastig te begrijpen? Je bent niet echt snugger Dirk.

T15Boxing
07-12-2009, 16:44
Ja ooit. Toen hij nog een kind was. Je zult em echt niet in mma zien dus je laat alleen zien dat je die 'k marokkaan' wilt zien verliezen.

dirk5
07-12-2009, 16:50
dudes, hebben jullie dat punt nou nog niet begrepen?

ja ik zie hem graag veliezen.

noemen mij dom maar hebben wel 6 verschillende topics nodig om uit al mijn 30 posts te halen dat ik hem graag zie verliezen...

haha, ik lach me kapot hier met jullie.

T15Boxing
07-12-2009, 16:52
Daarboven zeg je zelf nog "geen haat, lijkt me gewoon geweldig om te zien". Of is het geen haat als je iemand alleen wilt zien verliezen? Je weet niet wat je zegt man, je kunt beter niet meer in Hari topics posten want je maakt jezelf alleen belachelijk.

Darkness
07-12-2009, 17:01
Ey dirk nog wat..
Badr hari doet jou al behoorlijk pijn met die uitslagen eh
Laat staan als je hem buiten tegen komt!

dirk5
07-12-2009, 17:04
Ey dirk nog wat..
Badr hari doet jou al behoorlijk pijn met die uitslagen eh
Laat staan als je hem buiten tegen komt!

Hoezo, hij heeft verloren?
ja hij gaat iemand in elkaar slaan omdat hij iets zegt op een forum....

hoe oud ben jij eigenlijk?

Kameleon
07-12-2009, 17:16
Badr vs Alister in de ArenA lijkt mij ook wel wat. Op K-1 of MMA, maakt kij niet uit. Daar komen de mensen wel op af.

KayOne
07-12-2009, 17:24
van mij mag badr bad boy als vroeger blijfen zolang hij maar blijft vechten zoals hij nu doet dan ben ik meer dan tevreden mee hehe

ontopic: in arena tegen bonjasky vind ik op dit moment meest intersant om te zien eigenlijk, allebei lekker fris en badr heeft ook iets recht te zetten tegen bonjasky, hij vecht op zijn beste wanneer hij iets te bewijzen heb vind ik

Darkness
07-12-2009, 18:02
Hoezo, hij heeft verloren?
ja hij gaat iemand in elkaar slaan omdat hij iets zegt op een forum....

hoe oud ben jij eigenlijk?

Oud genoeg om geen K marokkaan te zeggen!
Zegt dat maar buiten tegen hem die k woord.

Het zijn vechters en daar moet je respect voor tonen vakkenvuller!

ZanZaiZuk
07-12-2009, 18:14
Oud genoeg om geen K marokkaan te zeggen!
Zegt dat maar buiten tegen hem die k woord.

Het zijn vechters en daar moet je respect voor tonen vakkenvuller!

Helemaal gelijk, ik vind dat badr wel dat respect verdiend, zeker nu hij dit jaar op een heel sportieve manier bewezen heeft ook in de schijnwerpers te kunnen staan! Badr was dit jaar zeker ook kampioenwaardig, maar schilt heeft hem verslaan en daar heb ik ook wel respect voor, want van badr winnen is tegenwoordig ook een heel moeilijke opdracht, daar kon schilt dit jaar nog van meespreken.

Nightwalker
07-12-2009, 18:44
@Darkness

x2

Mattie73
07-12-2009, 18:47
Oud genoeg om geen K marokkaan te zeggen!
Zegt dat maar buiten tegen hem die k woord.

Het zijn vechters en daar moet je respect voor tonen vakkenvuller!

Het zou de Moderaters sieren als ze die Dirk5 een waarschuwing of ban geven. Kritiek op een vechter mag, maar hij is gewoon disriminerend bezig!!

Rusell Bell
07-12-2009, 19:02
Helemaal gelijk, ik vind dat badr wel dat respect verdiend, zeker nu hij dit jaar op een heel sportieve manier bewezen heeft ook in de schijnwerpers te kunnen staan! Badr was dit jaar zeker ook kampioenwaardig, maar schilt heeft hem verslaan en daar heb ik ook wel respect voor, want van badr winnen is tegenwoordig ook een heel moeilijke opdracht, daar kon schilt dit jaar nog van meespreken.

x2

Tegen Remy zou top zijn ! Maakt de mm nog mooier.

univers1l
07-12-2009, 22:56
die dirk krijgt teveel aandacht, en hij geilt erop. je kan hem beter negeren als het om badr gaat. deze topic gaat over heel wat anders.

ik denk dat badr vs remy of schilt de meest logische keuze wordt. zie badr namelijk vooruit gaan hij wil steeds maar weer bewijzen dat hij de beste is, en dat kan tegen deze twee. de rest is wel leuk, maar voor hem minder interressant en simon luistert wel naar hari.

Irishrover
08-12-2009, 00:26
Badr Hari Vs Dirk5..

Kijk alleen zijn profielfoto mates.. haha