PDA

View Full Version : Aerts........... *SPOILER*



Kameleon
06-12-2009, 00:11
Het gaat niet zo soepeltjes als 10-20 jaar geleden, maar de Lumberjack is nog steeds niet afgeschreven. Hij verslaat Saki op hele effectieve wijze en laat daarmee zien dat hij nog steeds met de besten mee kan. Ik hoop dat hij volgend jaar zich weer plaatst voor de WGP, want hij hoort daar natuurlijk bij te zijn. Hij is dan 40 jaar en dat zou geweldig zijn!! De titel zie ik hem niet zo 1, 2, 3 meer pakken want hij wordt natuurlijk wel blessuregevoeliger met de jaren. Maar hij telt nog steeds mee!! Grote Klasse!

el bastardo
06-12-2009, 00:12
Petje af voor Peter! Grote klasse

king
06-12-2009, 00:15
Hij zag er vandaag goed en ripped uit! Als hij een goede dag heeft, kan hij ieder van de finalisten van vandaag verslaan. Sterker nog, een jaartje geleden heeft hij Sem nog overtuigend weten te verslaan.

Wheelie
06-12-2009, 00:20
Spoiler, ban voor een dag net als de rest.

abdel1991
06-12-2009, 00:20
respect voor aerts!!!

oliebol
06-12-2009, 00:27
Dit was de eerste K1 zonder Peter in de laatste 8 toch?:( vind het toch wel zielig

sjaakie'tje
06-12-2009, 01:11
Alle respect voor Aerts, zijn drive is geweldig, maar net als Le Banner is hij te oud voor een zwaar toernooi als een K-1 finale. Hij heeft gewoon niet genoeg stamina meer. Hij kan nog wel puike superfights doen, dat wel.

Piet Hein
06-12-2009, 02:21
Diep respect voor Aerts. Mister K-1 heeft het weer goed gedaan. Hij blijft altijd naar vormen vechten op zoek naar de knock-out. Daarmee neemt hij veel risico's, maar dat is nou juist wat ik zo in hem waardeer. Ik hoop dat hij volgend jaar nog 1x alles uit de kast kan halen en een gooi doet naar de titel.

kooivechter
06-12-2009, 02:40
Alle respect voor Aerts, zijn drive is geweldig, maar net als Le Banner is hij te oud voor een zwaar toernooi als een K-1 finale. Hij heeft gewoon niet genoeg stamina meer. Hij kan nog wel puike superfights doen, dat wel.

denk juist dat het aan de stamina helemaal niet ligt. Gewoon te blessure geveoelig geworden in de loop der jaren om een toernooi te vechten. Maar goed 2006 stond hij ook zonder blessuers in de finale.

biggz
06-12-2009, 03:12
Hij heeft goed gevochten!
Hij zag er zeer afgetraind uit

Naj85
06-12-2009, 03:19
hij maakt nog wel een kans denk ik, maar dan moet hij Hari weten te verslaan (wanneer die zo wild tekeer gaat)
schilt en bonjasky kan hij wel aan
overeem misschien ook

Gerben Zonderland
06-12-2009, 03:56
Hij heeft goed gevochten!
Hij zag er zeer afgetraind uit

Ja, vocht heel scherp en keek goed. Leuk om te zien hoe hij altijd de wedstrijd maakt.:thup:

The_Rock
06-12-2009, 04:05
Respect voor die man. Ik zei beter stoppen ..nu schaam ik me en heb veel meer respect voor die man dan voorheen. Doe je ding zou ik zeggen en mijn mening geef ik niet meer ..een atleet als Peter mag zijn einde zelf bepalen.

blackadder
06-12-2009, 07:09
Het gaat niet zo soepeltjes als 10-20 jaar geleden, maar de Lumberjack is nog steeds niet afgeschreven. Hij verslaat Saki op hele effectieve wijze en laat daarmee zien dat hij nog steeds met de besten mee kan. Ik hoop dat hij volgend jaar zich weer plaatst voor de WGP, want hij hoort daar natuurlijk bij te zijn. Hij is dan 40 jaar en dat zou geweldig zijn!! De titel zie ik hem niet zo 1, 2, 3 meer pakken want hij wordt natuurlijk wel blessuregevoeliger met de jaren. Maar hij telt nog steeds mee!! Grote Klasse!
Laten we niet overdrijven. 39 is ie dan.

mokumnised
06-12-2009, 09:02
Diepe buiging voor Peter!! Ongelofelijk hoe droog hij is..echt een verdienste van Thom Harinck. Heel knap dat hij deze partij zo heeft weten te domineren.Na de partijen tegen Badr en Alistair lag er zeker wel druk op en om dan op die leeftijd zo te presteren... petje af!

sjaakie'tje
06-12-2009, 10:29
denk juist dat het aan de stamina helemaal niet ligt. Gewoon te blessure geveoelig geworden in de loop der jaren om een toernooi te vechten. Maar goed 2006 stond hij ook zonder blessuers in de finale.

Dat ook al. In 2006 liep hij zo een zware blessure op. Als je spieren vermoeid geraken, dan wordt het echt gevaarlijk om blessures op te lopen.

Aerts zijn spirit en vechtlust is bewonderenswaardig overigens. Hij zag er zwaar afgetrained uit.

Enige kritsche noot is dat ik wel denk dat hij tekort komt tegen de huidige kampioenen en dat hij daarvan klop krijgt en dat is iets dat ik liever niet zie gebeuren. Je wordt onvermijdelijk trager en tegen jonge, explosieve vechters zorgt dat ervoor dat je teveel tikken neemt ( iets wat Harinck ook al gezegd heeft ).

Maar we zullen zien ...

blazin.arr0w::::
06-12-2009, 10:36
Aerts heeft gewoon een top partij gevochten tegen een veel jongere tegenstander die er ook wat van kan. Mijn Lumberpetje af. Wat een topper.

EdwinC
06-12-2009, 11:48
Aerts zag er echt super strak en focussed uit. Combineerde goed en bleef maar geen ondanks zijn leeftijd. Hij heeft 100% bewezen dat hij nog niet hoeft te stoppen.

TOON
06-12-2009, 11:53
aerts! een van m'n alltime favorites!! absoluut, ik zie hem nog graag een paar jaar superfights vechten, dat gaat hem goed af....een GP...ik weet het niet hoor, denk dat ie daar toch te oud voor is, stamina, blessuregevoelig...op een gegeven moment wordt leeftijd gewoon wel een factor of je wil of niet...

kickboxer1987
06-12-2009, 12:05
In een grand prix met onverwachte wendingen en korte partijen vondt ik het prachtig om Peter te zien vechten.

Hij zag er super afgetraint uit en vocht een heeeel mooie aanvallende partij!
Top:thup: