PDA

View Full Version : Kimbo Slice vs Houston Alexander SPOILER!



ZakKa!
06-12-2009, 14:49
Haha ik viel toch in slaap maar heb deze partij net bekeken. Kimbo heeft gewonnen op decision.

Ik ben noot een fan van Kimbo geweest maar ik was wel verrast om wat groundskills van hem te zien. Je kon echt zien dat hij een hoop heeft geleerd bij American Top Team. Echter, ik denk nog steeds dat dit niet genoeg is om te kunnen competen op het hoogste niveau.

But I would love to see him prove me wrong!

Wat denken jullie na deze partij gezien te hebben? Mening veranderd over Kimbo?

ICON
06-12-2009, 14:51
ik dacht dat t n walkover zou worden voor alexander, ben blij dat ik geen vcash heb gebet

Sendur
06-12-2009, 14:52
kimbo komt er wel.

Garcia
06-12-2009, 14:55
Kimbo heeft veel potentie. Z'n groundgame is aanzienlijk verbeterd en kan alleen maar beter worden, maar hij is er nog lang niet.

ZakKa!
06-12-2009, 14:58
Hij is er zeker nog lang niet maar hij weet dat volgens mij zelf ook. Hij zei ook tegen Joe Rogan van "I am still learning". Dat vind ik mooi van hem, hij is niet arrogant.

dirk5
06-12-2009, 15:46
Zijn er nu nog mensen die kimbo zo'n attractieve vechter vinden?

kerel heeft hele eerste ronde in het midden gestaan en niks gedaan, wat een farce!

ZakKa!
06-12-2009, 15:51
Zelfde geld voor Houston. Een paar legkicks ok.

En nee ik probeer dit event niet op te hemelen. Ik ben het er mee eens dat het een slecht seizoen was op een paar partijen na. En Roy Nelson vs Brandon vond ik een mooie partij. Deze partij was minder mooi maar ik was wel even impressed van kimbo's slam haha. Ik heb Kimbo nooit een attractieve vechter gevonden Dirk. Nooit fan van hem geweest en snapte de hele hype ook niet. Maar ik vind wel dat hij is gegroeid en ik had niet verwacht dat hij zou winnen van Houston alexander.

dirk5
06-12-2009, 15:54
Maar ik vind wel dat hij is gegroeid en ik had niet verwacht dat hij zou winnen van Houston alexander.

Niemand behalve de judges...

30-27 voor Kimbo, dan ben je toch niet goed bij je hoofd?

viCo
06-12-2009, 15:55
Zijn er nu nog mensen die kimbo zo'n attractieve vechter vinden?

kerel heeft hele eerste ronde in het midden gestaan en niks gedaan, wat een farce!

Ja maar dat kwam meer door Houston die alleen maar out of reach bleef en rondcirkelde.. waar sloeg dat op zeg de tering!! Kimbo wilde denk ik wel, maar wist niet wat ie daarmee aanmoest.. Houston was gewoon bang en verneukte een potentieel 'banging' gevecht.

ZakKa!
06-12-2009, 15:58
Niemand behalve de judges...

30-27 voor Kimbo, dan ben je toch niet goed bij je hoofd?

Ja dat sloeg echt nergens op. Was het Cecil? Kimbo heeft de gehele eerste ronde niks gedaan pfff.

dirk5
06-12-2009, 15:58
Ja maar dat kwam meer door Houston die alleen maar out of reach bleef en rondcirkelde.. waar sloeg dat op zeg de tering!! Kimbo wilde denk ik wel, maar wist niet wat ie daarmee aanmoest.. Houston was gewoon bang en verneukte een potentieel 'banging' gevecht.

Hj had een gameplan, zo werkt dat bij vechtsport.

Stick and Move, stick and move, het is dan aan de vechter die wil brawlen (kimbo) om de ring af te snijden, niet om in het midden te staan een klappen te vangen.

achja wat maakt het eigenlijk uit, de eerste ronde won hij ook. Worden er punten gegeven voor hoeveel minuten je in het midden van de octagon staat?

Jeru
06-12-2009, 16:18
Hier de twee aan het werk..

http://i48.tinypic.com/zr59f.gif

WTF????? hahaha.... ik heb de partij niet gezien hoor, maar ga mijn tijd dus ook maar niet verdoen met dit gelul :lol:

ZakKa!
06-12-2009, 16:22
HAhaha Jeru dat was het einde van de partij. Als je van plan bent de partij te kijken raad ik je aan alleen ronde 2 te bekijken.

Jeru
06-12-2009, 16:23
Oh haha. Dacht al. Als dit ergens in het midden van de pot was :D

ZakKa!
06-12-2009, 16:30
Oh haha. Dacht al. Als dit ergens in het midden van de pot was :D

Hahaha gelukkig niet. Maar dat hebben we wel gezien in tuf 10 met Scott Junk tegen Matt. Ongelooflijk was dat zeg.

RocknRolla
06-12-2009, 17:02
gheghe

amilster
06-12-2009, 20:25
Ik zou het helemaal niet kijken..
Alleen Jones-Hamill is het aanzien waard, alhoewel het wel een kuteinde heeft.

http://www.megavideo.com/?v=WBXVYE8N

x2 Ik was ook zwaar onder de indruk van die Jones, wat een atletisch vermogen en wat een gruwlijke ground n pund met de ellebogen (en dan bedoel ik niet de verkeerde ellebogen)
Zo jong nog ook, daar gaan we hoop ik nog veel van zien!
phoe die Hamil zag er niet uit zeg trouwens..

m.g
06-12-2009, 20:37
Kimbo vs Alexander damn het is dat ik op het werk niks te doen had en lekker kon internetten. Maar als ik iemand rondjes wil zien rennen dan ga ik wel de atletiek kijken! Damn wat een kL*&@!te pot. Dit is het einde van een even saaie TUF jammer dat ze dan net deze gaan uitzenden op rtl7.

GerritTonijn
06-12-2009, 20:45
ik dacht dat t n walkover zou worden voor alexander, ben blij dat ik geen vcash heb gebet

ik wel.... :@

easy
06-12-2009, 20:55
kan aub iemand die party van kimbo en alexander houston posten?

italianstallion
06-12-2009, 21:05
hoopte spectakel van beide vechters ... mor tja jammer.

next time kimbo ..
BIG u.f.c fan ;-)

ZakKa!
06-12-2009, 21:55
kan aub iemand die party van kimbo en alexander houston posten?

http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=99178

easy
07-12-2009, 00:12
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=99178


thnx zakka had het all gevonden.

superfreak
07-12-2009, 10:52
TUF 10 was zeker niet geweldig maar ik moet zeggen dat ik verbaast was over Kimo. Hij heeft zeker wat geleerd in de tussentijd. Snap ook wel dat mensen zeggen dat het een work was want als ik Houston z'n laatste gevecht voor die met Kimbo bekijk dan kan ik nu bijna niet geloven dat het de zelfde persoon was.