PDA

View Full Version : Het engelse commentaar bij de K1 *spoiler*



Chico
06-12-2009, 12:43
zoog..

ik vond het veel te WWE achtig.... en de onpartijdigheid tijdens de Overeem - Hari partij... :fp:

micha
06-12-2009, 12:46
tja hij is een echte Hari fan en dat steekt hij niet onder stoelen of banken

Richelieu
06-12-2009, 12:48
zoog..

ik vond het veel te WWE achtig.... en de onpartijdigheid tijdens de Overeem - Hari partij... :fp:

Tja, de enige reden waarom de commentatoren Badr zo in de hemel on prezen was toch wel omdat Allistair een zekere bedreiging vormde voor de naam van de K1. Als hij had gewonnen (en eventueel het toernooi) had de K1 (kwa imago) een aardig pak op hun mieter gekregen van een MMA vechter die tevens bij andere (concurrende) organisaties contracten heeft lopen. Sefo & Schiavello krijgen uiteraard aardig betaald van de K1 om daar te babbelen ;)

Hammerkick
06-12-2009, 13:07
Ik heb Michael Schiavello op facebook, ik werd gisteren effe doodziek van zijn partijdigheid en schreef hem 2 berichtjes op zijn prikbord en hij heeft wat terug gestuurd.

Gisteren om 11:42 (http://www.facebook.com/profile.php?v=feed&story_fbid=357557215570&id=621595570&ref=mf)
Dirk Stal (http://www.facebook.com/profile.php?id=100000490741445&ref=mf)Hey Michael,
a commentator never take the side of a fighter, but you do !! You're a Badr fan.

http://profile.ak.fbcdn.net/v22943/1929/124/q621595570_1717.jpg (http://www.facebook.com/profile.php?id=621595570) Michael Schiavello (http://www.facebook.com/profile.php?id=621595570) I'm always a fan of all fight sports and especially of K-1... Badr did what he promised, aa defeat of Alistair inside of three minutes and silenced Alistair for talking smack about K-1 vs MMA, saying he would walk easily through the GP. The fan in me, a proud K-1 fan, certainly came out, as it did in Sefo and Kogan. Brilliant from Hari.

Gisteren om 18:07 (http://www.facebook.com/profile.php?v=feed&story_fbid=357824570570&id=621595570&ref=mf)
Dirk Stal (http://www.facebook.com/profile.php?id=100000490741445&ref=mf)Hey Michael, How do you feel after the K-1 ? Your Favorite fighter in the final, but 3 of Golden Glory was too much for him. Glory Glory rulezzzzzz, man !!

http://profile.ak.fbcdn.net/v22943/1929/124/q621595570_1717.jpg (http://www.facebook.com/profile.php?id=621595570) Michael Schiavello (http://www.facebook.com/profile.php?id=621595570)
Semmy Schilt is just awesome. What a machine. But Badr did so well, especially finishing The Reem in under 3 minutes and delivering on his promise.

micha
06-12-2009, 13:11
lol@hammerkick

iconian
06-12-2009, 13:15
Ik heb Michael Schiavello op facebook, ik werd gisteren effe doodziek van zijn partijdigheid en schreef hem 2 berichtjes op zijn prikbord en hij heeft wat terug gestuurd.

Gisteren om 11:42 (http://www.facebook.com/profile.php?v=feed&story_fbid=357557215570&id=621595570&ref=mf)
Dirk Stal (http://www.facebook.com/profile.php?id=100000490741445&ref=mf)Hey Michael,
a commentator never take the side of a fighter, but you do !! You're a Badr fan.

http://profile.ak.fbcdn.net/v22943/1929/124/q621595570_1717.jpg (http://www.facebook.com/profile.php?id=621595570) Michael Schiavello (http://www.facebook.com/profile.php?id=621595570) I'm always a fan of all fight sports and especially of K-1... Badr did what he promised, aa defeat of Alistair inside of three minutes and silenced Alistair for talking smack about K-1 vs MMA, saying he would walk easily through the GP. The fan in me, a proud K-1 fan, certainly came out, as it did in Sefo and Kogan. Brilliant from Hari.

Gisteren om 18:07 (http://www.facebook.com/profile.php?v=feed&story_fbid=357824570570&id=621595570&ref=mf)
Dirk Stal (http://www.facebook.com/profile.php?id=100000490741445&ref=mf)Hey Michael, How do you feel after the K-1 ? Your Favorite fighter in the final, but 3 of Golden Glory was too much for him. Glory Glory rulezzzzzz, man !!

http://profile.ak.fbcdn.net/v22943/1929/124/q621595570_1717.jpg (http://www.facebook.com/profile.php?id=621595570) Michael Schiavello (http://www.facebook.com/profile.php?id=621595570)
Semmy Schilt is just awesome. What a machine. But Badr did so well, especially finishing The Reem in under 3 minutes and delivering on his promise.

k1 vs mma lol. had er niks mee te maken, alistair was daar als kickboxer en had de mooiste KO van de avond tegen teixera.

K1 begon met het "mma" dringt onze sport binnen, en poste een artikel met als kop "alistair thinks K1 is easy" terwijl hij dat nooit gezegd heeft. Toen om K1 een dienst te doen stelde mike steeds de vraag: "you told me yesterday that you would take how long to finish them in MMA?" etc.

En dan een beetje sefo high-fiven terwijl een vechter net zn toernooi heeft zien eindigen, beetje kinderachtig. Het is teveel een spel voor hem waar hij de vechters, de kinderen "vermaakt" met zijn clown act.

Anderson
06-12-2009, 13:18
Als je een grote mond[Alistair] hebt moet je ook niet gaan huilen als kickboks fans zo staan te juigen[Schiavello].

Mickey
06-12-2009, 13:19
Ik vond het echt poep irritant.. Zou je een Joe Rogan niet horen doen.

ICON
06-12-2009, 13:35
ik vond de partijdigheid nog niet zo heel irritant maar dat hij hem constant uberreem noemde was echt niet respectvol, je noemt iemand gewoon bij zn echte naam als commentator zijnde.

iconian
06-12-2009, 13:39
ik vond de partijdigheid nog niet zo heel irritant maar dat hij hem constant uberreem noemde was echt niet respectvol, je noemt iemand gewoon bij zn echte naam als commentator zijnde.

x2 terwijl je al tijdens het eerste interview met overeem zag dat hij daar een hekel aan had. Ook telkens als iemand sterker is geworden zoals badr hari vraagt hij: heb je het op de natuurlijke manier gedaan of op de overeem manier?

A-team
06-12-2009, 14:11
Het is toch logisch! Overeem had een beetje een grote mond en maakte de K-1 zelfs een beetje belachelijk. Dan kan ik me voorstellen dat iedereen die K-1 minded is , tegen Overeem was!

Dragao
06-12-2009, 14:18
Het is toch logisch! Overeem had een beetje een grote mond en maakte de K-1 zelfs een beetje belachelijk. Dan kan ik me voorstellen dat iedereen die K-1 minded is , tegen Overeem was!

Op elke actie volgt een reactie. Hari was zelf begonnen door op een mma gala waar alistair, fedor en nog veel andere mma vechters aanwezig waren te gaan trashtalken.
Hij zei dat mma vechters alleen knuffelen en dat de echte vechters in de K-1 zitten.

Tja als je daarna een tko krijgt van een knuffelaar is dat pijnlijk voor je ego.
Dus als je oordeelt over Overeem, dan moet je dat ook over Hari doen.

Jarno
06-12-2009, 15:09
Irriteer me al jaren aan 'the Voice' door z'n accent en veelvuldig herhalen van z'n zogenaamd leuke one liners, dus heb het geluid uit gezet.

TOON
06-12-2009, 15:10
als commentator moet je zo'n gala verslaan voor alle fans, dus ook voor de fans van overeem, persoonlijk vond ik het erg kinderachtig en getuigen van weinig respect voor Overeem....hij was meer fan dan commentator en in mijn opinie moet die verhouding andersom liggen tijdens z'n werk, want dat is het, z'n werk.....wat ie thuis in de huiskamer doet moet ie zelf weten....

marcelt
06-12-2009, 15:32
Ik vind het juist geweldig om naar Schaivello en Sefo te luisteren en ben blij dat ik hun commentaar en dat van Royers gehoord heb.

Jeru
06-12-2009, 16:17
Ik heb het wel geluisterd en er aardig om kunnen lachen, maar meer omdat het zo volledig kansloos was :D

Naj85
06-12-2009, 16:47
Respectloos wat hij allemaal zei
toen Overeem neerging hoorde ik hem ook schreeuwen "you dirty bastard, stay down"

dirk5
06-12-2009, 16:50
mike schiavello is sinds het begin al kansloos, deze partijdigheid was het topje van de ijsberg.

Qua mij betreft dumpen ze hem ergens in de outback en zien we hem nooit meer terug.

Wiseguy
06-12-2009, 17:38
Dirk wat ben je toch een akelige zeikerd. Wat moet jij een kutleven hebben als je zo negatief in het leven staat.

Wiseguy
06-12-2009, 17:46
Gelijk of geen gelijk hij lijkt wel een oud wijf.

ICON
06-12-2009, 18:00
in deze topic hebben ze allebei gelijk:D

T15Boxing
06-12-2009, 18:08
Ach joh, dat was HEERLIJK. Ik weet zeker dat als ze gingen juichen voor Alistair "Fight had door moeten gaan zodat ik een paar extra stoten op mn kop kreeg" Overeem dat mensen er geen probleem mee zouden hebben.


Respectloos wat hij allemaal zei
toen Overeem neerging hoorde ik hem ook schreeuwen "you dirty bastard, stay down"

"Badr you crazy bastard" was het.

Anderson
06-12-2009, 18:16
Wat gehuil allemaal. Als Alistair geen grote mond had gehad was de commentator ook niet uit z'n dak gegaan. Boontje komt om zijn loontje

Sendur
06-12-2009, 18:23
Geef mij maar Bas Rutten als het om engelstalig commentaar gaat.

Ik vond het commentaar gister op sbs 6 erg goed moet ik zeggen!

Guile
06-12-2009, 19:32
Ondanks dat er voor tegenstanders genoeg valt te zeggen heb ik me prima geamuseerd gisteren, super toernooi en heb me absoluut niet geergerd aan zijn commentaar. Al lang blij dat het geen Koreaan was..misschien :D

Tijdens Bonjasky - Zimmerman: 'we are seeing more hooks than during a pirate convention' das toch geniaal haha

marcelt
06-12-2009, 19:35
Op verzoek verwijderd

Ik denk dat hij dirk5 bedoelde Dirk !

Jeru
06-12-2009, 19:49
Op verzoek verwijderd

Hahaha leuke verwarring. Hij bedoelde niet jou Dirk :lol:

Wiseguy
06-12-2009, 20:19
Had het over Dirk5.

Nightwalker
06-12-2009, 21:17
@Dirk5

Is een oud wijf... En dan nog beweren dat Badr een k marokaan is.. ( Je schrijft marokaan met dubbel k snotneus) Vies ventje dat je bent...

Judas
06-12-2009, 21:27
@Dirk5

Is een oud wijf... En dan nog beweren dat Badr een k marokaan is.. ( Je schrijft marokaan met dubbel k snotneus) Vies ventje dat je bent...

Knuffelmarokkaan?

rafi
06-12-2009, 21:54
beter een knuffel marokkaan dan een kanker jood.

Irishrover
06-12-2009, 21:55
@Dirk5

Is een oud wijf... En dan nog beweren dat Badr een k marokaan is.. ( Je schrijft marokaan met dubbel k snotneus) Vies ventje dat je bent...

Aye, tijdens de live uitzending zag ik die opmerking inderdaad.
Zijn ware aard kwam naar boven toen Ali verloor van Badr.

Hij is anti-Badr, dat mag.. Ieder zijn mening.

Maar om jezelf dan op deze manier te uiten? Low class mate!

Ik vind jou echt een wanker Dirk5. Racist.

Irishrover
06-12-2009, 21:57
beter een knuffel marokkaan dan een kanker jood.

That is not what he meant mate..

Judas
06-12-2009, 22:28
beter een knuffel marokkaan dan een kanker jood.

Die kwam echt diep vanuit je hart he:D?

Ten eerste: Volgens mij begrijp je me verkeerd.

Ten tweede: Leuk dat je meteen voldoet aan het stereotype...
Je leest iets (wat je trouwens niet zo goed af gaat) en meteen haal je joden erbij.

Ten derde: Dit is een vechtsportforum. Dus als je nou zo graag dit soort frustraties kwijt wilt, doe dat dan even lekker op Maroc.nl ofzo. Kan je zoveel op joden en andersdenkenden kankeren als je wilt.

Irishrover
06-12-2009, 22:34
Die kwam echt diep vanuit je hart he:D?

Ten eerste: Volgens mij begrijp je me verkeerd.

Ten tweede: Leuk dat je meteen voldoet aan het stereotype...
Je leest iets (wat je trouwens niet zo goed af gaat) en meteen haal je joden erbij.

Ten derde: Dit is een vechtsportforum. Dus als je nou zo graag dit soort frustraties kwijt wilt, doe dat dan even lekker op Maroc.nl ofzo. Kan je zoveel op joden en andersdenkenden kankeren als je wilt.

Misschien bedoelt hij de ajaxcieden haha

TOON
06-12-2009, 22:55
Ondanks dat er voor tegenstanders genoeg valt te zeggen heb ik me prima geamuseerd gisteren, super toernooi en heb me absoluut niet geergerd aan zijn commentaar. Al lang blij dat het geen Koreaan was..misschien :D

Tijdens Bonjasky - Zimmerman: 'we are seeing more hooks than during a pirate convention' das toch geniaal haha

volgens mij had ik die al vaker gehoord van mike....das een beetje het probleem, wordt altijd een beetje simpel van die oneliners hahahaha maar heb een groot deel op de eurosportplayer gekeken en daar was geen commentaar bij....toen miste ik hem wel een beetje......toch wel.....klein beetje.....

maar gedrag na de win van badr sloeg nergens op...

MJOKKIE
06-12-2009, 22:57
Die kwam echt diep vanuit je hart he:D?

Ten eerste: Volgens mij begrijp je me verkeerd.

Ten tweede: Leuk dat je meteen voldoet aan het stereotype...
Je leest iets (wat je trouwens niet zo goed af gaat) en meteen haal je joden erbij.

Ten derde: Dit is een vechtsportforum. Dus als je nou zo graag dit soort frustraties kwijt wilt, doe dat dan even lekker op Maroc.nl ofzo. Kan je zoveel op joden en andersdenkenden kankeren als je wilt.

x2

Irishrover
06-12-2009, 23:19
x2

Wat x2?

En Dirk5 mag wel alles roepen? Marokkaan dit en dat... Is niet logisch toch.
Dan mag hij ook naar stormfront.nl

Irishrover
06-12-2009, 23:34
racefight.nl

stelletje jankerds! stap erover heen en niet zo huilie huilie doen.

kutmarokkanen
glurinamers
pinda's

damn hahah het is internet damn!

Wat een nonsens mate! In het 'echte'' even ga jij ook niet van alles roepen..
En op een forum mag dat wel? Het gaat hier om principes en respect voor each other... Normen en waarden..

Je hoort dit soort dingen niet te roepen.

Als dat toegestaan is op een forum, zal er een totale eclipse ontstaan

mikeymcd
06-12-2009, 23:50
x2 Lekker niet zo moeilijk doen allemaal.
Het gaat over 'the voice' en ik vond het terecht hoe hij deed. Overeem bracht toch de K-1 een beetje in gevaar (vooral in het begin, maar het zwakte iets af) en dan vind ik het terecht dat iedereen en dus ook 'the voice' uit zijn plaat gaat als Badr zijn woorden waar maakt.

Irishrover
07-12-2009, 00:08
Je mist een beetje de intentie van m'n post mate.
Geen aandacht aan geven en lekker doorgaan. Waar maak je je er druk over?

Als iemand op internet c.q. fora roept: tering zwarten. Dan lach ik en ga verder. Op de meeste vechtsportfora hier in Nederland kun er wel van uitgaan, dat als het te ver gaat, er echt wel adequaat wordt ingegrepen.

Het zou wat anders zijn als ze het in m'n gezicht zeggen, maar dat komt helaas nooit voor (wil graag m'n GnP oefenen namelijk ;))

Aye mate, agree..

Negeren die handel is ook mijn motto, misunderstanding about your intention mate.

Ik wilde Dirk5 alleen laten weten dat ik hem een chunck vind,ik vind het namelijk irritating dat iemand zo een haat in zich heeft en het dan ook uit op andere.

But aye, we humans make the world nasty..

Let it go inderdaad..

a.s.c.
07-12-2009, 00:23
Wat een nonsens mate! In het 'echte'' even ga jij ook niet van alles roepen..
En op een forum mag dat wel? Het gaat hier om principes en respect voor each other... Normen en waarden..

Je hoort dit soort dingen niet te roepen.

Als dat toegestaan is op een forum, zal er een totale eclipse ontstaan

Ben ik eigenlijk wel met je eens.. Veel mensen op fora doen stoere praat of zeiken mensen af (omdat het toch maar een forum is) Het enige verschil, IMO, met een forum en het 'echte' leven is dat je hier anoniem mensen kan afzeiken. Held ben je dan..

Joris
07-12-2009, 00:26
beter een knuffel marokkaan dan een kanker jood.

Huh, ik snap hem niet? Leg eens uit? :P Als je marokkaan bent weet je niet hoe het is om jood te zijn en andersom zelfde verhaal. Of ben jij een marokkaanse jood?

-----------------------------------

On topic: Tijdens de badr overeem fight vond ik het wel vermakelijk, vreselijk partijdig maar wel leuk. Al vind ik dat ubereem niet netjes. Die man heeft er ook hard voor gewerkt (al jaren.)

Qua presentatoren is er altijd wel wat te zeiken (al is iedereen het er volgens mij wel overeens dat Bas Rutten een hele goede kleuren commentator is) zowel met voetbal als met iedere andere sport

Irishrover
07-12-2009, 00:44
Ben ik eigenlijk wel met je eens.. Veel mensen op fora doen stoere praat of zeiken mensen af (omdat het toch maar een forum is) Het enige verschil, IMO, met een forum en het 'echte' leven is dat je hier anoniem mensen kan afzeiken. Held ben je dan..

Aye mate, thats it..

But zoals iemand hier al zei: negeer het.

Laat die internet helden maar, zij hebben een probleem met zichzelf, en in het karakter hebben ze zelf iets giftigs geplant..

Nightwalker
07-12-2009, 01:19
@Irishrover

Respect bro !! Ik begrijp ook niet waarom zulke opmerkingen hier plaats vinden.. Ik bedoel, ik heb zeer genoten van alle wedstrijden... ( Behalve Le Banner) En ja, ik ben zelf Badr fan en vind het ook vreselijk jammer.. Maar dat wil niet zeggen dat ik dan een bepaalde bevolkingsgroep ga beledigen of schelden..

Vandaar dat ik Dirk5 een trieste vent vind... Je kan anti Badr zijn.. Maaar hou het daarbij en ga niet mensen beledigen vanwege hun afkomst.. Maar goed !!!

Volgend jaar wint Badr Hari zeker !!:):)

Irishrover
07-12-2009, 01:44
@Irishrover

Respect bro !! Ik begrijp ook niet waarom zulke opmerkingen hier plaats vinden.. Ik bedoel, ik heb zeer genoten van alle wedstrijden... ( Behalve Le Banner) En ja, ik ben zelf Badr fan en vind het ook vreselijk jammer.. Maar dat wil niet zeggen dat ik dan een bepaalde bevolkingsgroep ga beledigen of schelden..

Vandaar dat ik Dirk5 een trieste vent vind... Je kan anti Badr zijn.. Maaar hou het daarbij en ga niet mensen beledigen vanwege hun afkomst.. Maar goed !!!

Volgend jaar wint Badr Hari zeker !!:):)

Cant agree more matey mate!

Dirk5 weet het nu wel i think, lets rest this case.

Haha, Le banner was echt een joke, die kwam even snel zijn envelope halen.
Voor de rest heb ik ook genoten van het toernooi, heel apart eigenlijk dat er zoveel K.O's vielen.

Badr heeft het heel netjes gedaan tegen Ali, het was echt Bruut Vs Bruut.

Maar Badr was de enige die met combos kwam. Helaas was Ali teveel bezig met throwen.

Badr die dit jaar charismatisch was, en zo gefocused! Me thought this moroccan lion is going to win, he did disappoint Ireland.

Me oom belde en vertelde dat ze helemaal los gingen toen Badr won van Alistair.

Anyway...

Volgend jaar moet het wel, gewoon sharp blijven, en niet denken aan: ik wil het snel eindigen, dat koste zijn kop in the finale.

T15Boxing
07-12-2009, 02:48
Nogmaals ik vond mike en Sefo enzo dat ze een legendarische moment creëerden haha net nadat Overeem geklaard was zag je hun zo juichen als kinderen:lol: Heerlijk. Revenge was sweet.

Wiseguy
07-12-2009, 10:07
Ben het er totaal niet mee eens. Als er iemand enthousiasme kan brengen is het the voice wel. Ik luister luister liever naar hem dan naar het droge commentaar van Royers. Bij Royers heb ik altijd het gevoel dat hij een potje biljart aan het kijken is.

dirk5
07-12-2009, 10:25
vrienden vrienden vrienden....

ik zal het jullie allemaal eens uitleggen:

Je hebt Marokkanen, en je hebt k marokkanen. Im beschouw Badr als K marokkaan omdat:

Hij altijd een grote mond had dat hij de beste was terwijl hij de k-1 niet gewonnen had.
Hij ging zeiken nadat Remy op de grond bleef liggen bij de vorige finale terwijl hij dit tijdens zijn pot met (volgensmij) Leko ook deed.
Hij vocht met Peter Graham op de persconferentie.

dat K is dus een beoordeling die ik heb gemaakt naar aanleiding van het in verleden behaalde resultaten, dit heeft niks met ras/huiskleur te maken, heb volgensmij niks verkeerds gezegd over de aandere donkere vechters. Wanneer Schilt hetzelfde zou doen tijdens zijn carriere dan zou ik hem een k Hollander noemen. Zijn speech na de finale zaterdag was gewoon goed en dit heb ik ook in het topic aangegeven, Maar dit hebben jullie natuurlijk niet gelezen.

Mijn hekel aan Schiavello is altijd aanwezig geweest. Die gast vind het belangrijker om zijn eigen stem te horen dan normaal commentaar te geven, hence the onliners. Ik heb liever Bas.

Verder kan het me weinig schelen wat jullie van me vinden. Ik heb meer het idee dat jullie bummed zijn omdat Badr heeft verloren en jullie een scapegoat moeten hebben, maar geen probleem, ik kan er tegen.

el bastardo
07-12-2009, 10:27
Hoewel ik hun standpunt wel begrijp, vind ik persoonlijk dat je als commentator toch wel enigszins objectief dient te blijven.

Ik begin al helemaal niet over hoe ik over 'the voice' denk. Die frustraties kan ik niet op papier zetten. Wat een bruine tong halende, schreeuwende, overdreven, irritante, oogkleppen ophebbende debiel is dat, met z'n afgezaagde oneliners.
Enthousiasme kan hij ook niet of nauwelijks overbrengen en zelfs de kennis van zaken vind ik (in vergelijking met bv. een FR), zeer beperkt

ElGuapo & Quadros FTW! Voor mij is dat nog steeds het ultieme koppel. Niet alleen qua verslaggeving maar ook hun interviews bijvoorbeeld waren bijzonder vermakend. Goddamn wat mis ik hun als doubletrouble team.
Kon het niet meer eens zijn! The Voice...? Heeft ie zich die naam zelf gegeven? Geef mij de voice of Europe maar... Eddie Wally!

Ingmar
07-12-2009, 10:31
BUTTER BUTTER!:)

Ik wil iedereen ff bedanken voor het plaatsen van de goede links waardoor ik het ook goed heb kunnen zien zaterdagochtend!

Thanx!!!:thup:

Marquis
07-12-2009, 11:06
Wat een gezeik !!

Er is een mooie nederlands spreekwoord hier voor.

Boontje komt om zijn loontje (http://www.onzetaal.nl/advies/boontje.php)

T15Boxing
07-12-2009, 15:04
Bas rutten doet geen commentaar bij K1 wetstrijden, alleen MMA. Moet je maar eens luisteren naar hem tijdens Le Banner vs Don Frye, hij wist niet waar het over ging.

En Dirk5 nu je er toch weer over begint, je liet gewoon je echte gevoelens zien, klaar. Badr heeft dit jaar geen rare dingen gedaan of gezegd dus dat je zomaar over zijn afkomst begon liet zien wat voor persoon je bent. Ga nou niet terugkrabbelen. Wees een vent en geef het dan ook toe.

dirk5
07-12-2009, 15:15
Bas rutten doet geen commentaar bij K1 wetstrijden, alleen MMA. Moet je maar eens luisteren naar hem tijdens Le Banner vs Don Frye, hij wist niet waar het over ging.

En Dirk5 nu je er toch weer over begint, je liet gewoon je echte gevoelens zien, klaar. Badr heeft dit jaar geen rare dingen gedaan of gezegd dus dat je zomaar over zijn afkomst begon liet zien wat voor persoon je bent. Ga nou niet terugkrabbelen. Wees een vent en geef het dan ook toe.

muppet....

ik geef het toch ook toe, ik vind het een k marokkaan, geef zelfs toe wat de reden is waarom ik hem dat noem, en ja dit gebeurde naar aanleiding van partij met Ali. Ik noemde hem trouwens ook al Kut Hari na gevecht met Karaev, discrimineer ik nu iedereen die Hari heet? Verder? hebben meningen een houdbaarheidsdatum? dat hij dit jaar niks heeft gedaan dan is hij vrij van alles wat hij in het verleden heeft gedaan, een soort van verjaringstermijn? Bij jou misschien, bij mij niet...

verder ga ik er niet meer op in, als je me nu niet begrijpt, dan zul je me waarschijnlijk niet meer begrijpen.

Tevens ik begin er niet weer over, ik geef je even mij kant van het verhaal, verder zullen we er over ophouden.

Wiseguy
07-12-2009, 15:22
muppet....

ik geef het toch ook toe, ik vind het een k marokkaan, geef zelfs toe wat de reden is waarom ik hem dat noem, en ja dit gebeurde naar aanleiding van partij met Ali. Ik noemde hem trouwens ook al Kut Hari na gevecht met Karaev, discrimineer ik nu iedereen die Hari heet? Verder? hebben meningen een houdbaarheidsdatum? dat hij dit jaar niks heeft gedaan dan is hij vrij van alles wat hij in het verleden heeft gedaan, een soort van verjaringstermijn? Bij jou misschien, bij mij niet...

verder ga ik er niet meer op in, als je me nu niet begrijpt, dan zul je me waarschijnlijk niet meer begrijpen.

Tevens ik begin er niet weer over, ik geef je even mij kant van het verhaal, verder zullen we er over ophouden.

Je probeert het nu gewoon je onderbuikgevoelens recht te praten. Alsof je over schilt k nederlander zou zeggen als hij zich in het verleden had misdragen.

Hoe dan ook Badr gaat voorlopig nergens aan dus wen maar aan die k marokkaan.

dirk5
07-12-2009, 15:24
Je probeert het nu gewoon je onderbuikgevoelens recht te praten. Alsof je over schilt k nederlander zou zeggen als hij zich in het verleden had misdragen.

Hoe dan ook Badr gaat voorlopig nergens aan dus wen maar aan die k marokkaan.

Ik vertrouw er ook wel op dat jij beter weet dan ik, wat ik zou doen in die siuatie.

hahahaha, wat ben je ook een knuppel.

T15Boxing
07-12-2009, 15:26
Ja is goed dirk, we hebben het er wel weer over wanneer je weer zoiets doms gaat roepen. En dat is dus binnenkort.
Wen maar aan die k marokkaan want hij zal nog heel lang blijven vechten.

8701.
07-12-2009, 15:32
vrienden vrienden vrienden....

ik zal het jullie allemaal eens uitleggen:

Je hebt Marokkanen, en je hebt k marokkanen. Im beschouw Badr als K marokkaan omdat:

Hij altijd een grote mond had dat hij de beste was terwijl hij de k-1 niet gewonnen had.
Hij ging zeiken nadat Remy op de grond bleef liggen bij de vorige finale terwijl hij dit tijdens zijn pot met (volgensmij) Leko ook deed.
Hij vocht met Peter Graham op de persconferentie.

dat K is dus een beoordeling die ik heb gemaakt naar aanleiding van het in verleden behaalde resultaten, dit heeft niks met ras/huiskleur te maken, heb volgensmij niks verkeerds gezegd over de aandere donkere vechters. Wanneer Schilt hetzelfde zou doen tijdens zijn carriere dan zou ik hem een k Hollander noemen. Zijn speech na de finale zaterdag was gewoon goed en dit heb ik ook in het topic aangegeven, Maar dit hebben jullie natuurlijk niet gelezen.

Mijn hekel aan Schiavello is altijd aanwezig geweest. Die gast vind het belangrijker om zijn eigen stem te horen dan normaal commentaar te geven, hence the onliners. Ik heb liever Bas.

Verder kan het me weinig schelen wat jullie van me vinden. Ik heb meer het idee dat jullie bummed zijn omdat Badr heeft verloren en jullie een scapegoat moeten hebben, maar geen probleem, ik kan er tegen.

wat een pannekoek ben jij toch dirk,

heeft niks met ras/huidskleur te maken en toch noem je hem k marokkaan?
en als schilt iets fout zou doen zou je hem een k hollander noemen?haha wat een onzin!

jonge hoe je het went of keert..Badr gaat nog vaak de K1 winnen..en ooh wat zul jij je dan kut voelen :)

Badr kan niks goeds doen bij jou en helemaal niet omdat ie jou favoerietje overeem de mond had gesnoerd.

Badr heeft nou eenmaal de meeste fans en de hoogste ko rating,

ok hij heeft dan nog geen k1 gewonnen maar iedereen weet dat dat nog wel komt

dirk5
07-12-2009, 15:54
wat een pannekoek ben jij toch dirk,

heeft niks met ras/huidskleur te maken en toch noem je hem k marokkaan?
en als schilt iets fout zou doen zou je hem een k hollander noemen?haha wat een onzin!

jonge hoe je het went of keert..Badr gaat nog vaak de K1 winnen..en ooh wat zul jij je dan kut voelen :)

Badr kan niks goeds doen bij jou en helemaal niet omdat ie jou favoerietje overeem de mond had gesnoerd.

Badr heeft nou eenmaal de meeste fans en de hoogste ko rating,

ok hij heeft dan nog geen k1 gewonnen maar iedereen weet dat dat nog wel komt

wilde iets gaan typen maar weet je wat, laat maar.... :)

Chico
07-12-2009, 16:00
lopen hier echt teveel badr hari likkers rond...

Wiseguy
07-12-2009, 16:03
lopen hier echt teveel badr hari likkers rond...

Wat een onzin. Het gaat om de context waarin hij die opmerking plaatst. Staat los van Badr.

Chico
07-12-2009, 16:36
afgezien van de opmerking van Dirk lopen er hier een heleboel mensen rond die oogkleppen op hebben omtrent Hari...

Dat hij dit jaar gefocused was en niemand op zijn kop gestampt heeft omdat hij het idee had dat hij aan het verliezen was.. kudos voor hem.. maar dat neemt niet weg dat hij in het verleden een hypocriete klootzak was (in mijn opinie iig)... en een jaar later is mijn mening daarover echt niet veranderd...

zelfde verhaal altijd met Bob Schreiber.. hij heeft een redelijke helden status hier... maar is een godvergeten smerige vechter waar je, je als vechtsportliefhebber eigenlijk niet mee moet willen accocieren.. ik plaats Hari ook in dat rijtje..

mensen roepen veel te snel discriminatie als het om Hari gaat... die gast is gewoon een kut marrokaan... hij is een marrokaan en een kut gozer..

Als er mensen de mening hebben dat het een hele lieve jongen is die het allemaal niet zo bedoeld en dat hij thuis heef lief is tegen dieren en kleine kinderen enzo... cool... maar dat is niet wat ik zie in de ring en soms ook daar om heen...

Wiseguy
07-12-2009, 16:44
Ja je stopt hem in een hokje. Je schopt er echter andere tegen de schenen. Als je een wij / zij gevoel wil creeeren moet je vooral dat soort opmerkingen maken en het niet op de afkomst afschuiven.

Chico
07-12-2009, 16:57
dat is het hem juist... het gaat niet om afkomst...

Badr zelf is gewoon een eikel... net zoals dat Brock Lesnar een eikel is... maar daarover kan wel gezegd worden dat het een typische arrogante amerikaan is...

het gaat om de persoon... en in sommige opmerkingen worden dan een aantal vooroordelen naar voren gehaald... maar dat mag allemaal zolang we het maar niet over marrokanen hebben blijkbaar..

a.s.c.
07-12-2009, 17:34
Ja je stopt hem in een hokje. Je schopt er echter andere tegen de schenen. Als je een wij / zij gevoel wil creeeren moet je vooral dat soort opmerkingen maken en het niet op de afkomst afschuiven.

Van in een hokje stoppen vind ik hier geen sprake.. Vraag Badr zelf welke nationaliteit hij heeft of op welke hij het meest trots is dan zal hij waarschijnlijk antwoorden: Marrokaans.. daarmee identificeert hij zich als Marokkaan. T' zelfde geldt voor Marrokaanse Nederlanders... Ik durf te stellen dat het gros zegt Marrokaans te zijn. Das prima.. maar dan past een term als k marrokaan net zo goed als k amerikaan of k duitser. Het is niet alsof hij geen k nederlander genoemd zou kunnen worden maar hij profileert zich als marrokaan. Ik ben op sportief gebied (als Nederlander) overigens net zo trots op Overeem, Hari Bonjaski, Hoost of Zimmerman. Omdat ze in Nederland trainen.

Wiseguy
07-12-2009, 17:50
Je kan het wel proberen recht te praten, maar iedereen weet wat er mee word bedoeld. Het is gewoon onnodig om die bewoording te gebruiken.

a.s.c.
07-12-2009, 18:01
Je kan het wel proberen recht te praten, maar iedereen weet wat er mee word bedoeld. Het is gewoon onnodig om die bewoording te gebruiken.

Dat ben ik met je eens.

Maar ik vind het wel raar dat er altijd gedaan word of er alleen een wij/ zij gevoel wordt gecreerd vanuit Nederlandse kant.

univers1l
08-12-2009, 00:00
afgezien van de opmerking van Dirk lopen er hier een heleboel mensen rond die oogkleppen op hebben omtrent Hari...

Dat hij dit jaar gefocused was en niemand op zijn kop gestampt heeft omdat hij het idee had dat hij aan het verliezen was.. kudos voor hem.. maar dat neemt niet weg dat hij in het verleden een hypocriete klootzak was (in mijn opinie iig)... en een jaar later is mijn mening daarover echt niet veranderd...

zelfde verhaal altijd met Bob Schreiber.. hij heeft een redelijke helden status hier... maar is een godvergeten smerige vechter waar je, je als vechtsportliefhebber eigenlijk niet mee moet willen accocieren.. ik plaats Hari ook in dat rijtje..

mensen roepen veel te snel discriminatie als het om Hari gaat... die gast is gewoon een kut marrokaan... hij is een marrokaan en een kut gozer..

Als er mensen de mening hebben dat het een hele lieve jongen is die het allemaal niet zo bedoeld en dat hij thuis heef lief is tegen dieren en kleine kinderen enzo... cool... maar dat is niet wat ik zie in de ring en soms ook daar om heen...

loser

univers1l
08-12-2009, 00:03
deze topic ging over the voice toch?
bijna alle topic beginnen met een onderwerp en eindigen met hari.
dit geeft alleen maar aan hoe belangrijk hari voor de sport is, en die losers kunnen hier niet tegen en gaan prikken, helaas reageren hier veel op. negeren is de beste optie.

wat the voice betreft hij is geweldig, zorgt voor spektakel, beter dan fred vind hem echt saai commentaar geven.

T15Boxing
08-12-2009, 00:07
It's good night Irene! It's good night Irene! It's good night Irene!

Irishrover
08-12-2009, 00:39
vrienden vrienden vrienden....

ik zal het jullie allemaal eens uitleggen:

Je hebt Marokkanen, en je hebt k marokkanen. Im beschouw Badr als K marokkaan omdat:

Hij altijd een grote mond had dat hij de beste was terwijl hij de k-1 niet gewonnen had.
Hij ging zeiken nadat Remy op de grond bleef liggen bij de vorige finale terwijl hij dit tijdens zijn pot met (volgensmij) Leko ook deed.
Hij vocht met Peter Graham op de persconferentie.

dat K is dus een beoordeling die ik heb gemaakt naar aanleiding van het in verleden behaalde resultaten, dit heeft niks met ras/huiskleur te maken, heb volgensmij niks verkeerds gezegd over de aandere donkere vechters. Wanneer Schilt hetzelfde zou doen tijdens zijn carriere dan zou ik hem een k Hollander noemen. Zijn speech na de finale zaterdag was gewoon goed en dit heb ik ook in het topic aangegeven, Maar dit hebben jullie natuurlijk niet gelezen.

Mijn hekel aan Schiavello is altijd aanwezig geweest. Die gast vind het belangrijker om zijn eigen stem te horen dan normaal commentaar te geven, hence the onliners. Ik heb liever Bas.

Verder kan het me weinig schelen wat jullie van me vinden. Ik heb meer het idee dat jullie bummed zijn omdat Badr heeft verloren en jullie een scapegoat moeten hebben, maar geen probleem, ik kan er tegen.

Dirk5,

Wat een crap Dirk, hoe kun jij een soortgenoot een K hollander noemen?
Alsof ik zeg... K Ier! Impossible..
En...

Wie was hier bummed mate toen Alistair verloor?
Ik kan zo je text nog hierheen halen, doen we maar niet...
It was a disgrace..

Je was of the block doordat je idool verloren had van die ene marokkaan Badr.

Dat je niets zei over donkere vechters was wel duidelijk, hoe kun jij daar zelfs nog om twijfelen?
Het ging erom dat je the word K marokkaan gebruikte.

Hoe je het ook wend of keert, dit is geen goede bewoording, want je haalt hier een entire ras bij mate.

Sowieso ben je vrij negatief ingesteld als het gaat om je posts.

Ik blijf je een wanker vinden, ondanks dat je je op een hypocriete wijze terugkrabbelt, anyway...

Het kon je niet schelen what people think about you Dirk.
Dus dit moet jou ook niet zoveel doen.

niels
08-12-2009, 01:28
Dirk5,

Wat een crap Dirk, hoe kun jij een soortgenoot een K hollander noemen?
Alsof ik zeg... K Ier! Impossible..
En...

Wie was hier bummed mate toen Alistair verloor?
Ik kan zo je text nog hierheen halen, doen we maar niet...
It was a disgrace..

Je was of the block doordat je idool verloren had van die ene marokkaan Badr.

Dat je niets zei over donkere vechters was wel duidelijk, hoe kun jij daar zelfs nog om twijfelen?
Het ging erom dat je the word K marokkaan gebruikte.

Hoe je het ook wend of keert, dit is geen goede bewoording, want je haalt hier een entire ras bij mate.

Sowieso ben je vrij negatief ingesteld als het gaat om je posts.

Ik blijf je een wanker vinden, ondanks dat je je op een hypocriete wijze terugkrabbelt, anyway...

Het kon je niet schelen what people think about you Dirk.
Dus dit moet jou ook niet zoveel doen.

Keurige post!
en ben het met je eens!

anoniem gg
08-12-2009, 05:19
Het is toch logisch! Overeem had een beetje een grote mond en maakte de K-1 zelfs een beetje belachelijk. Dan kan ik me voorstellen dat iedereen die K-1 minded is , tegen Overeem was!

Entertainment is what its all about

Wat een persconferentie wat een gevechten.

Stare down tussen Zimmerman en Bonjansky was top en het bracht het vuurwerk wat het beloofde. Remy vocht zeker niet zo defensief als anders en Zimmerman knokte ook een geweldige partij!

Alistair deed het goed in de pers (controversie maakt het interresant), je hebt dit nodig, jarenlang was Badr de bad boy, je hebt dit nodig mensen, dit maakt K-1 interresant.

Badr gaf een goeie speech na zijn verlies en heeft zijn misdraging van vorig jaar daardoor zeker goed gemaakt. Er waren een hele hoop mensen die veel minder hun emoties in bedwang konden houden en ik denk dat de speech en het gedrag van badr hoe hij zijn verlies opnam erger heeft verkomen!

Het was een top K-1 GP en daar heb je topvechters voor nodig!

Schaivello en Ray waren onprofessioneel en dat kun je op alle forums lezen, maar zij zijn comentatoren en GG doet gewoon wat het moet doen, belts binnen halen. Een eerste plaats voor Semmy (die ook nog eens alle records verbrak) en een derde voor Alistair, dat is een top prestatie!

Irishrover
08-12-2009, 15:37
Entertainment is what its all about

Wat een persconferentie wat een gevechten.

Stare down tussen Zimmerman en Bonjansky was top en het bracht het vuurwerk wat het beloofde. Remy vocht zeker niet zo defensief als anders en Zimmerman knokte ook een geweldige partij!

Alistair deed het goed in de pers (controversie maakt het interresant), je hebt dit nodig, jarenlang was Badr de bad boy, je hebt dit nodig mensen, dit maakt K-1 interresant.

Badr gaf een goeie speech na zijn verlies en heeft zijn misdraging van vorig jaar daardoor zeker goed gemaakt. Er waren een hele hoop mensen die veel minder hun emoties in bedwang konden houden en ik denk dat de speech en het gedrag van badr hoe hij zijn verlies opnam erger heeft verkomen!

Het was een top K-1 GP en daar heb je topvechters voor nodig!

Schaivello en Ray waren onprofessioneel en dat kun je op alle forums lezen, maar zij zijn comentatoren en GG doet gewoon wat het moet doen, belts binnen halen. Een eerste plaats voor Semmy (die ook nog eens alle records verbrak) en een derde voor Alistair, dat is een top prestatie!


Agree mate,

Even over Badr, die komt sterker over met zijn 'new behavior'
Charismatisch, gefocused..
Op de persconferentie heeft hij een grote indruk weten achter te laten, he gave a strong signal to Alistair!

Op de manier hoe die het zei en op de manier hoe hij keek.

Weg met dat Bad boy image! Liever deze Image..


Anyway..

Everybody did a good job, behalve frenchman 'Le bakt er niks van'

Sem terrechte Champ.

dirk5
08-12-2009, 15:52
oye paddy?

is het nu helemaal klaar?

Irishrover
08-12-2009, 16:40
oye paddy?

is het nu helemaal klaar?

Aye, volgens ben ik wel duidelijk geweest.

Chico
08-12-2009, 16:54
Everybody did a good job, behalve frenchman 'Le bakt er niks van'.
en dit is dan geen probleem... woordspeling op de nationaliteit van JLB.. en waarom moet het frenchman erbij staan.. iedereen weet wel dat JLB frans is... wat bedoel je daarmee te zeggen.. oh danny boy...

Irishrover
08-12-2009, 17:06
en dit is dan geen probleem... woordspeling op de nationaliteit van JLB.. en waarom moet het frenchman erbij staan.. iedereen weet wel dat JLB frans is... wat bedoel je daarmee te zeggen.. oh danny boy...

Chico,

Spijtig dat je het niet snapt Chunk..

Ik zeg geen: K Frenchman... Maar 'De Fransman' ...

I'll give ye another example: Here is the 'Dutchman' Semmmm Schilllttt!!

Hiermee geef ik slechts aan dat Sem van Nederlandse afkomst is.. Ik belaster zijn afkomst niet..

Aye skinnyboy...

Volgende keer iets langer nadenken..

univers1l
08-12-2009, 17:13
Chico,

Spijtig dat je het niet snapt Chunk..

Ik zeg geen: K Frenchman... Maar 'De Fransman' ...

I'll give ye another example: Here is the 'Dutchman' Semmmm Schilllttt!!

Hiermee geef ik slechts aan dat Sem van Nederlandse afkomst is.. Ik belaster zijn afkomst niet..

Aye skinnyboy...

Volgende keer iets langer nadenken..


:thup::thup:

Collina
08-12-2009, 17:13
afgezien van de opmerking van Dirk lopen er hier een heleboel mensen rond die oogkleppen op hebben omtrent Hari...

Dat hij dit jaar gefocused was en niemand op zijn kop gestampt heeft omdat hij het idee had dat hij aan het verliezen was.. kudos voor hem.. maar dat neemt niet weg dat hij in het verleden een hypocriete klootzak was (in mijn opinie iig)... en een jaar later is mijn mening daarover echt niet veranderd...

zelfde verhaal altijd met Bob Schreiber.. hij heeft een redelijke helden status hier... maar is een godvergeten smerige vechter waar je, je als vechtsportliefhebber eigenlijk niet mee moet willen accocieren.. ik plaats Hari ook in dat rijtje..

mensen roepen veel te snel discriminatie als het om Hari gaat... die gast is gewoon een kut marrokaan... hij is een marrokaan en een kut gozer..

Als er mensen de mening hebben dat het een hele lieve jongen is die het allemaal niet zo bedoeld en dat hij thuis heef lief is tegen dieren en kleine kinderen enzo... cool... maar dat is niet wat ik zie in de ring en soms ook daar om heen...

@ Chico & Dirk

Ook ik ben geen Badr fan (puur) vanwege zijn persoonlijkheid,

Maar terminologieën gebruiken als "kut marrokkaan" hou je maar lekker voor je. Waar jullie nu mee bezig zijn is puur provoceren, doe dit maar op de Geert Wilders site/forum maar niet op Mixfight.nl.

Er valt bij mij niet goed te praten om woorden te ontleden als "het is een marrokaan en het is een kut gozer'... daar trap ik niet in.

Als ik op de W.C zit, en iemand zegt: "Hee stront neger, kom er eens van af"... reken maar dat hij met zijn gebroken handen zijn tanden kan oprapen!

Dus laten we elkaar geen mietje noemen, kut marrokaan pas hier niet in de volksmond, zullen we dat bij deze afspreken?

Ik vind dit echt asociaal/kinderachtig gedrag, onbegrijpelijk!

Collina

dirk5
08-12-2009, 17:22
@ Chico & Dirk

Ook ik ben geen Badr fan (puur) vanwege zijn persoonlijkheid,

Maar terminologieën gebruiken als "kut marrokkaan" hou je maar lekker voor je. Waar jullie nu mee bezig zijn is puur provoceren, doe dit maar op de Geert Wilders site/forum maar niet op Mixfight.nl.

Er valt bij mij niet goed te praten om woorden te ontleden als "het is een marrokaan en het is een kut gozer'... daar trap ik niet in.

Als ik op de W.C zit, en iemand zegt: "Hee stront neger, kom er eens van af"... reken maar dat hij met zijn gebroken handen zijn tanden kan oprapen!

Dus laten we elkaar geen mietje noemen, kut marrokaan pas hier niet in de volksmond, zullen we dat bij deze afspreken?

Ik vind dit echt asociaal/kinderachtig gedrag, onbegrijpelijk!

Collina

E fuckerd, heel de discussie was al voorbij, kom jij nog eens binnen vallen.

ik zal effe the closing statement geven, dan kunnen we er eindelijk over ophouden:
Ik zeg iets, mensen nemen dat in zich op, ik probeer het uit te leggen, maar nee dit kan niet, enja, iedereen weet beter wat ik bedoel dan ik zelf, ik heb er genoeg van dus zeg: ja jullie hebben allemaal gelijk. Jullie vinden mij een douchebag, Ik vind mezelf best een geschikte kerel

punt, klaar, einde, finito.

Collina
08-12-2009, 17:35
E Fuckerd? Wat is dit nou?
Ik zou een fuckerd zijn als ik olie op het vuur zou gooien, doe ik niet.. of wel soms?
Ik tik je openlijk op je vingers, begrijp dat je dit niet leuk vind, maar dat heb je nog altijd zelf in de hand gewerkt.

Ik kom binnenvallen omdat ik niet 24/7 achter Mixfight zit, dus reageer ik wat laat.

Of wil je nu zeggen "surinamers reageren altijd laat"??.. :)

Niet zo piepen Dirk, volgens mij is mijn punt duidelijk!

Omar.
08-12-2009, 17:47
Dirk wordt even op z'n plek gezet!!

dirk5
08-12-2009, 18:01
Nou Collina, ik ben er onderhand klaar mee dat iedereen zo goed weet in welke context ik iets gezegd heb. Dit duurt nu al 3 dagen en ik vind het een beetje kansloos worden.

maar als jij het wil zien als mij op de vingers tikken dan vind ik dat ook best...

Call me a douchebag and get over things!

Irishrover
08-12-2009, 18:01
E Fuckerd? Wat is dit nou?
Ik zou een fuckerd zijn als ik olie op het vuur zou gooien, doe ik niet.. of wel soms?
Ik tik je openlijk op je vingers, begrijp dat je dit niet leuk vind, maar dat heb je nog altijd zelf in de hand gewerkt.

Ik kom binnenvallen omdat ik niet 24/7 achter Mixfight zit, dus reageer ik wat laat.

Of wil je nu zeggen "surinamers reageren altijd laat"??.. :)

Niet zo piepen Dirk, volgens mij is mijn punt duidelijk!

He Collina,

Even een vraagje he. Je zei het volgende:

'Ook ik ben geen Badr fan (puur) vanwege zijn persoonlijkheid'

Vind je niet dat hij dit jaar juist heeft laten zien dat hij erg sportief kan zijn?

Ik persoonlijk heb nooit getwijfeld over zijn image, buiten het feit om dat hij zich als een badboy 'gedroeg'...

This man is different outside the ring.. Heeft hij ook vaker aangegeven..

Wiseguy
08-12-2009, 18:02
Nou Collina, ik ben er onderhand klaar mee dat iedereen zo goed weet in welke context ik iets gezegd heb. Dit duurt nu al 3 dagen en ik vind het een beetje kansloos worden.

maar als jij het wil zien als mij op de vingers tikken dan vind ik dat ook best...

Call me a douchebag and get over things!

douchebag

dirk5
08-12-2009, 18:03
douchebag

Zo, nu de rest nog en dan kunnen we ons allemaal druk gaan maken over dingen die er wel toe doen :)

Nightwalker
08-12-2009, 18:42
Zo, nu de rest nog en dan kunnen we ons allemaal druk gaan maken over dingen die er wel toe doen :)

Watje !!!!!!!

marcelt
08-12-2009, 18:47
Keurige post!
en ben het met je eens!

Keurige post? Wanker ?

Collina
08-12-2009, 18:49
He Collina,

Even een vraagje he. Je zei het volgende:

'Ook ik ben geen Badr fan (puur) vanwege zijn persoonlijkheid'

Vind je niet dat hij dit jaar juist heeft laten zien dat hij erg sportief kan zijn?

Ik persoonlijk heb nooit getwijfeld over zijn image, buiten het feit om dat hij zich als een badboy 'gedroeg'...

This man is different outside the ring.. Heeft hij ook vaker aangegeven..

Hee Irishrover,

Dat is goeie vraag...

Mijn gevoel over Badr Hari is tweestrijdig en zal je uitleggen waarom:

Plus punten
1. Ik vind Badr een geweldige vechter om naar te kijken, zijn vechtstijl en imago doen het hem. (ik volg Badr al sinds zijn partij tegen Ignasov)
2. Badr is in mijn beleving de meest getalenteerde Kickboxer ever.
3. Badr's motto is, "it's all about the show", dat zegt hij telkens: "ik wil mensen waar geven voor hun geld" en dat maakt hij telkens waar, super!!

In het verleden (tot 2008) heeft hij zich zelf geprofileerd als Badboy Hari, uiteraard heeft hij zich in dit K1 2009 gedragen. Maar ondanks zijn rustige en kalme reactie op de persconferentie en zijn toespraak toen hij verloor van Sem had ik nog stees het gevoel, "The eyes never lies"!!!

Ik kan er compleet naast zitten, wellicht kom ik in een totaal ander paradigma wisseling als ik hem tegen kom met stappen en blijkt het een super vriendelijke kerel te zijn... maar zijn gretigheid, vurigheid, gedrevenheid.. zijn tegelijkertijd ook zijn valkuilen waardoor ik een soort van afkeer krijg op zijn persoonlijkheid. (in combinatie van het verleden, the Badboy Hari)

Sem Schilt vind ik bijvoorbeeld een super sympathieke kerel. Een rustig relaxt overkomen en gewoon Chill. Net als een Ernesto Hoost bijv.

Fedor ben ik tegen gekomen in Japan, ... de rust die hij uitstraat, zo vriendelijk is hij.. heel relaxt.

Dit gevoel heb ik (nog niet) bij Badr... maar goed, iedereen is als hoe hij is. In mijn ogen is Badr een ware kampioen, en kampioenen zijn over het algemeen de rust him self. Peter, Sem, Remy, Hoost, Fedor, en noem maar op..

Collina

Nightwalker
08-12-2009, 18:56
@Collina

Hahahha.. En wat zag je in Badr s ogen tijdens de persconferentie ??? Toch geen vlinders in je buik he >>??.

Collina
08-12-2009, 19:06
@Collina

Hahahha.. En wat zag je in Badr s ogen tijdens de persconferentie ??? Toch geen vlinders in je buik he >>??.

Dat waren absoluut geen vlinders idd, ... "meer in de trant van: Alistair, zullen we maar nu op deze persconferentie een MMA partij draaien zonder regels" :confused:

Maar nogmaals, ik kan er compleet naast zitten.. misschien is dit wel het gene wat hij oproept. Don't blame me, ik ken hem niet anders. Overigens vond ik zijn toespraak netjes en beleefd en vooral sportief.. maar wat ik al zei "the eyes never lies".

Collina

Irishrover
08-12-2009, 19:27
Dat waren absoluut geen vlinders idd, ... "meer in de trant van: Alistair, zullen we maar nu op deze persconferentie een MMA partij draaien zonder regels" :confused:

Maar nogmaals, ik kan er compleet naast zitten.. misschien is dit wel het gene wat hij oproept. Don't blame me, ik ken hem niet anders. Overigens vond ik zijn toespraak netjes en beleefd en vooral sportief.. maar wat ik al zei "the eyes never lies".

Collina

Aye mate, netjes geformuleerd.

Ik kan me voorstellen dat je dit denkt. Hij heeft namelijk zijn verbale/fysieke Lion attacks.

Look, het is een vurige young laddy, die zijn feelings op een easy manier uit. Dit ook op een verbale of een fysieke manier.
Hij heeft een behoorlijke temper, on the other hand heeft hij deze volgens mij thuis in Amsterdam laten liggen.

Op het begin was het een jongen die net om de hoek kwam kijken, en rightly met een 'Amsterdamse' image kwam aanwaaien!
He knew that he was good, en dat hij talent had.. Hij straalde echt arrogantie uit.

Hij was 'de schrik van de K1'... Hij was er mondig, bijdehand etc.

In andere woorden: A toughguy...

Maar goed, hij heeft er van geleerd door een paar keer the canvas gezien te hebben.


Tijdens een interview dit jaar gaf hij aan, toen hij zichzelf weer zag op de persconferentie met Graham.

'Pfff who is this wanker??' haha..

Geeft aan dat hij zichzelf echt 'wazig' vond, en dat hij dus aan het veranderen was.
Just look his appearance! Heel verschil met nu, hij straalt nu veel meer volwassenheid uit.

This year heeft hij een andere imago gekregen: 'The focused boy' wat mij betreft.
Lijkt alsof hij aan yoga of zen doet haha.

Ik snap wat je bedoelt met The look in the eye. Dat kwam doordat er bepaalde revenge gevoelens aanwezig waren.

Vooral met de speech richting Alistair. Hij ademde zwaar mate!

Al met al... Is hij veranderd, en dat doet fans en de nieuwkomende fans goed. Blijkbaar hoeven ze 'the bad boy' niet.

Het zal bij jou een gevoel blijven.. Maar wat jij ook zegt:

Maybe met uitgaan of een praatje zul je ineens van mening veranderen.

Nightwalker
08-12-2009, 19:33
@Collina

Je moet niet al te ver gaan denken..(Krijg je grijze haren van ) Ik zag inderdaad in Badr ogen, dat hij graag Overeem een lesje wou gaan leren.. En toen Overeem wederom weer zijn zegje wilde gaan doen, zag ik dat Badr hem aan het roepen was en hem duidelijk maakte, dat hij hem een lesje zou gaan leren..

Ik kon Overeem nog net verstaan, wat ik hoorde van Overeem was; we zien het morgen wel, waardoor Badr met een vurige smile knikte van ja ja kom maarop..:):)

Maar goed, Badr heeft zich erg proffesioneel gedragen en daar kunnen we alleen waardering voor hebben.. En de verleden gewoon lekker laten rusten.. ( Alistar is ook geen lieverdje he) Dat weet je ook wel Collina :)

Chico
08-12-2009, 19:41
nevermind... de dubbele moraal is vaak moeilijk te zien...

*leaving thread*

micha
08-12-2009, 19:46
@ Chico & Dirk

Ook ik ben geen Badr fan (puur) vanwege zijn persoonlijkheid,

Maar terminologieën gebruiken als "kut marrokkaan" hou je maar lekker voor je. Waar jullie nu mee bezig zijn is puur provoceren, doe dit maar op de Geert Wilders site/forum maar niet op Mixfight.nl.

Er valt bij mij niet goed te praten om woorden te ontleden als "het is een marrokaan en het is een kut gozer'... daar trap ik niet in.

Als ik op de W.C zit, en iemand zegt: "Hee stront neger, kom er eens van af"... reken maar dat hij met zijn gebroken handen zijn tanden kan oprapen!

Dus laten we elkaar geen mietje noemen, kut marrokaan pas hier niet in de volksmond, zullen we dat bij deze afspreken?

Ik vind dit echt asociaal/kinderachtig gedrag, onbegrijpelijk!

Collina

reps zo denk ik er ook over

Collina
08-12-2009, 20:52
@Collina

Je moet niet al te ver gaan denken..(Krijg je grijze haren van ) Ik zag inderdaad in Badr ogen, dat hij graag Overeem een lesje wou gaan leren.. En toen Overeem wederom weer zijn zegje wilde gaan doen, zag ik dat Badr hem aan het roepen was en hem duidelijk maakte, dat hij hem een lesje zou gaan leren..

Ik kon Overeem nog net verstaan, wat ik hoorde van Overeem was; we zien het morgen wel, waardoor Badr met een vurige smile knikte van ja ja kom maarop..:):)

Maar goed, Badr heeft zich erg proffesioneel gedragen en daar kunnen we alleen waardering voor hebben.. En de verleden gewoon lekker laten rusten.. ( Alistar is ook geen lieverdje he) Dat weet je ook wel Collina :)

Ik ben nou eenmaal een analist, that's my job.

Maar goed, Alistair en Badr zijn beide geen lieverdjes. Alistair was vanochtend nog even bij mij thuis, even na kletsen over de K1 en gezellig een potje schaak. "ik vroeg hem ook nog van: Wat zei Badr nou eigenlijk tijdens de persconferentie... geluid viel stil: Badr zei dus van... zit je nou alweer achter me aan..." Ze zaten elkaar gewoon even te dissen.

Het staat nu 1-1, hoop ze volgend jaar weer tegen elkaar te zien. Wie weet.. :)

Badr vs. Alistair
Nightwalker vs. Collina :) :)

Irishrover
08-12-2009, 22:09
Ik ben nou eenmaal een analist, that's my job.

Maar goed, Alistair en Badr zijn beide geen lieverdjes. Alistair was vanochtend nog even bij mij thuis, even na kletsen over de K1 en gezellig een potje schaak. "ik vroeg hem ook nog van: Wat zei Badr nou eigenlijk tijdens de persconferentie... geluid viel stil: Badr zei dus van... zit je nou alweer achter me aan..." Ze zaten elkaar gewoon even te dissen.

Het staat nu 1-1, hoop ze volgend jaar weer tegen elkaar te zien. Wie weet.. :)

Badr vs. Alistair
Nightwalker vs. Collina :) :)

Aye Chess Collina,

Haha, wel funny dat ze elkaar opfokken, but aye zo gaat dat.

Anyway, weet jij of Ali doorgaat met K1 of niet?

Nightwalker
08-12-2009, 23:20
Ik ben nou eenmaal een analist, that's my job.

Maar goed, Alistair en Badr zijn beide geen lieverdjes. Alistair was vanochtend nog even bij mij thuis, even na kletsen over de K1 en gezellig een potje schaak. "ik vroeg hem ook nog van: Wat zei Badr nou eigenlijk tijdens de persconferentie... geluid viel stil: Badr zei dus van... zit je nou alweer achter me aan..." Ze zaten elkaar gewoon even te dissen.

Het staat nu 1-1, hoop ze volgend jaar weer tegen elkaar te zien. Wie weet.. :)

Badr vs. Alistair
Nightwalker vs. Collina :) :)

Nou dan weet ik wel wie de gaat winnen.. :):) Ik noem geen namen:thup:

Collina
08-12-2009, 23:38
Aye Chess Collina,

Haha, wel funny dat ze elkaar opfokken, but aye zo gaat dat.

Anyway, weet jij of Ali doorgaat met K1 of niet?

Hij is al geselecteerd voor de laatste 16.

Focus zal zitten op MMA, (fedor) strikeforce, Alistair heeft de belt dus 2010 gaat sowieso een spannend jaar worden.

Collina

Irishrover
08-12-2009, 23:42
Hij is al geselecteerd voor de laatste 16.

Focus zal zitten op MMA, (fedor) strikeforce, Alistair heeft de belt dus 2010 gaat sowieso een spannend jaar worden.

Collina

Aye! Big Time mate..

Met Ali & Badr als 'the beasts off K1' wordt het knallen..
Fedor is ook baasje, dus keihard trainen..

Collina
08-12-2009, 23:47
Nou dan weet ik wel wie de gaat winnen.. :):) Ik noem geen namen:thup:

Politiek correct antwoord mister Nightwalker. :)

"Ik kijk wel uit, i'm a chess player not a fighter"

Collina

Collina
08-12-2009, 23:51
Aye! Big Time mate..

Met Ali & Badr als 'the beasts off K1' wordt het knallen..
Fedor is ook baasje, dus keihard trainen..

Ja,
Volgend jaar gaat een top jaar worden, (vind ik zelf)

K1 Dynamite 2009 (waarschijnlijk) K1 2010, MMA titel 2010 strikeforce,

Badr, Sem, Alistair, wie o wie gaat er vandoor met de K1 titel. (we blikken nu echt ver vooruit)..haha.

Collina

Irishrover
09-12-2009, 01:49
Ja,
Volgend jaar gaat een top jaar worden, (vind ik zelf)

K1 Dynamite 2009 (waarschijnlijk) K1 2010, MMA titel 2010 strikeforce,

Badr, Sem, Alistair, wie o wie gaat er vandoor met de K1 titel. (we blikken nu echt ver vooruit)..haha.

Collina


Haha, We're going wayyy too fast!

But aye, het is leuk om erover te praten..

Weet jij misschien tot hoe ver Ali wil gaan met zijn body? 120 kilo?
Me is very curious about that mate.

Anyway, het zou jammer zijn als Badr en Ali elkaar weer vroeg tegenkomen, dat zou een final moeten zijn for sure!

Of niet Goeja Nightwalker? haha

niels
09-12-2009, 03:01
Keurige post? Wanker ?


omdat iemand wat zegt, dat nuttig is..

PRUTSER!

MB667
09-12-2009, 11:18
dirk5 is wel het baasje hier op mixfight he, sinds zijn demonen zijn verhuisd naar chief108

dirk5
09-12-2009, 11:28
dat was ik voorheen ook al.... ik denk dat het toen niet op viel.

marcelt
10-12-2009, 00:04
omdat iemand wat zegt, dat nuttig is..

PRUTSER!

Beetje jammer hoe het hiet gaat: Kut Marokkaan, Wanker, prutser.

Dirk5 mag geen kutmarokkaan tegen Badr zeggen en jullie mogen wel schelden, want niet racistisch schelden mag wel????

Wiseguy
10-12-2009, 00:09
Ja wat prutser is gericht op jou. Met kut marokkaan heb je het over een bevolkingsgroep.

Collina
10-12-2009, 00:15
Ja wat prutser is gericht op jou. Met kut marokkaan heb je het over een bevolkingsgroep.

Die zit! :whistling:

Kaminoko
10-12-2009, 00:52
Die zit! :whistling:

jij stoker :whistling:

Collina
10-12-2009, 01:08
jij stoker :whistling:

Dat klopt :pimp:

Irishrover
10-12-2009, 02:49
Beetje jammer hoe het hiet gaat: Kut Marokkaan, Wanker, prutser.

Dirk5 mag geen kutmarokkaan tegen Badr zeggen en jullie mogen wel schelden, want niet racistisch schelden mag wel????

Marcelt.

Of je begrijpt het gewoon echt niet. ( Dat zou teleurstellend zijn )
Of je wil het niet begrijpen. ( Dan ben je koppig )

Anyway..

Actie-Reactie, als iemand jou een hoek geeft, neem ik aan dat je dan in ieder geval probeert om er 1 terug te geven.

Snap je?

He started the engine.

Wel leuk dat je aangeeft dat Dirk5 racistisch is, let me guess..

Dat bedoelde je natuurlijk niet.

marcelt
12-12-2009, 14:35
Mijn punt is dat ik het vreemd vind dat jullie vinden dat racistisch getinte scheldwoorden niet kunnen en andere wel. Mijn opvatting is dat jullie ook niet moeten schelden. Helemaal niet als je probeert zo politiek correct te zijn.

Wiseguy
12-12-2009, 14:57
Marcelt je bent een droplul

TOON
12-12-2009, 15:05
en die droplul heeft gelijk! USH!